astra Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Sajnos nem találok sehol adatot a hátsó fékdob paramétereiről. Nem tudom a méreteit, se azt hogy meddig lehet felszabályozni. Tudja valaki? Gondolom többféle dob létezik. Az autómnak egyébként az az érdekessége, hogy kértem be több helyről ajánlatot hátsó fékdobra, és két helyről azt a választ kaptam hogy alvázszám szerint féktárcsásnak kellene lenni. Használtan vettem ugyan, de CIB bankos kocsi volt, és nem hiszem hogy ők kicseréltették volna a tárcsát dobra.Köszi! O.K. Köszi mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 szia WESSZ. EZUTON IS KÖSZÖNÖM A MÜSZEREMEN TÖRTÉNT BEAVATKOZÁST , LENYÜGÖZÖ VOLT HOGY RÖGTÖN TUDTAD HOGY HOVA KELL NYULNI ÉS A MÜSZER GYÖNYORUEN RÖFÖG .NAGYON KÖSZÖNÖM EZUTON IS .ASTRA. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Gratulálok Astra cartársnak! Sok:0 a javára! Valaki elmagyarázhatná, hogy miért idézgeti többé kevésbé u.azt a hozzászólást minden megjegyzés v. vélemény nélkül? :huh: Ha valami problémátok van miért nem pü-ben rendezitek. Ez itt nem aréna, hanem fórum! :lol: Esetleg forduljatok a modikhoz, amennyiben nem juttok közös nevezőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Gratulálok Astra cartársnak! Sok:0 a javára! Valaki elmagyarázhatná, hogy miért idézgeti többé kevésbé u.azt a hozzászólást minden megjegyzés v. vélemény nélkül? :huh: Ha valami problémátok van miért nem pü-ben rendezitek. Ez itt nem aréna, hanem fórum! :lol: Esetleg forduljatok a modikhoz, amennyiben nem juttok közös nevezőre. Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás! Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás! Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog. én elvesztettem a fonalat miröl van szó be avatnátok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás! Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog. Nem röhögtem ki senkit és nem is ugrottam neki. De akkor már légyszi magyarázd már el nekünk, akik nem értik (pl. Freeze, Wessz és Én), hogy mi a szent sz.r folyik itt Astra és ErdAn közt már napok óta! Csak annyit értünk, hogy Astra G ált. műsz. problémához semmi köze. Egyáltalán átolvastad vagy rögtön "ugrottál" a hozzászólásomra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 KI Nyugalom, a hosszú élet ritka! B) Na, megyek vissza bográcsozni a ház mögé... Minden kedves cartársnak nyugodt békességes, balesetben mentes, általános műszaki problémáktól távol álló hosszúhétvégét kívánok Oszt' maj'csak kiderül kinek mibaja a másikkal... sztem semmi ^_^ ÜDV... :huh: :lol: BE Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Értem én az egészet különben.. Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak.. Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat. Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet. Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem. Aztán ez felkelti az érdeklődést Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül Erre a negyedik szóvá teszi ezt. Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :huh: ....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Olyat sehol nem fogsz tudni festetni, még gyári új elemre sem, ami ugyanolyan vastag lesz mint a gyári robotvezérelt festés. Ismerek olyat, aki fúj 100 mikront, igaz nem 124 és 95-110 között változik, de szép tartós. Sziasztok! Még egy kérdésem lenne! Elhatároztam hogy megpróbálom kideríteni mi sérülhetett meg az elektromos tükröm mechanikájában, a kérdésem az lenne hogy hogyan lehet leszerelni? Mivel a tükör működik (csak rosszul :huh: ), nincs "kedvem" kicseréltetni illetve borsos áron Opel szervizben megjavíttatni. Inkább megpróbálom magam, lehet hogy nem sikerül de van némi tapasztalatom ilyen jellegű kütyük javításában... Sajnos a kasznis aki a sárvédőt meg az ajtót fogja javítani nem tud a problémával mit kezdeni. Opelben komplett tükröt adnak, mag a hátlapot (színrefújt izét) meg tükörlapot lehet külön venni. Leszerelés: Belül lepattintod a háromszög alakú hagszórófedőt. Három patent fogja, értelem szerűen a három csücsöknél. Vigyázz, mert könnyen elpattan. Aztán minden etgyértelmű, csati ki, három csavar kicsavar és a kezedben van. Utána hátlap lepattint, és a fekete keretet is le tudod ügyeskedni, no ez nem egyszerű, és még mindíg nem fogsz semmit sem látni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Nem röhögtem ki senkit és nem is ugrottam neki. De akkor már légyszi magyarázd már el nekünk, akik nem értik (pl. Freeze, Wessz és Én), hogy mi a szent sz.r folyik itt Astra és ErdAn közt már napok óta! Csak annyit értünk, hogy Astra G ált. műsz. problémához semmi köze. Egyáltalán átolvastad vagy rögtön "ugrottál" a hozzászólásomra? Most szeretnék Tőled bocsánatot kérni! Én azt hittem, hogy a hsz-ei kinézete miatt szurkálod Astra cartársat (Mármint, hogy idéz és semmi hozzászólás) és nem gondoltam, hogy a tartalma miatt. Egyébként napi szinten követem a fórumot és minden hsz-t elolvasok nem csak az engem érdeklő témákat. Még egyszer bocs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
abdul8 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 ha nem vagy messze kiolvasnám a hibát de a bal első kerékröl veszi a jelet absröl és ha nem kap jelet sárgalámpázik Köszönöm a segitséget. wessz és Zachi megtaláltam a jeladót és megpróbálom megtisztitani hátha csak kontakt hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni,hogy a jobb első keréknél lévő ABS jeladónál levő csatlakozónál eltört majdnem tőben a vezeték.Érdemes-e esetleg meghenkelni,vagy komplett csere.Volt-e már valakinek hasonló gondja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni,hogy a jobb első keréknél lévő ABS jeladónál levő csatlakozónál eltört majdnem tőben a vezeték.Érdemes-e esetleg meghenkelni,vagy komplett csere.Volt-e már valakinek hasonló gondja? de ott van vezeték aztán van csatlakozó ha nem megy akkor csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Köszönöm a segitséget. wessz és Zachi megtaláltam a jeladót és megpróbálom megtisztitani hátha csak kontakt hiba. honlapot Mátyusról csináltad ott voltam csak nem oda valósi vagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Értem én az egészet különben.. Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak.. Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat. Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet. Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem. Aztán ez felkelti az érdeklődést Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül Erre a negyedik szóvá teszi ezt. Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :huh: ....... ha nem vetted volna észre mert csak fröcsögsz már korigálva van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok! Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye. Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok! Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye. Tamás nem nagy meló Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 nem nagy meló köszi a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 ha nem vetted volna észre mert csak fröcsögsz már korigálva van. Nézze kedves Uram! ( a korra való tekintettel ) Nem gondolom, hogy engem illetnek ilyen szúrkálódó szavak. Én éppen a békesség jegyében szóltam, ha Önnek ez nem jött le hát sajnálom. Úgy gondolom, hogy a többi Fórumozó jól értette mit akartam mondani. Én amikor azt mondtam, hogy koccintok a cartársak egészségére, mindenkire gondoltam Önnel együtt! Sajnálom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Értem én az egészet különben.. Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak.. Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat. Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet. Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem. Aztán ez felkelti az érdeklődést Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül Erre a negyedik szóvá teszi ezt. Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :D ....... Gratulálok, a hatodik sorig tökéletes az összefoglaló. :lol: Pedig nem egyszerű a történet :D Lényeg hogy megoldódott!!! B) Legközelebb jobban figyelek :huh: És remélem a privát üzenetemre is jobban figyelnek majd ha mégis hibáznék. ^_^ Lényeg a lényeg, KÖSZÖNÖM a korrekciót! :P Sziasztok! Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye. Tamás Én 120-as skodán cseréltem. Azon egyszerű volt, nem hiszem hogy Opelon nehezebb lenne. Ha szoktál szerelgetni,állj neki bátran. (Szerintem a biztatás is lehet segítség, nem? :D ) ... Az a helyzet hogy BOSAL dob, rá is van ragasztva a matrica hogy: 185-459 Ez ugyebár stimmel az én 1.6-osomhoz. De...A matrica egy másikra lett ráragasztva amire viszont 185-457 van írva.Az viszont a 2.0-ás dieselre való. Ráadásul a dobra van egy kis tábla heggesztve amibe szintén a 185-457 van beleütve,viszont ez is le volt takarva egy kis öntapadós üres fehér matricával. ... Ja, és a cső a végén 50-es, szemben a mostani 45-el. Kisebb folytással nem fog többet enni? Szerintetek feltegyem az újat? Hát fent van. Max lesz egy alighasznált eladó hátsódobom pár hónap mulva. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
K-G-za Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Tuti ez a fórum !!! Néha mint az ovisok B) :P :lol: máskor meg mint a mérnökök :huh: :lol: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Tuti ez a fórum !!! Néha mint az ovisok B) :P :lol: máskor meg mint a mérnökök :huh: :lol: ^_^ szia. ugy szép az élet ha zajlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Hello! Egy kis segítség kellene hogy tudom kiiktatni az ispn feliratot? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Hello! Egy kis segítség kellene hogy tudom kiiktatni az ispn feliratot? Előre is köszi Kikapcsolt gyújtásnál megnyomod a napi kilóméterszámláló nullázógombját, majd ráadod a gyújtást, de közben a nullázogombot nyomva tartod a gyújtás ráadása után is még legalább 2 másodpercig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Augusztus22, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2009 Kikapcsolt gyújtásnál megnyomod a napi kilóméterszámláló nullázógombját, majd ráadod a gyújtást, de közben a nullázogombot nyomva tartod a gyújtás ráadása után is még legalább 2 másodpercig. ááá köszi:-) és utánna miért vannak ott számok...? 0,32alatta meg 15332????, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts