J0hnny Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 Sziasztok! Tavaly 5 liter olajat vettem cserére, abból megmaradt 1.5 liter. Ha most veszek hozzá olajat (ugyan olyant) össze önthetem? Mert akkor idén nem vennék 5 litert, hanem csak 2-őt. És az olajleeresztőnél mekkora a réz alátét? Mert kicserélném azt is de igy nemtom előre megvenni. Z16Xe 2002 G astra Hát nem tudom,én nem sajnálnám azt a pár ezer forint pluszt új,friss olajra. Az alátétet meg kilehet cserélni,van vagy 50Ft,de én kiszoktam öngyújtóval lágyítani és azt rakom vissza,soha nem folyt még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 Szia! Sikerült megállítanod a folyást? Mert nekem a hűtőm szivárog és gondolkodom, hogy kicseréljem, vagy megkíséreljem a hűtőtömítőt. Illetve a többiektől is arra várnék választ hogy mi az ideális olajcsere periódus egy 1.6-os 16 szelepes verda számára. Én most 82000 km-nél járok, vele. Legutóbb 70000 -nél cseréltem. Az utóbbi időben sokat használom, rövid, 10 km-es távon és már most megérett a cserére a színe alapján. De olajcserétől olajcseréig utántőltés nélkül kibirja. Az a kevés ami elmegy az a váltó oldali főtengely szimeringnél. Szerintem azzal nem ártok neki, sőt, ha 10 ezres periódussal cserélem az olajat és a szűrőket. Üdv: Pinocchio :lol: Sziasztok! Úgy néz ki, hogy segített a tömítő, legalábbis a tágulásiból nem fogyott még a víz! A belseje meg ebben az időben nem igazán tud csontra kiszáradni. Majd ha beüt a jóidő, kiszedem az egész alsó kárpitot, tisztítás, szárítás, aztán vissza! :lol: Jó móka lesz, de kell, mert büdös maradt. És akkor asszem kitisztítom az üléseket is. Bár azokat szeretném kicserélni (az elsőket), mert iszonyatosan nyekeregnek. :D És nagyon bosszantó! Főleg az anyós oldali. Azt kérdezném, hogy az mitől lehet, hogy hidegben, pl ma mikor elindulok és nem adok nagy gázt, hideg motornál el kezd rángatni. De nem a motor rángat vagy szaggat, hanem olyan gyors a rángás, mintha valami visszafogná a kerekeket! Nem tudom, hogy miért van!? Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 T Pinocchio! Tömítőgyűrű (Z16XE) Motorszám: ->20R22448 ->02MF6389 14,2 x 19,9 mm (?) Alkatrész sz, Katalógus sz. 11023582, 20 91 146 Motorszám: 20R22449-> 02MF6389-> 18 x 2 mm Alkatrész sz, Katalógus sz. 90528145, 6 52 540 Zárt flakonból igen, nyitottból nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 Kellene egy kis segítség Urak.Az ismerősöm astrájában haldoklik az ABS jeladó(legalább is a szervíz szerint)és azt mondták neki,hogy ha teljesen meghal,akkor 70000Ft lesz a csere.Igaz lehet ez? Első, vagy hátsó jeladó? Egyben van acsapáűggyal, és együtt kell cserélni. A gyár az SKF-től veszed, és ha SKFet veszel, akkor azt meguszod 25.000-30.000Ft között. Én is azt csináltam, amikor kellet, a szervíz 96-et mondott, és a szervíztől 100m-re lévő Birnerben megvettem 29e-ért ugyanazt, a szervízben is mondták, hogy ugyan az, csak az SKF csapágyat GMes dobozban van. Ha mondasz évjáratot, és hogy melyik kell, kikereshetem Birneréknél mennyibe kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 Sziasztok! Úgy néz ki, hogy segített a tömítő, legalábbis a tágulásiból nem fogyott még a víz! A belseje meg ebben az időben nem igazán tud csontra kiszáradni. Majd ha beüt a jóidő, kiszedem az egész alsó kárpitot, tisztítás, szárítás, aztán vissza! :lol: Jó móka lesz, de kell, mert büdös maradt. És akkor asszem kitisztítom az üléseket is. Bár azokat szeretném kicserélni (az elsőket), mert iszonyatosan nyekeregnek. :D És nagyon bosszantó! Főleg az anyós oldali. Azt kérdezném, hogy az mitől lehet, hogy hidegben, pl ma mikor elindulok és nem adok nagy gázt, hideg motornál el kezd rángatni. De nem a motor rángat vagy szaggat, hanem olyan gyors a rángás, mintha valami visszafogná a kerekeket! Nem tudom, hogy miért van!? Üdv Gábor nem lökésgátlo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
barobi28 Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 sziasztok, nem mukodik a fenyszoro magassagallito ... .szedett mar valaki szet fennyszorot h megnezze a fenyszoromagassagallito motort? nincs esetleg valakinek kepe szedszedve? v bonyolult muvelet ez vigyem szervizbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 Köszi a Urak(Ymi.Ákos,Szalma) a jeladós témában a válaszokat,megkérdezem az ismerőst,és meglátjúk mit mond,érdekli-e.Ha kell jelentkezni fogok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 sziasztok, nem mukodik a fenyszoro magassagallito ... .szedett mar valaki szet fennyszorot h megnezze a fenyszoromagassagallito motort? nincs esetleg valakinek kepe szedszedve? v bonyolult muvelet ez vigyem szervizbe? Szia! Ha egyik sem működik, nézd meg a biztosítékot (18-as), ha tuti hogy a z állító motor romlott el, akkor töltsd le a javítási kézikönyvet: http://lacisajt.extra.hu/OPEL_ASTRA_G_igy_..._marciustol.pdf 96. oldalon megtalálod, hogy kell a motort kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barobi28 Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Szia! Ha egyik sem működik, nézd meg a biztosítékot (18-as), ha tuti hogy a z állító motor romlott el, akkor töltsd le a javítási kézikönyvet: http://lacisajt.extra.hu/OPEL_ASTRA_G_igy_..._marciustol.pdf 96. oldalon megtalálod, hogy kell a motort kicserélni. kossz szepen :D remelem h meg tudom buheralni:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Sziasztok! Úgy néz ki, hogy segített a tömítő, legalábbis a tágulásiból nem fogyott még a víz! A belseje meg ebben az időben nem igazán tud csontra kiszáradni. Majd ha beüt a jóidő, kiszedem az egész alsó kárpitot, tisztítás, szárítás, aztán vissza! :lol: Jó móka lesz, de kell, mert büdös maradt. És akkor asszem kitisztítom az üléseket is. Bár azokat szeretném kicserélni (az elsőket), mert iszonyatosan nyekeregnek. :D És nagyon bosszantó! Főleg az anyós oldali. Azt kérdezném, hogy az mitől lehet, hogy hidegben, pl ma mikor elindulok és nem adok nagy gázt, hideg motornál el kezd rángatni. De nem a motor rángat vagy szaggat, hanem olyan gyors a rángás, mintha valami visszafogná a kerekeket! Nem tudom, hogy miért van!? Üdv Gábor Én is vettem már észre rángatást, vagyis nem is rángás, hanem mintha néha ugyanolyan gáztartásnál kicsit több, másszor kicsit kevesebb gázt adna, de mivel ez nekem csak olyankor jelentkezett, ha nem vártam hidegben 1-2percet hanem szinte azonnal indúltam, tehát még ment javában a dúsítás, így betudtam annak és azóta figyelek rá. Mondjuk azóta mindig várok 1-2 percet, vagy talán még annyi sem kell, hogy az alapjárat visszaálljon és úgy indulok, akkor nem csinál ilyet, szóval szerintem ezért lehet, és akkor ez nem hiba, de javítsatok ki, ha tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 sziasztok, nem mukodik a fenyszoro magassagallito ... .szedett mar valaki szet fennyszorot h megnezze a fenyszoromagassagallito motort? nincs esetleg valakinek kepe szedszedve? v bonyolult muvelet ez vigyem szervizbe? elöbb nézd meg azt hogy kap -e áramot ha kap akkor probálj a bontok körül körbe nézni ha nwm akkor v.bizti vagy a kapcsolo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tariz_ Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Üdv Urak! 2001 Astra G infópanele és rádiója ma reggele üzemképtelenné vált. Nem ír ki semmit és nem szól a rádió. Biztosíték csere megtörtént de nem változott semmi. Meddig kéne visszaolvasnom hogy a problémámra megoldást találjak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 A dátum/idő/hőmérséklet kijelzőt hogyan kell kiszedni? Esetleg valakinek valami képes leírása? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 A dátum/idő/hőmérséklet kijelzőt hogyan kell kiszedni? Esetleg valakinek valami képes leírása? www.bcweb.hu itt megtalálod képpel ill.magyarázattal. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Sziasztok szerintetek mit lehetne azzal csinálni hogy a légzsák visszajelző lámpám ne világítson állandóan.?Tudom hülye kérdés de ki lehet valahogy törölni házilag,mert nincs kedvem megint 5000-ezret fizetni azért hogy az szerviz megmondja,hogy az övfeszítő csatlakozójával volt a gond az ülés alatt .Most már másodszor gombolják le rólam a lóvét és azt mondják hogy most tuti jó lesz de ez mindig csak két három hónapig tart .Most ugy járok vele fél éve hogy világít a visszajelző lámpa de meg mondom őszintén hogy már nagyon idegesít mert kisüti a szememet az a piros fény.Ja és a legnagyobb probléma az,hogy szerintem a légzsákok sem lépnének működésbe ilyenkor ha jól tudom.! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Sziasztok! Bevásároltam olajcseréhez, "neki is estem mint Tóth a talicskának". csak hogy az olajleeresztő csavart úgy meghúzták a szervízben, és a belső profilja annyira el van már kopva, hogy nemtudtam kicsavarni. Gondoltam most még a szerelővel cseréltetem le, hogy had szenvedjen ő vele, ha már úgy meghúzta. De szeretném kicserélni, és érdeklődnék mennyibe kerül egy leeresztő csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Sziasztok! Bevásároltam olajcseréhez, "neki is estem mint Tóth a talicskának". csak hogy az olajleeresztő csavart úgy meghúzták a szervízben, és a belső profilja annyira el van már kopva, hogy nemtudtam kicsavarni. Gondoltam most még a szerelővel cseréltetem le, hogy had szenvedjen ő vele, ha már úgy meghúzta. De szeretném kicserélni, és érdeklődnék mennyibe kerül egy leeresztő csavar. Van vagy 423-kemény magyar forint én legalább is annyiért vettem két hónapja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Van vagy 423-kemény magyar forint én legalább is annyiért vettem két hónapja Köszi! Annyiért tényleg érdemesebb kicserélni. De majd szolok az emberkéne ne tépje már meg annyira, hogy a profil szét menjen benne, és itthon ne lehessen levenni. Amúgy jobb menetes, igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Köszi! Annyiért tényleg érdemesebb kicserélni. De majd szolok az emberkéne ne tépje már meg annyira, hogy a profil szét menjen benne, és itthon ne lehessen levenni. Amúgy jobb menetes, igaz? Szia! Igen, jobbmenetes a csavar. Mondd meg a " vezető szerelődnek", hogy használjon nyomatékkulcsot a művelethez. Ha 15-20Nm-re meghúzza, akkor legközelebb Te is ki fogod tudni hajtani... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Szia! Igen, jobbmenetes a csavar. Mondd meg a " vezető szerelődnek", hogy használjon nyomatékkulcsot a művelethez. Ha 15-20Nm-re meghúzza, akkor legközelebb Te is ki fogod tudni hajtani... :blush: Hát igen! Úgy készültem, hogy én cserélem ki, vettem torx hegyeket, de hiába, nem mertem eröltetni mert a profil már megkopott, és amekkora erővel poróbáltam megkellett volna indulnia. És a továbbiakban én szeretném cserélgetni, ezért veszek egy újat bele. Mert elég hamar belemegy a 10 ezer km. Tegnap este fura kattogó, vagy kopogó hangra lettem figyelmes a motortérben járó motornál álló helyzetben. Ahol az olajat veszem azt monták, valószinű a hidrotőkék. Én nemtom. Minden külsó alkatrészt megnéztem, nem azok rezonálnak be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koko0707 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Hát igen! Úgy készültem, hogy én cserélem ki, vettem torx hegyeket, de hiába, nem mertem eröltetni mert a profil már megkopott, és amekkora erővel poróbáltam megkellett volna indulnia. És a továbbiakban én szeretném cserélgetni, ezért veszek egy újat bele. Mert elég hamar belemegy a 10 ezer km. Tegnap este fura kattogó, vagy kopogó hangra lettem figyelmes a motortérben járó motornál álló helyzetben. Ahol az olajat veszem azt monták, valószinű a hidrotőkék. Én nemtom. Minden külsó alkatrészt megnéztem, nem azok rezonálnak be. Kattógó hang nálam is volt én is kezdtem meg ijedni hogy valami nagy gáz van.Aztán visszaolvasgattam itt a fórumon és rá jöttem hogy az üzemanyag szellőztető csinálja,le húztam a csatiját és bekussult de mivel ez a művelet sárgalámpát generál ezért vissza is raktam a csatit de legalább tudtam hogy mi kattog.Mondjuk én egy fórumtársunk tanácsára a polifómos betekrős módszerrel lehangszigeteltem,és most kuss van a motortérben.Na mindegy ettől függetlenül lehet hogy neked a hidrotőkék kattognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Kattógó hang nálam is volt én is kezdtem meg ijedni hogy valami nagy gáz van.Aztán visszaolvasgattam itt a fórumon és rá jöttem hogy az üzemanyag szellőztető csinálja,le húztam a csatiját és bekussult de mivel ez a művelet sárgalámpát generál ezért vissza is raktam a csatit de legalább tudtam hogy mi kattog.Mondjuk én egy fórumtársunk tanácsára a polifómos betekrős módszerrel lehangszigeteltem,és most kuss van a motortérben.Na mindegy ettől függetlenül lehet hogy neked a hidrotőkék kattognak. Hát amint megtörtént az olajcsere megtudom. Én már ma lecseréltem volna. De azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Köszi! Annyiért tényleg érdemesebb kicserélni. De majd szolok az emberkéne ne tépje már meg annyira, hogy a profil szét menjen benne, és itthon ne lehessen levenni. Amúgy jobb menetes, igaz? az ilyen idióta miért nem megy el kapálni? én is megszívtam a hülyéje miatt (márkaszervíz), méteres erőkarral kellett meglazítani , természetesen a csavarfejbelső mint a tulipán, úgy nézett ki mondjuk visszaraktam ugyanezt, mert épp vasárnap nem volt "kedvem" rohangálni utána, legközelebb nem engedek ilyen barmot az autó közelébe Link to comment Megosztás: More sharing options...
setupman Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Ma este megállt bennem az ütő gyerekek. 70-es tempónál ráadásul Szlovákiában majdnem a semmi közepén elment 1 másodpercre minden világításom! De mintha szép fokozatosan kapcsolta volna le a refit, tompítottat és a helyzetjelzőt. Még a műszerfal sem világított, de a rádió nem kapcsolt ki. Mielőtt elment, rajta volt a refi és a ködlámpa is, de a refit előtte 4-5 mp-el kapcsoltam fel. Lehet, hogy nem bírta abban a pillanatban a terhelést? Utána minden jó lett, minden világít, se füstszag, se hibalámpa, se semmi. Biztonságban mentem még vele utána 40km-t,de már ködlámpa nélkül. Az autóban nem volt bütykölve semmi! Mitől lehetett, sok volt neki az elektromos fogyasztó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts