I_S Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 Én nem tudom, hogy ugyanarról a "túrbina" szerű hangról beszélünk e, de én is szoktam hallani ilyet leállításkor, de nem mindig, és rájöttem, hogy az biza a hűtőventi hangja, mert fura módon az leáll, ha leveszed a gyújtást, hiába dolgozik előtte nyílván azért mert szükséges. ezt 2 napja fedeztem fel, mert leálltam, hallottam a hangot, de még kellett a szivargyújtó töltéshez egy pillanatra, és visszaadtam a gyújtást. Lám elindult a hűtő, levettem a gyújtást és ugyanaz a hang fogadott, mint motor leállításkor, a kis turbinahang. Ez miért van, hogy nem hűt gyújtás nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Én nem tudom, hogy ugyanarról a "túrbina" szerű hangról beszélünk e, de én is szoktam hallani ilyet leállításkor, de nem mindig, és rájöttem, hogy az biza a hűtőventi hangja, mert fura módon az leáll, ha leveszed a gyújtást, hiába dolgozik előtte nyílván azért mert szükséges. ezt 2 napja fedeztem fel, mert leálltam, hallottam a hangot, de még kellett a szivargyújtó töltéshez egy pillanatra, és visszaadtam a gyújtást. Lám elindult a hűtő, levettem a gyújtást és ugyanaz a hang fogadott, mint motor leállításkor, a kis turbinahang. Ez miért van, hogy nem hűt gyújtás nélkül? A vízszivatyu sem megy, ha nem megy a motor, a hűtőventinek is felesleges.... Ha nagyon meleg a kocsi, érdemes alapjáraton várni egy kicsit, hogy visszahüljön....nem forron leállítani... Neked nem a légkondi miatt ment a ventillátorod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Ez miért van, hogy nem hűt gyújtás nélkül? Minek menjen? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Én nem tudom, hogy ugyanarról a "túrbina" szerű hangról beszélünk e, de én is szoktam hallani ilyet leállításkor, de nem mindig, és rájöttem, hogy az biza a hűtőventi hangja, mert fura módon az leáll, ha leveszed a gyújtást, hiába dolgozik előtte nyílván azért mert szükséges. ezt 2 napja fedeztem fel, mert leálltam, hallottam a hangot, de még kellett a szivargyújtó töltéshez egy pillanatra, és visszaadtam a gyújtást. Lám elindult a hűtő, levettem a gyújtást és ugyanaz a hang fogadott, mint motor leállításkor, a kis turbinahang. Ez miért van, hogy nem hűt gyújtás nélkül? szerintem v . a turbo vagy a szervoszivattyu Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Helló! Lenne egy S.O.S kérdésem. Ma délután elkezdett világítani 1.2 Astra G-ben a kis sárga lámpa (motorellenőrző vagy elindításgátló) és mellette eléggé dadog a motor, nem nagyon akar menni. Mi lehet a hiba? Motorvezérlő elektronika (a könyv szerint) vagy megúszom valami kisebbel? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Biztos hogy nem a klima ventije, mert azt nem kapcsoltam akkor be, meg egyébként is ki szoktam kapcsolni, mielőtt leállítom a motort. Tuti, hogy a hűtőventi, és mióta megint ilyen meleg van, városon belül szinte 5 percenként beindul, megy vagy 1 percet, aztán leáll, de van hogy úgy állítom le, hogy éppen jár a venti. műszer szerint 91-93 fok körül kapcsol és visszahűti 89 körülre, de nyílván fogalmam sincs, hogy mennyire pontos az órája. A turbót én kizárnám :lol: szvsz a motorkontrollt ki kéne villogtatni, vagy szervizben kiolvastatni a hibát. Én is ki akartam, de mire villogtattam volna, addigra eltünt, és hála az égnek azóta sem jött vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Minek menjen? :lol: jogos, csak az F-ben ment még egy darabig, ha leállítottam akkor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 A vízszivatyu sem megy, ha nem megy a motor, a hűtőventinek is felesleges.... Ha nagyon meleg a kocsi, érdemes alapjáraton várni egy kicsit, hogy visszahüljön....nem forron leállítani... Neked nem a légkondi miatt ment a ventillátorod? forrón én sem állítanám le, de óra szerint max 93 fok körülre ment még fel, e fölé még soha, onnan meg szépen visszahül ventiven kb egy perc alatt, vagy talán még levesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 jogos, csak az F-ben ment még egy darabig, ha leállítottam akkor is. nálam éppen forditva van az f ben (saját) nem megy, de a céges g astra 1.4 16v nél megy ha leállítom akkor is!! Sőt ha dög meleg van leállítom és hátra megyek a csomagtartóba pakolni akkor csak úgy fújja a lábamra a meleget.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Helló! Lenne egy S.O.S kérdésem. Ma délután elkezdett világítani 1.2 Astra G-ben a kis sárga lámpa (motorellenőrző vagy elindításgátló) és mellette eléggé dadog a motor, nem nagyon akar menni. Mi lehet a hiba? Motorvezérlő elektronika (a könyv szerint) vagy megúszom valami kisebbel? Előre is köszi. Lehet hogy megúszod kisebbel de olvastad ki szervizben mindenféle képpen, kár tippelgetni...... lehet hogy gyujtáskábel vagy gyertya vagy...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Lenne egy S.O.S kérdésem. Ma délután elkezdett világítani 1.2 Astra G-ben a kis sárga lámpa (motorellenőrző vagy elindításgátló) és mellette eléggé dadog a motor, nem nagyon akar menni. Mi lehet a hiba? Motorvezérlő elektronika (a könyv szerint) vagy megúszom valami kisebbel? Villogtasd ki a hibakódot... nem tudom nálad melyik módszer megy (gáz+fék+gyújtás, vagy diagcsati rövidre zár). jogos, csak az F-ben ment még egy darabig, ha leállítottam akkor is. Pedig az F-ekben nem volt ilyen feature. Nem utólagos klíma volt benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Villogtasd ki a hibakódot... nem tudom nálad melyik módszer megy (gáz+fék+gyújtás, vagy diagcsati rövidre zár). Pedig az F-ekben nem volt ilyen feature. Nem utólagos klíma volt benne? Nem volt benne klíma, annak a hűtőventije dolgozott még egy darabig ha úgy álltam le, hogy épp ment. Ennek is a venti forog, csak gyújtás elvételre leáll, és ez adja azt a turbina-szerű hangot (nyílván lassabban áll le mint a motor. X18XE1-nél hány foknál kapcsol be a venti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Biztos hogy nem a klima ventije, mert azt nem kapcsoltam akkor be, meg egyébként is ki szoktam kapcsolni, mielőtt leállítom a motort. Tuti, hogy a hűtőventi, és mióta megint ilyen meleg van, városon belül szinte 5 percenként beindul, megy vagy 1 percet, aztán leáll, de van hogy úgy állítom le, hogy éppen jár a venti. műszer szerint 91-93 fok körül kapcsol és visszahűti 89 körülre, de nyílván fogalmam sincs, hogy mennyire pontos az órája. A turbót én kizárnám :lol: én nem mert az én y17dti.m télen is csinálja ezt a fütyülö hangot söt miota megvettem ez benne volt valoszinü még az elözö tul. is csinálhatta de nekem nem tünik rossznak. szvsz a motorkontrollt ki kéne villogtatni, vagy szervizben kiolvastatni a hibát. Én is ki akartam, de mire villogtattam volna, addigra eltünt, és hála az égnek azóta sem jött vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Turbó kizárva, mert a miénkben nem nagyon van olyan...(Z14XE, ez benzines) Gyújtást visszaadni nem próbáltam még ilyenkor, de meg fogom próbálni. Ha akkor is csinálja, tuti nem turbó a diesel esetén sem. Esetleg GM-ék tettek bele ratyi-tuning elektromos turbót? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tobzos Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Nem volt benne klíma, annak a hűtőventije dolgozott még egy darabig ha úgy álltam le, hogy épp ment. Ennek is a venti forog, csak gyújtás elvételre leáll, és ez adja azt a turbina-szerű hangot (nyílván lassabban áll le mint a motor. X18XE1-nél hány foknál kapcsol be a venti? Valóban két ilyen hang is van, mert a ventilátor leállása is jól hallható. :lol: Én már egész jól megkülönböztetem a kettőt és én a szervószivattyú hangját találom turbinaszerűnek. :lol: Ez szól télen mínusz 10 fokban is, amikor a venti csak állva didereg... Ha közben óvatosan ráteszed a kezed a kormányra valamelyik irányban (tekerni nem kell), akkor a visszarúgásból közben érezni lehet, ahogy megszűnik a nyomás a rendszerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 esetleg tud valaki megoldást az alábbi jelenségre? z16xe motor álltalában gyorsításkor, ha a gázt visszaveszem és megtartom egy szinten a kocsi berángat. ha gyorsítok, fölváltok akkor nem. ugyanez városi haladásnál 40-50 körül 4-esben pici gázadás mellett berángat... egr tiszta, folytószelepház, alapjárati motor tiszta, gyertyák rendben amit észrevettem.. egr szelepben az elzáró egy 15-ös torx csavar amit nagyon kis erővel be tudok nyomni.. az enyémnél z14xe olyan erős ez az elzáró hogy nehezen lehet benyomni. mi lehet az ok szerintetek? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Saresz Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Ma kihunyt a bal első tompítottam. Legjobb tudomásom szerint H7 izzó van benne. (Javítsatok ki, ha nem az!!!) A kiégett izzót én is ki tudom cserélni? Ahogy elnéztem, le kellene bontanom a fél elejét a cseréhez. Álljak neki én, vagy jobb, ha szakihoz megyek vele? SEGÍTSETEK!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Ma kihunyt a bal első tompítottam. Legjobb tudomásom szerint H7 izzó van benne. (Javítsatok ki, ha nem az!!!) A kiégett izzót én is ki tudom cserélni? Ahogy elnéztem, le kellene bontanom a fél elejét a cseréhez. Álljak neki én, vagy jobb, ha szakihoz megyek vele? SEGÍTSETEK!!!! Ha G astrád van annak nem kell lebontani a fél elejét.Az égő hátulját csatival együtt megfogod és egy negyedet fordítasz rajta,utána ki tudod venni a helyéről.Az égőt a fém részénél megfogod kihúzod a csatiból és mehet bele az új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseb Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! Kipufogós kérdés. Egy erőteljes gyorsításnál legyorsultam a hátsó dob külső burkolatát. Már régen körbe volt rozsdásodva, de egyszercsak ilyen lett: Ezután szépen letéptem és a vashulladékként szekszerűen feldolgoztam. A maradék burkolat szép, kicsit rozsdafoltos, de nincs átrohadva. A kocsi hangja se utal lyukas rendszerre. Az egyik kérdés, hogy ezzel vajon mennyi ideig bírja és hogy elég-e akkor költeni rá, ha ténylegesen kilyukad és sportkipufogó hangja lesz. A másik kérdés, hogy minek volt ott ez a lemez? :-) Köszi, Cséb Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Hogy minek volt ott az a lemez arról fogalmam sincs, de attól nem kell félned hogy tovább rozsdásodik, a második avagy belső réteg ugyanis rozsdamentes acél. Bővebben talán NeedForSpeed cartárs tud felvilágosítani, ő már korábban leszedte ezt a külső "héját" a dobnak, és tudtommal azóta se lyukadt át neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 esetleg tud valaki megoldást az alábbi jelenségre? z16xe motor álltalában gyorsításkor, ha a gázt visszaveszem és megtartom egy szinten a kocsi berángat. ha gyorsítok, fölváltok akkor nem. ugyanez városi haladásnál 40-50 körül 4-esben pici gázadás mellett berángat... egr tiszta, folytószelepház, alapjárati motor tiszta, gyertyák rendben amit észrevettem.. egr szelepben az elzáró egy 15-ös torx csavar amit nagyon kis erővel be tudok nyomni.. az enyémnél z14xe olyan erős ez az elzáró hogy nehezen lehet benyomni. mi lehet az ok szerintetek? Köszönöm. eléggé agr zárási problémának tűnik. ha lezárod egy lemezzel az agr szelepet, kizárhatod a dolgot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 eléggé agr zárási problémának tűnik. ha lezárod egy lemezzel az agr szelepet, kizárhatod a dolgot :lol: köszi a választ. meg is tettem. történetesen volt a csomiban lezáró tömítés :lol: megszűnt a jelenség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 így viszont kerüld a hosszabb motorfékeket, mert a sárga pilács olyankor jelezni fogja, hogy nem műxik a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 így viszont kerüld a hosszabb motorfékeket, mert a sárga pilács olyankor jelezni fogja, hogy nem műxik a szelep. rendban, köszi a figyelmeztetést Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! Ma kihunyt a bal első tompítottam. Legjobb tudomásom szerint H7 izzó van benne. (Javítsatok ki, ha nem az!!!) A kiégett izzót én is ki tudom cserélni? Ahogy elnéztem, le kellene bontanom a fél elejét a cseréhez. Álljak neki én, vagy jobb, ha szakihoz megyek vele? SEGÍTSETEK!!!! nem kell a fél elejét lebontani csak a el csatit lehuzod az égöröl és ovatosan szembölnézve elforditod bal felé de vigyázz mert a fogl. -on van 3 fog azok le ne törjenek mert akkor kell venni foglalatot is a cseréhez ennek ugy 1000-körül van az ára Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts