hasu Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Sztem itt is igaz, hogy a típus (Delphi vagy Behr) csak kiszedés után látható. Bár lehet, hogy a classic II-t már konzisztensen egyfajta szellőzőrendszer típussal gyártották. A Behr típusúnál a pollenszűrő-tartó rész ajtaját fém kapcsok zárják le a Delphinél pedig ez 2db csavarral van megoldva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 A Behr típusúnál a pollenszűrő-tartó rész ajtaját fém kapcsok zárják le a Delphinél pedig ez 2db csavarral van megoldva... Igen, a pollenszűrőház ajtajáról már lehet elvileg következtetni, de akkor már az a biztos ha kiszedi az ember, ugyanis nem csak 2 féle megoldás létezett ajtórögzítés szempontból sem, ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Kérdés: A kilóméterórán megjelenő InSP-ről volt már valahol szó? 1-2 napja irogatja nekem ki az óra minden indulás előtt amikor beindítom az autót. Úgy április környékén voltam vele nagy szervízen vele ( nem márkaszervízben). Ezért nem értem miért ír ki ilyet nekem. Előre is köszke: Vicsor Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep84b Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Ha jól emlékszem úgy kel leltűntetni, hogy nyomod a nullázó gombot majd elindítod a kocsit. Ekkor eltűnik a feliratod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Ha jól emlékszem úgy kel leltűntetni, hogy nyomod a nullázó gombot majd elindítod a kocsit. Ekkor eltűnik a feliratod. Majdnem. Nyomni+gyújtás, indítani nem kell. Mi van mindenkinek olasz kezelési könyve van mint nekem??? Néha ki kell nyitni és olvasgatni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Majdnem. Nyomni+gyújtás, indítani nem kell. Mi van mindenkinek olasz kezelési könyve van mint nekem??? Néha ki kell nyitni és olvasgatni.... Köszi. De miért írja ki egyébként, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Köszi. De miért írja ki egyébként, Figyelmeztet a szervízre. De ezek szerint legutóbb elfelejtették kiütni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Figyelmeztet a szervízre. De ezek szerint legutóbb elfelejtették kiütni. Értem. Akkor nullázógomb és gyújtás egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Helló! Van egy kis gondom a légzsákvisszajelző lámpával. Mindig világít, és azt olvastam, hogy az ülés alatti kis izét kell megnézni. Az lenne a kérdésem, hogy ha leszedem az akku saruját, akkor tuti nem nyílhat ki a légzsák ha babrálom? Nem szeretném ellőni. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Helló! Van egy kis gondom a légzsákvisszajelző lámpával. Mindig világít, és azt olvastam, hogy az ülés alatti kis izét kell megnézni. Az lenne a kérdésem, hogy ha leszedem az akku saruját, akkor tuti nem nyílhat ki a légzsák ha babrálom? Nem szeretném ellőni. Köszi Józan ész szerint akkor sem, ha nem szeded le a sarut az akkuról. Különben bármilyen KH van a csatinál belerobbanna a képedbe menet közben? :D Most is valszeg azért világít, mert oxidos, rossz a kontakt, nem jó ellenállást mér. Volt itt, aki beforrasztotta fixre. (bár ehhez talán érdemes áramtalanítani a kocsit) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Helló! Van egy kis gondom a légzsákvisszajelző lámpával. Mindig világít, és azt olvastam, hogy az ülés alatti kis izét kell megnézni. Az lenne a kérdésem, hogy ha leszedem az akku saruját, akkor tuti nem nyílhat ki a légzsák ha babrálom? Nem szeretném ellőni. Köszi Azt ne felejtsd hogy ha villágít nincs sehol légzsákod, se oldal se elsők. Tech 2 kell neki hogy legyen lufid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Helló! Van egy kis gondom a légzsákvisszajelző lámpával. Mindig világít, és azt olvastam, hogy az ülés alatti kis izét kell megnézni. Az lenne a kérdésem, hogy ha leszedem az akku saruját, akkor tuti nem nyílhat ki a légzsák ha babrálom? Nem szeretném ellőni. Köszi Űlés alatti "kis izé" - azaz csatlakozóban lévő kontakt hibát fog mutatni a Tech műszer. Elegendő egy pár űlés előre-hátra állítás és megint elő fog jönni, sajnos tipushiba, ezért is szokták ezt direktbe forrasztani. A lufi nem fog berobbanni attól, hogy leveszed az akksi sarut, ehhez azért min. 30km/h sebesség és megfelelő szögben történő becsapódás szükséges többek között, hogy az elektronika érzékelje és indítsa a légzsákokat, valamint a pirotechnikai övfeszítő is behúzzon. A gond annyi, amíg nem ütteted ki a hibakódot, nincs légzsák és övfeszítés,azaz ezek a biztonsági berendezések inaktívak..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 köszönöm a segítséget. nem tudtok esetleg Pécsen valahol egy jó szerelőt, aki foglalkozik ilyennel (hibakód kiütéssel), mert ahova én járok ott sajna nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 köszönöm a segítséget. nem tudtok esetleg Pécsen valahol egy jó szerelőt, aki foglalkozik ilyennel (hibakód kiütéssel), mert ahova én járok ott sajna nincs. nézd meg a tartalomjegyzékbe a mediterran opel klub cimszo alatt talán tudnak segiteni........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lamantin Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Bosch szervíz , a Hársfával szemben ! (hibakód kiütés) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robag Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Bosch szervíz , a Hársfával szemben ! (hibakód kiütés) kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Még egy kicsit a pollenszűrökről... Megpróbáltam ma kiszedni és addig ment, hogy kesztyűtartó 6 db torx csavarral le, majd megláttam a szűrőházat. A probléma itt kezdődik, mert egy fém csattot talátam rajta (ha szemben benézek akkor a szűrőház bal oldala felé), de többet nem csak csomó csavart fentről lefelé és lentről felfelé megfogatva a ház szélein, ahol az alsó rész összeér a felsővel. Azonban maguk a csavarok műanyag hüvelybe futnak, és nem mindegyiknél lehet megállapítani, melyik is fogja össze konkrétan a szűrőház két felét. A fém csattot leszedve a ház nem nyílt ki. Tényleg az összes csavart le kell hozzá szedni a házról? Nekem tehát úgy tűnik, hogy ez sem nem tisztán csatos sem nem tisztán csavaros megoldás. Plusz egy probléma, hogy a hatlapfejű csavarok, amelyekkel fel van fogatva 6-osnak kicsik 5-ösnek meg nagyok, úgyhogy racsnis kulcs vagy elforog rajta vagy rá sem megy, marad egy régi kikopott 5-ös villás, ami már 5,5-ös és pont jó lehet rá, de azzal meg elég szenvedős lenne kicsavarni az összeset. 2004. szeptemberi Astra Classic cserélt már valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Még egy kicsit a pollenszűrökről... Megpróbáltam ma kiszedni és addig ment, hogy kesztyűtartó 6 db torx csavarral le, majd megláttam a szűrőházat. A probléma itt kezdődik, mert egy fém csattot talátam rajta (ha szemben benézek akkor a szűrőház bal oldala felé), de többet nem csak csomó csavart fentről lefelé és lentről felfelé megfogatva a ház szélein, ahol az alsó rész összeér a felsővel. Azonban maguk a csavarok műanyag hüvelybe futnak, és nem mindegyiknél lehet megállapítani, melyik is fogja össze konkrétan a szűrőház két felét. A fém csattot leszedve a ház nem nyílt ki. Tényleg az összes csavart le kell hozzá szedni a házról? Nekem tehát úgy tűnik, hogy ez sem nem tisztán csatos sem nem tisztán csavaros megoldás. Plusz egy probléma, hogy a hatlapfejű csavarok, amelyekkel fel van fogatva 6-osnak kicsik 5-ösnek meg nagyok, úgyhogy racsnis kulcs vagy elforog rajta vagy rá sem megy, marad egy régi kikopott 5-ös villás, ami már 5,5-ös és pont jó lehet rá, de azzal meg elég szenvedős lenne kicsavarni az összeset. 2004. szeptemberi Astra Classic cserélt már valaki ilyet? Én már rég cseréltem, nekem volt talán 2-3 csavar, plusz műanyag pöckök is még az alján meg tetején... Sztem más mint a tied, de azért próbálj te is keresni műanyag pöcköket tapogatva a szűrőház alján és tetején. Illetve próbáld meg azokat a csavarokat kicsavarni, amikról evidens, hogy szűrőház fedelet tartják. Esetleg nézd meg a rajzot az 'Így csináld...' könyvben, hátha rád illik vmelyik. Ha még így sem jön, csinálj képet és rakd be ide, hátha vki tudja. :D De nem hinném, hogy nagyon bonyolult lenne leszedni a fedelet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Én már rég cseréltem, nekem volt talán 2-3 csavar, plusz műanyag pöckök is még az alján meg tetején... Sztem más mint a tied, de azért próbálj te is keresni műanyag pöcköket tapogatva a szűrőház alján és tetején. Illetve próbáld meg azokat a csavarokat kicsavarni, amikról evidens, hogy szűrőház fedelet tartják. Esetleg nézd meg a rajzot az 'Így csináld...' könyvben, hátha rád illik vmelyik. Ha még így sem jön, csinálj képet és rakd be ide, hátha vki tudja. :D De nem hinném, hogy nagyon bonyolult lenne leszedni a fedelet... Először szerzek egy öt és feles villáskulcsot és azután nekiugrok! Köszi a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Először szerzek egy öt és feles villáskulcsot és azután nekiugrok! Köszi a tanácsokat! abból inkább dugó kulcsot keress....5.5-es villás csak home made van... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Pollenszűrő csere képekben Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Enyémen nem volt csavar. Simán 5db fém rögzitő csat volt rajta és azokat lepattintva kinyilt a téglalap alakú ajtó. Utána kerozin be, gyufa utána, pollen megsemmisít és ennyi. :D Najó. Azért vissza is kell csukni és a fém pocköket vissza rá pöcögtetve fel feszegetni. Megjegyzem ez könnyebb mint leszedni. Bár ha brutál, nem csillag csavarhúzót "beakasztasz neki alulról", akkor tutira lepattan a pöcökcsattmiabigyó. :D Éérteeed! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Na ma én is kiszedtem a pollenszűrőt. 3 fémpöcök tartotta, Behr típusú. Nem mintha nem lett volna jobb dolgom, de nekem is elkezdett tócsázni az utas lábánál. 3 maroknyi sáros faleveles trutymót szedtem ki a szűrőház aljából... Utána alánéztem aknából, ekkor már a lefolyón is csöpögött kifele a víz, szal úgy tűnik jó lesz. Dróttal azért belepiszkáltam a lefolyóba is picit, remélem nem kell a lefolyót is kiszedni még hozzá, hogy jó legyen, ehhez már nem volt ma türelmem. Holnap próba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Pollenszűrő csere képekben Ez a képes verzió sokat segített! Nagyon szépen köszönöm mantec! Sajnos magamon is jót nevettem, mert a képek alapján vált nyilvánvalóvá, hogy én nem a pollenszűrő házát akartam szétbontani, hanem a mellete lévő ovális (talán ventillátor) házat :D Az előző autómban teljesen más formájúak voltak a szűrők, így én eleve azt feltételeztem, hogy itt csak ovális burokban lehet :D Ez persze az én szégyenem, de azért mindenkinek köszönöm aki segíteni próbált. (Ezért nem értettem, hogy miért csak három csavarról beszéltek, mivel a másik házat sokkal több fixálja) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Május31, 2008 Megoszt Elküldve Május31, 2008 Azonban, ha már hibákról beszélünk... Ma először "besárgult" az Astra. Kivillogtattam a gáz+fék+gyújtás kombinációval és két öttagú valamint egy négytagú kódot villogot lehetséges ez? Kétszer is megcsináltam, ugyanazzal az eredménnyel. A három kód: 1 vill. 1 vill. 2 vill. 10 vill. =11210 1vill. 1vill. 2vill. 2vill.=1122 1vill.5vill.5vill.10vill.=15510 Valaki tudja, hogy ezek mit rejtnek? Egyébként a sárga lámpa az egyik újraindításnál már elaludt és azóta sem villant ki, de miután este hazaértem, mégis kivillogtattam a fenti kódokat, mert ki tudja, hátha valami komoly... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts