Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
valahol folyik az olaj., általában a kormánymünél szokott. nézz alá, ha tiszta olaj a motor mögött minden akkor ott a hiba...

Úgy tudom csak cserével orvosolható ami lehet árban több kiló is... :lol:

Elküldve

Megnéztem a szervó olajszintjét :lol: ,a min alatt, a szűrő alján is túl van :lol: , szóval rá kell töltenem!

Mivel úgyis 1 l-t tudok csak venni, szerintem kicserélem az egészet.

Van valami spec technikája a dolognak, vagy simán csak szívjam le egy cső+fecskendő kombinációval?

Vagy ne cseréljem, hanem csak töltsek rá? Nem tudom milyen olaj volt benne előtte, és nem biztos, hogy jó ha keverem.

És még egy: van valami favorizált márka, vagy egy jobb (pl Mobil) megfelel, csak Dexron II (zöld) legyen?

Ugyan a témában nem vagyok szakértő, de szerintem a hangok oka, hogy kevés a szervoban az oldaj. Azt kéne utántölteni, szerintem el fog mulni. Ha esetleg olyat érzel, hogy gyorsabb kormánymozdulatoknál elmegy a szervohatás, és nehéz tekerni a kormányt, majdnem biztos, hogy ez a baj.

Egyébként csatlakoznék a kérdezéshez, szeretném a segítségeteket kérni: a szervo olajat ujra töltöttem, majd egy honapig működött, aztán ujra kifogyott... élehet, hogy valahol ereszt a rendszer, ez normális, hogy ilyen gyakran kell töltögetni?

Egyébként van még egy kérsdésem a gumikra vonatkozóan: Hátsó gumimban 68Ekm van, csak hátul volt, centírozást nemigen látott az utolso 40Ekm során. A kocsi közepe felé eső oldala a guminak sokkal jobban kopik, mint a külső, mintha dőlne a kerék. Ez gumi, vagy futómű probléma szerintetek? Köszi a segítséget

Elküldve
Megnéztem a szervó olajszintjét :lol: ,a min alatt, a szűrő alján is túl van :lol: , szóval rá kell töltenem!

Mivel úgyis 1 l-t tudok csak venni, szerintem kicserélem az egészet.

Van valami spec technikája a dolognak, vagy simán csak szívjam le egy cső+fecskendő kombinációval?

Vagy ne cseréljem, hanem csak töltsek rá? Nem tudom milyen olaj volt benne előtte, és nem biztos, hogy jó ha keverem.

És még egy: van valami favorizált márka, vagy egy jobb (pl Mobil) megfelel, csak Dexron II (zöld) legyen?

Azért nézd meg nem e látsz erősebb olajfolyást, mert akkor hiába töltöd bele..mintha a kanálisba töltenéd....max annyit elérsz vele hogy addig sem üresen megy a szervó pumpa...de egy felújítás kijár neki..

Elküldve

Nagyon nem mindegy, hogy zöld vagy piros színű szervó olajat teszel bele, mert aztán integethetsz a kormányműnek....

Édesapám astrájának is könnyezik a kormányműve, nem nagyon de azért szivárog.

Volt már vele több helyen és nem nagyon javasolta senki a felújítást, csak a komplett cserét. Az bizony közel három kiló lenne. Az astra kormányműve ilyen szempontból eléggé szivatós elektro-hidraulikus szerkezet, nem szívesen foltozgatják sehol sem.

Elküldve
És egyébként is: a suszter maradjon a kaptafánál!

Ahogy mondod.

Én is megkérdeztem, hogy mi a fenét rángatja a féltengelyemet.

Azt mondta, hogy csak véletlen vette észre.

Elküldve

Szétnéztem, de ahol voltam csak piros volt, meg volt 1 hely ahol nagyon nem voltak képben, onnan szépen kihátráltam...

Egy kicsit belezavarodtam a sok specifikációba: akkor most mire kell figyelni? (azon kívül, hogy zöld :lol:)

Pl konkrét márkát/típust tud valaki javasolni? :lol:

Nagyon nem mindegy, hogy zöld vagy piros színű szervó olajat teszel bele, mert aztán integethetsz a kormányműnek....

Édesapám astrájának is könnyezik a kormányműve, nem nagyon de azért szivárog.

Volt már vele több helyen és nem nagyon javasolta senki a felújítást, csak a komplett cserét. Az bizony közel három kiló lenne. Az astra kormányműve ilyen szempontból eléggé szivatós elektro-hidraulikus szerkezet, nem szívesen foltozgatják sehol sem.

Elküldve

Nekem van egy olyan problémám a G astrámmal.hogy valami miatta nem mutatja ki a a külső hőmérsékletet :lol: !szét lehet vmi csúszva vagy mi?vmi helpet kérhetnék!köszönöm!

Elküldve
Nekem van egy olyan problémám a G astrámmal.hogy valami miatta nem mutatja ki a a külső hőmérsékletet :lol: !szét lehet vmi csúszva vagy mi?vmi helpet kérhetnék!köszönöm!

Nézd meg elöl, alul a lökhárító közepén van az érzékelő, hátha szétesett. Néha el is törik.

Elküldve
Csatlakozom a "le akarnak csak nyúlni Téged" elmélethez.

Ha bármilyen baja lenne, akkor annak hallanád a hangját.

csatlakozom a lenyulos variáciohoz VIGYÁZZ..............................

Elküldve
Úgy tudom csak cserével orvosolható ami lehet árban több kiló is... :lol:

nemigaz, felujitható...

olyan 100 körül szokott lenni ki-beszereléssel, futomübeállitással, 1 év garival...

Elküldve
Nagyon nem mindegy, hogy zöld vagy piros színű szervó olajat teszel bele, mert aztán integethetsz a kormányműnek....

Édesapám astrájának is könnyezik a kormányműve, nem nagyon de azért szivárog.

Volt már vele több helyen és nem nagyon javasolta senki a felújítást, csak a komplett cserét. Az bizony közel három kiló lenne. Az astra kormányműve ilyen szempontból eléggé szivatós elektro-hidraulikus szerkezet, nem szívesen foltozgatják sehol sem.

dehogynem, jók a felujitottak. mi több száz kormánymüvet újitottunk / ujittattunk már fel ebbe volt olajfolyásos, meg kopogásos is. 1 db se jött vissza még...

vidéken laktok basszameg... ott semmit se tudnak megoldani úgylátom. ennyire nincs ott rutin, vagy meghibásodás, vagy ennyire kevesen járnak a szervizekbe??? :lol:

itt a nagyfaluba müködik a felujitás... kivéve a szervopumpa. azt nem tudják.

hozzátok ide az autót, megoldom nektek... :lol:

Elküldve
Szétnéztem, de ahol voltam csak piros volt, meg volt 1 hely ahol nagyon nem voltak képben, onnan szépen kihátráltam...

Egy kicsit belezavarodtam a sok specifikációba: akkor most mire kell figyelni? (azon kívül, hogy zöld :lol:)

Pl konkrét márkát/típust tud valaki javasolni? :lol:

gyári opelolajat. zöld, kifejezetten ezekbe valót.

Elküldve
Sziasztok!

Ma átvittem a gépet a gumishoz, hogy feltegye a téli gumit, majd amikor érte mentem azzal fogadott a srác, hogy tudom e, hogy a bal oldali féltengelyem másfél centit lóg? Egy 2004-es, 1.4-es, benzines G Astrám van 25000 km-el. Szerintem csak le akar vágni a srác, mert rögtön felajánlotta egy haverja címét, akivel megcsináltathatnám.

Nyugtassatok meg, hogy ennyi km után még nem lehet baja a féltengelynek. Pláne, hogy úgy bánok a járgánnyal, mint a hímes tojással. Ráadásul én semmi hangot, vagy rázó- remegő érzést nem tapasztalok a féltengely felől. Úgy suhan, mint gyári újan.

jó az úgy... annak van holtjátéka, de kélem hogy 2,5 centi lenne...

ne nyuljatok hozzá. majd lesz hangja ha baj van...

Elküldve
jó az úgy... annak van holtjátéka, de kélem hogy 2,5 centi lenne...

ne nyuljatok hozzá. majd lesz hangja ha baj van...

Köszi!

Akkor már teljesen nyugodt vagyok.

Szakitól csak megnyugtatóbb egy ilyen válasz. :lol:

Elküldve
Köszi!

Akkor már teljesen nyugodt vagyok.

Szakitól csak megnyugtatóbb egy ilyen válasz. :lol:

Így van. Nyugi, ha tényleg elkopik, lesz hangja ne félj.... kormány kiteker, gáz, és TAK-TAK-TAK-TAK.......

Majd akkor csere.

Elküldve

Szevasztok!

Kerdesem volna: a hatso dobom ugy szetvan rohadva belul, hogy ha megutogetem, zorog, mint a legos doboz. Mindenkeppen cserelem, de milyent erdemes feltenni? Csak gyarit (a muszaki vizsga miatt, vagy ennek nincs jelentosege), vagy valami masfajtat? Ja, 15-ert lattam gyarit 2 ev garival, az lehetseges ar?

A masik, hogy a kormanymunel folyik az olaj, s van meg mas baja is, szoval csere. 50-et mondtak a bontottra, ez korrekt? Ill. ha csak 3 het mulva csereltetem ki (akkor lesz penz), addig lehet vele kozlekedni?

Koszi elore is! :lol:

Udv.

TayRol

Elküldve

Szevasztok az eggyik havernak van egy asztrája lenne egy kis probléma. Mi az oka annak, hogy a klímát kikapcsolva kellemetlen szagok (porszag) jelennek meg az autóban? 1 éve lett cserélve a polenszűrő! Évj.: 2005.09. Opel Astra 1.4 Twinport. 44000 km.

Elküldve
Szevasztok az eggyik havernak van egy asztrája lenne egy kis probléma. Mi az oka annak, hogy a klímát kikapcsolva kellemetlen szagok (porszag) jelennek meg az autóban? 1 éve lett cserélve a polenszűrő! Évj.: 2005.09. Opel Astra 1.4 Twinport. 44000 km.

Első körben egy alapos szellőzőrendszer tisztítást javaslok. A pollenszűrőt illik évente cserélni, és klimatisztító spray-al meg megdögleszteni a baktériumokat. Ha büdös jön, akkor valszeg ezt elmulasztották legutóbb.

Elküldve
Első körben egy alapos szellőzőrendszer tisztítást javaslok. A pollenszűrőt illik évente cserélni, és klimatisztító spray-al meg megdögleszteni a baktériumokat. Ha büdös jön, akkor valszeg ezt elmulasztották legutóbb.

köszönöm!

Elküldve
Szevasztok!

Kerdesem volna: a hatso dobom ugy szetvan rohadva belul, hogy ha megutogetem, zorog, mint a legos doboz. Mindenkeppen cserelem, de milyent erdemes feltenni? Csak gyarit (a muszaki vizsga miatt, vagy ennek nincs jelentosege), vagy valami masfajtat? Ja, 15-ert lattam gyarit 2 ev garival, az lehetseges ar?

A masik, hogy a kormanymunel folyik az olaj, s van meg mas baja is, szoval csere. 50-et mondtak a bontottra, ez korrekt? Ill. ha csak 3 het mulva csereltetem ki (akkor lesz penz), addig lehet vele kozlekedni?

Koszi elore is! :lol:

Udv.

TayRol

bon tottért én nem adnék ötvenet, amikor kb picivel többélrt felujitják...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.