uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Egy fröccs nem fröccs. Jah nem ezt akartam! ;) Na szóval egy fröccsre megszűnik a rángatás és beáll az 1000. 2-3ra meg megjön a 700. Együtt lehet vele élni, de azért kíváncsi lennék, hogy mi okozhatja? Uhu még nem mondott ilyenre semmit? az X es motornál lehet_: alapjárati motor , AGR szelep, folytószelep potméter ( bár erre nem emlékszem hogy ez az Astra G ben is van, de az Astra F ben biztosan ) , folytószelepház, és hütőviz hőmérséklet szenzor. ami ilyet tud okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 az X es motornál lehet_: alapjárati motor , AGR szelep, folytószelep potméter ( bár erre nem emlékszem hogy ez az Astra G ben is van, de az Astra F ben biztosan ) , folytószelepház, és hütőviz hőmérséklet szenzor. ami ilyet tud okozni. Szóval van egy pár opció. Folytószelep ház és AGR tiszta. A többiről nem tudok nyilatkozni. Hibát nem dob a comp. Akkor én még alapjáratira tudok gondolni, de az csak úgy megjavulna elindulás után 400m-rel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Szóval van egy pár opció. Folytószelep ház és AGR tiszta. A többiről nem tudok nyilatkozni. Hibát nem dob a comp. Akkor én még alapjáratira tudok gondolni, de az csak úgy megjavulna elindulás után 400m-rel? azt azért fontos tudni, attól hogy az AGR tiszta, még nem biztos hogy jó. ugyanis bármilyen meglepő az is el tud romlani, méghozzá igen sokszor.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 azt azért fontos tudni, attól hogy az AGR tiszta, még nem biztos hogy jó. ugyanis bármilyen meglepő az is el tud romlani, méghozzá igen sokszor.... ;) És "remélem" igen drága is. De ha rossz, akkor nem kellene hibát dobnia? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 És "remélem" igen drága is. De ha rossz, akkor nem kellene hibát dobnia? ;) nem olcsó. akkor dob hibakódot, ha már túl szélsőséges értéket ad. amigy csak kicsit addig csak szarozik... utoljára 35 ért hozták nekem a gyári AGR-t. a teli ára olyan 60 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 az X es motornál lehet_: alapjárati motor , AGR szelep, folytószelep potméter ( bár erre nem emlékszem hogy ez az Astra G ben is van, de az Astra F ben biztosan ) , folytószelepház, és hütőviz hőmérséklet szenzor. ami ilyet tud okozni. Te nem úgy volt, hogy nekem nincsen alapjáratim ;) . AGR elvileg nem túl régi, hibakód nincsen, egyenlőre reménykedek, hogy az jó. Folytószelepház patyolat, én elsőre a vízhőfok szenzorra gondolnék, mert egy pár hete mutató alapján elég magas hőfokon dolgozik, ami annyit takar, hogy 25 fokban országút olyan 87 fok, város meg 90-95 csucsforgalom függően ki-be kapcsoló ventivel. Szóval nekem ez gyanús, mert tavaj azért csak 30 fok körül tartós városi tötymörgésnél kapcsolt a venti. Mennyit bírnak lehúzni egy gyári vízhővok jeladóért, meg én azt ki tudom e cserélni, vagy műhelymunka ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Mennyit bírnak lehúzni egy gyári vízhővok jeladóért, meg én azt ki tudom e cserélni, vagy műhelymunka ;) Erre én is kíváncsi vagyok!!(asszem,h 3000Ft körüli összeg..) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Erre én kíváncsi vagyok!!(asszem,h 3000Ft körüli összeg..) na arra befizetek. Általában ha valamit ritkán, de cserélnem kell az autómon, akkor az tuti nem 3 forint, hanem min 25 ;) De ha tényleg ennyi, akkor rászánom és kicserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Te nem úgy volt, hogy nekem nincsen alapjáratim ;) . AGR elvileg nem túl régi, hibakód nincsen, egyenlőre reménykedek, hogy az jó. Folytószelepház patyolat, én elsőre a vízhőfok szenzorra gondolnék, mert egy pár hete mutató alapján elég magas hőfokon dolgozik, ami annyit takar, hogy 25 fokban országút olyan 87 fok, város meg 90-95 csucsforgalom függően ki-be kapcsoló ventivel. Szóval nekem ez gyanús, mert tavaj azért csak 30 fok körül tartós városi tötymörgésnél kapcsolt a venti. Mennyit bírnak lehúzni egy gyári vízhővok jeladóért, meg én azt ki tudom e cserélni, vagy műhelymunka ;) én Invi nek válaszoltam, mert neki 1.6 osa van, gázbowdenes. A tied 1.8 as, ha jólemlékszem ( és mért is ne emlékeznék jól ;) ) a tied elektromos gázpedálos. abban nincs alapjárati motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 na arra befizetek. Általában ha valamit ritkán, de cserélnem kell az autómon, akkor az tuti nem 3 forint, hanem min 25 ;) De ha tényleg ennyi, akkor rászánom és kicserélem. a Z18 ba, csak termosztáttal együtt kapható. a többire nem emlékszem ;) mióta nincs opelem egyre jobban nemértek hozzá ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 bár lehet hogy u.gy ben lehet kapni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Na. ma rámjött a para. ;) Viszem lemosni a kocsit, jobbos kanyarban egyszer csak egy pukkanás. Szívbaj ezerrel, félreállok, semmi. Hazaérek, bal első kerék ki, akkor látom hogy a stabilizátor összekötőből kiszakat a gömbfej. Az őszi szervizeléskor vettem kettőt, de az egyik hibás volt gyárilag, visszavittem a boltba kicseréltetni, de el is feledkeztem róla, így csak a jobbos lett kicsrélve. Monjuk az tanulságos hogy a cucc 3 rugó és a parkolóban 15 perc alatt kicseréltem egy 17-s meg egy 19-es kulccsal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Monjuk az tanulságos hogy a cucc 3 rugó és a parkolóban 15 perc alatt kicseréltem egy 17-s meg egy 19-es kulccsal.... Ja. mert 3 rugónál nagyobb kárt is tud csinálni ha épp "úgy" és "olyankor" esik szét és "oda" akad be.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Na. ma rámjött a para. ;) Viszem lemosni a kocsit, jobbos kanyarban egyszer csak egy pukkanás. Szívbaj ezerrel, félreállok, semmi. Hazaérek, bal első kerék ki, akkor látom hogy a stabilizátor összekötőből kiszakat a gömbfej. Az őszi szervizeléskor vettem kettőt, de az egyik hibás volt gyárilag, visszavittem a boltba kicseréltetni, de el is feledkeztem róla, így csak a jobbos lett kicsrélve. Monjuk az tanulságos hogy a cucc 3 rugó és a parkolóban 15 perc alatt kicseréltem egy 17-s meg egy 19-es kulccsal.... Az az a műanyag kar? Mit stabilizál? Kocsi futóművéhez nem értek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 én Invi nek válaszoltam, mert neki 1.6 osa van, gázbowdenes. A tied 1.8 as, ha jólemlékszem ( és mért is ne emlékeznék jól ;) ) a tied elektromos gázpedálos. abban nincs alapjárati motor. Csak azt írtad, hogy X-es motorokhoz... ebből jött a kérdőlej a Z18 ba, csak termosztáttal együtt kapható. a többire nem emlékszem :P mióta nincs opelem egyre jobban nemértek hozzá ;) Ettől féltem... bár az enyém X18XE1, de amilyen a szerencsém, ehez is csak egyben lesz. ;) bár lehet hogy u.gy ben lehet kapni.... Valaki azt mondta, hogy UGY. felejtős, és egyenlőre tartom magam hozzá, bár minden pénztárca függő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 én Invi nek válaszoltam, mert neki 1.6 osa van, gázbowdenes. A tied 1.8 as, ha jólemlékszem ( és mért is ne emlékeznék jól ;) ) a tied elektromos gázpedálos. abban nincs alapjárati motor. Ja és még valami, ha már itt járunk. Lehet nekem nem klappol csak, mert buta vagyok, de: Az elektromos gázpedál hogyan jön össze a gázbovdennel ;) Én úgy tudtam, hogy az elektromos gázpedállal szerelt autókban nincsen bovden, de nekem biza van, ezt tapasztaltam a folytószelepház kivételénél. Ettől függetlenül elektromos a pedálom ;) ... meg mondjuk még soha semmit nem sikerült kivillogtatnom a gáz+fék+gyújtás kombinációval, bár még eddig nem volt olyan hibalámpám, ami a leállítás utáni ujraindításnál is megmaradt volna, de a folyamatos villogás ergo nincs hiba sem villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Az az a műanyag kar? Mit stabilizál? Kocsi futóművéhez nem értek. ;) Nemtom, műanyag-e..... ;) Mindenesetre a stabilizátor arra szolgál, hogy amikor jobbra-balra dől az autó, az ellenkező oldali kereket igyekszik lefelé nyomni, így nem emeli fel a kerekét az autó - ergo, megmarad a tapadás. A stabilizátor egy nagydarab vasrúd, amiről itt szó van, az csak az összekötő rúd, ami a stabilizátor rudat a lengőkarhoz kapcsolja. Népies neve kutyacsont. Minden "modern" autón szétverik a magyar utak előbb-utóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Nemtom, műanyag-e..... ;) Mindenesetre a stabilizátor arra szolgál, hogy amikor jobbra-balra dől az autó, az ellenkező oldali kereket igyekszik lefelé nyomni, így nem emeli fel a kerekét az autó - ergo, megmarad a tapadás. A stabilizátor egy nagydarab vasrúd, amiről itt szó van, az csak az összekötő rúd, ami a stabilizátor rudat a lengőkarhoz kapcsolja. Népies neve kutyacsont. Minden "modern" autón szétverik a magyar utak előbb-utóbb. A kutyacsont műanyaga G-ben, nem rég cseréltem Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Erre én is kíváncsi vagyok!!(asszem,h 3000Ft körüli összeg..) Ha jól néztem, az EPC 6e Ft körüli összeget hoz a gyári vízhőfokjeladóra (X18XE1 és Z18XE egyforma), és meg lehet venni a termosztáttól teljesen függetlenül is, ez utóbbi olyan 20e Ft körül van gyáriba, és tényleg csak termosztátházzal együtt létezik ;) Vízhőfokjeladó cikkszám: 12992783, katalógusszám 13 42 571 Viszont hogy ne legyen annyira rózsás a helyzet, még külön van hozzá kábelstecker háromezerért, ennek a cikkszáma 93174557, katalógusszáma 62 86 420. A fenti két motoron kívül ez a jeladó kell még az X20XER-be (szívó OPC) és az X20XEV-be is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Sziasztok! Észrevettem egy apró bosszantó dolgot, és hátha tudtok valami okosságot rá. Szóval a középkonzolnál a fűtés és szellőzésnek a kapcsolóknál kellene legyen valami gyenge háttérvilágítása, ami nálam nagyon ritkán világít csak, nem tudja véletlenül valaki hol mit kellene megnézni hogy minden rendben van-e? sztem egy apró kontkthiba csak foglmam sincs merre keressem... Ja és ha már ilyen kezelőszervi világítás.. a fényszóró kapcsolóval is hasonló problémáim lehetnek, mert az is csak pár percig világít aztán sötöében tapogatás van... vagy az alapból ilyen?. Valamint az információs kihelzőm i csinált olyat h semmit nem jelzett ki, de ezt idéig egyszer vettem csak észere.... ha tudtok oksat h hol kell kutakodni akkor azt szivesen veszem... Van benne tipustól függően egy-három rizsszemizzó. Ha szerencséd van csak a középső fűtéstekerőt kell szépen magad felé kihúznod és meglátod, ha nincs, akkor ki kell szedni a középkonzolt és hátulról bizgetni. A fényszóró kapcsoló folyamatosan világít helyzetjelző kapcsolása után, szóval ott is vmi kontakt hiba lehet. Na. ma rámjött a para. ;) Viszem lemosni a kocsit, jobbos kanyarban egyszer csak egy pukkanás. Szívbaj ezerrel, félreállok, semmi. Hazaérek, bal első kerék ki, akkor látom hogy a stabilizátor összekötőből kiszakat a gömbfej. Az őszi szervizeléskor vettem kettőt, de az egyik hibás volt gyárilag, visszavittem a boltba kicseréltetni, de el is feledkeztem róla, így csak a jobbos lett kicsrélve. Monjuk az tanulságos hogy a cucc 3 rugó és a parkolóban 15 perc alatt kicseréltem egy 17-s meg egy 19-es kulccsal.... Vagy jó alkatrészre gondolok vagy nem, (ezért félszegen kérdezem) ennek a cseréje után futóművet nem kellene állítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Van benne tipustól függően egy-három rizsszemizzó. Ha szerencséd van csak a középső fűtéstekerőt kell szépen magad felé kihúznod és meglátod, ha nincs, akkor ki kell szedni a középkonzolt és hátulról bizgetni. A fényszóró kapcsoló folyamatosan világít helyzetjelző kapcsolása után, szóval ott is vmi kontakt hiba lehet. Vagy jó alkatrészre gondolok vagy nem, (ezért félszegen kérdezem) ennek a cseréje után futóművet nem kellene állítani? Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Ha jól néztem, az EPC 6e Ft körüli összeget hoz a gyári vízhőfokjeladóra (X18XE1 és Z18XE egyforma), és meg lehet venni a termosztáttól teljesen függetlenül is, ez utóbbi olyan 20e Ft körül van gyáriba, és tényleg csak termosztátházzal együtt létezik ;) Namost akkor mivan ;) ez utóbbi... akkor a Z-s be komplett, az X-sbe külön van? vagy mivan??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Namost akkor mivan ;) ez utóbbi... akkor a Z-s be komplett, az X-sbe külön van? vagy mivan??? Nekem Z16XEP és nekem a termosztátot házzal együtt lehet csak venni komplett. A gyári ára~ 50E ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 ...ez utóbbi... Ezt a termosztátra értettem (előbbi=vízhőfokjeladó, utóbbi=termosztát, sorry a félreérthető fogalmazásért) A Z18XE és X18XE1 motorok termosztátja is megegyezik (akárcsak a vízhőfokjeladójuk), mindkét motortípushoz csak termosztátházzal együtt lehet megvenni, jó drágáért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Ezt a termosztátra értettem (előbbi=vízhőfokjeladó, utóbbi=termosztát, sorry a félreérthető fogalmazásért) A Z18XE és X18XE1 motorok termosztátja is megegyezik (akárcsak a vízhőfokjeladójuk), mindkét motortípushoz csak termosztátházzal együtt lehet megvenni, jó drágáért. ja, így már tiszta, hála istennek a termosztátom jónak néz ki ;) a jeladóra lehet benevezek. Ki tudom én azt házilag cserélni? merre leledzik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts