speter Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Vissza olvasgattam és uhuhu egyik hozzászólásában olvastam, hogy a a twinport szelep 400E Ft értékű. Ez elég rémisztő :lol: Mi a tapasztalat, milyen gyakori a meghibásodása ezeknek? Mi szokott lenni (remélem nem szokott lenni :blush: )a meghibásodás oka? És hogyan lehet megóvni? Egyik taxis ismerősömnek Z14XEP Caravanja van, most olyan 180.000 körül jár a mutató benne, de eddig a kötelezőkön kívül nem volt gondja vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Egyik taxis ismerősömnek Z14XEP Caravanja van, most olyan 180.000 körül jár a mutató benne, de eddig a kötelezőkön kívül nem volt gondja vele. Ez azért bíztató, főleg, hogy a taxis kocsik azért igénybe vannak véve rendesen :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Vissza olvasgattam és uhuhu egyik hozzászólásában olvastam, hogy a a twinport szelep 400E Ft értékű. Ez elég rémisztő :lol: Mi a tapasztalat, milyen gyakori a meghibásodása ezeknek? Mi szokott lenni (remélem nem szokott lenni :blush: )a meghibásodás oka? És hogyan lehet megóvni? twinport szelepet megtudom javitani ugy hogy ide vagy oda 400ezer ez olyan kb mint az x20dth ban a vákumszivattyu ami szét megy azt is cserélik persze senki nem nézne bele mi lehet a baj persze az is javitható Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 twinport szelepet megtudom javitani ugy hogy ide vagy oda 400ezer ez olyan kb mint az x20dth ban a vákumszivattyu ami szét megy azt is cserélik persze senki nem nézne bele mi lehet a baj persze az is javitható Hát a 17DR vákumszivattyúja még nem ilyen. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Hát a 17DR vákumszivattyúja még nem ilyen. :blush: azért irtam az x20dth-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Köszönöm a válaszokat a twinport szelepről :blush: Szóval remélhetőleg nem lesz baj, de ha mégis akkor keresem wesszt ! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 én is láttam már olyan vezérlőt ami 1.6 szoftver volt az 1.4 esbe. nem tudom mennyire jó az úgy, hisz nem véletlenül van 1.4 és 1.6 os program... Ha már itt tartunk: van jelentősége (illetve észrevehető különbség van-e) ha nem az eredeti vezérlő van az autón? Mert nekem a Tech2 Z18XEL-nek ismeri fel az Astrát, holott a Coupét ilyen motorral tudtommal nem gyártották, csak Z18XE-vel. Amennyire tudom, fizikai különbség amúgy nincs a két motor között, csak a vezérlő más, de ez vajon hatással van például a teljesítményre? Értsd: egy 1.4-es Astra ha mondjuk 90 lovas, mennyi lesz vajon az 1.6-os programjával? Vagy nincs különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Ha már itt tartunk: van jelentősége (illetve észrevehető különbség van-e) ha nem az eredeti vezérlő van az autón? Mert nekem a Tech2 Z18XEL-nek ismeri fel az Astrát, holott a Coupét ilyen motorral tudtommal nem gyártották, csak Z18XE-vel. Amennyire tudom, fizikai különbség amúgy nincs a két motor között, csak a vezérlő más, de ez vajon hatással van például a teljesítményre? Értsd: egy 1.4-es Astra ha mondjuk 90 lovas, mennyi lesz vajon az 1.6-os programjával? Vagy nincs különbség? Na, erre én is kiváncsi lennék kezicsókolom!:lol: De szvsz nincs változással a teljesítményre! Mert akkor minek a chip megírása, mikor ezzel sokkal olcsóbban meg lehetne oldani a dolgot.? Bár nem tudom, hogy mennyiért töltenek fel másik sw-t a computerre. Gondolom azért biztos olcsóbban! Pedig sok különbség nincs, szerintem semmi, csak a chipnél meg kell fizetni programot. Vagy hibás a feltevésem? Én egyébként nem vettem észre, hogy jobban menne, mint egy másik 1.4 astra! De a benya viszont folyik bele rendesen! Most, hogy "melegebb" van és 3-3500 körül váltogatom el neki, most eszik úgy 9,5-10 litert! Viszont ahogy Uhuhu is írta, hogy nekik 7,8/100km, akkor még mindig nagyon sok! Az egr szeleppel nem tudom, hogy mit csinált az előző tulaj, mert még nem volt időm megnézni! Jaj, a képeket el is felejtettem, pedig a fényképezőt már beraktam a táskámba... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Ha már itt tartunk: van jelentősége (illetve észrevehető különbség van-e) ha nem az eredeti vezérlő van az autón? Mert nekem a Tech2 Z18XEL-nek ismeri fel az Astrát, holott a Coupét ilyen motorral tudtommal nem gyártották, csak Z18XE-vel. Amennyire tudom, fizikai különbség amúgy nincs a két motor között, csak a vezérlő más, de ez vajon hatással van például a teljesítményre? Értsd: egy 1.4-es Astra ha mondjuk 90 lovas, mennyi lesz vajon az 1.6-os programjával? Vagy nincs különbség? enm Z18XE2 nek ismeri fel?? az enyémet így látta a tech, pedig nem is gyártottak ilyen motort... én simán felprogramoztam Z18XE nek,változás nem történt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Nem, Z18XEL-nek. Én arra gondoltam hogy valszeg valaha valaki computert cserélt az autómban, azért ismeri fel így, de ha a tied meg Z18XE2, akkor lehet hogy az enyém is csak egy a Tech2 megmagyarázhatatlan furcsaságai közül, csak azért zavart mert Z18XEL valóban létezett G Astrában, csak nem kupéban, viszont nem 125, hanem csak 115lóerős... :blush: Tudom, egy felprogramozás megoldotta volna, de mivel már van benne chip, így ez a lehetőség is kiesett, mert akkor azt meg elbukom (amikor chipelték, akkor is Z18XEL-t írt ki a gép). Viszont érdekelne hogy a Tech2-es diagnosztikán kívül hogyan állapítható meg hogy milyen motorvezérlő van az autóban? Van valami cikkszám vagy kód az ECU-n kívülről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Nem, Z18XEL-nek. Én arra gondoltam hogy valszeg valaha valaki computert cserélt az autómban, azért ismeri fel így, de ha a tied meg Z18XE2, akkor lehet hogy az enyém is csak egy a Tech2 megmagyarázhatatlan furcsaságai közül, csak azért zavart mert Z18XEL valóban létezett G Astrában, csak nem kupéban, viszont nem 125, hanem csak 115lóerős... :huh: Tudom, egy felprogramozás megoldotta volna, de mivel már van benne chip, így ez a lehetőség is kiesett, mert akkor azt meg elbukom (amikor chipelték, akkor is Z18XEL-t írt ki a gép). Viszont érdekelne hogy a Tech2-es diagnosztikán kívül hogyan állapítható meg hogy milyen motorvezérlő van az autóban? Van valami cikkszám vagy kód az ECU-n kívülről? Nem tudjátok, hogy kb mennyiért írják vissza a szervízben a gyári programot? Nagyon drága? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 olyan 5-10E Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Sziasztok! Ma egy igen meglepő jelenséget produkált az astra. Beérek egy kereszteződésbe autó üresbe a fordulat meg alig akart visszaesni 1500-ról. Szépen lassan visszament a normál értékre.( Amugy is lassaban esik vissza mint mondjuk a skoda favoritomé, ez váltásnál tünik föl). Majd kikanyarodok a kereszteződésből, rakom 2. majd tenném harmadikba és mikor kiért a váltó üresbe motor leállt. Meglepődtem!! Majd pöcc-röff ujraindítottam és ment tovább gond nélkül. Valakinek valami ötlete, mert eddig nem csinált ilyet.:-/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Most vettem észre, hogy nem megy a belső keringetés. Azaz, ha megnyomom a gombot, akkor nem gyullad ki rajta a visszajelző led. Honnan tudhatom meg, hogy most csak a led rossz-e vagy a gomb vagy mi? Valamint honnan tudom, hogy most milyen állapotban van a kapcsoló? Esetleg motor kikapcs-bekapcs után automatikusan ki kellene kapcsolnia? Köszi a válaszokat! Ui.: Nem akarok megfulladni azért, mert csak a belső levegőt keveri esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Most vettem észre, hogy nem megy a belső keringetés. Azaz, ha megnyomom a gombot, akkor nem gyullad ki rajta a visszajelző led. Honnan tudhatom meg, hogy most csak a led rossz-e vagy a gomb vagy mi? Valamint honnan tudom, hogy most milyen állapotban van a kapcsoló? Esetleg motor kikapcs-bekapcs után automatikusan ki kellene kapcsolnia? Köszi a válaszokat! Ui.: Nem akarok megfulladni azért, mert csak a belső levegőt keveri esetleg. A belső keringetés váltója csak járó motor esetén működik. Ha alapjáraton megy a kocsi, kapcsold be a ventillátort nagy fordulatra. Váltsad a belső-külsőt. Ha működik akkor azt hallani fogod. De egyre ühgyelj: ha a szélvédőre van irányítva a levegő akkor nem lehet belső keringetésre kapcsolni! lehet, hogy így próbáltad? :huh: ÜDV:FRZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piedon Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Tisztelt Hozzáértők! Megy valamilyen tömítés az EGR szelep alá? Mert az enyém már úgy néz ki, hogy döglődik, és amikor leszedtem megpucolni, egy fekete gumiszerű tömítésszerű dolog volt körbe rajta, de néhol már eléggé hiányos volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 A belső keringetés váltója csak járó motor esetén működik. Ha alapjáraton megy a kocsi, kapcsold be a ventillátort nagy fordulatra. Váltsad a belső-külsőt. Ha működik akkor azt hallani fogod. De egyre ühgyelj: ha a szélvédőre van irányítva a levegő akkor nem lehet belső keringetésre kapcsolni! lehet, hogy így próbáltad? :huh: ÜDV:FRZ nekem megy gyújtáson is járó motor nélkül Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 nekem megy gyújtáson is járó motor nélkül Lehet, én alapvetően arra gondoltam, hogy gyújtás nélkül nem megy, bár nem próbáltam még csak járó morotnál. Az is igaz, hogy minden elektromos dolog általában a gyújtáshoz van kötve nem a járó motorhoz. Igazad van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Tisztelt Hozzáértők! Megy valamilyen tömítés az EGR szelep alá? Mert az enyém már úgy néz ki, hogy döglődik, és amikor leszedtem megpucolni, egy fekete gumiszerű tömítésszerű dolog volt körbe rajta, de néhol már eléggé hiányos volt. Ott nincs gumi, a tömítés fémből van, csak le van fújva feketével, az pattogzhat le, ami csak esztétikai dolog. (Mondjuk, az AGR alatti tömítést sem nézegetjük naponta. :huh:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Tisztelt Hozzáértők! Megy valamilyen tömítés az EGR szelep alá? Mert az enyém már úgy néz ki, hogy döglődik, és amikor leszedtem megpucolni, egy fekete gumiszerű tömítésszerű dolog volt körbe rajta, de néhol már eléggé hiányos volt. Az enyém alatt ilyen van és fémből http://kepfeltoltes.hu/090305/1037002816n_...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 A belső keringetés váltója csak járó motor esetén működik. Ha alapjáraton megy a kocsi, kapcsold be a ventillátort nagy fordulatra. Váltsad a belső-külsőt. Ha működik akkor azt hallani fogod. De egyre ühgyelj: ha a szélvédőre van irányítva a levegő akkor nem lehet belső keringetésre kapcsolni! lehet, hogy így próbáltad? :D ÜDV:FRZ Köszi! Ott a pont, szélvédőre volt kapcsolva. :) Így már megy. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piedon Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 koko0707, PGA: köszi a segítséget! Vettem is egy ilyen tömítést, ha már úgyis kicserélem a szelepet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Most vettem észre, hogy nem megy a belső keringetés. Azaz, ha megnyomom a gombot, akkor nem gyullad ki rajta a visszajelző led. Honnan tudhatom meg, hogy most csak a led rossz-e vagy a gomb vagy mi? Valamint honnan tudom, hogy most milyen állapotban van a kapcsoló? Esetleg motor kikapcs-bekapcs után automatikusan ki kellene kapcsolnia? Köszi a válaszokat! Ui.: Nem akarok megfulladni azért, mert csak a belső levegőt keveri esetleg. nézd meg hogy a helyválaszto hogy áll. tekergesd és meglátod a müködést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankee Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok, az iránt érdeklődnék, hogy nincsen valakinek képe arról, hogy bosch hátsó fékbetétek hogyan állnak a féknyeregben mert az enyémet 1 éve szétszedtem és elfelejtettem lefényképezni és már nem emlékszem a kis rugóh merre állnak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok, az iránt érdeklődnék, hogy nincsen valakinek képe arról, hogy bosch hátsó fékbetétek hogyan állnak a féknyeregben mert az enyémet 1 éve szétszedtem és elfelejtettem lefényképezni és már nem emlékszem a kis rugóh merre állnak benne. EZ talán segítségedre lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts