PGA Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 meg z-nél isZ16SE Z14XE Z16XE...... de most egy 20eft alkatrészen sporoltok? Az ár önmagában egy dolog (mondjuk ismeretség híján azért ennyiért nem lehet szerezni, max. Tőled :D ), de az a baj, hogy nagyon keveset bírnak ki, és jön a rángatás, lefulladás – ez így aránytalan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Az ár önmagában egy dolog (mondjuk ismeretség híján azért ennyiért nem lehet szerezni, max. Tőled :lol: ), de az a baj, hogy nagyon keveset bírnak ki, és jön a rángatás, lefulladás – ez így aránytalan. ez sem igaz ott van csergő meg otc alatt bármelyik opelnél és pedig sokat birnak hát legalábbis 40ekm birtak amelyiket cseréltem gyáriakat :lol: ha kell valakinek szol nem tudom miért hiszik azt itt a forumon hogy ezek amik vannk nálam vagy szerzem öket hogy "lopottak" ugyanugy lehet venni öket mindenhol...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 ez sem igaz ott van csergő meg otc alatt bármelyik opelnél és pedig sokat birnak hát legalábbis 40ekm birtak amelyiket cseréltem gyáriakat :lol: ha kell valakinek szol nem tudom miért hiszik azt itt a forumon hogy ezek amik vannk nálam vagy szerzem öket hogy "lopottak" ugyanugy lehet venni öket mindenhol...... :lol: Szerintem itt senki nem gondol rosszra Veled kapcsolatban, legalábbis én nem :D . Arra utaltam, hogy Te benne mozogsz a javítós témában, nagyobb tételben, nagyobb kedvezménnyel tudsz vásárolni, így tudsz olcsó lenni. Egy mezei halandó egy darab alkatrésszel azért nem nagyon tud kedvezményt kicsikarni... Szóval, béke van wessz, majd kereslek/keresünk, ha jóáras cucc kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Szerintem itt senki nem gondol rosszra Veled kapcsolatban, legalábbis én nem :D . Arra utaltam, hogy Te benne mozogsz a javítós témában, nagyobb tételben, nagyobb kedvezménnyel tudsz vásárolni, így tudsz olcsó lenni. Egy mezei halandó egy darab alkatrésszel azért nem nagyon tud kedvezményt kicsikarni... Szóval, béke van wessz, majd kereslek/keresünk, ha jóáras cucc kell. :lol: ááá én nem nagy tételben veszem az alkatrészt csak van egy szervizem azt opelnél is voltam talán ezért van ekkora szerencsém de ki :lol: tudja Link to comment Megosztás: More sharing options...
cs.dzsordzso Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Sziasztok! :D Kellene egy kis segítség, ill. tanács. A héten munkába menet lettem figyelmes egy hangra, melyet jobb hátulról hallok. Lehet, hogy ez előtt is meg volt a hang, de nem figyeltem rá, de most már mindig hallom ezt a morgó hangot. Esetleg gumi vagy kerékcsapágy? ...150000 van az autóban. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 meg z-nél isZ16SE Z14XE Z16XE...... de most egy 20eft alkatrészen sporoltok? feneketlen kútba nem szeretem dobálni a pénzt.. ennyi.. (mellesleg haszna zérus) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 feneketlen kútba nem szeretem dobálni a pénzt.. ennyi.. (mellesleg haszna zérus) :D szóval szerinted hasznavehetetlen az EGR szelep? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 vagy feneketlen kút az autója??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 És ez 20 papírért "gyári" vagy valamelyik minőségi beszállító ugy. példánya? Lehet jövő hónapban megkereslek, mert elképzelhető, hogy egyrészt nem szerencsés sokáig így használni, meg az idegeimen is táncol, ha sűrűsödik a jelenség. Már így is kattogok néha, ha le-le akar fulladni, és virít a piros lámpa de még összeszedi magát. A leállásról meg ne is beszéljünk, mondjuk az eddig vagy 3 szor történt. Szóval lehet megkereslek ha tényleg gyári-közeli minőség. Ugy.-t megfogadtam mikor ezt az autót megvettem, hogy többet az életben nem veszek semmiből, ami a működéshez kell (motor, elektronika, futómű, stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 pucold má ki a fojtószelepházadat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 szóval szerinted hasznavehetetlen az EGR szelep? :lol: :D végülis mi lenne a haszna? emissziócsökkentés? konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t nagy kérés? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 végülis mi lenne a haszna? emissziócsökkentés? konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t nagy kérés? :D EGR = Egyszer Günther Rárakta Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 EGR = Egyszer Günther Rárakta Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt. ez itt a tények... hitetlen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 végülis mi lenne a haszna? emissziócsökkentés? konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t nagy kérés? :lol: Erről van szó! Nehogymár sűrűbben kelljen cserélni, mint mondjuk a vezérlést... pedig de. :D (És ezeket olvasva, most a GM alkatrésztervező részlege szégyenkezve munkához lát... :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 EGR = Egyszer Günther Rárakta Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt. Az aranyhal mondta, hogy mikor kifogtad, ez volt az egyik kívánságod. :lol: Mindenesetre a kivétel ugye erősíti a szabályt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Erről van szó! Nehogymár sűrűbben kelljen cserélni, mint mondjuk a vezérlést... pedig de. :D (És ezeket olvasva, most a GM alkatrésztervező részlege szégyenkezve munkához lát... :lol: ) együtt lehet élni vele :lol: nálam ez úgy néz ki, hogy leszedtem a csatlakozó biztosítóstiftjét, így ha rángatni kezd (ami azt is jelenti, hogy mindig leáll a motor), félreállok (szó szerint, együtt állunk le a motorral ;) ), géptető felnyit, csati lehúz, tető lecsap, indít, leáll, másodszor indít, megy tovább, örül :lol: egykét napig így megyek vele, sárga lámpával, aztán ha eszembe jut, visszadugom, és megint minden normális egy hétig.. akkor goto 10 újra :D jövőhéten már átpakolom az EGR-t a másikból, talán abban jobb állapotú van Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 együtt lehet élni vele :D nálam ez úgy néz ki, hogy leszedtem a csatlakozó biztosítóstiftjét, így ha rángatni kezd (ami azt is jelenti, hogy mindig leáll a motor), félreállok (szó szerint, együtt állunk le a motorral :D ), géptető felnyit, csati lehúz, tető lecsap, indít, leáll, másodszor indít, megy tovább, örül :lol: egykét napig így megyek vele, sárga lámpával, aztán ha eszembe jut, visszadugom, és megint minden normális egy hétig.. akkor goto 10 újra :lol: jövőhéten már átpakolom az EGR-t a másikból, talán abban jobb állapotú van A Te tovahaladásod se egyszerű. :lol: Komoly baj akkor lehet, ha nyitott állapotban szorul meg, mert akkor már be sem indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 A Te tovahaladásod se egyszerű. :D Komoly baj akkor lehet, ha nyitott állapotban szorul meg, mert akkor már be sem indul. miért nem? lehúzom a csatlakozót.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TibAnd Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Ezt az EGR-t a motortérbén hol kell keresni?Hogy néz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 végülis mi lenne a haszna? emissziócsökkentés? konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t nagy kérés? :D Elvileg hajtani kellene, és akkor nem koszoldna el..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Hali Srácok! Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót! Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni?? Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája! Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt! Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci! Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;) Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Hali Srácok! Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót! Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni?? Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája! Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt! Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci! Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;) Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D Üdv Gábor Szia! A gondot valószínűleg az okozza, hogy a gázpedáltól jobbra az elektromos fűtéscsap csatlakozásainál a 4 db gumi "O" gyűrű közül valamelyik szivárog. Nyúlj be a gázpedál mellett és tapogasd ki a két fűtéscsövet, ahol a fűtéscsaphoz csatlakozik. A kicseréléshez a kondenzvíz gyűjtő tálcát, fűtéscsapot, radiátort kell kiszedni. A gumi gyűrűkből gyárit kell venni, mert nem kereskedelmi méretűek. Ha van nőgyógyász gyakorlatod, az nem baj, mert elég szar hozzáférni. :lol: Üdv András Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Hali Srácok! Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót! Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni?? Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája! Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt! Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci! Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;) Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D Üdv Gábor pedig a hütő ma már nem annyira drága 17eft de elöbb nézd meg a csatlakozonál ha fütőradiátor kell az is 17eft környékén van Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Köszi a gyors választ! Azt a két csövet a gázpedál mellett már néztem, úgy tűnt, hogy csont szárazak! Jobban nem fért be a kezem, azt sem tudom, hogy hol kezdjek hozzá a szétszedéshez! Annyi van, hogy a jobb oldalról látni a vizet. Kesztyűtartó mellett középen annak a műanyag fekete doboznak a sarkánál! Nem tudom, hogy az mi, de gondolom az takarja el a radiátort!? Jól gondolom? Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy klímás a kocsi! Bal oldalt sokkal nedvesebb a szőnyeg, visszaolvastam, elég szar ügy kiszárítani! Főleg ilyen köcsög időben! Tényleg nem tudom, hogy mit csináljak! Szerelési útmutatóm nincs, még nem cseréltem ilyen radiátort! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TibAnd Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/ci...zelep-hiba.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts