Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok

Lenne egy kérdésem. 2002es 1.4 G Astrában van a tankban is szűrő? Tankolás után mindig rángat az autó és nem akar gyorsulni. A külső üzemanyagszűrőt most cseréltem de ezzel nem oldódott meg a hiba.

van benne, de én még az életemben nem láttam olyat, hogy az eldugul...

valahol máshol keresd a hibát...

Elküldve
Helló!

Ha tudnátok segíteni jó lenne:Olyan problémám támadt az autóval, hogy check controll lámpa kigyulladt, de először még semmi hibát nem vettem észre. Aztán pár nap múlva megjött a hiba: alig akart gyorsulni az autó.Pár napig még jártam vele a hiba időként jött elő. Elvittem hibakódot kiolvastatni és azt mondta a szerelő, hogy pillangószelep zárva van. Azt mondta az ürge, hogy szerezzek egy gázpedált és egy hétig próbáljam azzal, mert ha nem az a baja akkor az elektromos gázpedál vezérlője múlt ki. Szerintetek lehetséges? 2001-es 1.6 G Astráról van szó!

Kösz

"Z16XE"

mi volt a hibakód?

pontos szövegezés kéne...

Elküldve
mi volt a hibakód?

pontos szövegezés kéne...

Helló,

P1120, P1550, az első az valami fojtószelep-pedálhelyzet rendellenesség a másik meg valami " "csökkentett" mód. Pontosan nem tudom mert én csak olyan táblázatot találtam amiben a P után nulla van. pl. P0121

"Z16XE"

Elküldve

szóval a hir igaz:

gázpedál,

fojtószelep

vezérlőegység.

érdemes lenne elvinni egy márkaszervizbe, aki ki tudja mérni a kábelköteget, mert itt minden alkatrész horror drága.

Elküldve
van benne, de én még az életemben nem láttam olyat, hogy az eldugul...

valahol máshol keresd a hibát...

Van ötleted hogy mi más lehet a hiba?! A tankszellőztető szelep? De ha az lenne szar akkor hibát dobna nem?! Érdekes hogy mindíg tankolás után jön ki ez a hiba és ahogy fogy a benzin egyre jobb lesz.

Elküldve

lehet az is, meg a tankszellőztető tartály is, meg van a tankban gumicső ami ki tud repedni, és akkor nincs benzinnyomás, meg lehet telitett a tank szennyeződéssel (bár az inkább üresen jelentkezne)

Elküldve
Helló!

Ha tudnátok segíteni jó lenne:Olyan problémám támadt az autóval, hogy check controll lámpa kigyulladt, de először még semmi hibát nem vettem észre. Aztán pár nap múlva megjött a hiba: alig akart gyorsulni az autó.Pár napig még jártam vele a hiba időként jött elő. Elvittem hibakódot kiolvastatni és azt mondta a szerelő, hogy pillangószelep zárva van. Azt mondta az ürge, hogy szerezzek egy gázpedált és egy hétig próbáljam azzal, mert ha nem az a baja akkor az elektromos gázpedál vezérlője múlt ki. Szerintetek lehetséges? 2001-es 1.6 G Astráról van szó!

Kösz

"Z16XE"

ecu csere

ilyenem van ha kö....

Elküldve

2004-es Opel Astra GCC 1.4 autómmal a következő a probléma:

1-2 éve, csak nyáron, hosszabb tempósan megtett út utáni hirtelen lassuláskor (pl. autópályáról letérve), vagy huzamosabb ideig dugóban araszolva a motor leáll. Nehéz a hibát szándékosan produkálni, de sokszor előfordult már, a legrosszabb helyzetekben. A hűtőventillátor normálisan működik, a vízhőfok normális. Lámpák hibát nem jeleznek. A szervizes számítógép kiolvasáskor nem írt regisztrált hibát.

A leálláskor a lámpa, CD működik tovább. Az autót nem lehet azonnal újraindíatani, minél sűrűbben próbálom, annál hosszabb ideig tartja tiltva.

Előre is köszönöm válaszokat!

Elküldve
Az mi? A pedál vezérlője? Mennyit kóstál egy ilyen kütyü?

no no

a gázpedál állás érzékelője nem megy tönkre hanem az ecu motorvezérlő

Guest kumabushi
Elküldve

üdv

a tompított fényszóró izzójához használatos (nekem barna) foglalatomból az egyiknél a 3 pöcökből 2 letört.

Az cserélhető?

Jó lenne mert így "lötyög" az izzó és nem világít megfelelő helyre...

kéne kép hogy értelmet nyerjen a mondatom vagy érthető? :huh:

szerk: itt a kép

19321383671.JPG

bár most sikerült be"csavarnom rendesen... 1 pöcökkel...

kiégett a xeon"hatású"

az egyik, és ezér vissza kellett tenni MINDKÉT simát :lol:

Guest kumabushi
Elküldve

másik kérdés

téma: pollenszűrő

szerintem időszerű lenne a csere

1. olcsó?

2. egyszerű?

Elküldve
üdv

a tompított fényszóró izzójához használatos (nekem barna) foglalatomból az egyiknél a 3 pöcökből 2 letört.

Az cserélhető?

Jó lenne mert így "lötyög" az izzó és nem világít megfelelő helyre...

kéne kép hogy értelmet nyerjen a mondatom vagy érthető? :huh:

szerk: itt a kép

[ig]http://images.netbag.hu/20090802/19321383671.JPG

bár most sikerült be"csavarnom rendesen... 1 pöcökkel...

kiégett a xeon"hatású"

az egyik, és ezér vissza kellett tenni MINDKÉT simát :lol:

cserélhető. olyan 2.000 ft a foglalat

Elküldve
helyes a válasz nyalhat :huh:

üdv ujra it wessz kollega. mikor tudnád vállalni a vezérlés cserét? Esetleg vizpumpát mennyiért tudnál szerezni(gyárit)?

Guest kumabushi
Elküldve
1. igen

2. igen

szerintem még EZ SEM volt cserélve sosem

és már elég gáz, ventilátort rákapcsolom (klíma nem jó) és mint ha dohos pincében áztatott poros szőnyeget ráznának az arcodba

hogy fogjak neki?

Elküldve
szerintem még EZ SEM volt cserélve sosem

és már elég gáz, ventilátort rákapcsolom (klíma nem jó) és mint ha dohos pincében áztatott poros szőnyeget ráznának az arcodba

hogy fogjak neki?

Tisztítsd is ki a rendszert, lehet kapni klímatisztító habot, vagy sprayt.

Kesztyűtartó ki, mögötte van egy fekete doboz a középkonzol felé, abban van a szűrő, ha csavaros, akkor Delphi, ha patentos, akkor Behr. Ez alapján vegyél bele szűrőt.

Elküldve

Sziasztok!

Fura dolgot művelt tegnap az autóm (1.4 Twinport G Astra). Egy viszonylag hosszabb kb 200km-es menet után (ebből 170 autópálya), mely alatt végig ment a légkondi, miután beértem Pestre, azt vettem észre, hogy amikor benyomom a kuplungot, akkor néhány centit nagyon könnyen, szinte beesik, majd utána a maradék utat normális keménységgel teszi meg (nem minden benyomáskor, de többnyire). Ettől eltekintve minden ment rendesen. Furikáztam még kicsit városon belül, majd egyszercsak mikor megálltam egy elágazódásnál és indultam volna el, nem tudtam egyesbe tenni. Hiába nyomtam tövig a kuplungot többször is, nem vett be semmilyen fokozatot. Fél perc után nagy nehezen sikerült és kicsit akadozva, de felpakoltam 3-ig. Ekkor gondoltam egyet, kikapcsoltam a klímát, és utána minden teljesen jól működött. Mikor hazaértem per hecc benyomtam megint a klímát és a kuplung megint fura volt. Azóta is használtam az autót, klíma nélkül, nincs semmi gond. Egyáltalán lehet a kímának ehhez bármi köze? Viszonylag ritkán használom, inkább leengedett ablakkal megyek amikor lehet, az autó még csak 4 éves, kicsit több mint 50e km-rel.

Guest kumabushi
Elküldve
Tisztítsd is ki a rendszert, lehet kapni klímatisztító habot, vagy sprayt.

Kesztyűtartó ki, mögötte van egy fekete doboz a középkonzol felé, abban van a szűrő, ha csavaros, akkor Delphi, ha patentos, akkor Behr. Ez alapján vegyél bele szűrőt.

köszi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.