tgabika76 Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 szerintem a lapos szijjnak semmi köze a vezmü tengelyhez Először én is ezt akartam írni, de aztán rájöttem hogy szigorúan véve mégis van: a beálló generátorcsapágy a bordásszíjon keresztül megfékezi/visszafogja a főtengelyt :lol: , az meg a vezérműszíjon keresztül a vezértengelyt. Persze ehhez baromira be kell legyen állva... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz22 Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 sziasztok krisz vagyok!akinek van 2008-as gtc je az irjon vagy ha tud valaki segíteni azt megköszönném!azt mondták a szervízben h gyári hibás az autóm!de nem segit nekem senki!le se szarnak!fogyasztóvédelem meg mondta h forduljak bírosághoz!de nincs ügyvédre pénzem!aki tud segíteni az irjon!keindl22@citromail.hu ra!köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 sziasztok krisz vagyok!akinek van 2008-as gtc je az irjon vagy ha tud valaki segíteni azt megköszönném!azt mondták a szervízben h gyári hibás az autóm!de nem segit nekem senki!le se szarnak!fogyasztóvédelem meg mondta h forduljak bírosághoz!de nincs ügyvédre pénzem!aki tud segíteni az irjon!keindl22@citromail.hu ra!köszönöm! Pontosabban mi a baja? Miért ki nem foglalkozik Veled? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 sziasztok krisz vagyok!akinek van 2008-as gtc je az irjon vagy ha tud valaki segíteni azt megköszönném!azt mondták a szervízben h gyári hibás az autóm!de nem segit nekem senki!le se szarnak!fogyasztóvédelem meg mondta h forduljak bírosághoz!de nincs ügyvédre pénzem!aki tud segíteni az irjon!keindl22@citromail.hu ra!köszönöm! Amúgy van h astra topic is...ez itt a g. Ott valszeg több embernek van gtc-je... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 Először én is ezt akartam írni, de aztán rájöttem hogy szigorúan véve mégis van: a beálló generátorcsapágy a bordásszíjon keresztül megfékezi/visszafogja a főtengelyt :lol: , az meg a vezérműszíjon keresztül a vezértengelyt. Persze ehhez baromira be kell legyen állva... :lol: azt te szíjjal nem fogod meg..:D úgy el szaggatja mint a sicc és vígan megy tovább töltés+klíma+szervórásgítés nélkűl...!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 azt te szíjjal nem fogod meg..:D úgy el szaggatja mint a sicc és vígan megy tovább töltés+klíma+szervórásgítés nélkűl...!! :D Hát amíg nem szakad, addig valamennyit csak fog rajta, mégha nem is észrevehető. A lényeg, megvolt ma a gencsapágy csere. Hát számlára többet nem csináltatok semmit. 14 pénzbe került, számla nélkül meg 6 lett volna :lol: Viszont mint kiderült, nemcsak a gencsapágy ludas, :D a szíjfeszítő csapágya még rosszabb állapotban van, mint a generátoré volt :lol: . Na azt már nem számlára csináltatom, hanem cimbivel kicseréljük holnap után, így megúszom 16-ból a gyárit ismerősi alapon. A főnök így is sokkot kapott, mondván hogy nem véletlen az volt az egyik oka az autócserének, mert a másik már öreg volt és előjöttek a gondjai? Na ja... mostmár neki is pénzbe kerül. Mondjuk azt ő eddig lesz**ta, hogy mennyit bütykölgettem saját magam az előzőt, mert ugye az csak nekem volt pénz meg idő, ő csak a kötelező dolgait fizette. Most majd megtudja, hogy ha egy szekérbe havi 3000 Km belemegy átlagba, akkor az biza kopik, meg sűrűk az olaj és szűrőcserék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FoXXX Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Sziasztok! 1.6 16v-es G astrám újabban ha pár napot áll,hidegen nehézkesen,hosszas indítózás után indul be..(mintha nehezen kapna benzint) Csak hidegen jön elő ez a probléma,akkor is csak hosszabb állás után,melegen semmi gond nincs vele.. Valaki tudna esetleg segíteni ,hogy mi lehet a gond? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szilva Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Sziasztok kedves fórumos Opel-szakértők! Múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy Astra Caravannak, X14XE motor, 99-es gyártmány. Azóta hatalmas lelkesedéssel bújom ezt a fórumot, és úgy érzem, nektek köszönhetően egyre jobb vagyok elméleti autószerelésből :lol: Csak kár, hogy új megjelenése van a fórumnak, mert így nem tudom "regényszerűen" olvasni :lol: További jó problémamegoldási kedvet kívánok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Sziasztok kedves fórumos Opel-szakértők! Múlt héten boldog tulajdonosa lettem egy Astra Caravannak, X14XE motor, 99-es gyártmány. Azóta hatalmas lelkesedéssel bújom ezt a fórumot, és úgy érzem, nektek köszönhetően egyre jobb vagyok elméleti autószerelésből :lol: Csak kár, hogy új megjelenése van a fórumnak, mert így nem tudom "regényszerűen" olvasni :lol: További jó problémamegoldási kedvet kívánok! :lol: Üdv köreinkben! Használd egészséggel az autót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 sziasztok krisz vagyok!akinek van 2008-as gtc je az irjon vagy ha tud valaki segíteni azt megköszönném!azt mondták a szervízben h gyári hibás az autóm!de nem segit nekem senki!le se szarnak!fogyasztóvédelem meg mondta h forduljak bírosághoz!de nincs ügyvédre pénzem!aki tud segíteni az irjon!keindl22@citromail.hu ra!köszönöm! De ritkán látok ilyen nevet. Nekem is ez a családi nevem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Hát amíg nem szakad, addig valamennyit csak fog rajta, mégha nem is észrevehető. A lényeg, megvolt ma a gencsapágy csere. Hát számlára többet nem csináltatok semmit. 14 pénzbe került, számla nélkül meg 6 lett volna :lol: Viszont mint kiderült, nemcsak a gencsapágy ludas, :D a szíjfeszítő csapágya még rosszabb állapotban van, mint a generátoré volt :lol: . Na azt már nem számlára csináltatom, hanem cimbivel kicseréljük holnap után, így megúszom 16-ból a gyárit ismerősi alapon. A főnök így is sokkot kapott, mondván hogy nem véletlen az volt az egyik oka az autócserének, mert a másik már öreg volt és előjöttek a gondjai? Na ja... mostmár neki is pénzbe kerül. Mondjuk azt ő eddig lesz**ta, hogy mennyit bütykölgettem saját magam az előzőt, mert ugye az csak nekem volt pénz meg idő, ő csak a kötelező dolgait fizette. Most majd megtudja, hogy ha egy szekérbe havi 3000 Km belemegy átlagba, akkor az biza kopik, meg sűrűk az olaj és szűrőcserék. :lol: a szíjfeszítő, ha csak csapágyas ..lehet külön kapni!!!! legalábbis az enyémhez lehetett!!!! ha jól emlékszem 5 papír körűl....nekem is kb 15 lett volna komplett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 De ritkán látok ilyen nevet. Nekem is ez a családi nevem :lol: akkor igazán ritkán láthatsz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 akkor igazán ritkán láthatsz :lol: Hát ilyen nevet, hogy pl Kiss Krisz22 tényleg ritkán látni :lol: ON Igazad van a feszítővel kapcs, az 1.6-osokhoz általában lehet külön csak csapágyat kapni, de az enyém... hát... csak egyben... hurrá :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Először én is ezt akartam írni, de aztán rájöttem hogy szigorúan véve mégis van: a beálló generátorcsapágy a bordásszíjon keresztül megfékezi/visszafogja a főtengelyt :lol: , az meg a vezérműszíjon keresztül a vezértengelyt. Persze ehhez baromira be kell legyen állva... :lol: I G A Z........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Ha be is áll az az ominózus csapágy és full nullára megfogja a forgást, akkor sem történik semmi: max. visítva átcsúszik az ékszíj és tovább forog, majd a súrlódástól felhevülve elszakad. A motort semmiképpen nem fogja meg és kárt sem tesz benne, ami esetleg igen az a vízpumpa, ha beáll.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Ha be is áll az az ominózus csapágy és full nullára megfogja a forgást, akkor sem történik semmi: max. visítva átcsúszik az ékszíj és tovább forog, majd a súrlódástól felhevülve elszakad. A motort semmiképpen nem fogja meg és kárt sem tesz benne, ami esetleg igen az a vízpumpa, ha beáll.... :lol: De azt meg a kollega autóján nem a bordásszíj hajtja ha minden igaz. Amúgy természetesen nem komolyan gondoltam amit írtam, ahogy a szmájli is mutatja. Nehezen tudom elképzelni hogy 115LE-t bármiféle szíj visszafogjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 De azt meg a kollega autóján nem a bordásszíj hajtja ha minden igaz. Így van! Ezért írtam feltételes módban (ami esetleg...) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Hát, már nem derül ki, hogy mi lett volna ha.... Reggel cseréljük a feszítőt és megint minden megy a régiben. Mondjuk én is meglepődnék, ha a bordásszíj megfogná a motort. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Hát ilyen nevet, hogy pl Kiss Krisz22 tényleg ritkán látni :lol: ON Igazad van a feszítővel kapcs, az 1.6-osokhoz általában lehet külön csak csapágyat kapni, de az enyém... hát... csak egyben... hurrá :lol: volt hol nekem is ahol azt mondták, hogy csak komplett van..nézz körűl több helyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Asterx Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 Sziasztok! Mindkét hátsó ablakomnál kívül, a szigetelő gumi a felső hajlatban kissé elengedte magát. Nem is tudom, hogy milyen módon van ez odatapasztva - vmi ragasztóval vagy olyan a kiképzése, hogy elvileg megfogja magát? Szerintetek vigyem vissza garanciában vagy vissza tudom vmivel egyszerűen applikálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 volt hol nekem is ahol azt mondták, hogy csak komplett van..nézz körűl több helyen Hát három külön helyen kérdeztem, és mindenütt azt mondták, hogy az enyémhez csak egyben van. Pedig ránézésre ugyanúgy lehetne külön is, hisz a mérettől eltekintve minden ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 Sziasztok! Mindkét hátsó ablakomnál kívül, a szigetelő gumi a felső hajlatban kissé elengedte magát. Nem is tudom, hogy milyen módon van ez odatapasztva - vmi ragasztóval vagy olyan a kiképzése, hogy elvileg megfogja magát? Szerintetek vigyem vissza garanciában vagy vissza tudom vmivel egyszerűen applikálni? Hátsó ajtó, felül az autó eleje felöl? Mert az nekem is olyan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz22 Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 szia!a motor nem tud együtt dolgozni a klimával!ha bekapcsolom 70%-ban elmegy a teljesítmény!padlógázzal 90-100 a max!nem tudok klimát használni!álítólag a g motor nál foglalkoznak a problémával,csak nem merik kimondani h gyári hibás,mert akkor ki kellene cserélni az autót!röviden ennyi!(a szervíz se foglalkozik vele)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz22 Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 Amúgy van h astra topic is...ez itt a g. Ott valszeg több embernek van gtc-je... :lol: kőszi a tippet!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisz22 Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 Pontosabban mi a baja? Miért ki nem foglalkozik Veled? nem dolgozik a motorral együtt a klima!70% elmegy a motor teljesítménye!padlógázzal 100 km/o klimával!szervíz nem foglalkozik vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts