Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg

Na sikerült képeket is csinálnom a generátorrol látni lehet ahol ilyen fehéres szinü égési nyomok vannak és az egyik képen pedig a középső tekercskivezetésnél lévö kicsi réz lapocska olyan mintha megolvadt volna.Csak nemtudom hogy mitöl

Mi a dióda pontos típusa?

Utánanéznék, hogy mennyi, illetve ha gondom lenne vele később akkor egyszerűbb a javítás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na sziasztok.

Ma voltam az autovillanyosnál megnézettem a generátorom.Ránézésre mondta hogy a diodasor csere mert eldurranttak:).Na most én csak diodasort rendeltettem hozzá 6800 ft lesz.Remélem nem csinálok hülyeséget hogy a fesz szab.nem cserélem ki.Bár ö azt mondta hogy párba szokták cserélni,hát majd meglátjuk mi lesz ha csak a hidat cserélem.

Üdv.Atesz

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Az alsórol semmi nem derül ki nincs rajtuk semmi szám ,de amugy azokat ugyse lehet kicserélni mer valami gyantával vagy mivel van kiöntve egyes részeken.Énis biztam benne hogy hátha....de nem.Csak a komplett csere lehetséges,nembaj legalább a régit majd szétbarmolom és megnézem közelebbröl :lol:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma átvittem a gépet a gumishoz, hogy feltegye a téli gumit, majd amikor érte mentem azzal fogadott a srác, hogy tudom e, hogy a bal oldali féltengelyem másfél centit lóg? Egy 2004-es, 1.4-es, benzines G Astrám van 25000 km-el. Szerintem csak le akar vágni a srác, mert rögtön felajánlotta egy haverja címét, akivel megcsináltathatnám.

Nyugtassatok meg, hogy ennyi km után még nem lehet baja a féltengelynek. Pláne, hogy úgy bánok a járgánnyal, mint a hímes tojással. Ráadásul én semmi hangot, vagy rázó- remegő érzést nem tapasztalok a féltengely felől. Úgy suhan, mint gyári újan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma átvittem a gépet a gumishoz, hogy feltegye a téli gumit, majd amikor érte mentem azzal fogadott a srác, hogy tudom e, hogy a bal oldali féltengelyem másfél centit lóg? Egy 2004-es, 1.4-es, benzines G Astrám van 25000 km-el. Szerintem csak le akar vágni a srác, mert rögtön felajánlotta egy haverja címét, akivel megcsináltathatnám.

Nyugtassatok meg, hogy ennyi km után még nem lehet baja a féltengelynek. Pláne, hogy úgy bánok a járgánnyal, mint a hímes tojással. Ráadásul én semmi hangot, vagy rázó- remegő érzést nem tapasztalok a féltengely felől. Úgy suhan, mint gyári újan.

Marhaság! Alapból van neki horizontálisan egy kis "lógása" elmozdulása, mivel ha nem lenne, kanyarban egész egyszerűen befeszülne.

Ha lógna a féltengelyed leginkább kanyarban kigyorsításkor adna kopogó hangot a fordulatszám függvényében.

Megnyugtatlak mindkét féltengelynek van ilyen jellegű mozgása és ez a normális.

A futóműve tényleg jó ezeknek, de nem jelenti azt, hogy nem kell karbantartani és nem kopnának benne a dolgok (szilent, lengéscsillapító stb.)

Na az ilyen f@...sz embereket ütném helyben agyon, amikor a másikat ennyire hülyének nézik, vagy ennyire értenek a dolgokhoz. Azért miért nem szólt, hogy a hátsó kerekek előre -felé forognak..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ja a dioda tipusa N5625 GP ez ami felül van 3 db fekete de nekem az alatta lévö nagyok mentek ki.

A diódák általában egyenként nem forraszthatók ki, de az egész sor cserélhető. Viszont jó lenne tudni mi okozta a halálukat...?? Egyébként tényleg párban szokták cserélni (fesz. szab+egyenirányító)

Link to comment
Megosztás:

Halihó.

Nemtudom mitöl purcan ki a diodasor azt mondta a villamosságis hogy ez majdnem mindegyiknél elöjön ,persze nem havonta:),egy bizonyos idö után lehet rá számitani.Szerintem ez ilyen betegség ezeknél.

Majd jelentkezem ha össze lesz rakva,hátha nem halt meg a szabályzó mer akkor megint egy hetet állhat az autó miatta :(Igy is már egy hete a parkoloban áll szegény :(Mivel nincs garázsom és este 6-ig melozok akkor meg már elég sötét és hideg van az ilyen munkához.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Érdekes hangokat ad ki a szervóm, legalábbis gondolom az adja.

Indításkor, kis sebességnél kanyarodáskor, sőt mostanában már simán menet közben is érdekes "karistoló" hangot hallani. Bár szerintem végig van ez a hang, csak egy tempó fölött a menetzaj elnyomja.

Azért gondolom, hogy a szervó hangja, mert minden - akár legapróbb - kormánymozdulatra (legalábbis állóhelyzetben, alapjáraton jól hallatszik) változik. Lehet, hogy nem teljesen érthető ahogy leírtam, nehéz megfogalmazni.

Szerintetek mi leh

Ugyan a témában nem vagyok szakértő, de szerintem a hangok oka, hogy kevés a szervoban az oldaj. Azt kéne utántölteni, szerintem el fog mulni. Ha esetleg olyat érzel, hogy gyorsabb kormánymozdulatoknál elmegy a szervohatás, és nehéz tekerni a kormányt, majdnem biztos, hogy ez a baj.

Egyébként csatlakoznék a kérdezéshez, szeretném a segítségeteket kérni: a szervo olajat ujra töltöttem, majd egy honapig működött, aztán ujra kifogyott... élehet, hogy valahol ereszt a rendszer, ez normális, hogy ilyen gyakran kell töltögetni?

Egyébként van még egy kérsdésem a gumikra vonatkozóan: Hátsó gumimban 68Ekm van, csak hátul volt, centírozást nemigen látott az utolso 40Ekm során. A kocsi közepe felé eső oldala a guminak sokkal jobban kopik, mint a külső, mintha dőlne a kerék. Ez gumi, vagy futómű probléma szerintetek? Köszi a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Érdekes hangokat ad ki a szervóm, legalábbis gondolom az adja.

Indításkor, kis sebességnél kanyarodáskor, sőt mostanában már simán menet közben is érdekes "karistoló" hangot hallani. Bár szerintem végig van ez a hang, csak egy tempó fölött a menetzaj elnyomja.

Azért gondolom, hogy a szervó hangja, mert minden - akár legapróbb - kormánymozdulatra (legalábbis állóhelyzetben, alapjáraton jól hallatszik) változik. Lehet, hogy nem teljesen érthető ahogy leírtam, nehéz megfogalmazni.

Szerintetek mi lehet?

nézd meg az olajszintet benne...

Link to comment
Megosztás:

Egyébként csatlakoznék a kérdezéshez, szeretném a segítségeteket kérni: a szervo olajat ujra töltöttem, majd egy honapig működött, aztán ujra kifogyott... élehet, hogy valahol ereszt a rendszer, ez normális, hogy ilyen gyakran kell töltögetni?

valahol folyik az olaj., általában a kormánymünél szokott. nézz alá, ha tiszta olaj a motor mögött minden akkor ott a hiba...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Először vagyok itt és kérném a segítségeteket.

OPEL ASTRA x12xe 1998.

Kigyorsításkor alacsonyabb fordulatszám tartományból kigyulad a motordiagnosztikai lámpa és (bosch kts) kiírjí, hogy lambdaszonda 1 hengersor, 1 szenzor.

Lambdaszonda csere (bosch) hiba ugyanugy megmarad.

Mérések:-lambdaszonda alapjáraton ok, 3000 fordulaton leál, fölötte ok.

-légtömeg mérő ok

- üzemanyagpumpa ok nyomás szintén ok 3,8 bar

-vákum mérés ok

még egy jo pár mérési eredmény ok.

Mi lehet a hiba !

Segítségetek köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.