hasu Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Hello! Pontosan ugyan ezzel a problémával küzdök! Nekem 150ezer km-er van a kocsimban! Már rengeteg embert kérdeztem, de senki nem tudott válaszolni rá! Szervízben kipucolták az AGR szelepet, hogy az lehet a baja <_< és ugyan olyan, de oda nem viszem be mert lehúznak lóvéval! Az én verdám is 2000-es évjáratú x14xe... végigvizsgáltuk az összes lehetséges alkatrészt ami okozhat ilyen tüneteket....a kiváltó okot nem találtuk... több tippet kaptam: haldokló lambda-szonda (ezt kizárnám, mert elvileg hidegen nem szabályoz és a fogyim is lazán 8 alatt vanhaldokló vagy eldugult katalizátor..ez akár igaz is lehet..de akkor 1 laza gázfröccs után miért ok minden???folytószelep-állás érzékelő potméter..(ellenőrizve..tökéletes)vízhőmérséklet érzékelő- (cserélve..tökéletes)AGR szelep..tisztítva ( ellenőrizve..tökéletes)alapjárat-állító motor ( tisztítva és ellenőrizve)remélem valaki megtalálja a választ erre a problémára... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Az én verdám is 2000-es évjáratú x14xe... végigvizsgáltuk az összes lehetséges alkatrészt ami okozhat ilyen tüneteket....a kiváltó okot nem találtuk... több tippet kaptam: haldokló lambda-szonda (ezt kizárnám, mert elvileg hidegen nem szabályoz és a fogyim is lazán 8 alatt vanhaldokló vagy eldugult katalizátor..ez akár igaz is lehet..de akkor 1 laza gázfröccs után miért ok minden???folytószelep-állás érzékelő potméter..(ellenőrizve..tökéletes)vízhőmérséklet érzékelő- (cserélve..tökéletes)AGR szelep..tisztítva ( ellenőrizve..tökéletes)alapjárat-állító motor ( tisztítva és ellenőrizve)remélem valaki megtalálja a választ erre a problémára... Fogyasztás ügyileg én sem panaszkodom, mert 6,4 et eszik vegyes használatban! én még valamelyik hőmérséklet jeladóra gondoltam! Katalizátor?? Az enyém kicsit zörög bizonyonyos fordulatszámon meg ha alámegyek és megmozgatom is zörög picit, de nem hinném, hogy ott lenne a probléma! A megoldást szerintem úgy lehetne megtalálni, ha melegben indításnál rádugni egy computert és az valamit biztos mutatna! Adatokat összehasonlítani egy "rendes" indulással mikor az alapjárat nem 1500-nál van! Ha esetleg valaki előbrébb jut ebben a témában legyen szíves megosztani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Az enyém 2001,07, havi hűtőbordás ECU és nem lehet szoftveresen kiiktatni az AGR-t legalábbis több OPEL szervízes egymástól függetlenül állítják ezt. <_< vabn neked hütőmodulod a bal első sárvédő alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Az enyém 2001,07, havi hűtőbordás ECU és nem lehet szoftveresen kiiktatni az AGR-t legalábbis több OPEL szervízes egymástól függetlenül állítják ezt. <_< Az én értelmezésem szerint 2001 júliusa még nem év vége. Wessz azt írta, 2001 év végéig jó, de szerintem ezt visszafelé kell érteni, ha a 2004-es programjáról beszélünk. Tehát a 2001 év vége előtt gyártottakra már nem megy fel. Remélem Wessz majd kijavít, ha nem így van, de nekem így logikus. (visszafelé addig kompatibilis) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 vabn neked hütőmodulod a bal első sárvédő alatt? a klima vezérlő panel van a bal első sárvédő alatt Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 a klima vezérlő panel van a bal első sárvédő alatt az hütőmodul na de ha vissza olvasol nem 2001 07 et irtam hanem évvégét............. 2001 évvégétöl nem hütömodulos csak szoftveresen igy az 2005 ig nyugodtan Egr szelepet ki lehet iktatni...... tiedbe is csak a hütőmodult keresni fogja..... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 HELP!!! Bnőm felhívott reggel, hogy valami van a kocsiban, olyan mintha macska vagy állat kaparna valamit.. :) na mondom mi a sz*r?? Délután beültem a kocsiba és majd agybajt kaptam mikor rájöttem mit hallott kaparásnak..s utána meg azért kaptam agybajt mert a hiba tényleg létezik!! <_< A gond: Járó motornál vagy csak gyujtás ráadása után ha benyomom a belső levegő keringetést, s bármelyik állásban van a ventillátorfokozat, egyenletesen fújja a levegőt. VISZONT, ha kikapcsolom a belső keringetést, akkor "lüktetve" tehát nem egyenletesen fújja a levegőt, s szerintem hallom ahogy a külső és belső keringetés között kapcsolgat.. :lol: , újra bekapcsolva a belső keringetést megint egyenletesen jár. Beadhatta a kulcsot az állító motor?? (a ventillátor fokozatszabályzójára nem gyanakszom mert az független, hogy épp külső vagy belső levegőt keringet legalábbis szerintem :) ) Találkozott -e valaki ezzel a hibajelenséggel, merre érdemes elkezdeni a kutatást??? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 HELP!!! Bnőm felhívott reggel, hogy valami van a kocsiban, olyan mintha macska vagy állat kaparna valamit.. :) na mondom mi a sz*r?? Délután beültem a kocsiba és majd agybajt kaptam mikor rájöttem mit hallott kaparásnak..s utána meg azért kaptam agybajt mert a hiba tényleg létezik!! <_< A gond: Járó motornál vagy csak gyujtás ráadása után ha benyomom a belső levegő keringetést, s bármelyik állásban van a ventillátorfokozat, egyenletesen fújja a levegőt. VISZONT, ha kikapcsolom a belső keringetést, akkor "lüktetve" tehát nem egyenletesen fújja a levegőt, s szerintem hallom ahogy a külső és belső keringetés között kapcsolgat.. :lol: , újra bekapcsolva a belső keringetést megint egyenletesen jár. Beadhatta a kulcsot az állító motor?? (a ventillátor fokozatszabályzójára nem gyanakszom mert az független, hogy épp külső vagy belső levegőt keringet legalábbis szerintem :) ) Találkozott -e valaki ezzel a hibajelenséggel, merre érdemes elkezdeni a kutatást??? Köszi előre is! szokása Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 HELP!!! Bnőm felhívott reggel, hogy valami van a kocsiban, olyan mintha macska vagy állat kaparna valamit.. :) na mondom mi a sz*r?? Délután beültem a kocsiba és majd agybajt kaptam mikor rájöttem mit hallott kaparásnak..s utána meg azért kaptam agybajt mert a hiba tényleg létezik!! <_< A gond: Járó motornál vagy csak gyujtás ráadása után ha benyomom a belső levegő keringetést, s bármelyik állásban van a ventillátorfokozat, egyenletesen fújja a levegőt. VISZONT, ha kikapcsolom a belső keringetést, akkor "lüktetve" tehát nem egyenletesen fújja a levegőt, s szerintem hallom ahogy a külső és belső keringetés között kapcsolgat.. :lol: , újra bekapcsolva a belső keringetést megint egyenletesen jár. Beadhatta a kulcsot az állító motor?? (a ventillátor fokozatszabályzójára nem gyanakszom mert az független, hogy épp külső vagy belső levegőt keringet legalábbis szerintem :) ) Találkozott -e valaki ezzel a hibajelenséggel, merre érdemes elkezdeni a kutatást??? Köszi előre is! Én csak tippet adok, lehet a motor eltörte a lapátot, s lehet az csinálja a zajt....Mert nincs végállás kapcsolója, csak ha a motor áramfelvétele megnő, akkor kapcsolja le, nem valami jó megoldás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Én csak tippet adok, lehet a motor eltörte a lapátot, s lehet az csinálja a zajt....Mert nincs végállás kapcsolója, csak ha a motor áramfelvétele megnő, akkor kapcsolja le, nem valami jó megoldás.... Köszi wessz, imy! még egy kérdés a -hogyan szereljünk kocsit a képernyő előtt- témakörbe :) : arról hallottam, hogy nincs végállás kapcsoló, szóval hasonlóképpen működik mint az el.ablak. A kérdés, hogy ami figyeli az áramfelvételt áramkör az merre van, vagy ez nem releváns ebben a kérdésben... asszem jó egyszerűen fogalmaztam... <_< Ja és mégegy: ez a lapát a motorral együtt a ventillátor tetején van? (Delphi klímás a gép és asszem öralakú a ventilátor háza) (2001, Z14XE) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Köszi wessz, imy! még egy kérdés a -hogyan szereljünk kocsit a képernyő előtt- témakörbe :) : arról hallottam, hogy nincs végállás kapcsoló, szóval hasonlóképpen működik mint az el.ablak. A kérdés, hogy ami figyeli az áramfelvételt áramkör az merre van, vagy ez nem releváns ebben a kérdésben... asszem jó egyszerűen fogalmaztam... <_< Ja és mégegy: ez a lapát a motorral együtt a ventillátor tetején van? (Delphi klímás a gép és asszem öralakú a ventilátor háza) (2001, Z14XE) Üdv. ha jól tudom van egy motorja ki kell cserélni... külön lehet kapni kesztyű taró mögött rémlik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ha jól tudom van egy motorja ki kell cserélni... külön lehet kapni kesztyű taró mögött rémlik nem a motor a ludas, hanem a csapppantyú az esetek 99%-ában...szalonban lehet kapni, de csak a csappantyú házzal együtt vmi 15 vagy 18 pénz....vaterán a múltkor volt 12-ért motorral együtt, de az 2 vezetékes volt, a miénk pedig, ha jól emlékszem 3 vezetékes...pedig elég lenne a csappanytút cserélni erre így árulják komplett...NO COMMENT! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 az hütőmodul na de ha vissza olvasol nem 2001 07 et irtam hanem évvégét............. 2001 évvégétöl nem hütömodulos csak szoftveresen igy az 2005 ig nyugodtan Egr szelepet ki lehet iktatni...... tiedbe is csak a hütőmodult keresni fogja..... :) Úgy látom nem értettél meg kristálytisztán, az ECU mely a hengerfej jobb oldalán leledzik az aluminium hűtőbordás és ennél a típusnál nem lehet szoftveresen kiiktatni az AGR-t. Az újabbaknál már simalemez házas az ECU és a 2004 után gyártottaknál már nincs hűtőnodul sem külön klima ventilátor mert többfokozatú hűtőventilátorral van szerelve és a klima vezérlést is az ECU csinálja. Na szép napot :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Úgy látom nem értettél meg kristálytisztán, az ECU mely a hengerfej jobb oldalán leledzik az aluminium hűtőbordás és ennél a típusnál nem lehet szoftveresen kiiktatni az AGR-t. Az újabbaknál már simalemez házas az ECU és a 2004 után gyártottaknál már nincs hűtőnodul sem külön klima ventilátor mert többfokozatú hűtőventilátorral van szerelve és a klima vezérlést is az ECU csinálja. Na szép napot :) <_< 2001 dec után nincs hütő modul meg mondtam lehet EGR iktatni de okozatja lesz ne oktass ki ebben a témában szerintem..... :) azt hizsem többszörös tévedésben élsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petiííi Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Hello Egy kisebb "problémával" fordulnék hozzátok, (2004. Z16XE) gyújtás ráadása után a fojtószeleptől vagy ből nem tudom pontosan, egy sípoló hang hallatszik, ez mitől lehet, valakinek valami ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 2001 dec után nincs hütő modul meg mondtam lehet EGR iktatni de okozatja lesz ne oktass ki ebben a témában szerintem..... :) azt hizsem többszörös tévedésben élsz Úgy látom nem értettél meg, az ECU mely a hengerfej jobb oldalán van annak az aluminium hűtőbordás változatáról beszéltem te meg hozzá keverted a klima és hűtés vezérlőmodult ne sértődj olvass és értsd azt amit olvasol, mert én a te állításod nem vitattam. Az opelesek sokat és gyakran variáltak a motorok konstrukcióin ,hogy "javítsanak" azon amit elcsesztek rajta ezért annyiféle olyan kis időn belül is.(Próbálnak javítani a típus hibákon:a gyakori AGR hibákon,a motorban az intenziv korom lerakodáson,a magas olaj fogyasztáson, a klima hűtő gyakori kilyukadása a ventilátor mögött ezért hagyták el később az első ventit és a klima és hűtés vezérlőmodult mely funkcióját az újabb típusú ECU vette át stb).Na további szép napot. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Úgy látom nem értettél meg, az ECU mely a hengerfej jobb oldalán van annak az aluminium hűtőbordás változatáról beszéltem te meg hozzá keverted a klima és hűtés vezérlőmodult ne sértődj olvass és értsd azt amit olvasol, mert én a te állításod nem vitattam. Az opelesek sokat és gyakran variáltak a motorok konstrukcióin ,hogy "javítsanak" azon amit elcsesztek rajta ezért annyiféle olyan kis időn belül is.(Próbálnak javítani a típus hibákon:a gyakori AGR hibákon,a motorban az intenziv korom lerakodáson,a magas olaj fogyasztáson, a klima hűtő gyakori kilyukadása a ventilátor mögött ezért hagyták el később az első ventit és a klima és hűtés vezérlőmodult mely funkcióját az újabb típusú ECU vette át stb).Na további szép napot. <_< nem értesz Z16XE ecu 2001 töl amig gyártották egy cikkszámon van van hütö modulos és van amiben csak szoftveresen van benne és van olyan évjárat amikor egr és hütő modul külőn részegységet alkot és van olyan amiben egr külön rész és hütőmodul nincs benne de szoftveresen benne van. 2002 sorozattol vagyis 2001 szeptemberétöl nincs hütőmodul csak szoftveresen onnan kilehet iktatni az EGR szelepet szoftveresen.......... tiedböl is de "keresni fogja" a hütőmodult mint "hardver" és sárgalámpázik de az utána lévő vezérlőegységek amik 2001 szeptembertől gyártottak ua mint az elöző ECU csak kiiktatták a hütőmodult igy szoftver vezérli öket.... de utána 2004töl egr sincs benne se hütőmodul ezért lehet kiiktatni 2001 szeptembertől az egr-t ennél világosabban nem tudom leirni ha még mindig nem érted vagy nem tudom akkor te mit akarsz azzal az ecuval tudom nagyon jólhogy hol van nap mint nap nullázok ki ecukat..... ugy hogy ne ott állj le vitatkozni hogy hol az ecu..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 nem értesz Z16XE ecu 2001 töl amig gyártották egy cikkszámon van van hütö modulos és van amiben csak szoftveresen van benne és van olyan évjárat amikor egr és hütő modul külőn részegységet alkot és van olyan amiben egr külön rész és hütőmodul nincs benne de szoftveresen benne van. 2002 sorozattol vagyis 2001 szeptemberétöl nincs hütőmodul csak szoftveresen onnan kilehet iktatni az EGR szelepet szoftveresen.......... tiedböl is de "keresni fogja" a hütőmodult mint "hardver" és sárgalámpázik de az utána lévő vezérlőegységek amik 2001 szeptembertől gyártottak ua mint az elöző ECU csak kiiktatták a hütőmodult igy szoftver vezérli öket.... de utána 2004töl egr sincs benne se hütőmodul ezért lehet kiiktatni 2001 szeptembertől az egr-t ennél világosabban nem tudom leirni ha még mindig nem érted vagy nem tudom akkor te mit akarsz azzal az ecuval tudom nagyon jólhogy hol van nap mint nap nullázok ki ecukat..... ugy hogy ne ott állj le vitatkozni hogy hol az ecu..... Az enyém Z14XE és nem Z16XE ."nap mint nap nullázok ki ecukat" ez alatt mit értesz -megváltoztatod a futott km-t, vagy új szoftvert telepitesz esetleg megtudod mondani, hogy mennyi volt a tényleges futott km-e az autónak? A szerelők szerintem mellé dumálnak és ködösítenek e témákban, hogy jól megvágják a balekokat igazán csak kevesen vannak akik tisztességesen bánnak a kuncsaftokkal mellé duma nélkül.Közel 30 éve autózom és javítok mindenféle elsősorban mechanikai hibákat sokféle típuson éppen ez okból a vezérlésekhez teljes mélységében nem értek ezért sem vitatom a hozzáértésedet , csak ez(AGR) ügyben szerettem volna tisztán látni,mert ez drága és sok kellemetlenséget okoz ha rossz. Ha leírom az ECU-n levő cikkszámot az alapján meg tudod e mondani, hogy ezzel a vezérlővel mit lehet csinálni és mit nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Az enyém Z14XE és nem Z16XE ."nap mint nap nullázok ki ecukat" ez alatt mit értesz -megváltoztatod a futott km-t, vagy új szoftvert telepitesz esetleg megtudod mondani, hogy mennyi volt a tényleges futott km-e az autónak? A szerelők szerintem mellé dumálnak és ködösítenek e témákban, hogy jól megvágják a balekokat igazán csak kevesen vannak akik tisztességesen bánnak a kuncsaftokkal mellé duma nélkül.Közel 30 éve autózom és javítok mindenféle elsősorban mechanikai hibákat sokféle típuson éppen ez okból a vezérlésekhez teljes mélységében nem értek ezért sem vitatom a hozzáértésedet , csak ez(AGR) ügyben szerettem volna tisztán látni,mert ez drága és sok kellemetlenséget okoz ha rossz. Ha leírom az ECU-n levő cikkszámot az alapján meg tudod e mondani, hogy ezzel a vezérlővel mit lehet csinálni és mit nem? Z14XE Z16XE Z16SE ecu ua. uyghogy mindegy nullázás pedig nem km hanem immo ha nincs meg nekije........... de van programozó ismerösöm kitudja iktatni az EGR-t elméletben sikerülne a gyakorlat meg majd megmutatja.... mivel map szenzor figyeli némelyik autóban némelyikben pedig a légtömegmérő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 nem a motor a ludas, hanem a csapppantyú az esetek 99%-ában...szalonban lehet kapni, de csak a csappantyú házzal együtt vmi 15 vagy 18 pénz....vaterán a múltkor volt 12-ért motorral együtt, de az 2 vezetékes volt, a miénk pedig, ha jól emlékszem 3 vezetékes...pedig elég lenne a csappanytút cserélni erre így árulják komplett...NO COMMENT! Hali! Z14XE, 2001.10 havi Delphi klímás a kocsi kiszedtem a motort és az csak kétvezetéskes. Ha valakit érdekel, érdekesség képpen itt a kép róla: http://kepfeltoltes.hu/view/090627/_ll_t__...ltoltes.hu_.jpg Igazad volt, a tengely, amibe a motor tengelye csatlakozik az elfordul a végállás után..szóval el van törve. A motor kábelét lehúztam és külső keringető állásra állítottam a csappantyút. Most nekiállok keresgélni. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
happsee Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Csaó Skacok! Opel Asta G. típusú kocsim van (2003-as) 1.2-es motorral, ma elmentem vásárolni és nem figyletem nagyon benzint villogót már meg minden, és indítottam és nem indult be! Valami kis kocsi villogót műszerfalon... tankoltam bele 2 ropié próbáltam indítani semmi! huh.gif Valamié nem szívja fel benzint! Van valaki aki nálam okosabb ebben, autószerelők valaki help me! smile.gif Én gyanakszom benzinpumpára, szivattyúra hogy nem szívja fel benzint...! Előtte még nem fagyott ki benzint azaz volt benne frankon nem volt vele ilyen baj most kapott sokkot a vas! dry.gif Régebben am volt ehhez hasonló gondom, hogy indítottam és nem indult be valami kis dolgott cseréltek akkor ki benne és már indult is! ui: Mindjárt berakom képet, hogy régen mit cseréltek ki és már jo is lett a kis opel! smile.gif Am fogalmam nincs, hogy mi ez amit beraktam képet, de ezt cserélték ki régebben után gyártottba mikor kb ugyanez a gondom volt autóval! http://kepfeltoltes.hu/view/090627/meretezdat_hu_IMG_0257_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm a segitséget!!! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Csaó Skacok! Opel Asta G. típusú kocsim van (2003-as) 1.2-es motorral, ma elmentem vásárolni és nem figyletem nagyon benzint villogót már meg minden, és indítottam és nem indult be! Valami kis kocsi villogót műszerfalon... tankoltam bele 2 ropié próbáltam indítani semmi! huh.gif Valamié nem szívja fel benzint! Van valaki aki nálam okosabb ebben, autószerelők valaki help me! smile.gif Én gyanakszom benzinpumpára, szivattyúra hogy nem szívja fel benzint...! Előtte még nem fagyott ki benzint azaz volt benne frankon nem volt vele ilyen baj most kapott sokkot a vas! dry.gif Régebben am volt ehhez hasonló gondom, hogy indítottam és nem indult be valami kis dolgott cseréltek akkor ki benne és már indult is! ui: Mindjárt berakom képet, hogy régen mit cseréltek ki és már jo is lett a kis opel! smile.gif Am fogalmam nincs, hogy mi ez amit beraktam képet, de ezt cserélték ki régebben után gyártottba mikor kb ugyanez a gondom volt autóval! http://kepfeltoltes.hu/view/090627/meretezdat_hu_IMG_0257_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm a segitséget!!! Üdv! milyen motorkód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Z14XE Z16XE Z16SE ecu ua. uyghogy mindegy nullázás pedig nem km hanem immo ha nincs meg nekije........... de van programozó ismerösöm kitudja iktatni az EGR-t elméletben sikerülne a gyakorlat meg majd megmutatja.... mivel map szenzor figyeli némelyik autóban némelyikben pedig a légtömegmérő Kösz a választ.Egy kérdésem lenne a hiba kódokat tudod e törölni ha igen mennyiért mikor és hol p.ü.-ben ird. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Kösz a választ.Egy kérdésem lenne a hiba kódokat tudod e törölni ha igen mennyiért mikor és hol p.ü.-ben ird. <_< hát ha kinullázok akkor gondolom........ én 5000ft szoktam teljes diagnosztikát csinálni adatlapon minedn elérhetőségem rajta van Link to comment Megosztás: More sharing options...
happsee Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Hogy érted, hogy milyen motorkód?!! Nem tudod mi baja lehet neki, így amiket leírtam azok alapján esetleg! hm? üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts