Guest Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Akkor ott nagyobb baj lesz, lehetőleg ne menj ilyen lógó difivel, mert nagy baleset is lehet belőle... ki kell szedni a difit, és megnézni, valamint a támcsapágyakat is (lehet szétesett a kosara). Köszi a segítséget,de azért nem gondolom,hogy ekkora lenne a baj.A váltó patentul működik, ilyen új kora óta.Ha meg szar lesz,akkor könnyes búcsú lesz a 3éves Astrától.Majd beszámíttatom ott ahol vettem. ;)Persze rossz lenne,mert nagyon szeretjük a vasat.Most akarok rá sportdobot rakni,de egyenlőre megvárom,hogy mi lesz.Hétfőn már többet tudok majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Gyárilag az a difi olyan passzentos kell legyen, hogy egy tized mm-t nem tudod mozgatni. Vele együtt a belső csuklókat sem. Az első ami éerezhetően mozoghat kicsit, az a tengely a csuklóban, ami megy a kerekek felé ;) Úgyhogy saját felelősségre használd, ha gondolod :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe T Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Üdv mindenkinek! Következő problémám autopályán ha tartosan megyek 3000-3500 fordulaton és ez most már rendszeres föleg pályán ha megyek. Ki irja a motor "ölstand puferung " ez a szervizkönyv szerint nincs olaj alcsony olajszint . ilyenkor le okézom fed komput félre állok szivroham ujra élesztés stb majd megnézem az olajszintet pálca letöröl nivó felső vonal jelzésnél van az olajszint olajfogyás nincs olaj van benne mi okozhatja vagy ezt csakszerviz tudja kiolvasni? Városba is sokat megyek ott egyszer sem volt ilyen. 1,8 motor 2001 tipus hiba ? A segitséget előre is kösszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 Köszi a segítséget,de azért nem gondolom,hogy ekkora lenne a baj.A váltó patentul működik, ilyen új kora óta.Ha meg szar lesz,akkor könnyes búcsú lesz a 3éves Astrától.Majd beszámíttatom ott ahol vettem. ;)Persze rossz lenne,mert nagyon szeretjük a vasat.Most akarok rá sportdobot rakni,de egyenlőre megvárom,hogy mi lesz.Hétfőn már többet tudok majd. Szia! Egy kis játéka lehet a föl-le irányban annak a belső csuklónak, attól még nem lesz baja. Nem állítom, hogy a tiéd az jó,de az enyémben is mozog a féltengely a váltóházban. Én azt javaslom, hogy ha van rá lehetőség akkor nézzetek meg egy másik astrát is mielőtt szétborítjátok a difit, vagy eladjátok. A jobb és bal oldali kb egyformán lóg? Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 Üdv mindenkinek! Következő problémám autopályán ha tartosan megyek 3000-3500 fordulaton és ez most már rendszeres föleg pályán ha megyek. Ki irja a motor "ölstand puferung " ez a szervizkönyv szerint nincs olaj alcsony olajszint . ilyenkor le okézom fed komput félre állok szivroham ujra élesztés stb majd megnézem az olajszintet pálca letöröl nivó felső vonal jelzésnél van az olajszint olajfogyás nincs olaj van benne mi okozhatja vagy ezt csakszerviz tudja kiolvasni? Városba is sokat megyek ott egyszer sem volt ilyen. 1,8 motor 2001 tipus hiba ? A segitséget előre is kösszi Szerintem nálad az érzékelővel van a probléma mert ha olajad van és hibakód sincs akkor az olajszenzor és az értelmező elektronika között lehet valami gubanc. Próbálj kontakthiba vagy kábelszakadásra ill. hasonlókra gyanakodni és ezeket nézd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 az enyémben is mozog a féltengely a váltóházban. Attól ez még nem egészséges jelenség ;) Lehet hogy az újabb műanyag kosaras támcsapágyak ennyire szarok? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nnazgul Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 Üdvözlet! Tanácsot kérnék. Menet közben kigyulladt a műszerfalon a motorellenőrző lámpa - vagy mi (autó+villáskulcs ikon) Kb 5-10 másodpercig égett, aztán kialudt. Semmi gond nem volt addig sem, aztuán sem, sőt közben sem. Autópályán mentem, 120-130 körüli tempóban. Asszem egy emelkedőn gyorsítottam (előztem kámiont) és akkortájt gyulladhatott ki - ez azért nem biztos, de az emelkedő tetején vettem észre. Aztán kialudt. Fogyasztás gyönyörű, semmi hang vagy hatás. Mi a fene lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 Az autó megmondja mi a baja, csak ki kell olvasni a hibakódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizo Elküldve Június21, 2008 Megoszt Elküldve Június21, 2008 Szerintem nálad az érzékelővel van a probléma mert ha olajad van és hibakód sincs akkor az olajszenzor és az értelmező elektronika között lehet valami gubanc. Próbálj kontakthiba vagy kábelszakadásra ill. hasonlókra gyanakodni és ezeket nézd meg. Néhány fontos információt nem adtál meg, ami lehet a hiba oka is. Milyen olajat használasz és mikor volt lecserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Június22, 2008 Megoszt Elküldve Június22, 2008 Sziasztok Srácok! Lenne egy qrva rossz problémám a vassal! 2001 1.4 16V a gép! Tegnap elkezdett szarakodni! Megyek az úton és egyszer csak ránt egyet, majd leáll a francba! 5-10 perc, majd megint elindul! Amig nem indul, indítózás, de nem ad benyát! Kis szelep injektor soron, semmi benzin nem jön! Aztán elindul, de csak pár métert tudok menni! Leáll, nem indul és nem is jelez semmi hibát! Nem villog a chk engine, nem is világít, ha elindul el is alszik rendesen! Volt már valakinek ilyen gondja? Nem tudjuk, hogy mi lehet! A motortérben lévő kettő darab relét kicseréltem már! Nem az! Passz, már nincs ötletem! A vezérlőcomputer szarakodhat? vagy valamelyik jeladó, ami miatt letiltja a benzinszivattyút? Vagy esetleg maga a szivattyú? Kérlek segítsetek, mert tanácstalan vagyok! Köszi mindenkinek! SOS kéne, mert egy hét múlva utaznánk el H.szoboszlóra!:rolleyes: És ha addig nem lesz meg a hiba forrása, az gáz!;)( Üdv: Vass Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június22, 2008 Megoszt Elküldve Június22, 2008 cserélj főtengely jeladót... ha nincs motorfordulatszám jel akkor nincs benzin sem mert a computer azt hiszi, hogy leállitottad az autót. vagy még computer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Június22, 2008 Megoszt Elküldve Június22, 2008 cserélj főtengely jeladót... ha nincs motorfordulatszám jel akkor nincs benzin sem mert a computer azt hiszi, hogy leállitottad az autót. vagy még computer. Köszi a választ! Holnap kiolvastatom géppel, de nem hiszem, hogy bármit is jelezni fog! Remélem, hogy "csak " a jeladó a szar és nem pedig a számítógép! Ha a jeladó csere után sem megy, hol tudnék szerezni vezérlőt egy próbára? Köszi, üdv Vaga Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizo Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Köszi a választ! Holnap kiolvastatom géppel, de nem hiszem, hogy bármit is jelezni fog! Remélem, hogy "csak " a jeladó a szar és nem pedig a számítógép! Ha a jeladó csere után sem megy, hol tudnék szerezni vezérlőt egy próbára? Köszi, üdv Vaga Szia! A motortérben van a tápszivattyú relé. A két vastag lábát zárd a reléházban össze egy db dróttal. Gyújtást sem kell adni. Az összezárás elött ved le a szivattyúról a motortérbe érkező üzemanyag vezetéket, hoolandit (17 és 19-es kulcs). Tegyél alá egy kis üveget, melyet eldőlés ellen be tudsz biztosítani. Összezárás után közvetlenül működik a szivattyú. Ha tolja az üanyagot, a szivattyúd, a szűrő és az elektromos vezetékek is rendben. Ha nem további levélben elnavigállak. (Aktív autóelektronimai mérnök, műszaki tanár és több évig Opelnél műszaki igazgató voltam) HA vanak felesleges gyújtógyertyáid, nézd meg, hogy indítózás közben van-e gyújtás, bár a rángatózós leállás miatt üzemanyag hiány a gyanús. Jó munkát! Zizo Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Nem kell leszedni a benyacsövet, injektorhídon a szelepen lehet nézni, tol-e az AC. Utólagos immó/riasztó nincs a kocsiban? Mert még az is lehet gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SomaPécs Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Köszi a választ! Holnap kiolvastatom géppel, de nem hiszem, hogy bármit is jelezni fog! Remélem, hogy "csak " a jeladó a szar és nem pedig a számítógép! Ha a jeladó csere után sem megy, hol tudnék szerezni vezérlőt egy próbára? Köszi, üdv Vaga Helló! 2 hete nálam is dettó ugyanez a jelenség volt. Nálam a főtengely jeladó csere segített (a hibát ki lehetett olvasni, annak ellenére hogy nekem sem volt visszajelzés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
SomaPécs Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 És lenne nekem is egy kérdésem: 1998-as 1,2-es Astrám légtömegmérője megadta magát (hegymenetben-erőltetéskor visszaesett a teljesítmény, és átmenetileg kigyulladt a hibajelző lámpa). Kicseréltem egy utángyártottra, de 2 hét után az is megdöglött. Az egyik ismerősöm mondta, hogy ha leszűkítem a mérő előtt a levegő útját (pl. szigszalaggal), akkor elmúlik a probléma. Meg is tettem, és most valóban jó, a visszajelzés is megszűnt, csak nem tudom hogy mennyire jó ez a megoldás, elvégre gondolom azért van akkora átmérőjű vezeték benne, mert annyi kell a megfelelő légellátáshoz. A gyári légtömegmérő meg elég húzós... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SomaPécs Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 És ezzel a megoldással még az a probléma, hogy amikor üzemmeleg lesz a motor, akkor álló helyzetből gázadáskor elindul, majd 1-2 mp-re megáll a gyorsulás és csak utána gyorsul tovább. Ugyanez van sebességváltás után is, amíg lassú a gép. Gondolom, hogy ez a jelenség is légtömegmérő miatt van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Szerintetek az nagy gáz hogy a klima hütöje pucolása közben hozzá értem és a lamellái kicsit elhajlottak ez nem gáz ugye?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Szerintetek az nagy gáz hogy a klima hütöje pucolása közben hozzá értem és a lamellái kicsit elhajlottak ez nem gáz ugye?? Esztétikai hibát is kisebb hőleadó felületet csináltál, de semmi mást...egy komolyabb bogár ugyanúgy megsérti...;) ettől aludj nyugodtan és használd a gépet még sok-sok km-t :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 És ezzel a megoldással még az a probléma, hogy amikor üzemmeleg lesz a motor, akkor álló helyzetből gázadáskor elindul, majd 1-2 mp-re megáll a gyorsulás és csak utána gyorsul tovább. Ugyanez van sebességváltás után is, amíg lassú a gép. Gondolom, hogy ez a jelenség is légtömegmérő miatt van... teljesen biztos, a jeladók közűl elég sok olyan van ami nem jó semmire...és behal idő előtt...veszel belőle 2-3 db-ot gyors egymás utánba ahogy behal és már ott is vagy a gyári áránál.....amit ha előtte megveszel pl nem áll meg az autó...a puszta vagy a világ közepén... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Esztétikai hibát is kisebb hőleadó felületet csináltál, de semmi mást...egy komolyabb bogár ugyanúgy megsérti...;) ettől aludj nyugodtan és használd a gépet még sok-sok km-t :rolleyes: Nekem egy vonóhorog nézett be a Corsa elejébe és pont a hűtőkondenzátor lamelláinál állt meg, nem kicsit összenyomva őket egy jó tenyérnyi helyen+hajtott az egészen egy kis kifli alakot. Az ég világon semmi baja a lemez eldformálódásán kívűl. A kliíma nagyon hideget csinál, szinte már fázni lehet odabennt, hidegebbet fúj, mint amit a G Astra tudott... Szóval ez miatt ne aggódj, ezért újra cserélni horror összeg....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 ha leszűkítem a mérő előtt a levegő útját (pl. szigszalaggal), akkor elmúlik a probléma. Ezt kifejtenéd bővebben....? Max. nem megfelelő lesz a keverék képzés, mivel az ECU nem fogja tudni rendesen értelmezni az így beszívott légmennyiséget és ezért nem megfelelő mennyiségű benzint fog adagolni. Menni sem fog sehová, meg fogyasztani is fog nem keveset.... Tegyél bele gyárit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
SomaPécs Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 A leszűkítés annyit jelent, hogy a légtömegmérő előtt megbontom a csövet és a keresztmetszet 2 oldalára 1-1 vékony szigszalag csíkot ragasztok, ez állítólag becsapja a nem megfelelően működő légtömegmérőt. Miután ezt megtettem, valóban megszűnt a hiba, vagyis nyugodtan nyomhatom neki emelkedőn is, nem reagál úgy mint előtte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Nekem egy vonóhorog nézett be a Corsa elejébe és pont a hűtőkondenzátor lamelláinál állt meg, nem kicsit összenyomva őket egy jó tenyérnyi helyen+hajtott az egészen egy kis kifli alakot. Az ég világon semmi baja a lemez eldformálódásán kívűl. A kliíma nagyon hideget csinál, szinte már fázni lehet odabennt, hidegebbet fúj, mint amit a G Astra tudott... Szóval ez miatt ne aggódj, ezért újra cserélni horror összeg....... Ezt Én is alátámasztom, a C corsa sokkal hidegebbet fuj mint az astra G...... De miért? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
patak Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 Sziasztok! Automata klimanal azt vettem eszre, hogy ha leghidegebbre (16 fokra) allitom es bekapcsolom a legkondit (azaz kikapcsolom az ECO uzemmodot), akkor egy par perc mulva mintha atkapcsolna belso keringtetesre. Nem jelzi ki, csak abbol gondolom, hogy ha megnyomom a belso keringtetes gombot, akkor nincs a szokasos hang, ami egyebkent az atkapcsolassal jarna, illetve olyan a legbefuvas hangja, mintha belso keringtetes lenne, csak a kijelzon jelzi. ECO modban lehet ki/be kapcsolni a belso keringtetest es hallatszik is. Vkinek 5let? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts