Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy problémám.

Olyan 60-as tempó körül remegve megy az autóm. Óvatos gázadásra is remeg, viszont intenzívebb gyorsításnál már nem.

Öntöttem bele injektor tisztítót, majd késöbb szeleptisztítót is, de nem javult. AGR szelep lehet? 107eKm van benne. Főleg hosszú távok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fejlemények vannak az autóval kapcsolatban! Az történt, hogy kicseréltük a két relét, ami a motortérben van, de a megállások nem szűntek meg.

Majd kicseréltem az üzemanyagszivattyút, de még mindig nem sikerült megoldani a dolgokat!

Még mindig megáll az autó menet közben, majd nem indul el! Aztán ma bementem a helyi opel szervízbe, ahol kaptam egy időpontot, de sajna az autó nem akart eljönni onnan. Kijött a srác, tech 2-vel megnéz, de a gép azt írja, hogy ismeretlen ECU! ;)

Na, mondom ######a, mi lehet a baj! Nem ismeri fel a motorvezérlőt??? Aztán még mindig nem indul.

Csatlakozó megcsesztet, és máris indul a gép! Szóval most vagy a motorvezérlő alsó csatija szarakodik, vagy maga a csatlakozó a kábelkorbácson.

De ha az ecu felöli szar, azt gáz lesz szétszedni! Nem tudjátok, hogy mivel lehet kiszedni belőle azt a viasz féle baromságot?

Vagy ha a kábelen lévő csati szar, azt hogyan lehet orvosolni? Mert ugye olyan sarukat nem igazán lehet vásárolni! Meg hozzá szerszámot sem!:rolleyes:

Másik kérdés: Az autóban kormányrl vezérelhető a rádió! Egy kenwoodot beraktam, természetesen nem vezérli, ezzel semmi gond!

De hogyan lehet azt megoldani, hogy kiírva maradjon a dátum, ne vegye el! És az az érdekes, hogy apámék vectrája teljesen meghülyült, amikor bekötötte azt a rádiót! Az autó elindult, aztán leállt, majd nem is indult el utána! Kivette a rdiót, visszacserélte a gyárira és megint ment az autó!

Abban is kormányról vezérelhető+abban van fedélzeti is!

Tényleg letílthatja a kocsit az a szar? Bekötve tuti, hogy jól volt, ezzel foglalkozik!

Bocsi, hogy hosszú voltam!

Üdv Nektek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fejlemények vannak az autóval kapcsolatban! Az történt, hogy kicseréltük a két relét, ami a motortérben van, de a megállások nem szűntek meg.

Majd kicseréltem az üzemanyagszivattyút, de még mindig nem sikerült megoldani a dolgokat!

Még mindig megáll az autó menet közben, majd nem indul el! Aztán ma bementem a helyi opel szervízbe, ahol kaptam egy időpontot, de sajna az autó nem akart eljönni onnan. Kijött a srác, tech 2-vel megnéz, de a gép azt írja, hogy ismeretlen ECU! ;)

Na, mondom ######a, mi lehet a baj! Nem ismeri fel a motorvezérlőt??? Aztán még mindig nem indul.

Csatlakozó megcsesztet, és máris indul a gép! Szóval most vagy a motorvezérlő alsó csatija szarakodik, vagy maga a csatlakozó a kábelkorbácson.

De ha az ecu felöli szar, azt gáz lesz szétszedni! Nem tudjátok, hogy mivel lehet kiszedni belőle azt a viasz féle baromságot?

Vagy ha a kábelen lévő csati szar, azt hogyan lehet orvosolni? Mert ugye olyan sarukat nem igazán lehet vásárolni! Meg hozzá szerszámot sem!:rolleyes:

Másik kérdés: Az autóban kormányrl vezérelhető a rádió! Egy kenwoodot beraktam, természetesen nem vezérli, ezzel semmi gond!

De hogyan lehet azt megoldani, hogy kiírva maradjon a dátum, ne vegye el! És az az érdekes, hogy apámék vectrája teljesen meghülyült, amikor bekötötte azt a rádiót! Az autó elindult, aztán leállt, majd nem is indult el utána! Kivette a rdiót, visszacserélte a gyárira és megint ment az autó!

Abban is kormányról vezérelhető+abban van fedélzeti is!

Tényleg letílthatja a kocsit az a szar? Bekötve tuti, hogy jól volt, ezzel foglalkozik!

Bocsi, hogy hosszú voltam!

Üdv Nektek

Szia!

Eső kérdésedre sztem, hőlégfúvo ovatosan és kilyön az valszinű mügyanta lesz sztem.

De lehet szivás mentesiteni egy bontott kábelkorbácsal és az biztosabb vagy mikor nem indul mérd ki mejik madzag csinálja lehet megvan szakadva valahol.

Második kérdésedre a kijelzőre tech 2 vel kell átállitani hogy nem gyári rádió van benne de ha szánsz rá némi pénzt a kenwood okat lehet kormányról vezérelni és még a kijelzőt is vezérli adapter kábel segitségével. kb 30 pénz.

A veki ben pedig forditva kötötte be ez tuti! piros és sárga kábelt fel kell cserélni. azé van a kábelkötegen az átsaruzhatóság lehetősége.....japan,china----->német Fordítva!

Remélem tudtam segiteni

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Eső kérdésedre sztem, hőlégfúvo ovatosan és kilyön az valszinű mügyanta lesz sztem.

De lehet szivás mentesiteni egy bontott kábelkorbácsal és az biztosabb vagy mikor nem indul mérd ki mejik madzag csinálja lehet megvan szakadva valahol.

Második kérdésedre a kijelzőre tech 2 vel kell átállitani hogy nem gyári rádió van benne de ha szánsz rá némi pénzt a kenwood okat lehet kormányról vezérelni és még a kijelzőt is vezérli adapter kábel segitségével. kb 30 pénz.

A veki ben pedig forditva kötötte be ez tuti! piros és sárga kábelt fel kell cserélni. azé van a kábelkötegen az átsaruzhatóság lehetősége.....japan,china----->német Fordítva!

Remélem tudtam segiteni

És olyan adaptert merre keressek? Mert érdekelne a dolog! A csatlakozót meg lehet beszerzem egy bontóból, hogy csak a vezetékeket kelljen elvágni, majd forrasztani!

Remélem tényleg csak a vezeték felöli rész szakadt valahol, nem pedig az ECU-n lévő csatlakozó szar!

Majd ez is kiderül!

Apropó, Off, van egy eladó Bosch szivattyúm :rolleyes:) On

Ha kell valakinek!;)

Link to comment
Megosztás:

És olyan adaptert merre keressek? Mert érdekelne a dolog! A csatlakozót meg lehet beszerzem egy bontóból, hogy csak a vezetékeket kelljen elvágni, majd forrasztani!

Remélem tényleg csak a vezeték felöli rész szakadt valahol, nem pedig az ECU-n lévő csatlakozó szar!

Majd ez is kiderül!

Apropó, Off, van egy eladó Bosch szivattyúm :rolleyes:) On

Ha kell valakinek!;)

Előző oldalt olvasd az alján ott a válasz

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Eső kérdésedre sztem, hőlégfúvo ovatosan és kilyön az valszinű mügyanta lesz sztem.

De lehet szivás mentesiteni egy bontott kábelkorbácsal és az biztosabb vagy mikor nem indul mérd ki mejik madzag csinálja lehet megvan szakadva valahol.

Második kérdésedre a kijelzőre tech 2 vel kell átállitani hogy nem gyári rádió van benne de ha szánsz rá némi pénzt a kenwood okat lehet kormányról vezérelni és még a kijelzőt is vezérli adapter kábel segitségével. kb 30 pénz.

A veki ben pedig forditva kötötte be ez tuti! piros és sárga kábelt fel kell cserélni. azé van a kábelkötegen az átsaruzhatóság lehetősége.....japan,china----->német Fordítva!

Remélem tudtam segiteni

Tudtommal a műgyanta nem olvasztható fel hőlégfuvóval.

Szerintem a csati nem sérülhet, ha a lábain nem látszik semmi, inkább a kábelköteg....

Érdemes lenne kontaktsprayvel próbálkozni, lehet valamelyik csati oxidálodott!

Link to comment
Megosztás:

Aha, megvan a link!:rolleyes: Bocsi, vak vagyok!

A kontaktspray-t kipróbálom, hátha segít majd a hibán.

Annyi lenne még, hogy ha ezt a kábelt megveszem a rádióhoz, akkor is át kell állíttatnom a kocsi rendszerét idegen rádióra?

Mert akkor bemegyek az opelba, hogy programozzák át.

És gondolom onnantól kezdve már nem fogja elvenni a dátumot sem mikor bekapcsolom??

Köszi a segítséget!

Üdv és jó éjt mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

Aha, megvan a link!:rolleyes: Bocsi, vak vagyok!

A kontaktspray-t kipróbálom, hátha segít majd a hibán.

Annyi lenne még, hogy ha ezt a kábelt megveszem a rádióhoz, akkor is át kell állíttatnom a kocsi rendszerét idegen rádióra?

Mert akkor bemegyek az opelba, hogy programozzák át.

És gondolom onnantól kezdve már nem fogja elvenni a dátumot sem mikor bekapcsolom??

Köszi a segítséget!

Üdv és jó éjt mindenkinek.

Nem akkor nem. Ha jól emlékszem... ;)

Nekem a fejegységen van egy funkció amivel át lehet kapcsolni a fej és a kocsi kijelzője között,

de pár tipus magától kapcsol pár meg mindkettőt használja egyszerre. Legalábbis kenwoodnál

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nem tudom, hogy pontosan milyen hátrányai lehetnek a fejcserének, de én 3 napja kicseréltem a gyárit az előző autómból kiörökített sony-ra. Minden tökéletesen működik, annyi van csak, hogy ha bekapcsolom a rádiót, akkor eltűnik a dátum, ami várható is volt, hisz oda vetítette a gyári az rds-t és társait.

Annyit viszont kérdeznék, hogy ha valamikor (tervben van) vételeznék opel16v-től egy BC-t, akkor ez a dátum eltünés jelentene problémát a BC használatára nézve?

Üdv: I_S

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nem tudom, hogy pontosan milyen hátrányai lehetnek a fejcserének, de én 3 napja kicseréltem a gyárit az előző autómból kiörökített sony-ra. Minden tökéletesen működik, annyi van csak, hogy ha bekapcsolom a rádiót, akkor eltűnik a dátum, ami várható is volt, hisz oda vetítette a gyári az rds-t és társait.

Annyit viszont kérdeznék, hogy ha valamikor (tervben van) vételeznék opel16v-től egy BC-t, akkor ez a dátum eltünés jelentene problémát a BC használatára nézve?

Üdv: I_S

Nem, sőt így kell maradnia.

Ha jól emlékszem külön le is van írva az oldalon (bcweb.hu) hogy gyári rádió módra kell legyen állítva a kijelző.

Link to comment
Megosztás:

tiszteletem az uraknak .a müszerre most jött rá hogy a fütéscsapnál lévö 4db töm. gyürü ereszti kismértékben a fagyállót /édes/ szeretnék valami utmutatást vagy valakit aki segitene a javitásban kösz y17dti a drága.caraván és fehér ..2001évvégi isuzus. mind a két oldalon elöl fagyállos a szönyeg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.