Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott.

BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ......

Hello!

Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában!

Köszi!

Smith

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott.

BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ......

Hello!

Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában!

Köszi!

Smith

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is pont olyan mint a tied szép fehér caraván sötétítve.Amit mondtál megcsináltam és minden ehhez kapcsolódó érintkezőket megtisztitottam ,de nem változott.

BOCSI, DE DÖGLŐDIK A NETEM EZÉRT VAN TÖBSZÖR FENT EZ......

Hello!

Ha a gyujtó trafó elektronikát vissza szereléskor nem csavarozod be és be indítod mozgasd meg hogy megszűnik-e a dadogás ha igen tuti hogy ott van valami kontakt hiba,más ötletem egyenlőre nincs! Ha egyéb ötlete van valakinek ne tartsa magában!

Köszi!

Smith

Link to comment
Megosztás:

Ha már úgyis ennyi elektromos kérdés merült fel, akkor hozzátennék én is egyet:

Az én problémám aránylag egyszerű, motorfékezéskor sárga lámpát dob az autó, méghozzá mindjárt két kóddal is:

P0110=Szívólevegöhömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség

P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

A jelenség teljesen függyetlen attól hogy a motor hideg-e még avagy üzemmeleg, és nem is jön elő mindaddíg amíg nem használom a motorféket. A sárga lámpán kívül amúgy más tünet nincs, nem vettem észre változást sem a motor járásában, sem menetteljesítményekben, semmiben. De akkor is idegesít az a k.rva sárga lámpa. Valaki tudja mi lehet?

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezek szerint csak bizonyos fordulat felett, ott viszont minden körülmények között?

Nekem üzemanyag ellátási dolognak tűnik, de persze lehet más is.

Szűrőt cseréld/cseréltesd le mindenképpen.

Nem drága, de esélyes versenyző.

Alapjáraton nem rángat, csak terhelésnél, motorféknél. Terhelésnél mindegy épp milyen fordulatszám tartományban van többször megtorpan pár ásodpercre majd meglódul és utána rángat. Van hogy finoman odalépek neki, gondolkodik picit majd elkezd húzni, de darabosan. A benzinszűrőm 15 ezer km-el ezelött cseréltem. Mindig ugyannál a benzinkútnál tankolok.

Link to comment
Megosztás:

Ha már úgyis ennyi elektromos kérdés merült fel, akkor hozzátennék én is egyet:

Az én problémám aránylag egyszerű, motorfékezéskor sárga lámpát dob az autó, méghozzá mindjárt két kóddal is:

P0110=Szívólevegöhömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség

P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

A jelenség teljesen függyetlen attól hogy a motor hideg-e még avagy üzemmeleg, és nem is jön elő mindaddíg amíg nem használom a motorféket. A sárga lámpán kívül amúgy más tünet nincs, nem vettem észre változást sem a motor járásában, sem menetteljesítményekben, semmiben. De akkor is idegesít az a k.rva sárga lámpa. Valaki tudja mi lehet?

AGR, Légtömegmérő?

Link to comment
Megosztás:

Az enyémben (Z18XE) nincsen AGR, a légtömegmérőt hogy tudom ellenőrizni?

jolvanna... mindíg elfelejtem, hogy a Z az luft AGR.

Hát ez jó kérdés, őszintén szólva fogalmam sincs. De akkor nem értem, hogy motorféken mi produkálja a hibalámpát ;)

Lehet hogy a két hibakód az egy hibára őszpontosul ;)

A légmennyiségmérő ellenőrzésről meg kéne várni valakit a hopzzáértők közül, mert nincs ötletem. Gondoltam rá, hogy húzd le a csatit, de nem vagyok benne biztos, hogy a szenzor hiányát rögtön érzi és jelzi az ECU, így nem mondom, hogy tégy így.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

G Astrából kibányásztam a fűtőradiátort, tömítőgyűrűit kicseréltem, visszatettem, oké.

DE:

A radiátort az autóhoz két műanyag cső csatlakoztatja, ezekre ment rá két kis vezeték egy csatlakozóval. Ahova a csatlakozót kellett dugni, ott semmiféle fém nem volt, csak műanyag.

Szóval ismétlem, műaynag csőre ráment egy elektromos kábel, ahol semmi fém nincsen  ;)

Mi lehet az?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

G Astrából kibányásztam a fűtőradiátort, tömítőgyűrűit kicseréltem, visszatettem, oké.

DE:

A radiátort az autóhoz két műanyag cső csatlakoztatja, ezekre ment rá két kis vezeték egy csatlakozóval. Ahova a csatlakozót kellett dugni, ott semmiféle fém nem volt, csak műanyag.

Szóval ismétlem, műaynag csőre ráment egy elektromos kábel, ahol semmi fém nincsen  ;)

Mi lehet az?

Köszi

Fűtés csap csatlakozó......de nincs csap.......nálam sem.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Egy kis segítséget kérnék. Milyen cső a következő képen látható cső, mert kicsit már repedezett, és szeretném kicserélni, csak nem tudom, hogy ez mi.

http://kepfeltoltes.hu/view/090412/DSC0013...ltoltes.hu_.jpg

Ja, és azt is olvastam korábban, hogy van egy cső, ami télen hajlamos elkoszolódni, ha városban használjuk rövidtávon az autót, lecsapódik az olaj meg a pára benne. Azt merre találom? Mert azt is szeretném kitisztítani.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Egy kis segítséget kérnék. Milyen cső a következő képen látható cső, mert kicsit már repedezett, és szeretném kicserélni, csak nem tudom, hogy ez mi.

http://kepfeltoltes.hu/view/090412/DSC0013...ltoltes.hu_.jpg

Ja, és azt is olvastam korábban, hogy van egy cső, ami télen hajlamos elkoszolódni, ha városban használjuk rövidtávon az autót, lecsapódik az olaj meg a pára benne. Azt merre találom? Mert azt is szeretném kitisztítani.

Köszi

Az ezen a képen látható vastag cső (jobb oldali-t) kell kipucolni ;)

Link to comment
Megosztás:

Alapjáraton nem rángat, csak terhelésnél, motorféknél. Terhelésnél mindegy épp milyen fordulatszám tartományban van többször megtorpan pár ásodpercre majd meglódul és utána rángat. Van hogy finoman odalépek neki, gondolkodik picit majd elkezd húzni, de darabosan. A benzinszűrőm 15 ezer km-el ezelött cseréltem. Mindig ugyannál a benzinkútnál tankolok.

Érdekes a dolog, mert így lambdára tippelnék inkább. Motorféknél hogy tud rángatni???

A fojtószelepház tutira tiszta?

Link to comment
Megosztás:

Az ezen a képen látható vastag cső (jobb oldali-t) kell kipucolni :P

;)

de a tepedtet sem árt cserélni, mert az nem lepedt, hanem lukas az én szótáramban ;)

Egyébként a vékonyabb is le tud taknyosodni vagy rosszul tudom, hogy az is kartergáz cső? ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, nekem egy Opel astra f 1.4 5 ajtós automobilom van. Nagyon szeretném megtudni hogy hol találom a biztosítéktáblát????

Tegnap leállt hirtelen és hiába pörgeti nem kapja el a motor vagy mi ;) Szóval jó lenne ha legalább ezt a táblát megnézhetném és talán találok orvoslatot a problémámra. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni. Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, nekem egy Opel astra f 1.4 5 ajtós automobilom van. Nagyon szeretném megtudni hogy hol találom a biztosítéktáblát????

Tegnap leállt hirtelen és hiába pörgeti nem kapja el a motor vagy mi ;) Szóval jó lenne ha legalább ezt a táblát megnézhetném és talán találok orvoslatot a problémámra. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni. Előre is köszönöm.

A vezető oldalon a a kormánytól balra lent műszerfal aljában van egy kis ajtó, ki lehet pattintani.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes a dolog, mert így lambdára tippelnék inkább. Motorféknél hogy tud rángatni???

A fojtószelepház tutira tiszta?

A motorfék közben érezhető pici rángatás nem érdekel, lehet nincs összefüggésben azzal ami a terheél alatti rángatást okozza. Mert van hogy tök szépen kitudom húzatni padlógázzal is, meg kevés gázzal. De amikor rájön a rángatózás akkor mindegy meddig nyomom a gázt berángat olyankor is amikor egyenletes gázzal haladok, meg amikor gázt adok néha később kezd gyorsulni, megtorpan és utána kezdi erősen rángatni a mocit.

Sajnos eddig nem volt időm átnézni az autót, csak ma, mert egész hétvégén járólapoztunk. De ma délután átnéztem a csöveket, rendben vannak. A minden csatlakozót befújtam kontakt spay-vel. A fojtószelepház, tiszta volt ahogy ma levettem a csővet, amugy meg Uhuhu barátunk takarította ki nekem.

Sajna kipróbálni már nem maradt energiám, csak visszaálni a garázsba. De az alapjárat egyenletes még hidegen is 750-800.

majd holnap kipróbálom hogy megvan e még a hülyesége!

Link to comment
Megosztás:

Na megkérdem itt is, hogy mikor kell beállnia a stabil 700-800-as alapjáratnak? Csak mert nekem úgy rémlik, hogy még a hidegben is pár száz méter után vagy kb 1 perc után beállt, most meg 1000-es alapjáratom van és csak 1-2km után vagy a motor bemelegedése után áll be a 700-800. Klima nélkül csinálja ezt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.