uhuhu Elküldve Január20, 2009 Elküldve Január20, 2009 a fedélzeti computeres astra kábelkötege van a motortérbe ahooll elő van készitve a kiegyenlitő szintjeladójának a vezetéke...
mantec Elküldve Január20, 2009 Elküldve Január20, 2009 T I_S! LB jelű lengéscsillapítóval szerelték többek között az Astra G-t FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ, CARAVAN karosszériával és X18XE1,Z18XE MOTOROKkal, bal oldalon. Alkatrész sz.: 72119046 Katalógus sz.: 3 44 108 Már nem kapható, 93170465 3 44 050 ALKALMAZANDÓ. A számok a nem alkatrész kereskedelemben forgalmazott GM alkatrész azonosító számai.
Pinocchio Elküldve Január20, 2009 Elküldve Január20, 2009 a fedélzeti computeres astra kábelkötege van a motortérbe ahooll elő van készitve a kiegyenlitő szintjeladójának a vezetéke... Ha rákötöm a szintjelzőt, a müszerfalon vagy hol jelzi az alacsony szintet?
I_S Elküldve Január20, 2009 Elküldve Január20, 2009 T I_S! LB jelű lengéscsillapítóval szerelték többek között az Astra G-t FERDEHÁTÚ, LÉPCSŐSHÁTÚ, CARAVAN karosszériával és X18XE1,Z18XE MOTOROKkal, bal oldalon. Alkatrész sz.: 72119046 Katalógus sz.: 3 44 108 Már nem kapható, 93170465 3 44 050 ALKALMAZANDÓ. A számok a nem alkatrész kereskedelemben forgalmazott GM alkatrész azonosító számai. Köszönöm szépen. Akkor ha jól értem irányadó számok, de csak márkaszervíz tudja beszerezni, kereskedelemben szabadon vásárolva nem kapok ilyen számút.
mantec Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 T I_S! Igen, csak a márkaszerviz tudja beszerezni és beszerelni. Ha a márkaszerviznél vásárolod, 93170465 3 44 050-t kapsz. De, azon az áron műszakilag magasabb színvonalú terméket (gázost) tudsz vásárolni a Bárdi, Unix, Fota, Fridcar... boltjaiban. Ja, és CSAK párban illik cserélni!
I_S Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 T I_S! Igen, csak a márkaszerviz tudja beszerezni és beszerelni. Ha a márkaszerviznél vásárolod, 93170465 3 44 050-t kapsz. De, azon az áron műszakilag magasabb színvonalú terméket (gázost) tudsz vásárolni a Bárdi, Unix, Fota, Fridcar... boltjaiban. Ja, és CSAK párban illik cserélni! Természetes, nem is párban, hanem mind a 4 cserés. Köszönöm, akkor jól értettem.
J0hnny Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 T I_S! Igen, csak a márkaszerviz tudja beszerezni és beszerelni. Csak ők tudják beszerelni?Ha van hozzá minden otthon akkor is hozzájuk vigyem? B)
1.2 gcc Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Sziasztok! A szívargyújtóm ma a kocsimban felmondta a szolgálatot! Nagyon fontos nekem mert arról használom az ülésmelegitőt, és az Fm modulátorom is arról megy. Hogy tudom én házilag megbütykölni, vagy mit tudok vele kezdeni?
Filewalker Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Sziasztok! A szívargyújtóm ma a kocsimban felmondta a szolgálatot! Nagyon fontos nekem mert arról használom az ülésmelegitőt, és az Fm modulátorom is arról megy. Hogy tudom én házilag megbütykölni, vagy mit tudok vele kezdeni? 1. Emeld ki egy kis csavarhúzóval a hamutartó előtti, kb 1,2-2 cm széles kis fedőlapot. 2. Nyitsd ki a hamutartót, a tetején a rugós lapot hajtsd le és torx kulccsal csavard ki a 2 jobb oldali csavart. 3. Emeldd ki a hamutartót, húzdd le a szivargyújtó és az izzó csatlakozóját. Így a kezedben lesz a hamuzó a szivargyújtóval, arra már nem emléxem hogy a szivargyújtót hogy kell kivenni a hamutartóból, de ha kell megnézem.
Zachi Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Sziasztok! A szívargyújtóm ma a kocsimban felmondta a szolgálatot! Nagyon fontos nekem mert arról használom az ülésmelegitőt, és az Fm modulátorom is arról megy. Hogy tudom én házilag megbütykölni, vagy mit tudok vele kezdeni? Biztosítéktáblát nézted már? Vagy maga az aljzat szállt el?
Filewalker Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Igaz is, először a biztosítékot nézdd meg, majd azt, hogy megy-e egyáltalán oda áram. Szerintem az aljzat elég egyszerű, nem nagyon szokott meghibásodni.
Zachi Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Egy rossz kontakt miatt nekem már ment szét másik autómban. Kicsi kínai kicsit vacak csatlakozót tett a fenéklemezmelengetőre.
1.2 gcc Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Köszönöm a válaszokat!! Holnap megnézem , a biztosítéktáblával fogom kezdeni.Egyébként az FM modulátor vágta taccsra valószínűleg! Mégegyszer Köszönöm szépen a válaszokat!!! B)
Zachi Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Köszönöm a válaszokat!! Holnap megnézem , a biztosítéktáblával fogom kezdeni.Egyébként az FM modulátor vágta taccsra valószínűleg! Mégegyszer Köszönöm szépen a válaszokat!!! ;) A 36-os számú bizti. Az nem bizti, hogy a modulátor vágta volna ki a 20A-es biztosítékot (annak kéne ott lenni!). B) Valószínűbb lesz az aljzat hibája
1.2 gcc Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 A 36-os számú bizti. Az nem bizti, hogy a modulátor vágta volna ki a 20A-es biztosítékot (annak kéne ott lenni!). B) Valószínűbb lesz az aljzat hibája köszönöm a választ holnap megnézem!
J0hnny Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Az nem bizti, hogy a modulátor vágta volna ki a 20A-es biztosítékot (annak kéne ott lenni!). Ha rövidzárlatot okok miért ne vágná ki?
Zachi Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Ez a rövidzár csak feltűnt volna neki. Ugye feltűnt volna 1.2 gcc!? B)
1.2 gcc Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Ez a rövidzár csak feltűnt volna neki. Ugye feltűnt volna 1.2 gcc!? ;) Fel,Fel!!! B)
kozi Elküldve Január21, 2009 Elküldve Január21, 2009 Hello Mindenki! Egy kis problémám akadt a géppel. 2004-es Z16XE motor. Kidobott egy hibát (P0302 és P0300), ami többszörös gyújtáskimaradás a 2-es hengerben. Kicseréltem a gyertyákat, a trafót de egyik sem segített rajta. Megcseréltük a 2-es, 3-as befecskandezőt, de ugyanúgy a 2-esre hozza a problémát. Ahogy néztük valami oknál fogva kisebb szikrát ad a kérdéses hengernél, így alapjáraton még megy mind a 4 henger, aztán magasabb fordulaton már nem képes begyújtani a benzint. A vezetékeket is megnéztük, azok is OK. Van valakinek bármi tippje mi lehet a baj? Néhányan már kilátásba helyezték, hogy motorelektronika, csak bízni tudok benne, hogy tévednek. Mindne tippet szívesen veszek. Előre is kösz a segítséget! Üdv! Pont nekem is ez a problémával csak mindig 4 hengerrel csinálta a kedves. mi is probáltunk trafot, gyertyát cserélni de még rosszab lett azota 2-3-4 na meg csoportos kimaradást jelez. Lehet hogy az uj gyári trafó gyárilag hibás majd kiderül ha megjön a szakvélemény mivel visszavitem a boltba. addig nem használom.
JohnDoe Elküldve Január22, 2009 Elküldve Január22, 2009 Majd, ha sikerült a végére járni a dolognak, légyszi tudasd velem, mi is volt a gond. Persze, szólok, ha én is tudok valamit. Mellesleg, már nekem is eszembe jutott, hogy az új trafó is rossz, de aztán belepróbáltam egy másik Astrából, azzal is adta a hibát. Miután visszaraktuk az eredeti kocsiba, ott jól működött. Tényleg abszolút tanácstalan vagyok. Esetleg, ha valaki tud bontott elektronikát szóljon! Pont nekem is ez a problémával csak mindig 4 hengerrel csinálta a kedves. mi is probáltunk trafot, gyertyát cserélni de még rosszab lett azota 2-3-4 na meg csoportos kimaradást jelez. Lehet hogy az uj gyári trafó gyárilag hibás majd kiderül ha megjön a szakvélemény mivel visszavitem a boltba. addig nem használom.
Csalán Elküldve Január22, 2009 Elküldve Január22, 2009 Sziasztok! Indulás után surrog (dörzsölésszerű hang) a dobfék fékezéskor (főleg a jobb-hátsó). Kb. 8-10 fékezés után szépen fokozatosan kimegy a hang. Koszos? Vagy rozsdás? Csak 50.000 km, de mondjuk gettó utakon. Mi a teendő? Csalán
Qpack Elküldve Január22, 2009 Elküldve Január22, 2009 Sziasztok! Indulás után surrog (dörzsölésszerű hang) a dobfék fékezéskor (főleg a jobb-hátsó). Kb. 8-10 fékezés után szépen fokozatosan kimegy a hang. Koszos? Vagy rozsdás? Csak 50.000 km, de mondjuk gettó utakon. Mi a teendő? Csalán nem hallgatni! ez a legfontosabb!!! párás időbe ne húzd be a kézit csak sebességbe és főleg... mi a jó istent keresel vezetés közben a jobb hátsó keréknél??? ;) ...látjátok erre való a sport dob, ha az lenne fent nem is hallaná, hogy surrog vmi... B)
J0hnny Elküldve Január22, 2009 Elküldve Január22, 2009 Sziasztok! Indulás után surrog (dörzsölésszerű hang) a dobfék fékezéskor (főleg a jobb-hátsó). Kb. 8-10 fékezés után szépen fokozatosan kimegy a hang. Koszos? Vagy rozsdás? Csak 50.000 km, de mondjuk gettó utakon. Mi a teendő? Csalán Ki kell takarítani a dobot!
szepi Elküldve Január22, 2009 Elküldve Január22, 2009 A dob tükrös felületén felületi korrózió keletkezik a pára következtében, ami néhány fékezés után lekopik. Ne hallgass Qpackra! ;) Ezért ne vegyél sportdobot.Gettó utakon egy idő után amúgyis elnyomja a lengéscsillapító kopogása a kerékcsapágy morgását, ami viszont azonos frekvencián dolgozik a vászonszakadt gumik dohogásával, ezért a repedt fékdobok surlódása szinte hallhatatlanná válik B)
Recommended Posts