Kamó Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 4°C alatt, de nem a külső hőmérsékletet figyeli. Érdemes körbenézni a fűtőradiátort és környékét. Vagy már javították és azóta áll ott a víz, vagy most kéne. Pl.: a csőcsatlakozók tömítőgyűrűje. Hűtővíz nem fogy? Én is erre gyanakodtam legelőször, szervízben ezzel kezdték, de éppnek találták. Hűtővíz szintje ok, nem fogy. Az aljában teljesen tiszta víz volt. Most végeztem a műanyag küszöb kipucolásával, hát mit mondjak, az elejéből egy marék sárkupac jött ki, ami eltömítette a kivezető kis lyukat, lehet hogy autómosáskor a nagy vízterhelés miatt itt felduzzadt a víz ? Bár arra még nem jöttem rá hogy hol tud befolyni a víz ilyen esetben. Érdekesség: a céges Focus vezetőoldali szönyegét is megbontottam és az is vizes, igaz nem áll az aljában annyira mint az Astrában, de erősen nyirkos annak ellenére hogy abban is hótálcát használok és annál is ügyelek, hogy ne hordjak be egy kiló szutykot a lábammal. Lehet hogy minden csillaggarázsos autó így áll, csak senki nem veszi észre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 A gáz 3 éve van benne. Diagnoszika is volt, de semmire nem jutottak. Egy kisöreg javította, ő azért csak találkozott már 1-2 dologgal, de ő se jött rá. A szakik azért tudni szokták. Már a gyertyacserénél is nekilátott cserélgetni 1-2 dolgot, pedig tudta hogy csak a gyertyáért mentünk és nem másért, de idegesítette, hogy nem jön rá... ezért is vittem később is hozzá. Benzinnyomás... csak egy példát tudok erre mondani. Ha te tudod, hogy 100km-t 10L benzinnel tudsz megtenni, akkor indulás előtt pont 10L-t tankolsz vagy számítasz arra, hogy esetleg nem lesz elég és túltervezed a tankolást? A villanyhálózat is 230V, de mutass 1 olyan napot este, amikor megvan ez az érték a falban! 170V-ig mennek a 230V-ra tervezett berendezések. Akkor nehogy már egy benzinpumpát ne tervezzenek túl, hiszen hidegben/melegben is más a sűrűsége az üzemanyagnak, meg ha tövig nyomom, akkor azért jócskán 2x annyit kell szállítania, mint amennyi a nálam problémás alapjárathoz kell. Vagy a keréknyomás... 1BAR alatt is még tudsz vele közlekedni, pedig 1,7 vagy több az átlag (autó és abroncsfüggő). Vagy a minimum olajszint... ismerik az embereket, hogy minden határt szeretnek átlépni, így a minimum meg maximum határokat is kitágítják. Ezzel számolnak a gyártók. A szivattyúra meg mondtak egy 35-ös árat. Annyit nem költök arra, ami működik. Tegyük fel kicserélem és ez se használt, akkor már majdnem 150-et költöttem rá feleslegesen. Már most 100 fölött tartok. Ezért vagyok itt, hogy ne kelljen többet költenem. Úgy tudom kompressziómérés is volt. Meg meleg motornál már elmegy, az alapjárat hidegen a gond. Akkor sok szerencsét az autódhoz Cimbi ! Ráköltöttél egy rakás pénzt, aztán csak egy rakás szar maradt, mint előtte... ...itt pedig nem fogod megtudni az okokat, mert ha ez így lenne, akkor már megszűntek volna a szervizek! A benzinnyomáshoz - bár nem írtad milyen a motorod- még annyit, ha nincs nyomás, akkor csak csepegteti a levet nem porlassza =>égés hatásfoka pedig konvergál a 0-hoz. Szar égés = szar teljesítmény, kopogásos égés... Ha jól emlékszem, akkor Te írtad, hogy most kb.20%-ra taksálod benzinnel az erőviszonyokat! Részemről nincs több ötlet! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 4°C alatt, de nem a külső hőmérsékletet figyeli. Érdemes körbenézni a fűtőradiátort és környékét. Vagy már javították és azóta áll ott a víz, vagy most kéne. Pl.: a csőcsatlakozók tömítőgyűrűje. Hűtővíz nem fogy? Hello! Nekem is hasonló problémám volt..vagyis van is de Uhuhu mester nagyon jó tippet adott és ott van a baj ahol Ő mondta vagy tömítés vagy a cső vagy a radiátor ...nálam a cső és a tömítés...ráadásul még nem tudtam javítattni majd ha otthon leszek! Nem merem német szakszervízbe elvinni mert rámegy a gatyám:-) 2hét és otthon javíttatás és szárítás...Ja és kellett egy kis idő de végre rájöttem h miért is fogy a hűtővíz és hova kerül!:-( Apropó 1 kérdés ülést mennyire bonyolult kiszedni G astrából. Magasságállítás stb van....nagyon bonyolult? Ja és a szőnyeget felszedni, hogy normálisan kiszárítsam? Választ előre is köszönöm! üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 .Ja és kellett egy kis idő de végre rájöttem h miért is fogy a hűtővíz és hova kerül!:-( Jó neked! És is rájöttem, csak nekem a vízpumpát kellett cserélni ;) mondjuk belül nem áztam legalább... apropó... ha már belülre áztál be a hűtővíztől nem érezted belül a fagyállószagot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Hello! Nekem is hasonló problémám volt..vagyis van is de Uhuhu mester nagyon jó tippet adott és ott van a baj ahol Ő mondta vagy tömítés vagy a cső vagy a radiátor ...nálam a cső és a tömítés...ráadásul még nem tudtam javítattni majd ha otthon leszek! Nem merem német szakszervízbe elvinni mert rámegy a gatyám:-) 2hét és otthon javíttatás és szárítás...Ja és kellett egy kis idő de végre rájöttem h miért is fogy a hűtővíz és hova kerül!:-( Apropó 1 kérdés ülést mennyire bonyolult kiszedni G astrából. Magasságállítás stb van....nagyon bonyolult? Ja és a szőnyeget felszedni, hogy normálisan kiszárítsam? Választ előre is köszönöm! üdv. Hali.2db torx csavar fogja le az ülést,ha előre tolod teljesen,akkor a hátsó ülés felől jól hozzáférsz.Kicsit előre kell tolni a csavarok kivétele után,és már kint is van.Ja a csatikat ne felejtsd el széthúzni az ülés aljánál.Ha jól sejtem a kéziféknél lévő műanyag burkolatot is le kell szedni.(nem 100%) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mr. V. Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Akkor sok szerencsét az autódhoz Cimbi ! Ráköltöttél egy rakás pénzt, aztán csak egy rakás szar maradt, mint előtte... ...itt pedig nem fogod megtudni az okokat, mert ha ez így lenne, akkor már megszűntek volna a szervizek! A benzinnyomáshoz - bár nem írtad milyen a motorod- még annyit, ha nincs nyomás, akkor csak csepegteti a levet nem porlassza =>égés hatásfoka pedig konvergál a 0-hoz. Szar égés = szar teljesítmény, kopogásos égés... Ha jól emlékszem, akkor Te írtad, hogy most kb.20%-ra taksálod benzinnel az erőviszonyokat! Részemről nincs több ötlet! :huh: Mint említettem, 2 szakszervíz (Soroksári OPEL márkaszervíz és Dunaharaszti OPEL márkaszervíz) nem jutott semmire és ez volt egy 100-as. A 4 ker-ben a telefonos csaj azt mondta hogy minden autóval foglalkoznak, erre amikor a szervízt kapcsolta olyan simán elküldtek a p...ba a kettős üzem miatt, hogy jóformán nem káromkodtak, hogy mit merek náluk érdeklődni. A motorban 170e km van. És ha csak becsepeg, mert kicsi a nyomás, akkor hogyhogy magas fordulaton, ahol negyed annyi ideje van "becsepegni" szépen muzsikál? "nemcsak a gázt eszi, hanem megspékeli benzinnel is...ha csak gázzal menne, nem éreznéd erősebbnek..." Ha egy keveréket a vezérlő jól kiszámol (gyári értéken) és abba belecsöpögtetsz még üzemanyagot, nem dúsabb lesz a keverék? Azaz fullad az autó és nem erősebb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Jó neked! És is rájöttem, csak nekem a vízpumpát kellett cserélni ;) mondjuk belül nem áztam legalább... apropó... ha már belülre áztál be a hűtővíztől nem érezted belül a fagyállószagot? Érezrem azután kezdtem el kutakodni csak fingom nem volt mi miatt éreztem de 2 napba telt és meglett hála az itteni segítségnek...! Annyira nem vészes a beázás de nyilván nem jó ha vmi ott van ahol nem kellene:-) Plussz ehhez a dologhoz nem vagyok egy nagy hozzáértő de sikerűl kiismerni magam hétvégéről-hétvégére bár sok problémám nincs mármint semmi más ...és gyorsan le is kopogom..8 éves kis autóm birja a gyűrödést, csak tankolom olajat, szűrőket és a kopó dolgokat csináltatom.. Minimális mennyiségről van szó de akkor is zavar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Mint említettem, 2 szakszervíz (Soroksári OPEL márkaszervíz és Dunaharaszti OPEL márkaszervíz) nem jutott semmire és ez volt egy 100-as. A 4 ker-ben a telefonos csaj azt mondta hogy minden autóval foglalkoznak, erre amikor a szervízt kapcsolta olyan simán elküldtek a p...ba a kettős üzem miatt, hogy jóformán nem káromkodtak, hogy mit merek náluk érdeklődni. A motorban 170e km van. És ha csak becsepeg, mert kicsi a nyomás, akkor hogyhogy magas fordulaton, ahol negyed annyi ideje van "becsepegni" szépen muzsikál? "nemcsak a gázt eszi, hanem megspékeli benzinnel is...ha csak gázzal menne, nem éreznéd erősebbnek..." Ha egy keveréket a vezérlő jól kiszámol (gyári értéken) és abba belecsöpögtetsz még üzemanyagot, nem dúsabb lesz a keverék? Azaz fullad az autó és nem erősebb lesz. Már ha jól kalkulál az ECU a 3 évet nem igazán gázra tervezett gázüzemmel futott motornál, hisz pont te írtad, hogy a gáz berakásakor és utána sem nyúltak az ECU-hoz. Én itt (de ne legyen igazam) tipikusan azt az esetet érzem, amiért mindig is rühelltem és kerültem a nem gyári genzin-gáz üzemű autókat, mert én még olyat nem láttam, hogy nem gyári és minden gond nélkül lefut annyit, mint egy tiszta benzin üzemű, vagy gyári benzin-gázos. Lehet abban valami, amit itt írnak a többiek, csak nem mernek egyértelműen lesokkolni, de erős a gyanú, hogy a végét járja a szive a gáz miatt. Szvsz beszéálj UHU cartársal, egyeztessetek időpontot, (már ha elvállalja, de ezt majd Ő megmondja) és vidd el hozzá Budaörsre a szervízbe, mert nekem az is gyanús, hogy az előző szervizekben tényleg átnézték ill. szakszerűen nézték át a gépsast. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Hali.2db torx csavar fogja le az ülést,ha előre tolod teljesen,akkor a hátsó ülés felől jól hozzáférsz.Kicsit előre kell tolni a csavarok kivétele után,és már kint is van.Ja a csatikat ne felejtsd el széthúzni az ülés aljánál.Ha jól sejtem a kéziféknél lévő műanyag burkolatot is le kell szedni.(nem 100%) A két szék között lévő műanyagot nem kell leszedni, ellenben az ülés oldaláról is szedd le a biztonsági övet. Műanyag fedő lepattan, alatta torx csavar. Ja és ha hátulról is kicsavartad a két csavart, akkor hátrafelé húzd kb 3 cm-t az ülést és már foglalkozhatsz az ülés alatti csatikkal. Ha az is megvan már viheted is a széket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Mint említettem, 2 szakszervíz (Soroksári OPEL márkaszervíz és Dunaharaszti OPEL márkaszervíz) nem jutott semmire és ez volt egy 100-as. A 4 ker-ben a telefonos csaj azt mondta hogy minden autóval foglalkoznak, erre amikor a szervízt kapcsolta olyan simán elküldtek a p...ba a kettős üzem miatt, hogy jóformán nem káromkodtak, hogy mit merek náluk érdeklődni. A motorban 170e km van. És ha csak becsepeg, mert kicsi a nyomás, akkor hogyhogy magas fordulaton, ahol negyed annyi ideje van "becsepegni" szépen muzsikál? "nemcsak a gázt eszi, hanem megspékeli benzinnel is...ha csak gázzal menne, nem éreznéd erősebbnek..." Ha egy keveréket a vezérlő jól kiszámol (gyári értéken) és abba belecsöpögtetsz még üzemanyagot, nem dúsabb lesz a keverék? Azaz fullad az autó és nem erősebb lesz. Helló, látom sokat szenvedtél már a kocsival és azt is, hogy sok infód van már róla és meg is fásultál már a kínlódásban. Talán ennek köszönhető, hogy ennyire háttal állsz a válaszokhoz és meg próbálsz mindent megcáfolni. Néhány elméletedhez görcsösen ragaszkodsz, ami alapvetően logikisnak is hangzik, bár néha kicsit sántít is. De laikus létemre ezek helyességét én nem tudom megítélni. A problémád megoldását annak összetettsége miatt nem az itteni fórumon fogod szavakban megtalálni az biztos. De szerintem összegezd a hallottakat és az alapján keress meg egy megbízható jó szerelőt, szervizt. uhuhu cartársat valóban érdemes felkeresned, hátha tud neked hathatós segítséget nyújtani. Az elmúlt 5 évben begéplet több mint 10.000 hozzászólásából ki lehet olvasni, hogy jó szakember. A dolgokhoz való jó hozzááláását pedig én is alá tudom írni. Remélem, hogy fogsz megoldást találni és nem kell a motorodat a kukába dobni. Azt hiszem a többiek nevében is mondhatom, hogy kíváncsian várjuk a végeredményt. ÜDV. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaci Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Gyújtókábelek? be kéne mérni őket, ha még nem voltak, valamint a generátort is, nincs e túltöltés vagy valami. Nekem ez úgy tűnik, mintha valami tönkrevágná a trafósort, tehát a hiba oka nem a traf. lesz. Nincsenek gyújtókábelek, a trafó közvetlenül megy rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Nincsenek gyújtókábelek, a trafó közvetlenül megy rá... Közben rájöttem, hogy nincsen ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Sziasztok! Egy cimborámnak G Astrája van, és olyan problémája van, hogy néha a bal oldali index folyamatosan világít. Van esetleg valami ötletetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 sziasztok sos tud valaki pontosat mondani mi ez a kód 70379 .valami hasonlót találtam lehet hogy ez P0379=Nagyfeloldásújel B nincs impulzus csak hidegben jelentkezik reggeli indulás 2km t megyek leállítom újraindít és semmi valaki segítene Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok! Egy cimborámnak G Astrája van, és olyan problémája van, hogy néha a bal oldali index folyamatosan világít. Van esetleg valami ötletetek? Ha folyamatosan világít, akkor valahonnan rámegy a 12V. Ezt multiméterrel simán meg lehet mérni, de nem tudom hogy a kapcsoló a pozitívat vagy a negatívot kapcsolja rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaci Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 2004 1.4 G astrám van 44000km-el. 2 hónapja főleg hidegen rángatni kezdett, lefulladt, "sárga" lámpa villogott, folyamatosan égett szinte napi szinten. A hibakódot letárolta, gyújtás hibát jelzett. ( 1-es 4-es hengerre). A trafósort kicseréltettem, 1 hétig nem jeletkezett a hiba, majd megint ugyanez, ugyanazokra a hengerekre. Garanciában cserélték a trafósort, ezzel 3 hétig semmi probléma nem volt, majd megint ugyanaz. (most csak az 1-es hengerre). Elég tanácstalan vagyok, meg a szerelő is... Tudna valaki tanácsot adni? Természetesen gyertyát is cseréltem. Semmi ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Semmi ötlet? A hiba nyilván nem a trafósorban keresendő. Valami állandóan tönkrevágja azt. Be kellene mérni a feszültségeket, megvizsgálni a generátort is, nincs-e túlfesz valahol. De én csak laikusként mondom ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Semmi ötlet? Kolega Fábiájában a 3. trafosór után jó lett a gép. Szóval lehet az új is rossz, cseréltetsd gariban, nem vesztesz vele semmit sem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lord Andris Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Semmi ötlet? Taposd ki a szemét. Nekem is rángatott, lefulladt a motor (Z14XE), de Uhuhu javaslatára alaposan megkergettem, és azóta nem műveli ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Taposd ki a szemét. Nekem is rángatott, lefulladt a motor (Z14XE), de Uhuhu javaslatára alaposan megkergettem, és azóta nem műveli ezt. Ha csak a kitaposáson múlna, akkor nem hozna változást a trafósor cseréje szerintem. A kitaposás az elkormozódott szelepeken segíthet, de itt úgy tűnik nem erről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok.Lenne egy kérdésem.Nekem a mocim 1.6 16V X16XEL.Nos ha menet köben hosszan nyomva tartom a középkonzol kijelző 2 gombját,akkor megjelenik a pillanatnyi sebességem.Kérdésem a következő lenne.Meg e lehetne valahogy azt oldani,hogy folyamatosan ki írja a sebességet,akár tech2-vel??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok.Lenne egy kérdésem.Nekem a mocim 1.6 16V X16XEL.Nos ha menet köben hosszan nyomva tartom a középkonzol kijelző 2 gombját,akkor megjelenik a pillanatnyi sebességem.Kérdésem a következő lenne.Meg e lehetne valahogy azt oldani,hogy folyamatosan ki írja a sebességet,akár tech2-vel??? úgy tudom nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok.Lenne egy kérdésem.Nekem a mocim 1.6 16V X16XEL.Nos ha menet köben hosszan nyomva tartom a középkonzol kijelző 2 gombját,akkor megjelenik a pillanatnyi sebességem.Kérdésem a következő lenne.Meg e lehetne valahogy azt oldani,hogy folyamatosan ki írja a sebességet,akár tech2-vel??? Csak az utólagos board computerrel,nézd meg Opel16v aláírásában(bc.web) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Csak az utólagos board computerrel,nézd meg Opel16v aláírásában(bc.web) ;) Köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március26, 2009 Megoszt Elküldve Március26, 2009 Sziasztok! Kellene egy kis segítség, hátha már találkozott ezzel a problémával valaki. Indítás után a motor (Z14XE) dadogva jár. Csak hideg motornál fordul elő és ahogy el kezd melegedni a motor (2-3 perc) megszűnik a dadogás. Folytószelepházat most takarítottam ki. Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts