koko0707 Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 ja igen azt hozzátenném h nem fékezek közbe...anélkül is adja! Nálam is ez volt ez tuti fékbetét.Hozzá ér már a tácsához az a kis kopásjelző vagy mittomén mi :huh: és az adja a hangot ez igy van kitalálva.Le kell cserélni a betéteket nem egy nagy összeg azt akkor majd bekussol.Mint nálam is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacci Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Kedves Fórumtagok! Egy 1.2-es GC Astrám van. A mai nap különös kopogó hangot hallottam a bal első futómű felől, főleg motorfék és üresben való gurulás közben. A sebességtől függően kopog és nem is állandó jelleggel. Úgy 40-ig csendes sutulás szerű hangot is hallok? Mi lehet a gép baja? Köszi a segítséget! Üdv! LAci Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Kedves Fórumtagok! Egy 1.2-es GC Astrám van. A mai nap különös kopogó hangot hallottam a bal első futómű felől, főleg motorfék és üresben való gurulás közben. A sebességtől függően kopog és nem is állandó jelleggel. Úgy 40-ig csendes sutulás szerű hangot is hallok? Mi lehet a gép baja? Köszi a segítséget! Üdv! LAci Jó kérdés... meg kellene emelni a kocsit az alváznál fofva és az így meglazult futóművet megrángatni. És lesni, hogy hogy hol kotyog esetleg. Több minden is lehet. Pl kutyacsont in (stabilizátorkar összekötő rúd) még ez lenne a legjobb eset (4000 Ft körüli alkatrész) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Nálam is ez volt ez tuti fékbetét.Hozzá ér már a tácsához az a kis kopásjelző vagy mittomén mi :huh: és az adja a hangot ez igy van kitalálva.Le kell cserélni a betéteket nem egy nagy összeg azt akkor majd bekussol.Mint nálam is. :lol: ha még nem húzott egy jókora csikor a tárcsába akkor szerencséd van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bíróbácsi Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A problémám a következő: van egy opel astra caravan 1,7 dti 2000-es kiadású (motor:y17dt). Tegnap reggel indulva a az elektromos motorhűtés visszajelző elkezdett világítani, elaludt majd ismét felvillant és világított úgy cca. 5-10 percig amig a motor be nem melegedett. Utána 200 km-ig fel sem villant, a motor hőmérséklete a megszokottól nem emelkedett feljebb. Ma reggel munkába menet szintén ugyanaz a probléma, de csak 2 km-t kellett mennem. majdnem végig világított, de amikor megálltam a vissza jelző világított még, a kocsit bezártam, furcsa hangra lettem figyelmes: A hűtőventilátorok még mindig mentek, úgy cca. 3-5 perc után leálltak. Ma 3-szor még elindultam leálltam, ebből a fent említett probléma kétszer ismétlődött. Mi lehet a baj? Milyen érzékelő romolhatott el? Várom tanácsotok. Üdv: Keszericze László Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A problémám a következő: van egy opel astra caravan 1,7 dti 2000-es kiadású (motor:y17dt). Tegnap reggel indulva a az elektromos motorhűtés visszajelző elkezdett világítani, elaludt majd ismét felvillant és világított úgy cca. 5-10 percig amig a motor be nem melegedett. Utána 200 km-ig fel sem villant, a motor hőmérséklete a megszokottól nem emelkedett feljebb. Ma reggel munkába menet szintén ugyanaz a probléma, de csak 2 km-t kellett mennem. majdnem végig világított, de amikor megálltam a vissza jelző világított még, a kocsit bezártam, furcsa hangra lettem figyelmes: A hűtőventilátorok még mindig mentek, úgy cca. 3-5 perc után leálltak. Ma 3-szor még elindultam leálltam, ebből a fent említett probléma kétszer ismétlődött. Mi lehet a baj? Milyen érzékelő romolhatott el? Várom tanácsotok. Üdv: Keszericze László azért kézrátétellel nem tudok javitani odáig még nem fejlödtem :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bíróbácsi Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Szia Wessz! Akkor mi a tanács, hol kezdjem el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy egy Opel Astra G (1.6 2001-es) kicsi használat után elkezd nyikorogni a hátsó fék. Én leginkább a jobb hátsó felől hallom, de lehet a másik is csinálja. Ami idegesítő hogy egyre hangosabb lesz, de ha hagyom kicsit a kocsit egyhelyben állni és lehül akkor egy darabig nem csinálja, majd megint. Fékbetétet cseréltek most benne, meg kilett takarítva de nem nagyon hatott neki. Nem tudom hogy egy dob csere megoldaná-e a problémát, vagy esetleg újra kellene szabályoztatni? Előre is köszönöm, Lale Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Szia Wessz! Akkor mi a tanács, hol kezdjem el? mondjuk diagnosztika Link to comment Megosztás: More sharing options...
K-G-za Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Beszélgetünk pár hónapja a hidegindításnál jelentkező magas alapjárati ingadozásról a motor bemelegedéséig. Több jó ötlet is elhangzott (folytószelepház kitisztítása, stb.) Én most kicseréltettem a hőmérséklet jeladót is (ez is egy tipp volt a szakavatottaktól) de sajnos semmi. Valakinek sikerült esetleg ezen a problémán felül kerekedni? Ha igen, akkor legyen kedves ossza meg velünk. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyalogfarkas Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az indítókulcs nem fordul el, egyáltalán. Ilyenkor van valami tuti teendő, ami segít??? Vagy ki kell hívni a mentőket??? Hallottam, hogy a zárprobléma gyakran előfordul g astra-knál... Z. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az indítókulcs nem fordul el, egyáltalán. Ilyenkor van valami tuti teendő, ami segít??? Vagy ki kell hívni a mentőket??? Hallottam, hogy a zárprobléma gyakran előfordul g astra-knál... Z. Nekem meg melegben olyat csinál, hogy kiveszem a kulcsot, de nem kattanik, pl megy az ablak, a rádió, stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
K-G-za Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Nekem meg melegben olyat csinál, hogy kiveszem a kulcsot, de nem kattanik, pl megy az ablak, a rádió, stb.... erről nem oly rég (pár hete) volt már szó. valakinek (most fejből nem megy) ugyanez volt ha jól emlékszem. Valami rugót kellett reszelni :huh: nem tudom pontosan. Olvass vissza egy kicsit biztos megtalálod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
K-G-za Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Meg is van... 7hó 23-ára menj vissz és ott olvasgass. Ha minden igaz Gabesz76 mondott erre egy megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az indítókulcs nem fordul el, egyáltalán. Ilyenkor van valami tuti teendő, ami segít??? Vagy ki kell hívni a mentőket??? Hallottam, hogy a zárprobléma gyakran előfordul g astra-knál... Z. Én is jártam így 1,5-2éve. 2-3szor még sikerült elindulnom türelmes próbálkozások után. Gondoltam megy ez csak kicsit nehezebben. Aztán az Obi parkolóban végleg beakadt, ott is aludt. Másnap munkaidőben hívtam egy zárszervizest, aki odajött, elvitte, felújította, viszatette a zárat. Mindezt kb.2-3 óra alatt. kb.10000-ért. A mai napig tökéletes. (Ha még nem volt ilyen, kicsit befújsz valami sprayt ami megkeni és szerintem még 1-2szer elfordul- kis türelemmel :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy egy Opel Astra G (1.6 2001-es) kicsi használat után elkezd nyikorogni a hátsó fék. Én leginkább a jobb hátsó felől hallom, de lehet a másik is csinálja. Ami idegesítő hogy egyre hangosabb lesz, de ha hagyom kicsit a kocsit egyhelyben állni és lehül akkor egy darabig nem csinálja, majd megint. Fékbetétet cseréltek most benne, meg kilett takarítva de nem nagyon hatott neki. Nem tudom hogy egy dob csere megoldaná-e a problémát, vagy esetleg újra kellene szabályoztatni? Előre is köszönöm, Lale Kéziféket használod? Nem érzel esetleg égett fékszagot? Elképzelhető, hogy a kézifékköteled be van rohadva. A bowden végén van egy gumiszigetelés, ha az megsérül, a sarat, télen a latyakot behordja. Nem jár rendesen, és amikor kiengeded a kéziféket, a pofák fognak egy kicsit. Bár, ahogy írod, most néztetek rá... Azért érdemes lenne ezt a bowden-kérdést lecsekkolni, mert ha így jársz vele, megéghetnek a pofák, aztán újabb csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok! Reggel araszolás közben elkezdett világítani egy visszajelző, a kisautó a villáskulccsal. Leállítás,majd indítás után elaludt. Kivillogtatás: 10-3-4-10 Ez ha minden igaz a következőt jelenti: P0340=Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség Ez mennyire komoly probléma? Milyen gondokat okozhat? Mire lehet abból következtetni hogy pont ez jelent meg és nem a másik 4 közül valamelyik?: (P0341=Vezérműtengely helyzet-jeladó „kell” értéktartományon kívüli érték P0342=Vezérműtengely helyzet-jeladó jel kicsi P0343=Vezérműtengely helyzet-jeladó jel nagy P0344=Vezérműtengely helyzet-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Kéziféket használod? Nem érzel esetleg égett fékszagot? Elképzelhető, hogy a kézifékköteled be van rohadva. A bowden végén van egy gumiszigetelés, ha az megsérül, a sarat, télen a latyakot behordja. Nem jár rendesen, és amikor kiengeded a kéziféket, a pofák fognak egy kicsit. Bár, ahogy írod, most néztetek rá... Azért érdemes lenne ezt a bowden-kérdést lecsekkolni, mert ha így jársz vele, megéghetnek a pofák, aztán újabb csere. Nem túl sokat használom a kéziféket. De most észervettem rajta hogy mikor bele lett téve az új fékbetét akkor beállítottuk és most a kézifék fentebb fog. Nem tudom hogy miért, elképzelehtő hogy ez lehet a hiba oka? Annyira használom a kéziféket hogy ha megállok akkor behúzom. Fékezni nem szokásom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Nem túl sokat használom a kéziféket. De most észervettem rajta hogy mikor bele lett téve az új fékbetét akkor beállítottuk és most a kézifék fentebb fog. Nem tudom hogy miért, elképzelehtő hogy ez lehet a hiba oka? Annyira használom a kéziféket hogy ha megállok akkor behúzom. Fékezni nem szokásom vele. Foghat fentebb,mivel újbetétek vannak benne,de elvileg automata az utánállitása,bár kérdés,hogy beszereléskor meg lett e köszörülve a fékpofa mindkét oldala 45 fokra.Ha nem,akkor az is lehet a hiba,hogy befog a fék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Foghat fentebb,mivel újbetétek vannak benne,de elvileg automata az utánállitása,bár kérdés,hogy beszereléskor meg lett e köszörülve a fékpofa mindkét oldala 45 fokra.Ha nem,akkor az is lehet a hiba,hogy befog a fék... A probléma hogy azért lett kicserélve a betét mert nyöszörgött a fék, és idegesített. Kicseréltük, és megint nyöszörög ha melegszik egy kicsit. Következő ötletem az volt hogy akkor cseréljük ki a dobot is, de nem akarok rákölteni ha nem ez a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 A probléma hogy azért lett kicserélve a betét mert nyöszörgött a fék, és idegesített. Kicseréltük, és megint nyöszörög ha melegszik egy kicsit. Következő ötletem az volt hogy akkor cseréljük ki a dobot is, de nem akarok rákölteni ha nem ez a hiba. látni kellene,de olyan sokminden nem lehet,dob,vagy pofa,oszt kész,esetleg megnézni,nem e beér valami valahová.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Augusztus11, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2009 Sziasztok. nekem olyan problémám van,hogy amikor élesen kanyarodok akkor a jobb első kerék felöl fémes köszörülő hangot hallok :huh: mi lehet a baj? Hello! Nekem volt hasonló problémám pár hónapja csak bal oldalon, bár nekem nem csak kanyarban, hanem egyenesbe is volt hangja max 50km/h-ig! Mikor cseréltük a kerékcsapágyat a külső fékpofa rugója fordítva lett beakaszta és befelé nyomta a külső pofát és ez hallata a hangját alacsonyabb sebességnél! Másik amit nekem mondtak, hogy beragadt a fékmunkahenger: ez akkor lehetséges ha a fékolaj régi, mivel vizet vesz magába és a munkahenger rozsdás lesz! Kiveszed a munkahengert és megtisztítod! De legelőször emeld meg a kocsit és pörgesd meg a kereket, hogy jobban be tudd azonosítani a hang forrását, esetleg nem-e fog a fék! Egy próbát megér szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyalogfarkas Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Helló! Hol lehet ilyen "szerelő srác"ot találni??? én most hívtam egyet, akit ajánlottak, erre azt mondta, hogy teljes zárcsere, gyárit kell beszerezni (min. 30ezer) + beszerelés... nincs valami kicsit olcsóbb megoldás??? Lehet, hogy csak koszos a zár és azért nem akar elfordulni a kulcs az inditóban??? Z. Szia! Nemrég én is így jártam. Tréler lett a vége, aztán meg a szerelőnél beindult:-( A szerelő srác hívott valami ismerősét, aki kemény kettő ezer forintért megcsinálta. Vágott a rugókból a gyujtáskapcsolóban. Állítólag ez tipus hiba:-) Azóta , mint kés a vajban!!! Azóta belement a gépbe 40e Km. és semmi baja a gyujtáskapcsolónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 Helló! Hol lehet ilyen "szerelő srác"ot találni??? én most hívtam egyet, akit ajánlottak, erre azt mondta, hogy teljes zárcsere, gyárit kell beszerezni (min. 30ezer) + beszerelés... nincs valami kicsit olcsóbb megoldás??? Lehet, hogy csak koszos a zár és azért nem akar elfordulni a kulcs az inditóban??? Z. Ha szolnoki vagy, akkor megkeresem a telefonszámát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyalogfarkas Elküldve Augusztus12, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2009 áááhh... nem, Budapest vagy környékén kellene valaki... de nem tudom mit csináljak, végig szervízkönyves autó, a szerelő gyárit javasol, az kerül ennyibe, csak azt nem értem, hogy miért mondják azt, hogy mindenképp csere, és nem lehet másképp megcsinálni??? Ha szolnoki vagy, akkor megkeresem a telefonszámát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts