Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
meg z-nél isZ16SE

Z14XE Z16XE......

de most egy 20eft alkatrészen sporoltok?

Az ár önmagában egy dolog (mondjuk ismeretség híján azért ennyiért nem lehet szerezni, max. Tőled :D ), de az a baj, hogy nagyon keveset bírnak ki, és jön a rángatás, lefulladás – ez így aránytalan.

Elküldve
Az ár önmagában egy dolog (mondjuk ismeretség híján azért ennyiért nem lehet szerezni, max. Tőled :lol: ), de az a baj, hogy nagyon keveset bírnak ki, és jön a rángatás, lefulladás – ez így aránytalan.

ez sem igaz

ott van csergő

meg otc alatt bármelyik opelnél

és pedig sokat birnak hát legalábbis 40ekm birtak amelyiket cseréltem gyáriakat :lol:

ha kell valakinek szol nem tudom miért hiszik azt itt a forumon hogy ezek amik vannk nálam vagy szerzem öket hogy "lopottak"

ugyanugy lehet venni öket mindenhol...... :D

Elküldve
ez sem igaz

ott van csergő

meg otc alatt bármelyik opelnél

és pedig sokat birnak hát legalábbis 40ekm birtak amelyiket cseréltem gyáriakat :lol:

ha kell valakinek szol nem tudom miért hiszik azt itt a forumon hogy ezek amik vannk nálam vagy szerzem öket hogy "lopottak"

ugyanugy lehet venni öket mindenhol...... :lol:

Szerintem itt senki nem gondol rosszra Veled kapcsolatban, legalábbis én nem :D . Arra utaltam, hogy Te benne mozogsz a javítós témában, nagyobb tételben, nagyobb kedvezménnyel tudsz vásárolni, így tudsz olcsó lenni. Egy mezei halandó egy darab alkatrésszel azért nem nagyon tud kedvezményt kicsikarni... Szóval, béke van wessz, majd kereslek/keresünk, ha jóáras cucc kell. :lol:

Elküldve
Szerintem itt senki nem gondol rosszra Veled kapcsolatban, legalábbis én nem :D . Arra utaltam, hogy Te benne mozogsz a javítós témában, nagyobb tételben, nagyobb kedvezménnyel tudsz vásárolni, így tudsz olcsó lenni. Egy mezei halandó egy darab alkatrésszel azért nem nagyon tud kedvezményt kicsikarni... Szóval, béke van wessz, majd kereslek/keresünk, ha jóáras cucc kell. :lol:

ááá én nem nagy tételben veszem az alkatrészt

csak van egy szervizem azt opelnél is voltam talán ezért van ekkora szerencsém

de ki :lol: tudja

Elküldve

Sziasztok! :D

Kellene egy kis segítség, ill. tanács. A héten munkába menet lettem figyelmes egy hangra, melyet jobb hátulról hallok. Lehet, hogy ez előtt is meg volt a hang, de nem figyeltem rá, de most már mindig hallom ezt a morgó hangot. Esetleg gumi vagy kerékcsapágy? ...150000 van az autóban.

Köszi a segítséget!

Elküldve
meg z-nél isZ16SE

Z14XE Z16XE......

de most egy 20eft alkatrészen sporoltok?

feneketlen kútba nem szeretem dobálni a pénzt..

ennyi..

(mellesleg haszna zérus)

:D

Elküldve
feneketlen kútba nem szeretem dobálni a pénzt..

ennyi..

(mellesleg haszna zérus)

:D

szóval szerinted hasznavehetetlen az EGR szelep? :lol: :lol:

Elküldve

És ez 20 papírért "gyári" vagy valamelyik minőségi beszállító ugy. példánya?

Lehet jövő hónapban megkereslek, mert elképzelhető, hogy egyrészt nem szerencsés sokáig így használni, meg az idegeimen is táncol, ha sűrűsödik a jelenség. Már így is kattogok néha, ha le-le akar fulladni, és virít a piros lámpa de még összeszedi magát. A leállásról meg ne is beszéljünk, mondjuk az eddig vagy 3 szor történt.

Szóval lehet megkereslek ha tényleg gyári-közeli minőség. Ugy.-t megfogadtam mikor ezt az autót megvettem, hogy többet az életben nem veszek semmiből, ami a működéshez kell (motor, elektronika, futómű, stb)

Elküldve
szóval szerinted hasznavehetetlen az EGR szelep? :lol: :D

végülis mi lenne a haszna?

emissziócsökkentés?

konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t

nagy kérés? :lol:

Elküldve
végülis mi lenne a haszna?

emissziócsökkentés?

konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t

nagy kérés? :D

EGR = Egyszer Günther Rárakta

Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt.

Elküldve
EGR = Egyszer Günther Rárakta

Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt.

ez itt a tények...

hitetlen :D

Elküldve
végülis mi lenne a haszna?

emissziócsökkentés?

konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t

nagy kérés? :lol:

Erről van szó! Nehogymár sűrűbben kelljen cserélni, mint mondjuk a vezérlést... pedig de. :D

(És ezeket olvasva, most a GM alkatrésztervező részlege szégyenkezve munkához lát... :lol: )

Elküldve
EGR = Egyszer Günther Rárakta

Azt mondják ez típushiba. Nos az enyém akkor gyári hibás, mivel már 200e km-t kibírt.

Az aranyhal mondta, hogy mikor kifogtad, ez volt az egyik kívánságod. :lol:

Mindenesetre a kivétel ugye erősíti a szabályt. :D

Elküldve
Erről van szó! Nehogymár sűrűbben kelljen cserélni, mint mondjuk a vezérlést... pedig de. :D

(És ezeket olvasva, most a GM alkatrésztervező részlege szégyenkezve munkához lát... :lol: )

együtt lehet élni vele :lol:

nálam ez úgy néz ki, hogy leszedtem a csatlakozó biztosítóstiftjét, így ha rángatni kezd (ami azt is jelenti, hogy mindig leáll a motor), félreállok (szó szerint, együtt állunk le a motorral ;) ), géptető felnyit, csati lehúz, tető lecsap, indít, leáll, másodszor indít, megy tovább, örül :lol:

egykét napig így megyek vele, sárga lámpával, aztán ha eszembe jut, visszadugom, és megint minden normális egy hétig..

akkor goto 10 újra :D

jövőhéten már átpakolom az EGR-t a másikból, talán abban jobb állapotú van

Elküldve
együtt lehet élni vele :D

nálam ez úgy néz ki, hogy leszedtem a csatlakozó biztosítóstiftjét, így ha rángatni kezd (ami azt is jelenti, hogy mindig leáll a motor), félreállok (szó szerint, együtt állunk le a motorral :D ), géptető felnyit, csati lehúz, tető lecsap, indít, leáll, másodszor indít, megy tovább, örül :lol:

egykét napig így megyek vele, sárga lámpával, aztán ha eszembe jut, visszadugom, és megint minden normális egy hétig..

akkor goto 10 újra :lol:

jövőhéten már átpakolom az EGR-t a másikból, talán abban jobb állapotú van

A Te tovahaladásod se egyszerű. :lol: Komoly baj akkor lehet, ha nyitott állapotban szorul meg, mert akkor már be sem indul.

Elküldve
A Te tovahaladásod se egyszerű. :D Komoly baj akkor lehet, ha nyitott állapotban szorul meg, mert akkor már be sem indul.

miért nem?

lehúzom a csatlakozót..

Elküldve
végülis mi lenne a haszna?

emissziócsökkentés?

konstruáljanak hozzá egy normálisan működő, elkoszolódásra érzéketlen szelepet, ami 'adjisten kibír 150-200e km-t

nagy kérés? :D

Elvileg hajtani kellene, és akkor nem koszoldna el.....

Elküldve

Hali Srácok!

Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót!

Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D

Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni??

Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája!

Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt!

Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci!

Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;)

Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D

Üdv

Gábor

Elküldve
Hali Srácok!

Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót!

Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D

Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni??

Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája!

Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt!

Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci!

Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;)

Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D

Üdv

Gábor

Szia!

A gondot valószínűleg az okozza, hogy a gázpedáltól jobbra az elektromos fűtéscsap csatlakozásainál a 4 db gumi "O" gyűrű közül valamelyik szivárog. Nyúlj be a gázpedál mellett és tapogasd ki a két fűtéscsövet, ahol a fűtéscsaphoz csatlakozik. A kicseréléshez a kondenzvíz gyűjtő tálcát, fűtéscsapot, radiátort kell kiszedni. A gumi gyűrűkből gyárit kell venni, mert nem kereskedelmi méretűek.

Ha van nőgyógyász gyakorlatod, az nem baj, mert elég szar hozzáférni. :lol:

Üdv András

Elküldve
Hali Srácok!

Asszem most b@sz szét az ideg, de rendesen! Egy órája mentem le a garázsba, hogy kitakarítsam az autót!

Kiveszem az első gumiszőnyegeket és lám, tiszta nedves az alja! Megszagolom, ez bizony fagyálló! :lol: :lol: :lol: :D

Na most akkor valahol szivárog a belső fűtőradiátor? Hogy rohadjon meg! Gondolom jó kis meló kiszedni??

Kérem valaki segítsen, akinek esetleg volt már ilyen problémája!

Először azt hittem, hogy leesett az ablakmosóról a cső, szétszedtem az ablak alatti műanyagot, de nem az volt!

Azért gondoltam azt, mert a vezető oldalon a szőnyeg, kárpit, kicsit habos is! Viszont a vízből meg alig fogyott egy két deci!

Ráadásul a hűtőm is enged a jobb alsó sarkában! ;) ;)

Asszem kitolom, aztán gyufát dobok a tankba! :D

Üdv

Gábor

pedig a hütő ma már nem annyira drága

17eft

de elöbb nézd meg a csatlakozonál

ha fütőradiátor kell az is 17eft környékén van

Elküldve

Köszi a gyors választ!

Azt a két csövet a gázpedál mellett már néztem, úgy tűnt, hogy csont szárazak! Jobban nem fért be a kezem, azt sem tudom, hogy hol kezdjek hozzá a szétszedéshez!

Annyi van, hogy a jobb oldalról látni a vizet. Kesztyűtartó mellett középen annak a műanyag fekete doboznak a sarkánál! Nem tudom, hogy az mi, de gondolom az takarja el a radiátort!? Jól gondolom?

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy klímás a kocsi! Bal oldalt sokkal nedvesebb a szőnyeg, visszaolvastam, elég szar ügy kiszárítani!

Főleg ilyen köcsög időben! Tényleg nem tudom, hogy mit csináljak! Szerelési útmutatóm nincs, még nem cseréltem ilyen radiátort! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.