dremu Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 Nekem mutatja 1-2 mp-ig utánna kijelző teszt- minden világít utánna vissza a dátumra neked is????? 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 Nekem mutatja 1-2 mp-ig utánna kijelző teszt- minden világít utánna vissza a dátumra neked is????? 8) dettó Link to comment Megosztás: More sharing options...
dremu Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 Valaki? HILFE Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! :) :D :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 Valaki? HILFE Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! Km/h -át akarunk! :) :D :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! :roll: Ő a megoldás nektek :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! Opel16v!!!! :roll: Ő a megoldás nektek :roll: Jó!!!!!! Jóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!! Jóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!! :wink: Dremu: kérdezted már a delikvenst, vagy kérdezzem én? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február10, 2005 Megoszt Elküldve Február10, 2005 :) :D :lol: :lol: :lol: :D kb. pont olyan figyelmesek voltatok, mint olykor ÉN! :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február11, 2005 Megoszt Elküldve Február11, 2005 Akkó kérdezem én... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február11, 2005 Megoszt Elküldve Február11, 2005 Idézem opel16v válaszát a km/h-val kapcsolatban (utólagos engedélyedet kérve tisztelt opel16v): "Szia! Nem módosítható a saját kijelzőegysége, szal csak ez a gyári opció működik (már amelyikben...), mást nem lehet megoldani benne. Viszont csináltam egy komputert, ami ennél jóval többet is tud, erről itt olvashatsz: http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc Ha érdekel, (egyenlőre csak F Astrába megoldott) jelezd légyszi!" Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február11, 2005 Megoszt Elküldve Február11, 2005 Még egy gyors idézet opel16v-től: "Oksa, szóljon akit érdekel. Meg lehet oldani sztem G Astrához is, csak kellene kölcsönbe egy ilyen kijelzőegység, hogy hozzá tudjam igazítani a komputer szoftverét (az most az F Astra TID-jének 8 karakteres kijelzőjét ismeri csak)." Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kanes Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 Hi! Astra G 1.4 16v folyamatosan világít a motorvezérlés sárga lámpa, vissza kapcsolásnál néha leáll a motor ha kivan nyomva a kuplung. kilehet villogtatni a hibakodot mint az F astránál vagy csak tech müszerrel lehet ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Hi! Astra G 1.4 16v folyamatosan világít a motorvezérlés sárga lámpa, vissza kapcsolásnál néha leáll a motor ha kivan nyomva a kuplung. kilehet villogtatni a hibakodot mint az F astránál vagy csak tech müszerrel lehet ? miért látsz ledet a műszerfaladban?(úgy tudom ott van az F-ben :oops: ) ..marad a tech2....ami kb 6500Ft könnyítés, attől függően hova viszed.... :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dremu Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Köszi! :) :D :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kanes Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 miért látsz ledet a műszerfaladban?(úgy tudom ott van az F-ben :oops: ) ..marad a tech2....ami kb 6500Ft könnyítés, attől függően hova viszed.... :? hát ledet azt nem látok de a sárga lámpa az egyforma :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Kanes! valószinüleg AGR szelep hiba! Nem lesz olcsó...:) De van egy jó opeles a 19. ker Kócsag utcában. Olcsók, s szerintem 2-3 ezerért tuti kiolvassák a pontos hibát. ha meg AGR kell, akkor szólj.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Tök jó! 2 hete kicseréltem a légtömegméröt a kocsimban (1.7 DTL), végre mehetek vele 80 és 110 között úgy, hogy nem kapcsolja le a turbót, s nem gyullad ki a motorteszter lámpa. De most 180 nál gyullad ki a teszterlámpa egy pillanatra, és leesik a fordulat, és visszaesik kb 160ra, mintha valaki rámszólna, hogy most már ne nyomd tovább.. Dehogy miért..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kanes Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Kanes! valószinüleg AGR szelep hiba! Nem lesz olcsó...:) De van egy jó opeles a 19. ker Kócsag utcában. Olcsók, s szerintem 2-3 ezerért tuti kiolvassák a pontos hibát. ha meg AGR kell, akkor szólj.. Az a" JÓ OPELES " kicsit távol van. Volt már szervizben több mint 100ezer ft ott maradt cseréltek ezt is azt is, a kocsi meg ugyan ojan rossz. :D UI Lehet hogy csak kell az a "JÓ OPELES" . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Kanes! Ha nem pesti vagy, akkor nem hiszem, h megérné eljönni ezért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kanes Elküldve Február17, 2005 Megoszt Elküldve Február17, 2005 Kanes! Ha nem pesti vagy, akkor nem hiszem, h megérné eljönni ezért Nem az enyém az autó , a haveré majd ő eldönti hogy megéri-e elmenni KÖSZI ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gymaci Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Sziasztok! Most taáltam ezt a fórumot és örülök hogy itt legalább majdnem mindenki G astrás mint én.Nekem 3 éve van meg a kis DRÁGA,98-as évjárat x14xe!Nekem elég sok problémám van vele minden létező baja előjön,már elég jol ismerem a tipushibáit van belőle bőven. De most olyan hibálya lett amivel még nemnagyon találkozott senki!Az akkusaru levétele és visszatétele után nem idult az autó.Irány a szerelőm bosch hibaolvasó kiirta hogy 1604-es hardverhiba!!Nemtud mit csinálni vele irány az opel szervíz tech2!Ott megállapították hogy computer csere!Országot feljártam mire találtam egy 1.4-est elvittem a szervízbe és nemtudják hozzákódolni az enyémhez pedig mindkettőnek megvannak a kódjai!Egyből rávágtak hogy nem jó nem klímás kocsiból való nem lesz jó hozzá!Pedig 100%-hogy klímásból való.Egyszerüen nem értenek hozzá! Teljesen felvagyok háborodva hogy nemtalálok egy olyan hivatalos opel szervízt aki az olaj cserén kívül máshoz is ért!Vannak jó szerelő ismerőseim de ők meg nem kapják meg a kódokat az átprogramozáshoz.Ilyenkor mi a teendő? Sajnos eddigi Elméletem bebizonyosodott hogy a hozzáértő emberek maguk dolgoznak nyitnak műhelyt aki tök hülye mindenhez elmegy egy szakszervizbe dolgozni silány munkát végezni oda jó mert SZAKMÜHELY néven bármi jó aki nem ért hozzá annak ugyis csak a pecsét számít a szervízkönyvbe! Ezt csak azért gondolom így mert én is autós szakába dolgozom és jópár olyan fakazü osztálytársam volt a suliban aki olyan hülye volt a szakmához mint a főd most meg szakszervízben ő a mester!Aztán meg nemgyőzzük javitani a munkákat utánuk mert hiába a sokmilliós szerszám meg műhely ha a munkaerő egy nagy nulla!De az is igaz hogy egy jó szakembert meg nem fizetnek meg tehát sajnos jobbat nem kell várni tőlük!Persze nemmondom hogy nincsen egy két kivétel aki rá van kényszerülve de annak a szervíznek hirneve is van!Csak a környékünkben nincs ilyen! Bocsi a hosszú bla-blá ért ez csak egy vélemény az opelről és a márkaszervizekről! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Sziasztok! Most taáltam ezt a fórumot és örülök hogy itt legalább majdnem mindenki G astrás mint én.Nekem 3 éve van meg a kis DRÁGA,98-as évjárat x14xe!Nekem elég sok problémám van vele minden létező baja előjön,már elég jol ismerem a tipushibáit van belőle bőven. De most olyan hibálya lett amivel még nemnagyon találkozott senki!Az akkusaru levétele és visszatétele után nem idult az autó.Irány a szerelőm bosch hibaolvasó kiirta hogy 1604-es hardverhiba!!Nemtud mit csinálni vele irány az opel szervíz tech2!Ott megállapították hogy computer csere!Országot feljártam mire találtam egy 1.4-est elvittem a szervízbe és nemtudják hozzákódolni az enyémhez pedig mindkettőnek megvannak a kódjai!Egyből rávágtak hogy nem jó nem klímás kocsiból való nem lesz jó hozzá!Pedig 100%-hogy klímásból való.Egyszerüen nem értenek hozzá! Teljesen felvagyok háborodva hogy nemtalálok egy olyan hivatalos opel szervízt aki az olaj cserén kívül máshoz is ért!Vannak jó szerelő ismerőseim de ők meg nem kapják meg a kódokat az átprogramozáshoz.Ilyenkor mi a teendő? Sajnos eddigi Elméletem bebizonyosodott hogy a hozzáértő emberek maguk dolgoznak nyitnak műhelyt aki tök hülye mindenhez elmegy egy szakszervizbe dolgozni silány munkát végezni oda jó mert SZAKMÜHELY néven bármi jó aki nem ért hozzá annak ugyis csak a pecsét számít a szervízkönyvbe! Ezt csak azért gondolom így mert én is autós szakába dolgozom és jópár olyan fakazü osztálytársam volt a suliban aki olyan hülye volt a szakmához mint a főd most meg szakszervízben ő a mester!Aztán meg nemgyőzzük javitani a munkákat utánuk mert hiába a sokmilliós szerszám meg műhely ha a munkaerő egy nagy nulla!De az is igaz hogy egy jó szakembert meg nem fizetnek meg tehát sajnos jobbat nem kell várni tőlük!Persze nemmondom hogy nincsen egy két kivétel aki rá van kényszerülve de annak a szervíznek hirneve is van!Csak a környékünkben nincs ilyen! Bocsi a hosszú bla-blá ért ez csak egy vélemény az opelről és a márkaszervizekről! ugyérzem mi sem leszünk barátok......... nagyarcu okos barátom! tudnod kéne egy kcsit többet arról amiről beszélsz! ugyanis addig nem lehet felprogramozni egy másik autó vezérlőegységét, amig az eredeti autóján a programot nem törlöd. azaz nem reseteled a vezérlőegységet. ugyanis a te autódnak van egy securiti kodja. a másiknak is. a te kododdal a másik komputerébe nem lehet belelépni. ha belelehetne akkor mi értelme lenne a biztonsági kódnak? Én márkaszervizben dolgoztam jósokáig, asszem picit többet értek hozzá, mint egy szimpla olajcsere. De ugy látom a te hiresen jó szerelő vagy. mégsem tudtad azt, hogy mért is nem lehet áttenni csak ugy egy computert. és az meg tökmindegy, hogy klimás vagy sem, ugyanis a klimádat egy hütőmodul vezérli, nem a motor computer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Sziasztok! ...Az akkusaru levétele és visszatétele után nem idult az autó... Erről jutott eszembe, hogy bizonyos ATWS-sel szerelt gépek akksiját úgy kell kiszedni, hogy a gyújtás levétele után 15 másodpercen belül le kell venni a negatív sarut az akksiról, hogy ne aktíválódjon a lopásgátlás ugyebár... Gyors vagyok én (asszony is panaszkodott) de 15 mp az nem sok. Kérdés: mi van ha nem sikerül? Semmit nem tudok a riasztómról, csak azt, hogy van és hogy immobilizál. :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gymaci Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Kedves uhuh! Mondtam hogy tisztelet a kivételnek,nem vagyok szerelő de leirtam hogyvittem az új computernek is a kódját amivel bele tudnak lépni és le tudják törölni belőle az adatait és aztán az enyémet feltölteni. Ezt alapból tudtam hogy kell de akkor se tudják megcsinálni Ők állítják hogy nemjó a klímáshoz a nemklímásé!!!Semmi köze egymáshoz!Ráadásul mindkettő klímás!Akkor nagyon jó helyre vittem.Csak az a baj hogy nincs más!A környéken. És ne vedd magadra Amit irtam,Kinek nem inge........... De számtalan példát tudnék még mesélni nem csak opelest!Ez csak egy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Kedves uhuh! hogyvittem az új computernek is a kódját amivel bele tudnak lépni és le szóval. a régi computert a régi autóban kell törölni. a tiedet is csak a te autódban lehet törölni. ennyi. csak a hangnen kicsit furcsa....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Nyugi gyerekek. A kollégát is meg lehet érteni, /nem a hangnemet/ sok pénzt őlt bele, és nem biztos, hogy sikerülni fog a dolog. Elnézést kért, így el kell felejteni a dolgot. Téged is megértünk, megvéded a mundér becsületét. A kolléga még új, nem tudhatja, hogy mennyit segítettél a cspatnak a jó tanácsaiddal. Lehet, hogy még rád lessz szorulva egyszer. CSÁ Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 Nyugi gyerekek. A kollégát is meg lehet érteni, CSÁ Bocs Aga, de ezzel most nem értek egyet. idejön egy ismeretlen és az első hozzászólásával idehány egy nagyot a fórumra, hogy szar mindenki. pedig csak ő volt olcsojános, mert nem a megfelelő helyre vitte, és bontott alkatrészt tesz az autójába. mert a jó hely drága, az uj meg szintén drága. ez kb olyan, hogy ha aztmondanám neked, hogy minden taxis köcsög, és rabló. asszem neked is lenne egy két mondatod..... / tudom nem vagy taxis, csak a sárga rendszám miatt gondoltam ezt mondom példának.... 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts