imy Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 És újonnan mennyi? mert nem ártana számla róla.... ha nem a duplája, akkor jobban megérné, de nem szaladok ennyire előre, lehet csak a forrasztás ;) :rolleyes: Ha a kijelzöknél tartunk, szerintem gagyi a gyári, legalább egy átlagfogyasztást irna ki, ne csak idöt, meg külsö hömérsékletet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Delejt :lol: mármint kicsi power-t? "átforrasztani a csati lábait a nyákon" pontosan mire gondolsz? vagy majd meglátom, ha kivettek? "Bontóban 8-10e körül van ilyen kijelző." B) :lol: ;) szép kilátások.... gyanús, hogy egyszerre mindkét izzó kiégjen ;) Pontosabban feszültséget kellene mérned a két említett vezeték és a föld között :P A csati ahogy be van forrasztva a nyákba, ott át kell forrasztani újra, mert el szokott válni a forrszem a lábtól. És újonnan mennyi? mert nem ártana számla róla.... ha nem a duplája, akkor jobban megérné, de nem szaladok ennyire előre, lehet csak a forrasztás :lol: :rolleyes: Csergő... szerintem nagyon drága. Ha a kijelzöknél tartunk, szerintem gagyi a gyári, legalább egy átlagfogyasztást irna ki, ne csak idöt, meg külsö hömérsékletet. :D Tud az olyat is, csak kell hozzá egy varázsdoboz :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 ....Tud az olyat is, csak kell hozzá egy varázsdoboz ;).... Lásd az oldal tetején a linket ugyebár :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Nah... ott járok, hogy rommászedtem a konzolt, annyit kéne még segíteni, hogy a csatlakozón melyik láb a piros és melyik a fekete vezetéké? Vagy próbáljam végig, és valamelyiken jönni fog a feszültség? Megvágni nem akarom a kábelköteget(mármint azt a két szálat). Nem gond, ha így konzol nélkül visszateszem a sarut és gyújtást adok? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Vissza minden.... Most ott járok, hogy kész. Lemértem, van feszültség így is úgy is. Porrá szedtem a kijelzőt is, és bár nem találtam semmilyen elváltozást, de miután utolsó elkeseredésemben, hogy vehetek másikat, újta rádugtam a csatira és lám... működik :lol: :lol: :lol: :D :lol: Tanulság: Valami kontaktbaja biztos lehet, mert kicsit megmozgattam a csatit a nyákon és utána kezdett el működni. Forrasztani nem merem, nincs olyan kicsi forrasztóm. Most jó, úgyhogy már össze is raktam. Köszönet a segítségért Gabi!!! :lol: Majd meghálálom, .... mondjuk veszek majd egy BC-t :D Valamikor ősszel.... u.i: a konzolt azt könnyebb szétszedni mint az F-nél.... legalábbis időben.... ellensúlyozza a küszöböt :D Még1x köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Lásd az oldal tetején a linket ugyebár :lol: Tudom! :lol: De alapból lehetne benne. opel16V nem adod el az opelnak a szabadalmad?:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 próbáltam állítani a bal fényszóró magasságán, mert kicsit lefelé visz hiába tekertem az állítót, nem mozdul mit kell ilyenkor varázsolni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eszti Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Sziasztok! Remélem tud valaki segíteni. Van egy 1999-es G Astra kombim 1.4-es motorral. Az EGR szelep felmondta a szolgálatot, computerrel megállapították, hogy ez a baja. Több hozzáértő ember tanácsát megfogadva le lett dugózva, azóta az alapjárattal nincsen gond. Viszont menet közben amikor jobban meghuzatom 3000-es fordulatnál egy idő után kigyullad a motor kontroll lámpa. Nekem azt mondták, hogy ez nem gond, mert csak azért gyullad ki, mert azt érzékeli, hogy a károsanyag kibocsájtás nagyobb a megengedettnél. Én nem vagyok teljesen nyugodt emiatt és jövő héten mennénk Balatonra :lol: . Az lenne a kérdésem, és remélem tud valaki tanácsot adni, hogy így elmehetek e biztonsággal egy ilyen hosszabb útra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 opel16V nem adod el az opelnak a szabadalmad?:lol: nem tudnák megfizetni :lol: Remélem tud valaki segíteni. Van egy 1999-es G Astra kombim 1.4-es motorral. Az EGR szelep felmondta a szolgálatot, computerrel megállapították, hogy ez a baja. Több hozzáértő ember tanácsát megfogadva le lett dugózva, azóta az alapjárattal nincsen gond. Viszont menet közben amikor jobban meghuzatom 3000-es fordulatnál egy idő után kigyullad a motor kontroll lámpa. Nekem azt mondták, hogy ez nem gond, mert csak azért gyullad ki, mert azt érzékeli, hogy a károsanyag kibocsájtás nagyobb a megengedettnél. Én nem vagyok teljesen nyugodt emiatt és jövő héten mennénk Balatonra :lol: . Az lenne a kérdésem, és remélem tud valaki tanácsot adni, hogy így elmehetek e biztonsággal egy ilyen hosszabb útra? semmi gond, csak észreveszi, hogy le van zárva. de nem okoz gondot így. max kellemetlen, hogy néha bevillan a sárga. amúgy motorféknél szokta ellenőrizni, utána gyullad fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vipi Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 nem tudnák megfizetni :lol: semmi gond, csak észreveszi, hogy le van zárva. de nem okoz gondot így. max kellemetlen, hogy néha bevillan a sárga. amúgy motorféknél szokta ellenőrizni, utána gyullad fel. Előző astrámon motorfék üzemben gyulladt ki a hiba lámpa. Ha nem motorfékeztem, akkor nem volt vele baj. Ez mitől lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eszti Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 nem tudnák megfizetni :lol: semmi gond, csak észreveszi, hogy le van zárva. de nem okoz gondot így. max kellemetlen, hogy néha bevillan a sárga. amúgy motorféknél szokta ellenőrizni, utána gyullad fel. Köszi a gyors választ, megnyugodtam , remélem nem lesz vele semmi gond. Jó, hogy van ez a fórum :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Előző astrámon motorfék üzemben gyulladt ki a hiba lámpa. Ha nem motorfékeztem, akkor nem volt vele baj. Ez mitől lehetett? Mert csak motorfék üzemben tudja ellenőrizni a szelep nyitását/zárását a map szenzoron keresztül. :lol: Köszi a gyors választ, megnyugodtam , remélem nem lesz vele semmi gond. Jó, hogy van ez a fórum :lol: Szívesen, kérdezz nyugodtan itt, ha van még gond. :lol: Amúgy sajnos ha zavar a sárga pilács, akkor a szelepet cserélni kell. Van belőle valami utángyártott típus is olcsóbban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eszti Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Mert csak motorfék üzemben tudja ellenőrizni a szelep nyitását/zárását a map szenzoron keresztül. :lol: Szívesen, kérdezz nyugodtan itt, ha van még gond. :lol: Amúgy sajnos ha zavar a sárga pilács, akkor a szelepet cserélni kell. Van belőle valami utángyártott típus is olcsóbban. Zavarni zavar a sárga pilács, de az olcsó utángyártott alaktrészekben nem nagyon bízom...úgyhogy most így Balaton előtt nem tudom kicseréltetni. :lol: De akkor azt mondod, hogy biztos nem gáz ha így használom és a motornak sem lesz semmi baja?Nyugtasd meg a lelkem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 ....Nyugtasd meg a lelkem! :lol:.... :lol: :lol: Gabi, Kapd össze magad, hozd a legjobb formádat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Zavarni zavar a sárga pilács, de az olcsó utángyártott alaktrészekben nem nagyon bízom...úgyhogy most így Balaton előtt nem tudom kicseréltetni. :lol: De akkor azt mondod, hogy biztos nem gáz ha így használom és a motornak sem lesz semmi baja?Nyugtasd meg a lelkem! :lol: Nem lesz semmi baja :lol: Amúgy többen is használnak már ilyen utángyári szelepet, és műxik nekik, szal nagyon szar nem lehet... :D huszezer körül volt, ha jól emlékszem, de majd illetékesek megcáfolnak :lol: Kapd össze magad, hozd a legjobb formádat :lol: Remélem nem vágja fel Eszti az ereit a szelep miatt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Lásd az oldal tetején a linket ugyebár :lol: Ez a bord computer a régi helyére egy az egybe befér, vagy lehet műanyagművészkedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ez a bord computer a régi helyére egy az egybe befér, vagy lehet műanyagművészkedni? Ezzel (ha jól tudom) nem levseréled a régit, hanem hozzácsatolod. ... De lehet tévedek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 ....Remélem nem vágja fel Eszti az ereit a szelep miatt :lol:.... Pfffff..... Asszem én inkább nem fogom tőled kérni, hogy nyugtass meg :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ezzel (ha jól tudom) nem levseréled a régit, hanem hozzácsatolod. ... De lehet tévedek :lol: Igy van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ez a bord computer a régi helyére egy az egybe befér, vagy lehet műanyagművészkedni? Ez egy kiegészítő elektronika, amit be kell kötni, nem látszik belőle semmi, csak a két gomb az ablaktörlő kapcsoló kar végén (gyári BC gombos kapcsoló). Pfffff..... Asszem én inkább nem fogom tőled kérni, hogy nyugtass meg :lol: :lol: :lol: :D Cikis is lenne... :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Ez egy kiegészítő elektronika, amit be kell kötni, nem látszik belőle semmi, csak a két gomb az ablaktörlő kapcsoló kar végén (gyári BC gombos kapcsoló). Értem, és a Twinport motoros Classic II-ben is működik? Hallottam valami olyasmit, hogy annak bugyutább, vagy legalább is más a motorvezérlője, és ezért a tempomatot sem tudják beadni neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Hát tempomat az ezzel sem fog bekerülni az arzenálba, de beletenni bele lehet a Gabi-féle BC-t.... megint csak kérek megerősítést, de ugy tudom, hogy mindegyik G-hez (nemcsak G-hez) van Gabinak BC-je. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eszti Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Remélem nem vágja fel Eszti az ereit a szelep miatt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Értem, és a Twinport motoros Classic II-ben is működik? Hallottam valami olyasmit, hogy annak bugyutább, vagy legalább is más a motorvezérlője, és ezért a tempomatot sem tudják beadni neki. Igen, abban is ugyanúgy mint bármelyik benzines G-ben. Pedig már kezdem foglalkozni a gondolattal :lol: .....de azért ez a szelep nem ér ennyit :lol: Mégegyszer köszi!! Nem hát, inkább eljössz Blitzweekendre velünk, aztán jót iszunk ennek örömére :lol: :lol: Szívesen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Szerintetek mi lehet a baj? alapjáraton ilyen egyszerü kis fura hangocska. Kuplungot benyomom elhalgat semmi extra hangocska. Most tudom hogy hülyén hangzik de ezt vettem észre. 4600km van az aútóban. Kiváncsi lennék a véleményetekre! Eddig mindkét G Astrámnál volt kis kerregő hangja a váltónak, ami kuplung benyomásra megszűnt. Főleg meleg állapotban hallani, és csak akkor ha nagyon fülelsz. Sztem ez ilyen. Az előző már új korától kezdve csinálta, a mostaniban már 140 ezer van és még mindig szépen megy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts