1.2 gcc Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 már voltak próbálkozások Mire gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 már voltak próbálkozások :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Hamár a hangoknál tartunk melegen anyos ülés felöli oldalrol ütemes tompa kis kop kop hang. Majdnem olyan mintha a kesztyütartóbol jönne de nem az biztos. Nem egy astrában hallottam. minden újszülöttnek....:D a belső levegő keringető rendszer hibája... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Hétfőn gariban téli átvizsgáláskor garisan megnézettem a hátsó féket, mert csikorgott.... Kapott féktisztító spray-t, és a széleit lereszelték, illetve felcsiszolták a pofákat. Akkor 1-2 napig nem csikorgott, majd ismét. Munkatársam astraja nem csinálja. Mi lehet vele, kezd idegesíteni. ;) Égő, amikor megállok, nagy csikorgás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepi Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Hétfőn gariban téli átvizsgáláskor garisan megnézettem a hátsó féket, mert csikorgott.... Kapott féktisztító spray-t, és a széleit lereszelték, illetve felcsiszolták a pofákat. Akkor 1-2 napig nem csikorgott, majd ismét. Munkatársam astraja nem csinálja. Mi lehet vele, kezd idegesíteni. :P Égő, amikor megállok, nagy csikorgás. ;) Valószínűleg fel van tükrösödve a dobod :D .Szabályoztasd, ha úgy érzed, hogy a lámpáknál mindenki téged néz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Valószínűleg fel van tükrösödve a dobod :D .Szabályoztasd, ha úgy érzed, hogy a lámpáknál mindenki téged néz ;) opeléknél nem szabályoztatunk... nagyon vékony a falvastagsága a dobnak , és szabályzás után az első nagy fékezésnél ütni fog, mert elvetemedik. csere a biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 opeléknél nem szabályoztatunk... nagyon vékony a falvastagsága a dobnak , és szabályzás után az első nagy fékezésnél ütni fog, mert elvetemedik. csere a biztos. de 13e km után feltükrösödik? Pedig nézték annak is az állapotát. :D Érdekes egy dob. ;) Birnernél 1 dob 10400Ft, azt nyikorgás miatt biztossan nem nyelnéék be. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 de 13e km után feltükrösödik? Pedig nézték annak is az állapotát. :D Érdekes egy dob. ;) Birnernél 1 dob 10400Ft, azt nyikorgás miatt biztossan nem nyelnéék be. :D A dob nem "tükrösödik" fel, max. a fékbetét. A dob belül eleve szép sima :P (..kellene legyen) Nem tudom, mit értesz azon, hogy felcsiszolták a fékpofákat. Ha csak kicsit megsmirglizte a szerelő (ahogy szokták is mindig, új betétnél is), akkor elvben a dobhoz nem kell nyúlni, de ha előtte megégett valamiért (pl. mert nem feküdt fel rendesen a dobra) akkor lehet, hogy kicsit többet is le kell szedni a pofából. Ha viszont sokat leszednek, akkor illene a dobot utánahúzni. Kicsit lehet belőle levenni, nekem is volt húzva fékbetét cserénél. Nem azért, mert "tojás" volt, vagy ilyesmi, az kuka, hanem mert a betét, meg a dob sugara nem feltétlen azonos. Sajnos még új autónál sem mindig !!! (ez spec. Suzukis tapasztalat) Ha viszont ez a szitu, akkor nem a teljes felület fekszik fel, hanem egy ponton hamarabb érintkezik a betét a dobbal. Ennek a vége meg az, hogy ott megég, és csikorogni fog. Extrém esetben a fékhatás is oda lehet..... Ha neked új az autó, akkor sztem érdemes elvinni egy rendes szervízbe (pl. Dedeó) ahol van gépműhely is és össze tudják neked hozni a betétet a dobbal... De egy fékhatást mindenképp mérni kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 A dob nem "tükrösödik" fel, max. a fékbetét. A dob belül eleve szép sima :P (..kellene legyen) Nem tudom, mit értesz azon, hogy felcsiszolták a fékpofákat. Ha csak kicsit megsmirglizte a szerelő (ahogy szokták is mindig, új betétnél is), akkor elvben a dobhoz nem kell nyúlni, de ha előtte megégett valamiért (pl. mert nem feküdt fel rendesen a dobra) akkor lehet, hogy kicsit többet is le kell szedni a pofából. Ha viszont sokat leszednek, akkor illene a dobot utánahúzni. Kicsit lehet belőle levenni, nekem is volt húzva fékbetét cserénél. Nem azért, mert "tojás" volt, vagy ilyesmi, az kuka, hanem mert a betét, meg a dob sugara nem feltétlen azonos. Sajnos még új autónál sem mindig !!! (ez spec. Suzukis tapasztalat) Ha viszont ez a szitu, akkor nem a teljes felület fekszik fel, hanem egy ponton hamarabb érintkezik a betét a dobbal. Ennek a vége meg az, hogy ott megég, és csikorogni fog. Extrém esetben a fékhatás is oda lehet..... Ha neked új az autó, akkor sztem érdemes elvinni egy rendes szervízbe (pl. Dedeó) ahol van gépműhely is és össze tudják neked hozni a betétet a dobbal... De egy fékhatást mindenképp mérni kéne. Addig járok a nyakukra, amig meg nem csinálják. ;) Decemberben megyek 1 éves kötelezőre, akkor is megmondom Nekik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Hétfőn gariban téli átvizsgáláskor garisan megnézettem a hátsó féket, mert csikorgott.... Kapott féktisztító spray-t, és a széleit lereszelték, illetve felcsiszolták a pofákat. Akkor 1-2 napig nem csikorgott, majd ismét. Munkatársam astraja nem csinálja. Mi lehet vele, kezd idegesíteni. ;) Égő, amikor megállok, nagy csikorgás. :D lehet hogy már sok a km. benne és meg van üvegesedve igy hiába csiszolod ujbol kezdi a csikorgást . Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepi Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 A dob nem "tükrösödik" fel, max. a fékbetét. A dob belül eleve szép sima ;) (..kellene legyen) Hogy nem türösödik a dob?! :D Persze, hogy tükrösödik.A fékpofa is, a féktárcsa is!HA megnézel egy zsír dobot, az teljesen matt szürke és kissé érdes a megmunkálásnak köszönhetően.Idővel a fékpofa úgymond "felpolírozza" a dobot.Ilyenkor tükörsíma lesz és ha párosul hozzá egy kicsit keményebb, netán megégett fékpofa, akkor már rminden adott a csikorgáshoz.HA egy fékpofa egyszer megégett, akkor hiába csiszolod, max a legfelső rétegét egy kicsit megérdesíted csiszpapírral, ami pár száz km után ugyanúgy befényesedik.Egy égett fékpofa teljes vastagságában "átég" , bekeményedik.MAx akkor nem, ha időben észreveszed, hogy melegszik valamiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 lehet hogy már sok a km. benne és meg van üvegesedve igy hiába csiszolod ujbol kezdi a csikorgást . 13e km van benne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Hogy nem türösödik a dob?! :D Persze, hogy tükrösödik.A fékpofa is, a féktárcsa is!HA megnézel egy zsír dobot, az teljesen matt szürke és kissé érdes a megmunkálásnak köszönhetően.Idővel a fékpofa úgymond "felpolírozza" a dobot.Ilyenkor tükörsíma lesz és ha párosul hozzá egy kicsit keményebb, netán megégett fékpofa, akkor már rminden adott a csikorgáshoz.HA egy fékpofa egyszer megégett, akkor hiába csiszolod, max a legfelső rétegét egy kicsit megérdesíted csiszpapírral, ami pár száz km után ugyanúgy befényesedik.Egy égett fékpofa teljes vastagságában "átég" , bekeményedik.MAx akkor nem, ha időben észreveszed, hogy melegszik valamiért. Akkor lehet gariban kicseréltetem, ha nem tudnak vele mit kezdeni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 13e km van benne. :D lehet hogy a betét anyagában sok a fémforgács és most ért el a kopás oda ahol ezt a stádiumot elérte. de még az is elöfordulhat hogy az automata utánállito nem ugy müxik ahogy kellene ,mert ha nagyon forgácsolodik a betét a por leragaszt mindent és ez befolyásolja a müködését a szerkezetnek, na most ha a szer. kicsit is trehány akkor van a gáz.............meg a füttyös PEPI. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Ezt vajon elszámolják gariba? Mert ugye a tulajdonos fékezett, de ő csak a pedált nyomja... És a fék tudtommal nem fődarab amire az első év után nem vonatkozik a garancia. Vagy rosszul tudom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Ezt vajon elszámolják gariba? Mert ugye a tulajdonos fékezett, de ő csak a pedált nyomja... És a fék tudtommal nem fődarab amire az első év után nem vonatkozik a garancia. Vagy rosszul tudom? Miért, nem 2 év teljeskörű garancia van? Vagy csak 1 év? Pl ha 1.5 éva alatt pl olyan tönkremegy, ami nem karosszéria, motor, futómű, akkor hajamra kenhetem a garit? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 nem. 2 év teljeskörü a garancia. kivéve a forgó, kopó alkatrészek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 nem. 2 év teljeskörü a garancia. kivéve a forgó, kopó alkatrészek. Köszi! Igaz ez is forog, és kopik, de akkor gondolom azért cserélik, ha kell. Pl a főtengely csapágy is kopik, és forog, de ha tönkremegy csere. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Köszi! Igaz ez is forog, és kopik, de akkor gondolom azért cserélik, ha kell. Pl a főtengely csapágy is kopik, és forog, de ha tönkremegy csere. :D valaki ezt írta: kivéve a forgó, kopó alkatrészek. 5.000 km futásteljesitmény felett a lengéscsillapitók, a fékalkatrészek luplungok, azaz minden forgó, kopó alkatrész engedélyköteles. mert ugye ezeket te is tönkreteheted, pl egy behúzva hagyott kézifékkel. ha tudják kicserélik, mi nemszoktuk. amugy olyan dolgozó lány kemény gyárilag a fkbetét, hogy ezért is csikoroghat. cserébe 150.000 alatt se nagyon szokott hátul elkopni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolex Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 Sziasztok! Astra G-ből kiszereltem a jobb első ülést és most visszaraknám.A könyv azt írja hogy visszarakáskor új csavarokat használjunk és a csavarokat kenjük be csavarrögzítővel pl.Loctite 243-al.Miért van szükség csavarrögzítőre és mi van ha nem kenem be a csavarokat? Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 Sziasztok! Astra G-ből kiszereltem a jobb első ülést és most visszaraknám.A könyv azt írja hogy visszarakáskor új csavarokat használjunk és a csavarokat kenjük be csavarrögzítővel pl.Loctite 243-al.Miért van szükség csavarrögzítőre és mi van ha nem kenem be a csavarokat? Köszi a válaszokat. Hali. Biztosra akarnak menni hogy ne rázodjon, lazuljon ki a csavar. Én már vettem ki az üléseket, és ugyan azzal a csavarokkal tettem vissza. És nem kentem be csavarrögzitövel sem. Igaz nem G Astrán hanem F-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 Hétfőn voltam téli átvizsgáláson, ahol megnézték pl az ablakmosó folyadékot is! Ma mondom töltök bele télit, de a pálca 3/4 része hiányzott. Ilyen esetekben mit lehet csinálni? Lehet reklamálni, mert nagyon felment bennem a pumpa.... :D Illetve okozhat valami hibát a beletört pálca? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 Sziasztok! Astra G-ből kiszereltem a jobb első ülést és most visszaraknám.A könyv azt írja hogy visszarakáskor új csavarokat használjunk és a csavarokat kenjük be csavarrögzítővel pl.Loctite 243-al.Miért van szükség csavarrögzítőre és mi van ha nem kenem be a csavarokat? Köszi a válaszokat. szia. ez már a piacgazdaság el kell adni az uj csavarokat meg a rögzitöt is. de ha minden kötél szakad teszel a csav .fej alá körmös rugos alátétet és megoldodik a dolog és ésszel finoman huzni a csavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 Hétfőn voltam téli átvizsgáláson, ahol megnézték pl az ablakmosó folyadékot is! Ma mondom töltök bele télit, de a pálca 3/4 része hiányzott. Ilyen esetekben mit lehet csinálni? Lehet reklamálni, mert nagyon felment bennem a pumpa.... :D Illetve okozhat valami hibát a beletört pálca? ;) lehet hogy valakinek eltört a pálcája és igy oldja meg a szer. de ez nem mindegyikre jellemzö......nem mert a szivattyu nyilása kisebb mint a letört pálca. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November9, 2008 Megoszt Elküldve November9, 2008 szia. ez már a piacgazdaság el kell adni az uj csavarokat meg a rögzitöt is. de ha minden kötél szakad teszel a csav .fej alá körmös rugos alátétet és megoldodik a dolog és ésszel finoman huzni a csavart. mongyuk én úgy hívnám, hogy elővigyázatosság mint piacgazdaság... ugyanis olyan erősen vannak lehúzva a csavarok gyárilag hogy elkezdhetnek megnyúlni. egy erős csattnál meg kiszakad az ülés akkor csak pislogsz... a menetrögzitő meg a csavar lebiztositására való... nem mindig kell ám rosszindulatuan hozzáállni mindenhez amit nem te csinálsz vagy találszt ki... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts