Colin Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 a normális hőfok tartományban asszem 800-1200 fordulat a megfelelő esetleg alapjárati motor csere vagy Agr vagy Egr szelep vagy mi van ezekben, az zavarhat be Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 bizony, nekem hidegen 1200 körül van, meleg motornál meg 800 az alapjárat Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 bizony, nekem hidegen 1200 körül van, meleg motornál meg 800 az alapjárat Nálam hidegen 1000, melegen meg 750. Klímával persze kicsit több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je? csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Nálam hidegen 1000, melegen meg 750. Klímával persze kicsit több. hát igen. ezt szeretném én is :lol: de csak nem akar összejönni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Nálam hidegen 1000, melegen meg 750. Klímával persze kicsit több. Z14XEP-nél nálam is ugyanez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je? csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja... Nálam max 1500-1600 körülire, mintha gázfröccsel indítanám a verdát, aztán visszaejti 1100-ra ott stabilan tartja, majd a motor melegedésével visszamászik 800-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je? csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja... Hello! Na ugyan ez nekem is,pillangó sz. tükör tiszta,levegő beömlő full steril,légtömegmérő cs.,lambda szonda cs.,az összes gumicső takarítva,és a probléma maradt! Talán alapjáratszabályzó motor,esetleg gyujtás elektronika?? Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Hello! Na ugyan ez nekem is,pillangó sz. tükör tiszta,levegő beömlő full steril,légtömegmérő cs.,lambda szonda cs.,az összes gumicső takarítva,és a probléma maradt! Talán alapjáratszabályzó motor,esetleg gyujtás elektronika?? Smith na hát igen jó kérdések. azért ha nem muszáj nem állnék neki cserélgetni én sem, inkább valahogy megállapítanám mi szart be picit, de sajnos messze vagyok tőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je? csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja... nekem X14XE, de ugyanezt csinálja, bár max 2500ig pörög fel, de azt is csak télen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je? csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja... Nálatok kérdezted a szakikat? Hátha van tippjük... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Sziasztok srácok, Az a furcsa dolog van az autócskámmal, hogy az alapjárat némileg önálló. - hideg motornál 1000 körüli, ezzel gondolom semmi gond, bár amikor a szívató megy akkor 1500. - kicsit melegszik, akkor egészen 80 fokig 750, de néha annyira leesik, hogy bele is remeg az autó. - 80 foknál fogja magát és felemeli a fordulatot 900-1000 közé és ott is marad, néha meg felmegy egészen 1500-ig - ha üresben gurulok akkor szinte mindig 1300-1400 a fordulat, ha megállok akkor visszaesik 1000-re. 1999-es x14xe nincs abs benne. valami ötlet esetleg? amit lehetett már kipucoltattam benne, de még mindig van ez a "hiba". üdv Sipi ja és ehhez társul még némi benzinszag talán a kipufogóból, meg egy 9 litreres fogyasztás. vegyes (300km pálya 130, 100km város), többszöri mérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 mondja meg valaki, mi a fenét pucoljak az AGR szelepen :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ! Hát én annyira nem értek hozzá, de a fék nem játék, nézesd meg mással is. Fog rendesen? az autón kívül is hallani? vagy az utastérben csak? esetleg a főfékmunkahengernél lehet valami legrosszabb esetben. mindenesetre megnéztem, nekem nem ad semmi ilyen hangot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 "Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését, majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető). 1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám: 55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal) - lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet, "L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban. Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat) a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet. 2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének inaktiválása céljából. Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám: Tömítés 55 560 700 91 06 319" Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért? Z16xe motorja van az autómnak, 2003.09.23-i, és egy 2003.10.10. utáni motorvezérlő program kellene nekem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ! Hát én annyira nem értek hozzá, de a fék nem játék, nézesd meg mással is. Fog rendesen? az autón kívül is hallani? vagy az utastérben csak? esetleg a főfékmunkahengernél lehet valami legrosszabb esetben. mindenesetre megnéztem, nekem nem ad semmi ilyen hangot. Köszönöm a választ! Tulajdonképpen már megnézettem szerelővel azt mondta nincs vele gond viszont eddig nem halottam ezt a halk kattanásszerű hangot.Kívűlről nem hallható csak belülről. Egyébként a fék fog rendesen még 1 hete cseréltettem fékbetéteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Köszönöm a választ! Tulajdonképpen már megnézettem szerelővel azt mondta nincs vele gond viszont eddig nem halottam ezt a halk kattanásszerű hangot.Kívűlről nem hallható csak belülről. Egyébként a fék fog rendesen még 1 hete cseréltettem fékbetéteket. nem tudom, lehet esetleg a féklámpa kapcsoló? az ott van valahol a pedálnál? mert akkor ez a hang ha kinn nem hallható akkor pedál környékén kell nézni valamit. sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 nem tudom, lehet esetleg a féklámpa kapcsoló? az ott van valahol a pedálnál? mert akkor ez a hang ha kinn nem hallható akkor pedál környékén kell nézni valamit. sztem. Olyan hang lehet az mint amikor a relé kattan.Előző autómon(lada szamara) is tapasztaltam ezt a hangot de nem volt gond vele.Lehetséges, hogy fékfolyadékot is kellene cserélni mert időben ott van, vagy a fékmunkahenger dugattyúja adja ezt az érdekes hangot. Thx a gyors választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipike Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Olyan hang lehet az mint amikor a relé kattan.Előző autómon(lada szamara) is tapasztaltam ezt a hangot de nem volt gond vele.Lehetséges, hogy fékfolyadékot is kellene cserélni mert időben ott van, vagy a fékmunkahenger dugattyúja adja ezt az érdekes hangot. Thx a gyors választ. nincs mit. igazán sokat nem segítettem. bárcsak nekem is segítene valaki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 "Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését, majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető). 1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám: 55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal) - lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet, "L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban. Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat) a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet. 2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének inaktiválása céljából. Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám: Tömítés 55 560 700 91 06 319" Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért? Z16xe motorja van az autómnak, 2003.09.23-i, és egy 2003.10.10. utáni motorvezérlő program kellene nekem! bármelyik márkaszerviz megcsinálja neked... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Bementem az egyik szegedi Opelszervízbe, és azzal kezdték, hogy Agr szelepet kell cserélni. Megmutattam ezt a leírást, kissé csodálkozva, de rámondták az áment... Délután megcsinálják, amennyiben a tömítést kicserélem, 3600 ft-ért frissítik a szoftvert. Ez nem valami bevett szokás ezek szerint.... De olcsóbb, mint egy új agr... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 bármelyik márkaszerviz megcsinálja neked... Nos ez ebben a formában nem igaz, nem tudták megcsinálni, és még most is értetlenül néztek, hogy mit akarok. "Két hét múlva majd dolgozik az az ember, aki meg tudja csinálni..." De legalább megpróbálták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 úúúú bazz ez kemény. én kb a saját kezemmel vagy 200 autót kiprogramoztam már, hihetetléen, hogy vidéken ilyen hibával nem találkoztak még illetve hogy ott senki se tud computert programozni. ezek csak az olajcseréhez értenek??? mi legalább 2-3-4 autót programozunk naponta mindenféle hibával... nem éretni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 úúúú bazz ez kemény. én kb a saját kezemmel vagy 200 autót kiprogramoztam már, hihetetléen, hogy vidéken ilyen hibával nem találkoztak még illetve hogy ott senki se tud computert programozni. ezek csak az olajcseréhez értenek??? mi legalább 2-3-4 autót programozunk naponta mindenféle hibával... nem éretni... Z14XEP-t is programoztál AGR szelep nélkülire? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts