Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je?

csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja...

Nálam max 1500-1600 körülire, mintha gázfröccsel indítanám a verdát, aztán visszaejti 1100-ra ott stabilan tartja, majd a motor melegedésével visszamászik 800-ra.

Link to comment
Megosztás:

másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je?

csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja...

Hello!

Na ugyan ez nekem is,pillangó sz. tükör tiszta,levegő beömlő full steril,légtömegmérő cs.,lambda szonda cs.,az összes gumicső takarítva,és a probléma maradt! Talán alapjáratszabályzó motor,esetleg gyujtás elektronika??

Smith

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Na ugyan ez nekem is,pillangó sz. tükör tiszta,levegő beömlő full steril,légtömegmérő cs.,lambda szonda cs.,az összes gumicső takarítva,és a probléma maradt! Talán alapjáratszabályzó motor,esetleg gyujtás elektronika??

Smith

na hát igen jó kérdések. azért ha nem muszáj nem állnék neki cserélgetni én sem, inkább valahogy megállapítanám mi szart be picit, de sajnos messze vagyok tőle. :lol:

Link to comment
Megosztás:

másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je?

csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja...

nekem X14XE, de ugyanezt csinálja,

bár max 2500ig pörög fel, de azt is csak télen

Link to comment
Megosztás:

másnak is felpörög reggel nagyonhidegen 2500-3000 is a Z14XE je?

csak felpörög aztán visszaesik 1200 re., engem roppantul idegesit, és már darabokra szedtem minden létező dolgoz az autóba, de még mindig csinálja...

Nálatok kérdezted a szakikat? Hátha van tippjük...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok srácok,

Az a furcsa dolog van az autócskámmal, hogy az alapjárat némileg önálló.

- hideg motornál 1000 körüli, ezzel gondolom semmi gond, bár amikor a szívató megy akkor 1500.

- kicsit melegszik, akkor egészen 80 fokig 750, de néha annyira leesik, hogy bele is remeg az autó.

- 80 foknál fogja magát és felemeli a fordulatot 900-1000 közé és ott is marad, néha meg felmegy egészen 1500-ig

- ha üresben gurulok akkor szinte mindig 1300-1400 a fordulat, ha megállok akkor visszaesik 1000-re.

1999-es x14xe nincs abs benne.

valami ötlet esetleg? amit lehetett már kipucoltattam benne, de még mindig van ez a "hiba".

üdv

Sipi

ja és ehhez társul még némi benzinszag talán a kipufogóból, meg egy 9 litreres fogyasztás. vegyes (300km pálya 130, 100km város), többszöri mérés.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ!

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ!

Hát én annyira nem értek hozzá, de a fék nem játék, nézesd meg mással is.

Fog rendesen? az autón kívül is hallani? vagy az utastérben csak? esetleg a főfékmunkahengernél lehet valami legrosszabb esetben.

mindenesetre megnéztem, nekem nem ad semmi ilyen hangot.

Link to comment
Megosztás:

"Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését,

majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított

szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető).

1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám:

55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal)

- lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet,

"L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban.

Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat)

a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet.

2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel

(TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének

inaktiválása céljából.

Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám:

Tömítés 55 560 700 91 06 319"

Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért? Z16xe motorja van az autómnak, 2003.09.23-i, és egy 2003.10.10. utáni motorvezérlő program kellene nekem!

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!!!Lelkes olvasója vagyok a fórumnak, és most szeretnék tanácsot kérni.Az 1.2-es g-s astrám fékpedáljának enyhe benyomásakor halk kattanó hang hallatszik a motortér felől.Azt mondták természetes ez a hang,de eddig nem halottam.Valamiféle hiba lehet ?Előre is köszönöm a választ!

Hát én annyira nem értek hozzá, de a fék nem játék, nézesd meg mással is.

Fog rendesen? az autón kívül is hallani? vagy az utastérben csak? esetleg a főfékmunkahengernél lehet valami legrosszabb esetben.

mindenesetre megnéztem, nekem nem ad semmi ilyen hangot.

Köszönöm a választ!

Tulajdonképpen már megnézettem szerelővel azt mondta nincs vele gond viszont eddig nem halottam ezt a halk kattanásszerű hangot.Kívűlről nem hallható csak belülről.

Egyébként a fék fog rendesen még 1 hete cseréltettem fékbetéteket.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ!

Tulajdonképpen már megnézettem szerelővel azt mondta nincs vele gond viszont eddig nem halottam ezt a halk kattanásszerű hangot.Kívűlről nem hallható csak belülről.

Egyébként a fék fog rendesen még 1 hete cseréltettem fékbetéteket.

nem tudom, lehet esetleg a féklámpa kapcsoló? az ott van valahol a pedálnál? mert akkor ez a hang ha kinn nem hallható akkor pedál környékén kell nézni valamit. sztem.

Link to comment
Megosztás:

nem tudom, lehet esetleg a féklámpa kapcsoló? az ott van valahol a pedálnál? mert akkor ez a hang ha kinn nem hallható akkor pedál környékén kell nézni valamit. sztem.

Olyan hang lehet az mint amikor a relé kattan.Előző autómon(lada szamara) is tapasztaltam ezt a hangot de nem volt gond vele.Lehetséges, hogy fékfolyadékot is kellene cserélni mert időben ott van, vagy a fékmunkahenger dugattyúja adja ezt az érdekes hangot. Thx a gyors választ.

Link to comment
Megosztás:

Olyan hang lehet az mint amikor a relé kattan.Előző autómon(lada szamara) is tapasztaltam ezt a hangot de nem volt gond vele.Lehetséges, hogy fékfolyadékot is kellene cserélni mert időben ott van, vagy a fékmunkahenger dugattyúja adja ezt az érdekes hangot. Thx a gyors választ.

nincs mit. igazán sokat nem segítettem. bárcsak nekem is segítene valaki :D

Link to comment
Megosztás:

"Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését,

majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított

szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető).

1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám:

55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal)

- lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet,

"L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban.

Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat)

a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet.

2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel

(TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének

inaktiválása céljából.

Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám:

Tömítés 55 560 700 91 06 319"

Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért? Z16xe motorja van az autómnak, 2003.09.23-i, és egy 2003.10.10. utáni motorvezérlő program kellene nekem!

bármelyik márkaszerviz megcsinálja neked...

Link to comment
Megosztás:

Bementem az egyik szegedi Opelszervízbe, és azzal kezdték, hogy Agr szelepet kell cserélni. Megmutattam ezt a leírást, kissé csodálkozva, de rámondták az áment... Délután megcsinálják, amennyiben a tömítést kicserélem, 3600 ft-ért frissítik a szoftvert. Ez nem valami bevett szokás ezek szerint.... De olcsóbb, mint egy új agr...

Link to comment
Megosztás:

úúúú bazz ez kemény. én kb a saját kezemmel vagy 200 autót kiprogramoztam már, hihetetléen, hogy vidéken ilyen hibával nem találkoztak még illetve hogy ott senki se tud computert programozni.

ezek csak az olajcseréhez értenek???

mi legalább 2-3-4 autót programozunk naponta mindenféle hibával...

nem éretni...

Link to comment
Megosztás:

úúúú bazz ez kemény. én kb a saját kezemmel vagy 200 autót kiprogramoztam már, hihetetléen, hogy vidéken ilyen hibával nem találkoztak még illetve hogy ott senki se tud computert programozni.

ezek csak az olajcseréhez értenek???

mi legalább 2-3-4 autót programozunk naponta mindenféle hibával...

nem éretni...

Z14XEP-t is programoztál AGR szelep nélkülire?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.