asdrer Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Hellótok! A múltkor érdeklődtem az AGR szeleppel kapcsolatban. (http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showtopic=341&view=findpost&p=432338) Annyit kérdeznék: mi történik, ha egyszerűen csak lehúzom a kábelt róla? Okozok-e kárt a motorban? Köszönöm a választ előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg Na sikerült képeket is csinálnom a generátorrol látni lehet ahol ilyen fehéres szinü égési nyomok vannak és az egyik képen pedig a középső tekercskivezetésnél lévö kicsi réz lapocska olyan mintha megolvadt volna.Csak nemtudom hogy mitöl Mi a dióda pontos típusa? Utánanéznék, hogy mennyi, illetve ha gondom lenne vele később akkor egyszerűbb a javítás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Na sziasztok. Ma voltam az autovillanyosnál megnézettem a generátorom.Ránézésre mondta hogy a diodasor csere mert eldurranttak:).Na most én csak diodasort rendeltettem hozzá 6800 ft lesz.Remélem nem csinálok hülyeséget hogy a fesz szab.nem cserélem ki.Bár ö azt mondta hogy párba szokták cserélni,hát majd meglátjuk mi lesz ha csak a hidat cserélem. Üdv.Atesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Ja a dioda tipusa N5625 GP ez ami felül van 3 db fekete de nekem az alatta lévö nagyok mentek ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Ja a dioda tipusa N5625 GP ez ami felül van 3 db fekete de nekem az alatta lévö nagyok mentek ki. Az alsóra mi van írva, az nem látszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Hali. Az alsórol semmi nem derül ki nincs rajtuk semmi szám ,de amugy azokat ugyse lehet kicserélni mer valami gyantával vagy mivel van kiöntve egyes részeken.Énis biztam benne hogy hátha....de nem.Csak a komplett csere lehetséges,nembaj legalább a régit majd szétbarmolom és megnézem közelebbröl :lol:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ufonauta Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Sziasztok! Ma átvittem a gépet a gumishoz, hogy feltegye a téli gumit, majd amikor érte mentem azzal fogadott a srác, hogy tudom e, hogy a bal oldali féltengelyem másfél centit lóg? Egy 2004-es, 1.4-es, benzines G Astrám van 25000 km-el. Szerintem csak le akar vágni a srác, mert rögtön felajánlotta egy haverja címét, akivel megcsináltathatnám. Nyugtassatok meg, hogy ennyi km után még nem lehet baja a féltengelynek. Pláne, hogy úgy bánok a járgánnyal, mint a hímes tojással. Ráadásul én semmi hangot, vagy rázó- remegő érzést nem tapasztalok a féltengely felől. Úgy suhan, mint gyári újan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Hali. Szerintem az lehetetlen hogy ilyen baja legyen azért nézzél alá.Én kizártnak tartom annak akkor kopogos hangja is lenne szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 ufonauta: vidd el egy másik szerelőhöz, nézesd meg, kérdezz rá többször. lehet hogy a gumis gyerek haverjának kell egy jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
ufonauta Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Amint lesz időm megnézetem mással is, csak ez az, ami nehezen jön össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 hát ha ez megnyugtat, nekünk 205000km van a kocsiban, de a futóműhöz, még szerelő nem nyúlt, szal birnia kell még :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ufonauta Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Ez valóban megnyugtató. Hasonlókat mondtak az Opeles haverok is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Csatlakozom a "le akarnak csak nyúlni Téged" elmélethez. Ha bármilyen baja lenne, akkor annak hallanád a hangját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Sziasztok! Ma átvittem a gépet a gumishoz, hogy feltegye a téli gumit, majd amikor érte mentem azzal fogadott a srác, hogy tudom e, hogy a bal oldali féltengelyem másfél centit lóg? Egy 2004-es, 1.4-es, benzines G Astrám van 25000 km-el. Szerintem csak le akar vágni a srác, mert rögtön felajánlotta egy haverja címét, akivel megcsináltathatnám. Nyugtassatok meg, hogy ennyi km után még nem lehet baja a féltengelynek. Pláne, hogy úgy bánok a járgánnyal, mint a hímes tojással. Ráadásul én semmi hangot, vagy rázó- remegő érzést nem tapasztalok a féltengely felől. Úgy suhan, mint gyári újan. Marhaság! Alapból van neki horizontálisan egy kis "lógása" elmozdulása, mivel ha nem lenne, kanyarban egész egyszerűen befeszülne. Ha lógna a féltengelyed leginkább kanyarban kigyorsításkor adna kopogó hangot a fordulatszám függvényében. Megnyugtatlak mindkét féltengelynek van ilyen jellegű mozgása és ez a normális. A futóműve tényleg jó ezeknek, de nem jelenti azt, hogy nem kell karbantartani és nem kopnának benne a dolgok (szilent, lengéscsillapító stb.) Na az ilyen f@...sz embereket ütném helyben agyon, amikor a másikat ennyire hülyének nézik, vagy ennyire értenek a dolgokhoz. Azért miért nem szólt, hogy a hátsó kerekek előre -felé forognak..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Ja a dioda tipusa N5625 GP ez ami felül van 3 db fekete de nekem az alatta lévö nagyok mentek ki. A diódák általában egyenként nem forraszthatók ki, de az egész sor cserélhető. Viszont jó lenne tudni mi okozta a halálukat...?? Egyébként tényleg párban szokták cserélni (fesz. szab+egyenirányító) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Halihó. Nemtudom mitöl purcan ki a diodasor azt mondta a villamosságis hogy ez majdnem mindegyiknél elöjön ,persze nem havonta:),egy bizonyos idö után lehet rá számitani.Szerintem ez ilyen betegség ezeknél. Majd jelentkezem ha össze lesz rakva,hátha nem halt meg a szabályzó mer akkor megint egy hetet állhat az autó miatta :(Igy is már egy hete a parkoloban áll szegény :(Mivel nincs garázsom és este 6-ig melozok akkor meg már elég sötét és hideg van az ilyen munkához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
misuta Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Haho! Tudnátok nekem segiteni?! Van egy opel astra G tipusu autom. Ezt irjaki inditáskor: INSP Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Haho! Tudnátok nekem segiteni?! Van egy opel astra G tipusu autom. Ezt irjaki inditáskor: INSP Köszi Az nem hiba, hanem a szervizintervallum-kijelző szerint az autód elérte azt a futásteljesítményt, amikor illene átvizsgálásra vinni. Így tudod nullázni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
misuta Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Az nem hiba, hanem a szervizintervallum-kijelző szerint az autód elérte azt a futásteljesítményt, amikor illene átvizsgálásra vinni. Így tudod nullázni: http://images.netbag.hu/20081118/19503795101.JPG Köszi a segitséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
misuta Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 :) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Csatlakozom a "le akarnak csak nyúlni Téged" elmélethez. Ha bármilyen baja lenne, akkor annak hallanád a hangját. És egyébként is: a suszter maradjon a kaptafánál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bormester Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Üdvözlet! Érdekes hangokat ad ki a szervóm, legalábbis gondolom az adja. Indításkor, kis sebességnél kanyarodáskor, sőt mostanában már simán menet közben is érdekes "karistoló" hangot hallani. Bár szerintem végig van ez a hang, csak egy tempó fölött a menetzaj elnyomja. Azért gondolom, hogy a szervó hangja, mert minden - akár legapróbb - kormánymozdulatra (legalábbis állóhelyzetben, alapjáraton jól hallatszik) változik. Lehet, hogy nem teljesen érthető ahogy leírtam, nehéz megfogalmazni. Szerintetek mi leh Ugyan a témában nem vagyok szakértő, de szerintem a hangok oka, hogy kevés a szervoban az oldaj. Azt kéne utántölteni, szerintem el fog mulni. Ha esetleg olyat érzel, hogy gyorsabb kormánymozdulatoknál elmegy a szervohatás, és nehéz tekerni a kormányt, majdnem biztos, hogy ez a baj. Egyébként csatlakoznék a kérdezéshez, szeretném a segítségeteket kérni: a szervo olajat ujra töltöttem, majd egy honapig működött, aztán ujra kifogyott... élehet, hogy valahol ereszt a rendszer, ez normális, hogy ilyen gyakran kell töltögetni? Egyébként van még egy kérsdésem a gumikra vonatkozóan: Hátsó gumimban 68Ekm van, csak hátul volt, centírozást nemigen látott az utolso 40Ekm során. A kocsi közepe felé eső oldala a guminak sokkal jobban kopik, mint a külső, mintha dőlne a kerék. Ez gumi, vagy futómű probléma szerintetek? Köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Üdvözlet! Érdekes hangokat ad ki a szervóm, legalábbis gondolom az adja. Indításkor, kis sebességnél kanyarodáskor, sőt mostanában már simán menet közben is érdekes "karistoló" hangot hallani. Bár szerintem végig van ez a hang, csak egy tempó fölött a menetzaj elnyomja. Azért gondolom, hogy a szervó hangja, mert minden - akár legapróbb - kormánymozdulatra (legalábbis állóhelyzetben, alapjáraton jól hallatszik) változik. Lehet, hogy nem teljesen érthető ahogy leírtam, nehéz megfogalmazni. Szerintetek mi lehet? nézd meg az olajszintet benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Egyébként csatlakoznék a kérdezéshez, szeretném a segítségeteket kérni: a szervo olajat ujra töltöttem, majd egy honapig működött, aztán ujra kifogyott... élehet, hogy valahol ereszt a rendszer, ez normális, hogy ilyen gyakran kell töltögetni? valahol folyik az olaj., általában a kormánymünél szokott. nézz alá, ha tiszta olaj a motor mögött minden akkor ott a hiba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyutacs Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Sziasztok! Először vagyok itt és kérném a segítségeteket. OPEL ASTRA x12xe 1998. Kigyorsításkor alacsonyabb fordulatszám tartományból kigyulad a motordiagnosztikai lámpa és (bosch kts) kiírjí, hogy lambdaszonda 1 hengersor, 1 szenzor. Lambdaszonda csere (bosch) hiba ugyanugy megmarad. Mérések:-lambdaszonda alapjáraton ok, 3000 fordulaton leál, fölötte ok. -légtömeg mérő ok - üzemanyagpumpa ok nyomás szintén ok 3,8 bar -vákum mérés ok még egy jo pár mérési eredmény ok. Mi lehet a hiba ! Segítségetek köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts