I_S Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 ismét egy kis apróság...neked is dobfék a rögzítő féked bármennyire fájó :lol: az üzemi a tárcsa :lol: Hát akkor az enyém home kókány, mert ez biza a tárcsát fékezi, ha fejre állok akkor is, legalábbis a szemem ezt mondja. Tesát bepattintottam, hogy húzgálja a kézit, én meg lestem a hátulját, és a tárcsa pofái mozdultak. lemértem, 3 kattanás után fog, 4-nél blokkol és kb 6 kattanást tudok húzni rajta erőlködés nélkül.
I_S Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 Na valaki erősítse, vagy cáfolja a hátsó tárcsa ÉS dobfék kombinációt, mert mostmár nem tudom mivan. Az így csináldban nem találtam semmit, csak a tárcsáról. Vannak mezei dobfékes fékpofák is a tárcsa alatt :lol: Lehet én vagyok lüke és át kell szerveznem az életemet :lol:
astra Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 Na valaki erősítse, vagy cáfolja a hátsó tárcsa ÉS dobfék kombinációt, mert mostmár nem tudom mivan. Az így csináldban nem találtam semmit, csak a tárcsáról. Vannak mezei dobfékes fékpofák is a tárcsa alatt :lol: Lehet én vagyok lüke és át kell szerveznem az életemet :lol: szerintem ha a hátsoféked tárcsa akkor arra hat a kf. bowden és annak az állitoja az bent van a kf.szoknya alatt nézd meg .
Zachi Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 ismét egy kis apróság...neked is dobfék a rögzítő féked bármennyire fájó :D az üzemi a tárcsa :D Ennél fájóbban már csak a kardánfék és a faék 100-as szöggel felemlítése lenne. A végén még kiderül, hogy a kétkörös fékrendszer az egy tengelyen levő két különböző fékrendszert (tárcsa + dob) jelenti. Képet :lol: Képet :lol: Képet :lol:
tgabika76 Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 Ennél fájóbban már csak a kardánfék és a faék 100-as szöggel felemlítése lenne. A végén még kiderül, hogy a kétkörös fékrendszer az egy tengelyen levő két különböző fékrendszert (tárcsa + dob) jelenti. Képet :lol: Képet :lol: Képet :lol: Nem alaptalanul írta Qpack cartárs amit írt, nekem a Calibra gyárilag tárcsafékes volt hátul, mégis volt egy kis dobfék is a rögzítőféknek. Az az igazság hogy hajlok is igazat adni neki most is, csak nem mertem semmit írni mert még nem néztem meg a sajátomat.
Zachi Elküldve Augusztus14, 2008 Elküldve Augusztus14, 2008 Nem alaptalanul írta Qpack cartárs amit írt, nekem a Calibra gyárilag tárcsafékes volt hátul, mégis volt egy kis dobfék is a rögzítőféknek. Az az igazság hogy hajlok is igazat adni neki most is, csak nem mertem semmit írni mert még nem néztem meg a sajátomat. Idézet az "Astra G kezelésikönyv" 159. oldaláról: "Kézifék A mechanikus kézifék a hátsó dob- vagy tárcsafékre hat. Behúzás esetén a kar önműködően reteszel." No comment.
Qpack Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Idézet az "Astra G kezelésikönyv" 159. oldaláról: "Kézifék A mechanikus kézifék a hátsó dob- vagy tárcsafékre hat. Behúzás esetén a kar önműködően reteszel." No comment. lehet tévedtem ennél a típusnál akkor sorry...de ahogy a kollega is írta aki még nem látott ilyet hogy dob és tárcsa az nézzen utánna mert ilyen is van..méghozzá opeléknél :lol: is....Ákos vagy Gabi majd kiokosít minket...az enyém csak dobos hátul :lol:
Harti Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Szerintem a kinyomó csapágy lesz a ludas, de majd a hozzá értők jól megmondják - remélhetőleg. :lol: Ha nagyon hangos én nem halogatnám sokáig a dolgot... :lol: Annyira nem hangos csak ha direkt ezt figyeli az ember, páromnak fel sem tűnt a tegnapi 100km-es úton, de én napi szinten használom a kocsit és azonnal észrevettem. Egyenlőre még senki más nem válaszolt ezügyben, remélhetőleg mások is véleményt alkotnak. Neked pedig köszi a hsz-t.!
I_S Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 lehet tévedtem ennél a típusnál akkor sorry...de ahogy a kollega is írta aki még nem látott ilyet hogy dob és tárcsa az nézzen utánna mert ilyen is van..méghozzá opeléknél :lol: is....Ákos vagy Gabi majd kiokosít minket...az enyém csak dobos hátul :lol: Teljesen kionkrétan én sem merem már állítani egyiket sem, mert én is hallottam már tárcsa+dob kombinációról, viszont a G astra szerelésiében nem találtam ilyet, szét meg még nem szedtem (remélem egy darabig nem is fogom). Szóval mielőtt mindenki mindenkit kiröhögne, szerintem is várjunk olyan véleményt, aki szedett már szét hátsó tárcsát G astrán, mondjuk egy szervizes cartás :D egy ilyen vélemény Uhuhu de jó lenne :lol:
opel16v Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Bezony a rögzítőfék két pofát jelent a tárcsán belül, amolyan dobfék üzemmódban. Eddigi tudásom szerint G astráknál is így van, csakúgy mint a f astráknál, a,b vectráknál, stb... ha nem így lenne, akkor nem bowden lenne a kézifékkarnál, hanem egy olajos főfékhenger, ami a két hátsó kört dolgozza átmenőben (hondáknál volt ilyen).
I_S Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Bezony a rögzítőfék két pofát jelent a tárcsán belül, amolyan dobfék üzemmódban. Eddigi tudásom szerint G astráknál is így van, csakúgy mint a f astráknál, a,b vectráknál, stb... ha nem így lenne, akkor nem bowden lenne a kézifékkarnál, hanem egy olajos főfékhenger, ami a két hátsó kört dolgozza átmenőben (hondáknál volt ilyen). Azér vagyok hiszékeny a témában, mert még nem szereltem ilyet, és nyílván van, aki többet is, valamint a hátsó tárcsánál tény, hogy a tányér (amite felfekszik a kerék) elég nagy lehet ahoz, hogy legyen alatta dobfékes rögzítő, szóval elhiszem. Az ember mindíg tanul :lol:
Qpack Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Bezony a rögzítőfék két pofát jelent a tárcsán belül, amolyan dobfék üzemmódban. Eddigi tudásom szerint G astráknál is így van, csakúgy mint a f astráknál, a,b vectráknál, stb... ha nem így lenne, akkor nem bowden lenne a kézifékkarnál, hanem egy olajos főfékhenger, ami a két hátsó kört dolgozza átmenőben (hondáknál volt ilyen). aogy írtam én is így gondolom, de mivel konkrétan G ben még nem láttam és a Workshop sem ad róla semmi értelmes képet vmit a könyve sem, ezért nem voltam teljesen biztos benne ennéla típusnál nem e újítottak vmit... :lol: de ezek szerint semmit :lol:
Zachi Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 aogy írtam én is így gondolom, de mivel konkrétan G ben még nem láttam és a Workshop sem ad róla semmi értelmes képet vmit a könyve sem, ezért nem voltam teljesen biztos benne ennéla típusnál nem e újítottak vmit... :lol: de ezek szerint semmit :lol: Amint az Gábor (opel 16v) is írta amolyan dobfék módra, de a tárcsát rögzíti. Ez szerkezetileg egy egység, tárcsafékes rendszernél sincs külön fékdob a kézi(rögzítő)féknek, külön tárcsa az üzemi féknek. Bővebbet, tapasztalatot és fényképeket Urbán Józsi (urbanjozsi) cartárs kb. januári hátsóhídcseréjénél találhat akit érdekel v. pü-t neki.
balallaca Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Tiszteletem! Azt mért teszi akicsikém, hogy amikor bekapcsolom a klimát ki be kapcsolgatja 10 másodpercenként a hűtőventilátort. MA kezdte. Ha lekapcsolom a klimát semmi, szépen jár a motor, de ha klima megy 10 másodpercenként bekapcsol a ventilátor iszinyatos tempoba, úgy 10-15 másodpercig. Rövid pihi kb 10 másodperc aztán megint. Mi lehet ez? Tegnap még szépen ment a drága!
astra Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Amint az Gábor (opel 16v) is írta amolyan dobfék módra, de a tárcsát rögzíti. Ez szerkezetileg egy egység, tárcsafékes rendszernél sincs külön fékdob a kézi(rögzítő)féknek, külön tárcsa az üzemi féknek. Bővebbet, tapasztalatot és fényképeket Urbán Józsi (urbanjozsi) cartárs kb. januári hátsóhídcseréjénél találhat akit érdekel v. pü-t neki. ÉN UGY TUDTAM HOGY A MERKADES ALKALMAZTA A TÁRCSA DOB KOMBINÁCIOT UGY HOGY A HÁTSO TÁRCSA AGYRÉSZEBEN VOLT 1 KICSI DOBFÉK ÉS AZ VOLT A KÉZIFÉK lásd.123/300 merdzso.
astra Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Tiszteletem! Azt mért teszi akicsikém, hogy amikor bekapcsolom a klimát ki be kapcsolgatja 10 másodpercenként a hűtőventilátort. MA kezdte. Ha lekapcsolom a klimát semmi, szépen jár a motor, de ha klima megy 10 másodpercenként bekapcsol a ventilátor iszinyatos tempoba, úgy 10-15 másodpercig. Rövid pihi kb 10 másodperc aztán megint. Mi lehet ez? Tegnap még szépen ment a drága! biztos hogy a venti az mert néha 1 fokozaton az enyémnél a klima kompresszor csinálta és ezt a ford.szám mérőn vettem észre .
davesam Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Astra FCC 1.4 GL Classic típusú kocsim van és egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy hány watt teljesítményű halogénizzó van előírva ennek a tipusu kocsinak. Most jelenleg 100/90 wattos van benne ez nem tul nagy telj.? köszi előre is a választ További kellemes estét
NeedForSpeed Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Astra FCC 1.4 GL Classic típusú kocsim van és egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy hány watt teljesítményű halogénizzó van előírva ennek a tipusu kocsinak. Most jelenleg 100/90 wattos van benne ez nem tul nagy telj.? köszi előre is a választ További kellemes estét refi 100 országúti 55 ÉN UGY TUDTAM HOGY A MERKADES ALKALMAZTA A TÁRCSA DOB KOMBINÁCIOT UGY HOGY A HÁTSO TÁRCSA AGYRÉSZEBEN VOLT 1 KICSI DOBFÉK ÉS AZ VOLT A KÉZIFÉK lásd.123/300 merdzso. Régebbi bmwéknél is volt ilyen, dob, tárcsa megoldás. Pl Hello mantájában az ötcsavaros hátsó híd a 630csi-é és az ilyen.
Tobzos Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Astra FCC 1.4 GL Classic típusú kocsim van és egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy hány watt teljesítményű halogénizzó van előírva ennek a tipusu kocsinak. Most jelenleg 100/90 wattos van benne ez nem tul nagy telj.? köszi előre is a választ További kellemes estét Szia davesam, Ha jól értem, akkor F Astrád van. Abban H4-es izzó van, amiből a 60/55W-os a szabványos. Léteznek persze ennél nagyobb teljesítményűek is, mindenki maga dönti el, hogy milyet használ. Van 100/90-es és asszem 80/70-es is. De a normál H4-es az 60/55-ös (refi/tompított). Én a következők miatt nem javaslom a nagyobbak használatát, amik természetesen jobban világítanak: 1. Szabálytalan (bár sem rendőr, sem a vizsgabiztos nem fogja észre venni). 2. Feleslegesen terheled a generátorod (hiszen országúton nappal is használnod kell, amivel így 70W pocsékba megy). 3. Túlhevül a lámpatest, mert nem erre méretezték (hirtelen belemész egy felhőszakadásba és akár fel is robbanhat az üveg). Üdv.: Tobzos U.i.: Ha mégis G Astra, akkor ott egyszálas az összes izzó és mindegyik 55W-os.
Qpack Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Amint az Gábor (opel 16v) is írta amolyan dobfék módra, de a tárcsát rögzíti. Ez szerkezetileg egy egység, tárcsafékes rendszernél sincs külön fékdob a kézi(rögzítő)féknek, külön tárcsa az üzemi féknek. Bővebbet, tapasztalatot és fényképeket Urbán Józsi (urbanjozsi) cartárs kb. januári hátsóhídcseréjénél találhat akit érdekel v. pü-t neki. Már bocsáss meg, de mutass olyan fékszerkezetet, ami úgy van csinálva hogy külön a tárcsa és külön a dob...egy tengelyen, mert tudtommal ilyen nincs...csak így van ahogy le is írtad, a dob a "harang" belső felülete....és senki nem írt olyat hogy nem így néz ki szerkezetileg :lol:
Qpack Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Astra FCC 1.4 GL Classic típusú kocsim van és egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy hány watt teljesítményű halogénizzó van előírva ennek a tipusu kocsinak. Most jelenleg 100/90 wattos van benne ez nem tul nagy telj.? köszi előre is a választ További kellemes estét ahogy Tobzos barátunk is írta....szerintem neked F astrád van :lol: szóval eltvédtél de sebaj...remélem tudtak a kollégák segíteni...H4 60/55W az alap és szerintem az elég is... :lol:
Zachi Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Már bocsáss meg, de mutass olyan fékszerkezetet, ami úgy van csinálva hogy külön a tárcsa és külön a dob...egy tengelyen, mert tudtommal ilyen nincs...csak így van ahogy le is írtad, a dob a "harang" belső felülete....és senki nem írt olyat hogy nem így néz ki szerkezetileg :lol: Na, akkor jól elbeszéltünk egymás mellett! :lol: Egyébként vannak meglepő megoldások, mint pl. a CV2 (Kacsa), ahol az első fékszerkezet dobostul, mindenestül a motortérben kapott helyet. De ez már annyira OFF. A H4-es izzót illetőleg a 60/55W a szabvámyos, minden ettől eltérő teljesítmény csak versenycélokra használható és nem közúton. Tobzos 3. pontját kiegészíteném: a túlhevülés okán a foncsor hihetetlen tempóban megy tönkre.
FoXXX Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok! Pár hónapja szert tettem egy 1.6 16v-es G Astrára.. Nagyon meg vagyok elégedve vele,az utóbbi időben viszont előfordult,ha esetleg pár napig nem indítom be az autót,utána nagyon nehézkesen,hosszú indítózás után hajlandó csak beindulni.. Ez csak hidegen,és hosszabb állás után jön elő.. Volt már valakinek hasonló problémája? Előre is köszi a választ!
opel16v Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Azér vagyok hiszékeny a témában, mert még nem szereltem ilyet, és nyílván van, aki többet is, valamint a hátsó tárcsánál tény, hogy a tányér (amite felfekszik a kerék) elég nagy lehet ahoz, hogy legyen alatta dobfékes rögzítő, szóval elhiszem. Az ember mindíg tanul :lol: egyszerűen megnézheted, ha hátulról benézel a kerék mögé. A kézifékbowden oda megy egy karra, ami a tárcsa dobrészében levő pofákat mozgatja.
Qpack Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok! Pár hónapja szert tettem egy 1.6 16v-es G Astrára.. Nagyon meg vagyok elégedve vele,az utóbbi időben viszont előfordult,ha esetleg pár napig nem indítom be az autót,utána nagyon nehézkesen,hosszú indítózás után hajlandó csak beindulni.. Ez csak hidegen,és hosszabb állás után jön elő.. Volt már valakinek hasonló problémája? Előre is köszi a választ! a kérdésedre a válasz: igen, de nem nekem :lol: ettől függetlenűl ha érdekel tipp hogy mi lehet, azt is leírhatjuk, de csak ennyi volt a kérdés :lol: bocsi....:lol: majd később írok...:D
Recommended Posts