Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Amikor hoztam haza a kocsit, és az első nagyobbat kellet fékezni, akkor azt hittem, hogy be van zsírozva, mert nem akart fogni, a körforgalom meg csak közeledett (Szombathely-Körmend, körmendi körforgalom).... Akkor nem nyikorgott, de nem is fogott, most meg fog, de nyikorog. (habár nem vagyok elájulva a fékeitől, a motorral gyorsabban megálltam mint ezzel)

Amikor átülök apám avensisába azzal kezdem, hogy lefejelem a kormányt :rolleyes: Szerintem sincs különösen jó fék de azért megáll. A motorokon meg nagyon jó fégnek kell lenni, itt most nem a kisrometre meg a simsonra gondolok, de egy MZ már nagyon tud fogni

Link to comment
Megosztás:

Imy,ha ez megnyugtat nekem is nyikorgott,kb 7 ezer km környékén kezdte,és olyan 2-3 ezer km-t,és azota semmi,nekem a szervizben erre azt mondták,nyugodjak meg elfog mulni ez a fékbetét gyárilag már ilyen van benne valami olyan réteg,vagyis anyag amihez ha kopásnál odaér akkor addig nyikorog mig tovább nem kopik az a rész,és állitolag csak valami nagyon minimális réteg ez.

Én sem hittem el ezt,de megszünt,aztán hogy mitöl.........

AZt is a szervizben javasolták,de nem probáltam ki,hogy probáljam meg menetközben egyik lábom a gázon,a másikkal meg ovatosan fékezgessek bele,gáz fék...egy darabig.

Ezt fogalmam sincs mit eredményezett volna.......

üvegesedést +beteétcsere mert nem fogott volna rendesen.BUÉK minden opel és nem opelfan.nak.

Link to comment
Megosztás:

Imy,ha ez megnyugtat nekem is nyikorgott,kb 7 ezer km környékén kezdte,és olyan 2-3 ezer km-t,és azota semmi,nekem a szervizben erre azt mondták,nyugodjak meg elfog mulni ez a fékbetét gyárilag már ilyen van benne valami olyan réteg,vagyis anyag amihez ha kopásnál odaér akkor addig nyikorog mig tovább nem kopik az a rész,és állitolag csak valami nagyon minimális réteg ez.

Én sem hittem el ezt,de megszünt,aztán hogy mitöl.........

AZt is a szervizben javasolták,de nem probáltam ki,hogy probáljam meg menetközben egyik lábom a gázon,a másikkal meg ovatosan fékezgessek bele,gáz fék...egy darabig.

Ezt fogalmam sincs mit eredményezett volna.......

üvegesedést +betétcsere mert nem fogott volna rendesen.BUÉK minden opel és nem opelfan.nak.

Link to comment
Megosztás:

Amikor átülök apám avensisába azzal kezdem, hogy lefejelem a kormányt :rolleyes: Szerintem sincs különösen jó fék de azért megáll. A motorokon meg nagyon jó fégnek kell lenni, itt most nem a kisrometre meg a simsonra gondolok, de egy MZ már nagyon tud fogni

Próbálgattam kb 1 hónapja 100-ról satu sötétben forgalom nélkül, ABS dolgozott rendesen, de azt hittem sosem állok meg.

Mz az már kezd fogni, de egy japán az meg harap. :)

SV650S-em volt 174kg száraz súllyal, elöl 2db 290mm-es tokico 2 dugatyús uszó, hátúl egy 220mm-es 2dugatyús tociko fékek....azzal simán lehetet stopizni :) Igaz más kategoria 3.9s 100km\h ott meg kell állni, igaz kocsi nem gyorsul így, de azért kicsit jobban lassulhatna. Mintha a Corsa C-nk jobban lasulna.....

Link to comment
Megosztás:

Szvsz a féket mindig az adott autó teljesítményéhez szabják, szóval a motorral nem érdemes hasonlítgatni, mert az tényleg egy "más kategória". De ha már Astra, akkor ülj át egyszer egy OPC-be és meg fogsz lepődni. Amúgy a gumi baromi sokat számít fékteljesítményben, lehet sokat javulna ha más gumimárkával (puhább) próbálkoznál.

Link to comment
Megosztás:

jajjj gyerekek, nem látjátok a lényeget. itt a fikázáson volt a hangsúly, hogy az övé szar, és nem csinálja meg a szemét szerviz...

érdekes, az én coupémon jó, de szarabb mint egy merci, ésaz 1.4 el is meg tudtam állni mindig...

:)

:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

jajjj gyerekek, nem látjátok a lényeget. itt a fikázáson volt a hangsúly, hogy az övé szar, és nem csinálja meg a szemét szerviz...

érdekes, az én coupémon jó, de szarabb mint egy merci, ésaz 1.4 el is meg tudtam állni mindig...

:)

Teljesen rendben van a G alatt a fék, vezettem OF Renault Megane -t ON, azalatt 4 tárcsa volt, meg egy csomó rásegítőszabályzóelosztóelektromosbiszbasz, de akkorát fogott a fékje, hogy az már abnormális volt, nem lehetett vele normálisan fékezni, mert mindenki megindult a kocsiban, akárhol ült. Teljesen úgy nézett ki, mint amikor egy tanulóvezető fékezget, hááát ha valakinek ez kell nyomkodja naphosszat, meg billegjen is vele, mint a kelj-fel-jancsi.....

Szóval utálatos dolog volt.... :rolleyes:

Most a corsában mint ha egy picit jobban fogna a fék, bár az autó is könnyebb.....

Link to comment
Megosztás:

Teljesen rendben van a G alatt a fék, vezettem OF Renault Megane -t ON, azalatt 4 tárcsa volt, meg egy csomó rásegítőszabályzóelosztóelektromosbiszbasz, de akkorát fogott a fékje, hogy az már abnormális volt, nem lehetett vele normálisan fékezni, mert mindenki megindult a kocsiban, akárhol ült. Teljesen úgy nézett ki, mint amikor egy tanulóvezető fékezget, hááát ha valakinek ez kell nyomkodja naphosszat, meg billegjen is vele, mint a kelj-fel-jancsi.....

Szóval utálatos dolog volt.... :rolleyes:

Most a corsában mint ha egy picit jobban fogna a fék, bár az autó is könnyebb.....

Igy van szerintem is rendben a fék..probáld ki a régi swiftet,na ott aztán tényleg olyan mintha nem akarna megállni.....

Link to comment
Megosztás:

Teljesen rendben van a G alatt a fék, vezettem OF Renault Megane -t ON, azalatt 4 tárcsa volt, meg egy csomó rásegítőszabályzóelosztóelektromosbiszbasz, de akkorát fogott a fékje, hogy az már abnormális volt, nem lehetett vele normálisan fékezni, mert mindenki megindult a kocsiban, akárhol ült. Teljesen úgy nézett ki, mint amikor egy tanulóvezető fékezget, hááát ha valakinek ez kell nyomkodja naphosszat, meg billegjen is vele, mint a kelj-fel-jancsi.....

Szóval utálatos dolog volt.... :rolleyes:

Most a corsában mint ha egy picit jobban fogna a fék, bár az autó is könnyebb.....

De a gumik is szűkebbek. :)

Link to comment
Megosztás:

Meg ugye az is kérdés hogy ki mihez szokott. Nekem a Corsa (Nokedli) is furcsa volt amikor először beleültem, ugye addig a G Astrához voltam szokva, úgyhogy rögtön főfékhengert meg nagyobb tárcsát és fékrásegítőt akartam venni, aztán rájöttem hogy ez nem sz@r, ez ilyen. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Buék mindenkinek !

Ennek örömére megkaptam újév alkalmából ezt a témakört :rolleyes:

Hello!

:)

Megvolt a folytószelep ház csere!

Mostmár nem vacakol a gép! EDDIG!!!!

Lényeg!!!

Szervízben beszélgetés.

Kérdésem: Mivel lehetett volna elkerűlni?

Válasz: Semmivel! Még tisztítással sem mivel nem volt koszos!

Közbeszólás: Mondjuk ez nem csoda 4 év és 30 ezer km után.

Válasz: Igen, bár volt már példa, hogy koszos volt és amiatt nem működött!

Ennek a belső mechanikájával van gond, érezhetően akad egy ponton. Ez az egység préselt, így nem javítható de bele sem mehetett semmi lom. Valószínüleg valamelyik mechanika elem ment szét. Sajnáljuk, de már nem garanciás az egység.

Elég durván végzi nálam a dolgot, 1500-nál padlógázt nyomva érezhetően "szenvedve" pörög fel, fordulaton nincs gond.

Indításnál sincs, pöpecül beröffen, majd 3 mp múlva megáll. Remélem a tisztítás segít a dolgon.

Jut eszembe, légszűrő is elég régi benne.. :)

Link to comment
Megosztás:

Buék mindenkinek !

Ennek örömére megkaptam újáv alkalmából ezt a témakört :rolleyes:

Elég durván végzi nálam a dolgot, 1500-nál padlógázt nyomva érezhetően "szenvedve" pörög fel, fordulaton nincs gond.

Indításnál sincs, pöpecül beröffen, majd 3 mp múlva megáll. Remélem a tisztítás segít a dolgon.

Jut eszembe, légszűrő is elég régi benne.. :)

BUÉK mindenkinek. CSerélj benne légszüröt és nézd meg egy kis féktisztito spray-val a létömegméröt ha van benne.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

kis segítséget szeretnék kérni. a termosztát utáni vízcső, ami megy a hűtőre kicsit ereszt. de ahogy néztem, az egész csőrendszer egyben van. nem tudjátok hogy lehetne orvosolni ezt a problémát.

előre is köszi

Ha ereszt, akkor csere, a gumicsövet ki lehet cserélni, javítani nem érdemes!

Nem egészséges a dolog, habár most minuszok repkednek, de ha megforr a víz mert eleresztia nyomást, akkor szép kárt tud csinálni (nyomáson a víz nem 100Cfokon forr), ha addig nem folyik el a vízed.....

Link to comment
Megosztás:

Ha ereszt, akkor csere, a gumicsövet ki lehet cserélni, javítani nem érdemes!

Nem egészséges a dolog, habár most minuszok repkednek, de ha megforr a víz mert eleresztia nyomást, akkor szép kárt tud csinálni (nyomáson a víz nem 100Cfokon forr), ha addig nem folyik el a vízed.....

köszi, és akkor az egészet kell cserélni, vagy lehet kapni ilyen kis darabot hozzá?

annyira még nem folyik, csak egy nagyon kicsi luk lehet rajta, mert csak nedves a környéke, de jobb lenne minél előbb cserélni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.