Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

A következő a problémám:

X14XE motoros 1999-es G astrám -elvileg 125e km, vezérműszíj-csere előtt- iszonyatosan rángat, amikor tartom a fordulatot, mostanában már gyorsításkor is.

Régebben csak olyan kb 1500as fordulatnál rángatott, de jelenleg már csak magasabb fordulaton(4000től) nem rángat.

Olvasgattam a hibakódokról, de nekem nem sikerült kivillogtatni. Fék+padlógáz, utána gyújtás, de nem villog semmi.

Ja, az INSP felirat viszont világít -már egy jó ideje.

Mi lehet az oka a rángatásnak?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő a problémám:

X14XE motoros 1999-es G astrám -elvileg 125e km, vezérműszíj-csere előtt- iszonyatosan rángat, amikor tartom a fordulatot, mostanában már gyorsításkor is.

Régebben csak olyan kb 1500as fordulatnál rángatott, de jelenleg már csak magasabb fordulaton(4000től) nem rángat.

Olvasgattam a hibakódokról, de nekem nem sikerült kivillogtatni. Fék+padlógáz, utána gyújtás, de nem villog semmi.

Ja, az INSP felirat viszont világít -már egy jó ideje.

Mi lehet az oka a rángatásnak?

Előre is köszönöm!

alaposabban olvasssssssss

pliiiiiizzzzzzzz

csak y és z-nál lehet ez

de eljössz hozzám és megnézhetem neked......

Link to comment
Megosztás:

bazz... ma voltak kissebbségiek nálm vizsgáztatni. nem tudott írni és olvasni. nem tudta kitőlteni a meghatalmazást, én töltöttem ki helyette... ááááááá. nem is mesélem tovább... :D

De a pénzt pontosan meg tudta számolni! :lol: :D :lol:

Nálunk volt egy ilyen takarítónő: a telefonon a számokat meg kellett neki mutatni, hogy felhívja a pógármestert, de pénzt villámgyorsan és hibátlanul számolt minden címlettel.

Link to comment
Megosztás:

alaposabban olvasssssssss

pliiiiiizzzzzzzz

csak y és z-nál lehet ez

de eljössz hozzám és megnézhetem neked......

:lol: nah jóóó csak átfutottam a fórumot, kiszaladtam boldogan a garázsba, hogy nah rájövök a bosch szervíz nélkül is, de a többi már történelem...

Hova kellene mennem, hogy kiolvasd?

Link to comment
Megosztás:

:lol: nah jóóó csak átfutottam a fórumot, kiszaladtam boldogan a garázsba, hogy nah rájövök a bosch szervíz nélkül is, de a többi már történelem...

Hova kellene mennem, hogy kiolvasd?

Törökbálintra adatlapon rajta van minden szám cim ecetera...

most is jöhetsz mert se éjjelem se nappalom

de most hogy nézem nyirmada

akkor vidd Tamás Lacihoz

Link to comment
Megosztás:

Törökbálintra adatlapon rajta van minden szám cim ecetera...

most is jöhetsz mert se éjjelem se nappalom

de most hogy nézem nyirmada

akkor vidd Tamás Lacihoz

:lol: Itt van az utca végén Laci. Ismerős vagy a környéken? Mert a google nem igazán hozza a nevét :D Ja! Meg Iklódi sincs messze, szerintem holnap munka után meg is látogatom valamelyiküket.

Link to comment
Megosztás:

:lol: Itt van az utca végén Laci. Ismerős vagy a környéken? Mert a google nem igazán hozza a nevét :D Ja! Meg Iklódi sincs messze, szerintem holnap munka után meg is látogatom valamelyiküket.

Vagy menj Szücs Tibihez Opel Magocsa

ö is tud segiteni

Link to comment
Megosztás:

A 14+ fogyi nagyon durva, főleg azon a környéken. Régen is ennyit fogyasztottál vele? Nekem akkor volt ilyen 12-13l -es fogyim, amikor átültem G-be E Kadettből és megszokottan folyton kuplungoltam....

Régen amikor átültem a G-be,akkor városba mozogtam inkább csak,és 7,8-ra jött ki a fogyim.Én ugy mértem hogy kifolyásig tankoltam,és 100km-nél begurultam a kutra,és ismét folyásig rátankoltam.És 7,8 nál nem ment bele több.Most télen kezdett ennyire felmenni,de betudtam,hogy tél van hideg van.De mostmár nyár van.A kikormolás nekem nem segített.Pedig nem sajnáltam.Multkor is bp-röl mentem martonvásárra,és akkor is eléggé döngettem oda vissza.És semmi

Link to comment
Megosztás:

Freeze-nek.

Nálam így fest:

Ez érdekes .. :lol:

Hányas az Office-od?

Töltsd már le a legújabbat (ha nem az van) és nézd meg hogy az jó e!

Másnak is van ilyen probléma?

Most látom, tuti nem az utolsó verz. van.

Abban van egy csomó új fícsör :D

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes .. :lol:

Hányas az Office-od?

Töltsd már le a legújabbat (ha nem az van) és nézd meg hogy az jó e!

Másnak is van ilyen probléma?

Most látom, tuti nem az utolsó verz. van.

Abban van egy csomó új fícsör :D

Office 2003 sp3, majd meglesem az asztalin is, ott 2007 sp2 van es meglesem majd az uj verziot is csak nem volt meg kedvem/idom atmenteni mindent az uj tablarendszerbe.

Link to comment
Megosztás:

Meg vannak a vezetékek.

fekete-kék

fekete-sárga

fekete-piros

zöld-barna

zöld

Ez az öt szál vezeték megy az ajtóba.Majd írd már le hogy csináljam.

Köszi

Zöld ill. zöld-barna,de ha két csiptetővel rákötsz ideiglenesen 1 hangszórót tuti megtalálod.Egyébként,ha a magnót kihúzod,akkor a hangszóró vezetékeket le tudod pontosítani.A beszerelés több módja az Astra gyári hifi topikban le van írva.Jó munkát. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő a problémám:

X14XE motoros 1999-es G astrám -elvileg 125e km, vezérműszíj-csere előtt- iszonyatosan rángat, amikor tartom a fordulatot, mostanában már gyorsításkor is.

Régebben csak olyan kb 1500as fordulatnál rángatott, de jelenleg már csak magasabb fordulaton(4000től) nem rángat.

Olvasgattam a hibakódokról, de nekem nem sikerült kivillogtatni. Fék+padlógáz, utána gyújtás, de nem villog semmi.

Ja, az INSP felirat viszont világít -már egy jó ideje.

Mi lehet az oka a rángatásnak?

Előre is köszönöm!

INSP felirat azt jelenti vidd a szervízbe ,mert lejárt a szervíz intervallum(olajcsere stb. :lol: )

Link to comment
Megosztás:

INSP felirat azt jelenti vidd a szervízbe ,mert lejárt a szervíz intervallum(olajcsere stb. :lol: )

Igen, azt jelenti, de egyelőre nem zavar :lol: az olaj+ szűrők rendszeresen vannak cserélve, most jön a vezérműszíj.

Maszek szerelőhöz hordtam és azért van még benne az INSP felirat. Kezdek rájönni (ideje volt már :D ), hogy inkább valami drága szervíz, mint valami sz*r szerelő számla nélkül...

Egyébként azért írtam a feliratról, mert azt hittem, azért nem tudom kivillogtatni a hibakódokat. de mint kiderült, nem.

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt jelenti, de egyelőre nem zavar :D az olaj+ szűrők rendszeresen vannak cserélve, most jön a vezérműszíj.

Maszek szerelőhöz hordtam és azért van még benne az INSP felirat. Kezdek rájönni (ideje volt már :lol: ), hogy inkább valami drága szervíz, mint valami sz*r szerelő számla nélkül...

Egyébként azért írtam a feliratról, mert azt hittem, azért nem tudom kivillogtatni a hibakódokat. de mint kiderült, nem.

Az INSP-t te is ki tudnád kapcsolni magadnak! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt jelenti, de egyelőre nem zavar :lol: az olaj+ szűrők rendszeresen vannak cserélve, most jön a vezérműszíj.

Maszek szerelőhöz hordtam és azért van még benne az INSP felirat. Kezdek rájönni (ideje volt már :D ), hogy inkább valami drága szervíz, mint valami sz*r szerelő számla nélkül...

Egyébként azért írtam a feliratról, mert azt hittem, azért nem tudom kivillogtatni a hibakódokat. de mint kiderült, nem.

Az INSP-t te is ki tudnád kapcsolni magadnak olvasd el a használati útmutatót melyet a kocsival együtt adnak benne van hogyan :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az INSP-t te is ki tudnád kapcsolni magadnak olvasd el a használati útmutatót melyet a kocsival együtt adnak benne van hogyan :lol:

Már bocs, hogy beleszólok, de ha valamit, akkor ezt nem gondoltam volna, hogy beleírják az utasításba... :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig benne van! A márkaszerviz látogatására unszol. Majd ott "kikapcsolják"! :D :lol:

Jony G csak keveri a a kezelési utasítást az Így csináld Astra G '98. márciustól c. remekművel. :lol:

Igazad van az Így csináld Astra G '98. márciustól 14. oldalon van leirva a módja. Nem teljesen úgy van ahogy Wess írja. :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Bitang hosszú már ez a fórum, nekem meg gyorsan kellene valaki hozzáértő ember válasza:

Van egy 2001.05. havi Astra G Caravanom. 1.4 16V. Motorkódja Z14XE. Ebben szeretnék váltót cserélni, jelenleg egy 5 fokozatú manuális váltó van benne. Csak azt nem tudom, hogy pontosan milyen. Már olvastam F13-ast, F17-est. Szóval lövésem sincs, zsákbamacskát meg nem akarnék venni. Az is jó lenne, ha valaki tudná, hogy van pontosan a váltókód feltüntetve.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Bitang hosszú már ez a fórum, nekem meg gyorsan kellene valaki hozzáértő ember válasza:

Van egy 2001.05. havi Astra G Caravanom. 1.4 16V. Motorkódja Z14XE. Ebben szeretnék váltót cserélni, jelenleg egy 5 fokozatú manuális váltó van benne. Csak azt nem tudom, hogy pontosan milyen. Már olvastam F13-ast, F17-est. Szóval lövésem sincs, zsákbamacskát meg nem akarnék venni. Az is jó lenne, ha valaki tudná, hogy van pontosan a váltókód feltüntetve.

Köszi!

Itt okosodhatsz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.