freeze Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Üdv! Ma tolattam ki egy udvarból, ahol a kapuban van egy elég bukkanós rész. Hidegen indítottam az autót. Szép lassan araszoltam hátrafelé. Amikor a bukkanós részhez értem majdnem lefulladtam ezért kicsit nagy gázzal és kuplungcsúsztatással kellet átficcenteni a gépet a kritikus részen (lendületből nem akartam) ez után rohadt büdös jött be. De nem kupluing szagnak éreztem, de valami égett szag volt az biztos. Rendesen folytogató bűz volt Aztán pár perc múlva megszűnt. Z16XEP Szerintetek mi lehetett ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Szia Boldizsar! Tudom ajánlani Konrád Pétert, aki klímázáson kívül foglalkozik ennek az ellenállás problémának az olcsó, és megbízható javításával. Elérhetősége: http://www.auto-klima.info.hu/Kapcsolat/ Remélem tudtam segíteni ezzel.... :huh: Tudom már volt róla szó de hiába keresem, nem találom. Szóval hűtőventillátor fokozat ellenállás problémára létezik-e valami normális árú megoldás? Javítható-e és ha igen hol? Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Szia Boldizsar! Tudom ajánlani Konrád Pétert, aki klímázáson kívül foglalkozik ennek az ellenállás problémának az olcsó, és megbízható javításával. Elérhetősége: http://www.auto-klima.info.hu/Kapcsolat/ Remélem tudtam segíteni ezzel.... :huh: ez sokakat érint, vagyis előbb-utóbb mindenkit fog :lol: kérnénk majd beszámolót a megoldásról kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Külön a kart is lehet, múltkor a Vaterán láttam is. Szerk: Itt is van: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_kesztyut..._151414049.html köszi reális ez az ár? 3ezer ft a 2db? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 köszi reális ez az ár? 3ezer ft a 2db? Nekem nem tűnik soknak, úgyhogy én megvenném... sztem ennél olcsóbb megoldás már méltatlan barkácsolás lenne. Szerk.: Megnéztem, gyári újban ez a kesztyűtartó fül olyan 2500Ft/db, úgyhogy 3000-ért a pár egész jó ajánlatnak tűnik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Nekem nem tűnik soknak, úgyhogy én megvenném... sztem ennél olcsóbb megoldás már méltatlan barkácsolás lenne. Szerk.: Megnéztem, gyári újban ez a kesztyűtartó fül olyan 2500Ft/db, úgyhogy 3000-ért a pár egész jó ajánlatnak tűnik... köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 ez sokakat érint, vagyis előbb-utóbb mindenkit fog :huh: kérnénk majd beszámolót a megoldásról kösz Nem az én autómnak van baja, de azért ha sikerül megoldani akkor jelentkezem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ozzman Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Sziasztok! Reggel araszolás közben elkezdett világítani egy visszajelző, a kisautó a villáskulccsal. Leállítás,majd indítás után elaludt. Kivillogtatás: 10-3-4-10 Ez ha minden igaz a következőt jelenti: P0340=Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség Ez mennyire komoly probléma? Milyen gondokat okozhat? Mire lehet abból következtetni hogy pont ez jelent meg és nem a másik 4 közül valamelyik?: (P0341=Vezérműtengely helyzet-jeladó „kell” értéktartományon kívüli érték P0342=Vezérműtengely helyzet-jeladó jel kicsi P0343=Vezérműtengely helyzet-jeladó jel nagy P0344=Vezérműtengely helyzet-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba ) Szia! Ismerős probléma, nemrég én is szívtam vele. Nekem úgy jelentkezett, hogy hetente/két hetente előfordult, hogy kb harmadjára indult csak be a motor és utána ez a lámpa égve maradt, a teljesítményen pedig érződött, hogy valami nem ok. Jártam vele így néhány hétig, de aztán már menet közben is felgyulladt néha a lámpa, úgyhogy elvittem szerelőhöz. Kiolvasták belőle ezt a hibát. Nem esküszöm meg, de azt hiszem pont ez a 340-es volt. Mikor a szerelő kitörölte a kódot és mondta, hogy menjek vele egy kört, már többet nem indult be. Szóval én a helyedben elvinném minél előbb szervízbe. Más, a kuplungos problémámra senkinek nincs ötlete? Mostanában néha érzem, hogy amikor benyomom, akkor az első néhány centit nagyon könnyen, szinte ellenállás nélkül teszi meg a pedál. Ha néhányszor benyomom néhány centit, akkor visszajön a rendes ellenállás. De egyszer ez odáig fajult, hogy néhány másodpercig nem tudtam sebességbe tenni az autót, azóta csak ez a fura jelenség van, váltani tudok. Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Szia! Ismerős probléma, nemrég én is szívtam vele. Nekem úgy jelentkezett, hogy hetente/két hetente előfordult, hogy kb harmadjára indult csak be a motor és utána ez a lámpa égve maradt, a teljesítményen pedig érződött, hogy valami nem ok. Jártam vele így néhány hétig, de aztán már menet közben is felgyulladt néha a lámpa, úgyhogy elvittem szerelőhöz. Kiolvasták belőle ezt a hibát. Nem esküszöm meg, de azt hiszem pont ez a 340-es volt. Mikor a szerelő kitörölte a kódot és mondta, hogy menjek vele egy kört, már többet nem indult be. Szóval én a helyedben elvinném minél előbb szervízbe. Szia! Egyenlőre jól indul,és azóta nem jelentkezett újra a hiba. A teljesítménnyel is elégedett vagyok, így bízom benne hogy nem jön elő többet. Mindenesetre köszönöm szépen a hozzászólást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ozzman Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Szia! Egyenlőre jól indul,és azóta nem jelentkezett újra a hiba. A teljesítménnyel is elégedett vagyok, így bízom benne hogy nem jön elő többet. Mindenesetre köszönöm szépen a hozzászólást! Én is csak akkor éreztem teljesítmény gondot amikor égett a lámpa, amúgy minden rendben volt. Azért ha megint előjön nézesd meg valakivel, én úgy emlékszem utángyártott alkatrésszel 10ezer körül megúsztam a jeladó cserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Sajnos nem találok sehol adatot a hátsó fékdob paramétereiről. Nem tudom a méreteit, se azt hogy meddig lehet felszabályozni. Tudja valaki? Gondolom többféle dob létezik. Az autómnak egyébként az az érdekessége, hogy kértem be több helyről ajánlatot hátsó fékdobra, és két helyről azt a választ kaptam hogy alvázszám szerint féktárcsásnak kellene lenni. Használtan vettem ugyan, de CIB bankos kocsi volt, és nem hiszem hogy ők kicseréltették volna a tárcsát dobra. A.sz.:W0L0TGF4826 Köszi! Én is csak akkor éreztem teljesítmény gondot amikor égett a lámpa, amúgy minden rendben volt. Azért ha megint előjön nézesd meg valakivel, én úgy emlékszem utángyártott alkatrésszel 10ezer körül megúsztam a jeladó cserét. O.K. Köszi mégegyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Üdv! Ma tolattam ki egy udvarból, ahol a kapuban van egy elég bukkanós rész. Hidegen indítottam az autót. Szép lassan araszoltam hátrafelé. Amikor a bukkanós részhez értem majdnem lefulladtam ezért kicsit nagy gázzal és kuplungcsúsztatással kellet átficcenteni a gépet a kritikus részen (lendületből nem akartam) ez után rohadt büdös jött be. De nem kupluing szagnak éreztem, de valami égett szag volt az biztos. Rendesen folytogató bűz volt Aztán pár perc múlva megszűnt. Z16XEP Szerintetek mi lehetett ez? Senki? Lehet, hogy azért nem válaszoltok, mert kizártam a kuplungot, közben meg az lenne sanszos? Lehet, hogy az csak én nem jól ismerem föl a szagok és mégis az lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Senki? Lehet, hogy azért nem válaszoltok, mert kizártam a kuplungot, közben meg az lenne sanszos? Lehet, hogy az csak én nem jól ismerem föl a szagok és mégis az lehetett? gumi? lehet nem hallottad hogy a nagy lendület egy burnout-ot eredményezett, nem azért nem haladtál mert emelkedő volt hanem mert "kapart" a kerék, ennyi... szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 egy hülye kérdés tompított világításkor nektek is ég a helyzetjelző is? gondoltam helyzetjelző kapjon egyedi izzót, de akkor normál világításkor is égni fog nem ilyet akarok de példaként mondom hogy pl. van stroboszkóp helyzetjelzőbe, az rende világít mellett is villog? (gáz lenne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 gumi? lehet nem hallottad hogy a nagy lendület egy burnout-ot eredményezett, nem azért nem haladtál mert emelkedő volt hanem mert "kapart" a kerék, ennyi... szerintem A motortérből jött, mert utána ki is nyitottam a motorház tetőt és onnan éreztem, nomeg bent a befújt levegőben még előtte egy hülye kérdés tompított világításkor nektek is ég a helyzetjelző is? gondoltam helyzetjelző kapjon egyedi izzót, de akkor normál világításkor is égni fog nem ilyet akarok de példaként mondom hogy pl. van stroboszkóp helyzetjelzőbe, az rende világít mellett is villog? (gáz lenne) Világít Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smester Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Hello! Van egy olyan problémám, hogy a kulcsot indításkor egyre nehezebb elfordítani. Mintha a kormányzás nem akarna kiakadni. Nem rendszeres, de egyre sűrűbb. És inkább akkor jelentkezik, ha a napon kellett hagynom a kocsit, és felmelegszik. Lehet orvosolni valami spry-el, vagy jobb ha szervízbe viszem mielött teljesen tönkremegy, és nem megyek sehova. Az ajtókban (elöl, csomagtartó) tökéletesen működik, így nem a kulcs a probléma - szerintem. (És mielőtt viccsereg indul, tudom, hogy kell egy kocsit szabályosan beindítani.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Hello! Van egy olyan problémám, hogy a kulcsot indításkor egyre nehezebb elfordítani. Mintha a kormányzás nem akarna kiakadni. Nem rendszeres, de egyre sűrűbb. És inkább akkor jelentkezik, ha a napon kellett hagynom a kocsit, és felmelegszik. Lehet orvosolni valami spry-el, vagy jobb ha szervízbe viszem mielött teljesen tönkremegy, és nem megyek sehova. Az ajtókban (elöl, csomagtartó) tökéletesen működik, így nem a kulcs a probléma - szerintem. (És mielőtt viccsereg indul, tudom, hogy kell egy kocsit szabályosan beindítani.) KI Bakker, nem tudtam először mi jelent ez VICCSEREG, mert dupla cs-vel olvastam :huh: később jöttem rá, hogy vicc-sereg.. Ez olyan mint annak idején a konzervekenben a pácsó, 28 évesen tudtam, hogy az pác-só, azt is cs-vel olvastam :lol: ^_^ BE Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Sajnos nem találok sehol adatot a hátsó fékdob paramétereiről. Nem tudom a méreteit, se azt hogy meddig lehet felszabályozni. Tudja valaki? Gondolom többféle dob létezik. Az autómnak egyébként az az érdekessége, hogy kértem be több helyről ajánlatot hátsó fékdobra, és két helyről azt a választ kaptam hogy alvázszám szerint féktárcsásnak kellene lenni. Használtan vettem ugyan, de CIB bankos kocsi volt, és nem hiszem hogy ők kicseréltették volna a tárcsát dobra.Köszi! O.K. Köszi mégegyszer! ez olyan mint az én Fastrám a régi a comp. szerint witvort menetes oil szürö valo rá és amikor rátették és a kocsit beinditottam ugy le dobta a menetröl hogy csoda a metrikus menetes oilszürö tökéletes volt rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 egy hülye kérdés tompított világításkor nektek is ég a helyzetjelző is? gondoltam helyzetjelző kapjon egyedi izzót, de akkor normál világításkor is égni fog nem ilyet akarok de példaként mondom hogy pl. van stroboszkóp helyzetjelzőbe, az rende világít mellett is villog? (gáz lenne) igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 igen. oké és nem ég, világít na :huh: na akkor mi a helyzet a tuninggal? minek rak be valaki kék ledes vagy stroboszkóp izzót helyzetjelzőbe? akkor az tompítottra kapcsolva is világít, villog Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 újra megkérdezem, hátha valaki találkozott a problémával és tud segíteni... vettem sípoló tolatóizzót beszerelve nem szól, csak világít 12V-ra téve viszont szól, bip-bip hangot ad és világít is mondjuk az van írva a dobozra, CSAK NEGATÍV TESTÉLÉSŰ GK-BAN MŰKÖDIK! http://kepfeltoltes.hu/090629/200906293759...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090629/200906293761...ltoltes.hu_.jpg ez működésbe hozható vag vegyek másikat? ha igen, milyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Más, a kuplungos problémámra senkinek nincs ötlete? Mostanában néha érzem, hogy amikor benyomom, akkor az első néhány centit nagyon könnyen, szinte ellenállás nélkül teszi meg a pedál. Ha néhányszor benyomom néhány centit, akkor visszajön a rendes ellenállás. De egyszer ez odáig fajult, hogy néhány másodpercig nem tudtam sebességbe tenni az autót, azóta csak ez a fura jelenség van, váltani tudok. Ötlet? Munkahenger? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 na akkor mi a helyzet a tuninggal? minek rak be valaki kék ledes vagy stroboszkóp izzót helyzetjelzőbe? Azért, mert egy feltűnési viszketegségben szenvedő idióta. Helyzetjelzőbe fehér fényforrás megy, és világítania kell a tompítottal együtt. A kék ledeseknek mániájuk, hogy nem kapcsolják fel a tompítottat, mert egyébként nem látszódnának a kék ledjeik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Sajnos nem találok sehol adatot a hátsó fékdob paramétereiről. Nem tudom a méreteit, se azt hogy meddig lehet felszabályozni. Tudja valaki? Gondolom többféle dob létezik. Az autómnak egyébként az az érdekessége, hogy kértem be több helyről ajánlatot hátsó fékdobra, és két helyről azt a választ kaptam hogy alvázszám szerint féktárcsásnak kellene lenni. Használtan vettem ugyan, de CIB bankos kocsi volt, és nem hiszem hogy ők kicseréltették volna a tárcsát dobra. A.sz.: számot ne irj ki csak priviben mert a te kocsid is ugy végzi mint vicsoré vagy másik kartársé Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus17, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2009 :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts