ROLÓ Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 akkor amire én gondolnék az sajnos a váltó..illeve a difi része....de ezt így látatlanban nehéz megállapítani...de ha tényleg az akkor az zsebbe nyúlós dolog lesz...a féltengely csuklója másképp szokott jelentkezni,d e ha túl nagy a lógása az is csinálhat ilyen ütés szerű hangot, de akkor annál menet közben is jelentkezne, de más jellegű (búgó) zaj..... próbáltad már hogy hirtelen kuplung felengedésre hogy reagál...mármint akkor is rángat? A féltengelyeknek megengedett horizontális mozgása van gyárilag, egyébként kanyarokban frankón befeszülnének.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 nem kell a gyári piros szinü fagyállót cserélni... az a piros nem naracsos - piros inkább? mert az enyémben ilyen volt (van).... és mennyi mínuszig bírja a gyári kvalifikáció szerint a szalon autóknál...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 az a piros nem naracsos - piros inkább? mert az enyémben ilyen volt (van).... és mennyi mínuszig bírja a gyári kvalifikáció szerint a szalon autóknál...? Az enyém inkább olyan narancs szinű Meg mértem -28 erre lötték be még áprilisban és most is annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Ezeket a tartós fagyállókat elvileg akkor illik cserélni, ha a mérések szerint már gyengébb, tehát ez jelezné az öregedését. (legalábbis a szervizes ezt mondta, náluk így megy a csere, de ez jópár év után jelentkezik csak elvileg) A gyári fagyálló érték engem is érdekelne, mert elvileg a miénkben is a gyári van (rózsaszín), és jó lenne tudni, hány fokra kell belőni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 UHU! Mennyit kell tudni a gyári lötyinek mínuszban?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 a gyári konmcentrátum -70 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 mivel itt nincs nagyon hideg igy -25 re bőven jó belőni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisi Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Hírtelen felengedéskor nem rángat,az eleje csak hírtelen elindul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 A féltengelyeknek megengedett horizontális mozgása van gyárilag, egyébként kanyarokban frankón befeszülnének.... :lol: Azt a csukló védi ki.....bordázott tengely....a két csukló maga szinte teljesen fix...cask közte a tengely tud rövidülni, hosszabbodni...de nem attól hogy meg melegszik és kinyúlik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Hírtelen felengedéskor nem rángat,az eleje csak hírtelen elindul. Ahogy a kollega írta..a gumi bakokat még érdemes átnézni! és a szilenteket is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisi Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Köszönöm a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
süssze Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Sziasztok! Volna egy kis problémám. Astra G x20dtl adagolóján cseréltünk elektronikát és magasnyomású fejet mert egy kitankolás után már nem tudta felépíteni a nyomást és az elektronika is megadta magát. 100e huf az elektronika 70huf a magasnyomású fej. Ok minden pöcre indul jól is megy de gyorsításnál kegyetlenül füstöl. Turbónyomás jó, befecskendezett üzemanyag mennyisége is a gyári értéken van. Légtömegmérő is rendben van. Mi lehet? Metabond olajat használok nem eszi az olajat korom feketét füstöl. Vezérlés helyén van. Nem csak úgy füstöl, mint a dízelnél szokás, mikor nyomsz neki egy kövéret és kilök egy füstbombát hanem a gyorsítás folyamán végig. Ha tudtok rá valami értelmeset akkor köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 UHU! Mennyit kell tudni a gyári lötyinek mínuszban?? Könyv szerínt -28Cfok a jó. Amugy a fagyállónak nem kell kennie pl a vizszívatyú csapágyait? Motornál azért volt csereperiódusa. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Sziasztok! Van egy kis problémám a géppel /Z14XE 2003-as/. Reggeli indításnál viszonylag sokáig kell önindítózni /4-5 másodperc/. Ezután az autó beindul és nincs vele semmi gond /alapjárat rendben, nem rángat stb./ A nap további részében nincs gond pöccre indul, de másnap az indításnál újra "nehezebben" indul be. Mi lehet a gond? Folytószelepház kitakarítva, igaz nem építettem le, csak amit így elértem a gázpedál kitámasztásával. AGR szelep kitakarítva. Gyertyák cserélve kb. 7Ekm mentem velük. Üzemanyagszűrő cserélve. ?????? :lol: Előre is köszönöm a segítséget! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
süssze Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Sziasztok! Van egy kis problémám a géppel /Z14XE 2003-as/. Reggeli indításnál viszonylag sokáig kell önindítózni /4-5 másodperc/. Ezután az autó beindul és nincs vele semmi gond /alapjárat rendben, nem rángat stb./ A nap további részében nincs gond pöccre indul, de másnap az indításnál újra "nehezebben" indul be. Mi lehet a gond? Folytószelepház kitakarítva, igaz nem építettem le, csak amit így elértem a gázpedál kitámasztásával. AGR szelep kitakarítva. Gyertyák cserélve kb. 7Ekm mentem velük. Üzemanyagszűrő cserélve. ?????? :lol: Előre is köszönöm a segítséget! Szia! A helyedbe kipróbálnám azt, hogy a nyomóágba betennék 1 visszacsapószelepet pár 100 forint (tápszivatyú után) és megnézném mit mutat, lehet csak visszafolyik a cucc a tankba és nem tudja olyan gyorsan felnyomni azért csinálja csak reggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Sziasztok! Van egy kis problémám a géppel /Z14XE 2003-as/. Reggeli indításnál viszonylag sokáig kell önindítózni /4-5 másodperc/. Ezután az autó beindul és nincs vele semmi gond /alapjárat rendben, nem rángat stb./ A nap további részében nincs gond pöccre indul, de másnap az indításnál újra "nehezebben" indul be. Mi lehet a gond? Folytószelepház kitakarítva, igaz nem építettem le, csak amit így elértem a gázpedál kitámasztásával. AGR szelep kitakarítva. Gyertyák cserélve kb. 7Ekm mentem velük. Üzemanyagszűrő cserélve. ?????? :lol: Előre is köszönöm a segítséget! ha visszanézel nekem is hasonlo gondom volt a végére kiderült hogy az önindito volt a gáz megcs. azota semmi gond .de nézesd meg mert tud produkálni dolgokat .igaz az enyém y17dti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Sziasztok. Volna egy problémám a generátorral kapcsolatban.Astra g-m van két napja menet közbenfelvillant a töltéslámpám világitott egyfolytában.Ma kiszereltem hogy belenézzek.Delco tipusu,levettem a müanyag boritását és látok benne 3 db diodát vagy egyenirányitot.a diodák egyik végére a 3 tekercs kivezetés van kötve másik végük közösitve van.A tekercskivezetések környékén ahol a diodák vannak ráforrasztva ilyen fehéres szinü égési nyomokat láttam,pedig minden kötés rendben van átnéztem az összes forrasztást.Mielött szétszedtem rámértem az akksira állo motornál volt 12V felett a töltés.Aztán beinditottam és megmértem mennyit tölt 14.4 és 14.8-at is mértem közben a töltésjelzö halványan világitott. Holnap teszek fel képet ha sikerül ugy jobban meg tudom mutatni mi a helyzet. Ha valaki tud segiteni megköszönném. Üdv.Atesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Sziasztok. Volna egy problémám a generátorral kapcsolatban.Astra g-m van két napja menet közbenfelvillant a töltéslámpám világitott egyfolytában.Ma kiszereltem hogy belenézzek.Delco tipusu,levettem a müanyag boritását és látok benne 3 db diodát vagy egyenirányitot.a diodák egyik végére a 3 tekercs kivezetés van kötve másik végük közösitve van.A tekercskivezetések környékén ahol a diodák vannak ráforrasztva ilyen fehéres szinü égési nyomokat láttam,pedig minden kötés rendben van átnéztem az összes forrasztást.Mielött szétszedtem rámértem az akksira állo motornál volt 12V felett a töltés.Aztán beinditottam és megmértem mennyit tölt 14.4 és 14.8-at is mértem közben a töltésjelzö halványan világitott. Holnap teszek fel képet ha sikerül ugy jobban meg tudom mutatni mi a helyzet. Ha valaki tud segiteni megköszönném. Üdv.Atesz nézd meg hogy a gencsi testelése rendben van -e????????????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Erröl kicsit bövebben irhatnál hogy miket lenne érdemes átnéznem rajta.Pedig szoktam villanymotorokat szerelni meloba de eza generátor téma kifog rajtam föleg ami autoba való.Már mértem az állorész tekercsét azok is egyformák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 Erröl kicsit bövebben irhatnál hogy miket lenne érdemes átnéznem rajta.Pedig szoktam villanymotorokat szerelni meloba de eza generátor téma kifog rajtam föleg ami autoba való.Már mértem az állorész tekercsét azok is egyformák. ha tudod mérd ki a diódákat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Halihó Ahoz gondolom ha a diodákat akarom kimérni ki kell forrasztani öket ugye?És milyen értéket kell hogy mérjek rajtuk?Megnéztem a szénkeféket is elég hosszuak azok is több mint 10 mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/081115/P104051...ltoltes.hu_.jpg Na sikerült képeket is csinálnom a generátorrol látni lehet ahol ilyen fehéres szinü égési nyomok vannak és az egyik képen pedig a középső tekercskivezetésnél lévö kicsi réz lapocska olyan mintha megolvadt volna.Csak nemtudom hogy mitöl Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz 25 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ha valaki esetleg tudna segiteni vagy volt hasonlo problémája MSN-en beszélhetnénk mivel itt a hét vége a kocsi meg kéne. msn cimem : atesz2101@msn.com Üdv. Atesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Ha valaki esetleg tudna segiteni vagy volt hasonlo problémája MSN-en beszélhetnénk mivel itt a hét vége a kocsi meg kéne. msn cimem : atesz2101@msn.com Üdv. Atesz igen a diódát ki kell hozzá forrasztani...mást szerintem nem tudsz rajta mérni, csakhogy működő képes e....az pedig annyi hogy egyik irányban vezet, (tehát mint egy szál drót) a másik irányban szakadást mutat...tehát egyenirányító......ha mind2 irányba vezet vagy szakadt akkor kuka...ahogy a képeket nézem, véleményem szerint ezt már neked javították azért van ott az a "füst" mert forrasztáskor a gyanta illetve egyéb anyagok ahogy elégtek ott csapódott le.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Üdvözlet! Érdekes hangokat ad ki a szervóm, legalábbis gondolom az adja. Indításkor, kis sebességnél kanyarodáskor, sőt mostanában már simán menet közben is érdekes "karistoló" hangot hallani. Bár szerintem végig van ez a hang, csak egy tempó fölött a menetzaj elnyomja. Azért gondolom, hogy a szervó hangja, mert minden - akár legapróbb - kormánymozdulatra (legalábbis állóhelyzetben, alapjáraton jól hallatszik) változik. Lehet, hogy nem teljesen érthető ahogy leírtam, nehéz megfogalmazni. Szerintetek mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts