Zachi Elküldve Május6, 2009 Megoszt Elküldve Május6, 2009 Kicsit favágó módszer, de ... Csati lehúz, indítás, hibakód kivillogtatása, kód-táblában keresgélés és már meg is van a "melyik kütyü mire van". Ha az ára érdekel, akkor gondolom cserélni akarod. Ha nem tudod mi az, akkor honnan veszed, hogy az a cserélendő? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Május7, 2009 Megoszt Elküldve Május7, 2009 Sziasztok! Szombaton lesz 2 hete hogy vettem egy 2000-es évjáratú G Astrát. 1.6 16 szelep. A kérdésem az hogy mikor picit kipróbáltam hogy mit bír akkor 5-ben magas fordulatszámon kigyuladt a check engine lámpa, viszábbvettem egy kicsit a sebességből és utána elaludt a lámpa, és többet nem jelent meg. Bár azóta nem mentem vele olyan sebességgel. Tud erre valaki valami magyarázatot adni? Vagy ne is foglalkozzak vele? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseb Elküldve Május7, 2009 Megoszt Elküldve Május7, 2009 Sziasztok! Újabb kérdés. 2003-as 1.4-es G Astra Caravanom van. Meg lehet benne oldani, hogy kis sebességnél automatikusan bezárja az ajtókat? Mintha lenyomnám a vezetőoldali ajtó gombját... Seat-on láttam ilyet de asszem más tipusok is tudják. Az is jó, ha valamit venni/beszerelni kell hozzá. Még jobb ha csak be kell írni egy kódot. :-) Köszi, Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Május7, 2009 Megoszt Elküldve Május7, 2009 Sziasztok. Remélem tud valaki segíteni nekem! Van egy 2002es Z14xe motorú G Astrám 115000km el. Kb egy hete elkezdte azt csinálni hogy alacsony fordulaton nem akar húzni sőt fullad bedadog a motor. Ha 2500 fölé megy a fordulat utána már jól húz és szépen pörög a motor. Kicseréltem már a gyertyákat a levegőszűrőt benzinszűrőt de a hiba nem szűnt meg. Előre is köszönöm!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Május7, 2009 Megoszt Elküldve Május7, 2009 Sziasztok. Remélem tud valaki segíteni nekem! Van egy 2002es Z14xe motorú G Astrám 115000km el. Kb egy hete elkezdte azt csinálni hogy alacsony fordulaton nem akar húzni sőt fullad bedadog a motor. Ha 2500 fölé megy a fordulat utána már jól húz és szépen pörög a motor. Kicseréltem már a gyertyákat a levegőszűrőt benzinszűrőt de a hiba nem szűnt meg. Előre is köszönöm!!!!!!!!!!!!!! Valószínű, hogy tele van rakódva korommal a motor, enyim is ezt csinálta legalább 10-20km 4500-5000 es fordulaton tartósan menve kiég a korom a motorból és kisimul szebb lesz a hangja és húz mint a .... Ez a fordulat 4.-be kb 120-130km/h sebesség.Nekem régi opeles szerelő mondta, hogy ez típus hiba és ezzel lehet komolyabb hibákat elkerülni pl:AGR szelep berakódás, szelep szorulás stb. havonta 1x ha sok a városiforg. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Május7, 2009 Megoszt Elküldve Május7, 2009 Sziasztok! Újabb kérdés. 2003-as 1.4-es G Astra Caravanom van. Meg lehet benne oldani, hogy kis sebességnél automatikusan bezárja az ajtókat? Mintha lenyomnám a vezetőoldali ajtó gombját... Seat-on láttam ilyet de asszem más tipusok is tudják. Az is jó, ha valamit venni/beszerelni kell hozzá. Még jobb ha csak be kell írni egy kódot. :-) Köszi, Csaba Alapból nem tudja. Elvileg meghekkelhető, de nem tudom, hogy létezik-e rá beszerezhető megoldás. Ha ECU-ról le lehetne venni a sebesség adatokat akkor egy mikrokontroller kapcsolhatná a kp zárat, az már más kérdés, hogy ez mennyiből lenne megoldható. Mondom kész megoldásról sajnos nem tudok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Sziasztok! Újabb kérdés. 2003-as 1.4-es G Astra Caravanom van. Meg lehet benne oldani, hogy kis sebességnél automatikusan bezárja az ajtókat? Mintha lenyomnám a vezetőoldali ajtó gombját... Seat-on láttam ilyet de asszem más tipusok is tudják. Az is jó, ha valamit venni/beszerelni kell hozzá. Még jobb ha csak be kell írni egy kódot. :-) Köszi, Csaba Ez az autó még nem az a kódos fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Hello! Ma álltam egy komolyabb emelkedőn kinyomott kuplunggal és egy pillanatra elméláztam és felengedtem a féket. A kocsi elkezdett gurulni hátrafelé, majd egy pillanatra beremegett és kigyulladt a hűtés visszajelző lámpa. 1 seccel később a remegés megszűnt, a lámpa is elaludt. Azóta semmi... Hibakód nincsen. Ez valami gondot jelent vagy csak én voltam béna, esetleg nem is érdemes vele foglalkozni. A hűtés működik, mert mikor haza értem bekapcsolt, mert 90fok körül volt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Sziasztok! Nem tudom,hogy járt-e így valaki vagy van tapasztalata arról a dologról,hogy ha az autóval lassan gurulok picit gödrös úton akkor a csomag tér felől olyan hangok jönnek mint ha valami zörögne benne. :lol: Már kipakoltam az egész csomagteret leszedtem a kalaptartót és úgy is kipróbáltam akkor is zörög kopog,olyan mintha hátsó teló lenne. De nem valószínű,hogy az mert leterhelve is azt csinálja és még csak hét hónapos és 5300km van benne.Ha tud valaki valamit erről megköszönném. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Sziasztok! Nem tudom,hogy járt-e így valaki vagy van tapasztalata arról a dologról,hogy ha az autóval lassan gurulok picit gödrös úton akkor a csomag tér felől olyan hangok jönnek mint ha valami zörögne benne. :lol: Már kipakoltam az egész csomagteret leszedtem a kalaptartót és úgy is kipróbáltam akkor is zörög kopog,olyan mintha hátsó teló lenne. De nem valószínű,hogy az mert leterhelve is azt csinálja és még csak hét hónapos és 5300km van benne.Ha tud valaki valamit erről megköszönném. <_< Ha inkább nyikorgó a hang, akkor ahol felül a csomitartó ott mocorognak a gumik. Ez azért lehet, mert a zár nem húzza be rendesen a csomiajtót, azon kell állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Ha inkább nyikorgó a hang, akkor ahol felül a csomitartó ott mocorognak a gumik. Ez azért lehet, mert a zár nem húzza be rendesen a csomiajtót, azon kell állítani. Hát nem tudom mert már az ajtón lévő tekergethető gumikon már állítottam,és akkor is azt csinálta,hogy koppan majd nem úgy mintha nem lenne becsukva rendesen pedig már úgy rá állítottam,hogy alig bírtam lecsapni úgy felidegesített. Ha valakinek van még ötlete köszi! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Hát nem tudom mert már az ajtón lévő tekergethető gumikon már állítottam,és akkor is azt csinálta,hogy koppan majd nem úgy mintha nem lenne becsukva rendesen pedig már úgy rá állítottam,hogy alig bírtam lecsapni úgy felidegesített. Ha valakinek van még ötlete köszi! <_< Nálam is volt ulyen 3-4ekm-es korában a zárat alaposan WD40-el befújtam, és OK volt, meg tavaly öszel, azóta zajtalan.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 sziasztok elhoztam a gépjárművet a szerelőtől, következzenek a hibás alkatrészek (Z14XEP caravan 180.000 km, 2005-ös gyártás, 2005.V. üzembe helyezve) 1., kipufogóoldali vezérműtengely 4 ugyan olyan autónál már 3-nál tört, 120.000 - 180.000 km között 2., eltört twinport szelep nyitogató műanyag sín (mintha csak egy kínai játék lenne, biztos nem ezzel az óriási fícsörrel reklámozza magát a opel) Mindenkinek további jó autózást Link to comment Megosztás: More sharing options...
lamantin Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Hát nem tudom mert már az ajtón lévő tekergethető gumikon már állítottam,és akkor is azt csinálta,hogy koppan majd nem úgy mintha nem lenne becsukva rendesen pedig már úgy rá állítottam,hogy alig bírtam lecsapni úgy felidegesített. Ha valakinek van még ötlete köszi! <_< Ezen az "csomagtér-ajtó" zörgésen én is át estem kb 1 éve. Álítottam zárat, tekertem az ütközőt és ugyan úgy kocogott. Még be is feküdtem a csomagtartóba egy zseblámpával és úgy néztem a csukódást. Be is zártam magam rendesen !!! Szo-szo nem itt volt kocogás forrása !! Totál úgy hallattszott , hogy a csomagtér-ajtó lötyög. De nem! A hátsó kipufogódob ahogy csatlakozik a középső csőhöz ,ott van egy úgy nevezett "tűzkarika" ami a tömités a kipufogónál. Ezt két spirálrugós csavar rögzíti. Nálam ez a tömítőkarika volt kilapulva, csavarok lazák. A hátsódob kis döccenönél, hintázásnál pont azt a hangot adta mint a laza csomagtér-ajtó. Ha most is hallanám azt mondanám , hogy az ajtó ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 sziasztok elhoztam a gépjárművet a szerelőtől, következzenek a hibás alkatrészek (Z14XEP caravan 180.000 km, 2005-ös gyártás, 2005.V. üzembe helyezve) 1., kipufogóoldali vezérműtengely 4 ugyan olyan autónál már 3-nál tört, 120.000 - 180.000 km között 2., eltört twinport szelep nyitogató műanyag sín (mintha csak egy kínai játék lenne, biztos nem ezzel az óriási fícsörrel reklámozza magát a opel) Mindenkinek további jó autózást ÚÚ ez rémisztő, remélem a Z16XEP-re nem jellemző, de legalább az is látszik, hogy ez a "komoly" 300K Ft-os TWP szelep inkább javítós, mint cserélős. Most már látom, hogy miért mondja Wessz, hogy meg lehet javítani Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 sziasztok elhoztam a gépjárművet a szerelőtől, következzenek a hibás alkatrészek (Z14XEP caravan 180.000 km, 2005-ös gyártás, 2005.V. üzembe helyezve) 1., kipufogóoldali vezérműtengely 4 ugyan olyan autónál már 3-nál tört, 120.000 - 180.000 km között 2., eltört twinport szelep nyitogató műanyag sín (mintha csak egy kínai játék lenne, biztos nem ezzel az óriási fícsörrel reklámozza magát a opel) Mindenkinek további jó autózást Most akkor autózzon az ember nyugodtan...... Pedig nem terveztem eladni 100e környékén.....de most már.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Sziasztok! Szombaton lesz 2 hete hogy vettem egy 2000-es évjáratú G Astrát. 1.6 16 szelep. A kérdésem az hogy mikor picit kipróbáltam hogy mit bír akkor 5-ben magas fordulatszámon kigyuladt a check engine lámpa, viszábbvettem egy kicsit a sebességből és utána elaludt a lámpa, és többet nem jelent meg. Bár azóta nem mentem vele olyan sebességgel. Tud erre valaki valami magyarázatot adni? Vagy ne is foglalkozzak vele? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Sziasztok! Szombaton lesz 2 hete hogy vettem egy 2000-es évjáratú G Astrát. 1.6 16 szelep. A kérdésem az hogy mikor picit kipróbáltam hogy mit bír akkor 5-ben magas fordulatszámon kigyuladt a check engine lámpa, viszábbvettem egy kicsit a sebességből és utána elaludt a lámpa, és többet nem jelent meg. Bár azóta nem mentem vele olyan sebességgel. Tud erre valaki valami magyarázatot adni? Vagy ne is foglalkozzak vele? Előre is köszi! Szerintem ki kellene villogtatni, hogy tárolt-e hibaüzenetet. ha igen akkor abból már több kiderül Ha, nem tudod, hogyan kell, akkor itt megtudod A ényeg, hogy a hibakód mindig egy 4 jegyű szám pl 0303 ekkor így villog: 10 villogás = 0 szünet 3 villogás = 3 szünet 10 villogás = 0 szünet 3 villogás = 3 aztán hosszú szünet ha van még hibakód akkor az következik és így tovább ha nincs tárolt hiba, akkor folyamatosan villog ÜDV. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 ÚÚ ez rémisztő, remélem a Z16XEP-re nem jellemző, de legalább az is látszik, hogy ez a "komoly" 300K Ft-os TWP szelep inkább javítós, mint cserélős. Most már látom, hogy miért mondja Wessz, hogy meg lehet javítani Ha csak a sínről törnek le a pöckök, akkor az egy kis kézügyességgel javítható, de ha az elektronika mondja be az unalmast, akkor az bonyolultabb különben ez az egész doboz a twinport, szal ez csak a nyitogató szerkezet viszont a műanyag bütykök is el voltak kopva a sínnel együtt, mert pár mm-t lötyögött mind a kettő (ahol azok a fém alátétek (tudom nem az) vannak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Ha csak a sínről törnek le a pöckök, akkor az egy kis kézügyességgel javítható, de ha az elektronika mondja be az unalmast, akkor az bonyolultabb különben ez az egész doboz a twinport, szal ez csak a nyitogató szerkezet viszont a műanyag bütykök is el voltak kopva a sínnel együtt, mert pár mm-t lötyögött mind a kettő (ahol azok a fém alátétek (tudom nem az) vannak) Jó persze én alapvetően a mozgató alkatrészek javítására gondoltam. A vezérlés az más tészta. Elég gynege szerkezetnek tűnik mit ne mondjak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Valószínüleg meglesz a hiba! Kormánycsapágy! Valószínüleg olyan kezdeti stádiumban van, hogy még csak 40-50 es sebességnél hallani, ha kanyarodok! Felemeltem a kocsit pörgettem a kereket, minimális hallani, elméletileg hétvégén ki is cseréljük! Komplettan a szerkezet 25 ezer píz! Remélem elég lesz csak a csapágyat cserélni pár ezerért! Nah! Hiba elhárítva! Bal kerékcsapágy volt a bűnös! Hát tényleg 25 ezer forint volt! Külön csak a csapágyat nem lehet cserélni csak komplettan! Remélem ez is elmegy egy 150 ezer km-ert! Plusz még egy hiba felmerült jobb féltengely szimeringnél szivárog az olaj! Hát az is csere lesz! <_< :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mikiz14xe Elküldve Május8, 2009 Megoszt Elküldve Május8, 2009 Üdv,alámerültem... a féltengelyharangok teljesen épek,szárazak,de a kormányrudak végén levő gumiharmonikák tiszta szutty (főleg a baloldali) A szervvóolaj szombat óta nem fogyott,legalábbis nem észrevehető,de pár csöpp olajfoltot találtam pont a baloldali szmötyis motyó alatt. Remélem javítható? Előre is Kösz Miklós Szevasztok Sajnos úgy néz ki a kormánymű a ludas.A szervóolaj mára már láthatóan csökken a tartályban,és a vas alatt minden nap van folt a bal oldalon.Erre megint alámerültem egy aknába,letakarítottam a szmötyit a kormányrúdról,asszonyt beültettem,járó motornál forgatta a kormányt... a gumiharang alól a kormányrúd felöli oldalon minden kormánymozdulatra gyengén könnyezik az olaj.Egy kormányszervó javításával foglalkozó /nem szívbajos/cég látatlanba ! 68.000.-+áfa-ért javítaná, mákaszervízt meg sem merek kérdezni... Ha valakinek rémlik a tünet előre is köszönöm a válszát,ötletét!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 Szevasztok Sajnos úgy néz ki a kormánymű a ludas.A szervóolaj mára már láthatóan csökken a tartályban,és a vas alatt minden nap van folt a bal oldalon.Erre megint alámerültem egy aknába,letakarítottam a szmötyit a kormányrúdról,asszonyt beültettem,járó motornál forgatta a kormányt... a gumiharang alól a kormányrúd felöli oldalon minden kormánymozdulatra gyengén könnyezik az olaj.Egy kormányszervó javításával foglalkozó /nem szívbajos/cég látatlanba ! 68.000.-+áfa-ért javítaná, mákaszervízt meg sem merek kérdezni... Ha valakinek rémlik a tünet előre is köszönöm a válszát,ötletét!!!! ennél olcsóbban is meg lehe javittatni. én számla nélkül 50 és 60 között szoktam csináltatni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 Hello! Ma álltam egy komolyabb emelkedőn kinyomott kuplunggal és egy pillanatra elméláztam és felengedtem a féket. A kocsi elkezdett gurulni hátrafelé, majd egy pillanatra beremegett és kigyulladt a hűtés visszajelző lámpa. 1 seccel később a remegés megszűnt, a lámpa is elaludt. Azóta semmi... Hibakód nincsen. Ez valami gondot jelent vagy csak én voltam béna, esetleg nem is érdemes vele foglalkozni. A hűtés működik, mert mikor haza értem bekapcsolt, mert 90fok körül volt a motor. Erre valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 Most akkor autózzon az ember nyugodtan...... Pedig nem terveztem eladni 100e környékén.....de most már.... <_< Szerintem pont az első mondatodban írtat kell követni. Ha az ember az esetlegesen bekövetkező hibáktól félne állandóan, autót sem venne. A kolléga (cége) szerintem kifoghatott egy rosszabb vezérműtengely-szériát. Immár jó néhány éve járok Opel szervizbe a gépemmel, ha szükséges, de az ilyen drasztikus meghibásodások azért nem általánosak, sőt, itt a fórumon kívül még én sem hallottam ilyenről az Astra-G ismerősi körömben, pláne halomozódásról (persze, ez nem jelent semmit...). Mondjuk, amikor a fél éves autómban elszállt az ECU, akkor én is elbizonytalanodtam, meg az AGR-em vacakolása is felbosszant néha, de alapvetően szerintem kijelenthető, hogy a szokásos típushibákkal ugyan rendelkező, de nagyobb meglepetésektől, bajoktól mentes a G-sorozat :lol: (150e km-t én is lecsavartam a sajátommal, nagyobb bakik nélkül). Nem akarom szegény francia autókat szapulni (bajosak azok magukban is :lol: ), de az ő köreikből cifrább, bosszantóbb történeteket is hallani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts