Smith Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott. BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ...... Hello! Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában! Köszi! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott. BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ...... Hello! Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában! Köszi! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott. BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ...... Hello! Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában! Köszi! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ha már úgyis ennyi elektromos kérdés merült fel, akkor hozzátennék én is egyet: Az én problémám aránylag egyszerű, motorfékezéskor sárga lámpát dob az autó, méghozzá mindjárt két kóddal is: P0110=Szívólevegöhömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség A jelenség teljesen függyetlen attól hogy a motor hideg-e még avagy üzemmeleg, és nem is jön elő mindaddíg amíg nem használom a motorféket. A sárga lámpán kívül amúgy más tünet nincs, nem vettem észre változást sem a motor járásában, sem menetteljesítményekben, semmiben. De akkor is idegesít az a k.rva sárga lámpa. Valaki tudja mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Akkor ezek szerint csak bizonyos fordulat felett, ott viszont minden körülmények között? Nekem üzemanyag ellátási dolognak tűnik, de persze lehet más is. Szűrőt cseréld/cseréltesd le mindenképpen. Nem drága, de esélyes versenyző. Alapjáraton nem rángat, csak terhelésnél, motorféknél. Terhelésnél mindegy épp milyen fordulatszám tartományban van többször megtorpan pár ásodpercre majd meglódul és utána rángat. Van hogy finoman odalépek neki, gondolkodik picit majd elkezd húzni, de darabosan. A benzinszűrőm 15 ezer km-el ezelött cseréltem. Mindig ugyannál a benzinkútnál tankolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ha már úgyis ennyi elektromos kérdés merült fel, akkor hozzátennék én is egyet: Az én problémám aránylag egyszerű, motorfékezéskor sárga lámpát dob az autó, méghozzá mindjárt két kóddal is: P0110=Szívólevegöhömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség A jelenség teljesen függyetlen attól hogy a motor hideg-e még avagy üzemmeleg, és nem is jön elő mindaddíg amíg nem használom a motorféket. A sárga lámpán kívül amúgy más tünet nincs, nem vettem észre változást sem a motor járásában, sem menetteljesítményekben, semmiben. De akkor is idegesít az a k.rva sárga lámpa. Valaki tudja mi lehet? AGR, Légtömegmérő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az enyémben (Z18XE) nincsen AGR, a légtömegmérőt hogy tudom ellenőrizni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az enyémben (Z18XE) nincsen AGR, a légtömegmérőt hogy tudom ellenőrizni? jolvanna... mindíg elfelejtem, hogy a Z az luft AGR. Hát ez jó kérdés, őszintén szólva fogalmam sincs. De akkor nem értem, hogy motorféken mi produkálja a hibalámpát ;) Lehet hogy a két hibakód az egy hibára őszpontosul ;) A légmennyiségmérő ellenőrzésről meg kéne várni valakit a hopzzáértők közül, mert nincs ötletem. Gondoltam rá, hogy húzd le a csatit, de nem vagyok benne biztos, hogy a szenzor hiányát rögtön érzi és jelzi az ECU, így nem mondom, hogy tégy így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 még valami: A chip óta mennyit mentél vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Még csak egy hete hoztam ki a garázsból, szóval alig 100km-t, de tetszik ;) (a Check engine szvsz nincs összefüggésben a chippel, már előtte is csinálta) Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Sziasztok, G Astrából kibányásztam a fűtőradiátort, tömítőgyűrűit kicseréltem, visszatettem, oké. DE: A radiátort az autóhoz két műanyag cső csatlakoztatja, ezekre ment rá két kis vezeték egy csatlakozóval. Ahova a csatlakozót kellett dugni, ott semmiféle fém nem volt, csak műanyag. Szóval ismétlem, műaynag csőre ráment egy elektromos kábel, ahol semmi fém nincsen ;) Mi lehet az? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Sziasztok, G Astrából kibányásztam a fűtőradiátort, tömítőgyűrűit kicseréltem, visszatettem, oké. DE: A radiátort az autóhoz két műanyag cső csatlakoztatja, ezekre ment rá két kis vezeték egy csatlakozóval. Ahova a csatlakozót kellett dugni, ott semmiféle fém nem volt, csak műanyag. Szóval ismétlem, műaynag csőre ráment egy elektromos kábel, ahol semmi fém nincsen ;) Mi lehet az? Köszi Fűtés csap csatlakozó......de nincs csap.......nálam sem.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Helló! Egy kis segítséget kérnék. Milyen cső a következő képen látható cső, mert kicsit már repedezett, és szeretném kicserélni, csak nem tudom, hogy ez mi. http://kepfeltoltes.hu/view/090412/DSC0013...ltoltes.hu_.jpg Ja, és azt is olvastam korábban, hogy van egy cső, ami télen hajlamos elkoszolódni, ha városban használjuk rövidtávon az autót, lecsapódik az olaj meg a pára benne. Azt merre találom? Mert azt is szeretném kitisztítani. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Helló! Egy kis segítséget kérnék. Milyen cső a következő képen látható cső, mert kicsit már repedezett, és szeretném kicserélni, csak nem tudom, hogy ez mi. http://kepfeltoltes.hu/view/090412/DSC0013...ltoltes.hu_.jpg Ja, és azt is olvastam korábban, hogy van egy cső, ami télen hajlamos elkoszolódni, ha városban használjuk rövidtávon az autót, lecsapódik az olaj meg a pára benne. Azt merre találom? Mert azt is szeretném kitisztítani. Köszi Az ezen a képen látható vastag cső (jobb oldali-t) kell kipucolni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Alapjáraton nem rángat, csak terhelésnél, motorféknél. Terhelésnél mindegy épp milyen fordulatszám tartományban van többször megtorpan pár ásodpercre majd meglódul és utána rángat. Van hogy finoman odalépek neki, gondolkodik picit majd elkezd húzni, de darabosan. A benzinszűrőm 15 ezer km-el ezelött cseréltem. Mindig ugyannál a benzinkútnál tankolok. Érdekes a dolog, mert így lambdára tippelnék inkább. Motorféknél hogy tud rángatni??? A fojtószelepház tutira tiszta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Az ezen a képen látható vastag cső (jobb oldali-t) kell kipucolni :P ;) de a tepedtet sem árt cserélni, mert az nem lepedt, hanem lukas az én szótáramban ;) Egyébként a vékonyabb is le tud taknyosodni vagy rosszul tudom, hogy az is kartergáz cső? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 ;) de a tepedtet sem árt cserélni, mert az nem lepedt, hanem lukas az én szótáramban ;) Egyébként a vékonyabb is le tud taknyosodni vagy rosszul tudom, hogy az is kartergáz cső? ;) köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 ;) de a tepedtet sem árt cserélni, mert az nem lepedt, hanem lukas az én szótáramban -_- Egyébként a vékonyabb is le tud taknyosodni vagy rosszul tudom, hogy az is kartergáz cső? ;) De furcsa szótárad lehet :P Node bagoly mondja verébnek ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok. Most vettem észre, hogy a gyújtás ráadása után égve marad a sárga motorhiba jelző lámpám. Indításkor elalszik. Most ez így feltünt... Vagy ez a normális működés? Milyen hibákra utalhat ez a jelzés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok. Most vettem észre, hogy a gyújtás ráadása után égve marad a sárga motorhiba jelző lámpám. Indításkor elalszik. Most ez így feltünt... Vagy ez a normális működés? Milyen hibákra utalhat ez a jelzés? Normális! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Normális! Köszi... Valahogy furcsának tünt, mintha eddig nem így működött volna ;) Lehet öregszem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sivi Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok, nekem egy Opel astra f 1.4 5 ajtós automobilom van. Nagyon szeretném megtudni hogy hol találom a biztosítéktáblát???? Tegnap leállt hirtelen és hiába pörgeti nem kapja el a motor vagy mi ;) Szóval jó lenne ha legalább ezt a táblát megnézhetném és talán találok orvoslatot a problémámra. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok, nekem egy Opel astra f 1.4 5 ajtós automobilom van. Nagyon szeretném megtudni hogy hol találom a biztosítéktáblát???? Tegnap leállt hirtelen és hiába pörgeti nem kapja el a motor vagy mi ;) Szóval jó lenne ha legalább ezt a táblát megnézhetném és talán találok orvoslatot a problémámra. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni. Előre is köszönöm. A vezető oldalon a a kormánytól balra lent műszerfal aljában van egy kis ajtó, ki lehet pattintani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Érdekes a dolog, mert így lambdára tippelnék inkább. Motorféknél hogy tud rángatni??? A fojtószelepház tutira tiszta? A motorfék közben érezhető pici rángatás nem érdekel, lehet nincs összefüggésben azzal ami a terheél alatti rángatást okozza. Mert van hogy tök szépen kitudom húzatni padlógázzal is, meg kevés gázzal. De amikor rájön a rángatózás akkor mindegy meddig nyomom a gázt berángat olyankor is amikor egyenletes gázzal haladok, meg amikor gázt adok néha később kezd gyorsulni, megtorpan és utána kezdi erősen rángatni a mocit. Sajnos eddig nem volt időm átnézni az autót, csak ma, mert egész hétvégén járólapoztunk. De ma délután átnéztem a csöveket, rendben vannak. A minden csatlakozót befújtam kontakt spay-vel. A fojtószelepház, tiszta volt ahogy ma levettem a csővet, amugy meg Uhuhu barátunk takarította ki nekem. Sajna kipróbálni már nem maradt energiám, csak visszaálni a garázsba. De az alapjárat egyenletes még hidegen is 750-800. majd holnap kipróbálom hogy megvan e még a hülyesége! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Na megkérdem itt is, hogy mikor kell beállnia a stabil 700-800-as alapjáratnak? Csak mert nekem úgy rémlik, hogy még a hidegben is pár száz méter után vagy kb 1 perc után beállt, most meg 1000-es alapjáratom van és csak 1-2km után vagy a motor bemelegedése után áll be a 700-800. Klima nélkül csinálja ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts