Vologya Elküldve Május20, 2008 Megoszt Elküldve Május20, 2008 Inkább kaszni-, mint kifejezetten műszaki probléma, de itt is megkérdem: G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Bizony bizony ki kell várni egy két pillanatot mielött beteszed lükvercbe. Kissé siettem azt sikerült megszámolni néhány fogat nem sokat csak néhányat. Baja ugyan nem mert csak egy pillanat volt az egész de azért elég szar érzés volt. Balfék voltam az biztos mert kapkodtam de azért az a marha sem külömebb aki ezt igy kitalálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Szia Smith, Ilyet már egyszer kétszer én is tapasztaltam. Szerintem ezt az ECU szándékosan csinálja... Valóban az ECU-nak lehet hozzá köze... Eddig minden G Astrámon hasonló volt a jelenség (még az újon is), még rendes önindítózás után is. Valószínű a katalizátor minél hamarabbi bemelegítése és a relatív károsanyag kibocsájtás csökkentése volt a cél ezzel a fordulatszám viszonylag magasan tartással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Mire jutottatok az AGR lezáró elektromos kütyüvel kapcsolatban? Engem érdekelne ha működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Bizony bizony ki kell várni egy két pillanatot mielött beteszed lükvercbe. Kissé siettem azt sikerült megszámolni néhány fogat nem sokat csak néhányat. Baja ugyan nem mert csak egy pillanat volt az egész de azért elég szar érzés volt. Balfék voltam az biztos mert kapkodtam de azért az a marha sem külömebb aki ezt igy kitalálta. Asszem a használati utasításban 2s szerepel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rumcice Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Sziasztok! Milyen olaj való a szervó olaj tartályba? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Sziasztok! Milyen olaj való a szervó olaj tartályba? Köszönöm! GM automata váltó+szervó olaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 GM automata váltó+szervó olaj A G Astrásoknak spéci fajta kell az elektromos szivattyú miatt B) Uhu Ákos a tudója a pontos típusnak B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rumcice Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 A G Astrásoknak spéci fajta kell az elektromos szivattyú miatt B) Uhu Ákos a tudója a pontos típusnak B) Beszéltem vele, zöld színű GM olaj kell bele. Még jó hogy felhívtam, majdnem piros ATF került bele. Az döbbenet, hogy erről a szervóolajról, olajszint ellenőrzésről és egyáltalán az egész szervókormányzásról egy szó nincs a német nyelvű kezelési könyvben se. Csak annyi, hogy ha nem jár a motor, akkor nehezebb kormányozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Sziasztok! Milyen olaj való a szervó olaj tartályba? Köszönöm! Pont ez kell bele: Transmission Oil Power Steering 1#93160548 19 40 715 GR. 4.581 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Beszéltem vele, zöld színű GM olaj kell bele. Még jó hogy felhívtam, majdnem piros ATF került bele. Az döbbenet, hogy erről a szervóolajról, olajszint ellenőrzésről és egyáltalán az egész szervókormányzásról egy szó nincs a német nyelvű kezelési könyvben se. Csak annyi, hogy ha nem jár a motor, akkor nehezebb kormányozni. Az "Így csináld...G Astra 1998-tól" című könyvben egész jól leírják a szervóval kapcsolatos teendőket. A régi olajat le kell szívni egy nagy fecskendő segítségével ..de nem célszerű az egészet , mert ha belevegősödik a rendszer akkor a légtelenítéséhez akár szét is kell szerelni az egészet... az új olaj betölt max-ig és aztán 2-3 -szor beindítani és leállítani miközben a kormányt kitekered ezt mindkét írányban célszerű elvégezni...így a légtelenítés megoldva...persze a tartály záró fedelét csak ezután kell visszatekerni Ami dúrva, hogy a legtöbb leírás és szervíz szerint az olajat csak utánna kell tölteni és nem kell cserélni...szerintem hasonló a váltóolaj-csere problémája is....csak az agáz, hogy ha gyakran kell töltögetni akkor az a rendszer életveszélyes is lehet, mert valahol szivárog...ilyenkor írány a szakember!!!!!! Szerintem 100.000 km vagy 5 év után célszerű cserélni .... nem egy nagy tétel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Nekem a f astrában 180000km után, 9 éves korában lett először leengedve szétszedés miatt, szép tisztán jött le, nem volt habos, és az új olajjal sem volt érezhetően jobb. Úgyhogy azért lehet abban valami, hogy nem írják elő a cseréjét pl 100e-ként B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Nekem a f astrában 180000km után, 9 éves korában lett először leengedve szétszedés miatt, szép tisztán jött le, nem volt habos, és az új olajjal sem volt érezhetően jobb. Úgyhogy azért lehet abban valami, hogy nem írják elő a cseréjét pl 100e-ként B) Akkor lehet, hogy vissza is lehetett volna tölteni .... B) A csere amúgy olyan lélektani dolog...a tulaj úgy érzi jobb az új olajjal és valószínűleg az új olaj paraméterei jobbak is... de a hibás szervót az új olaj nem javítja meg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 szervónak semmi baja nem volt, illetve azóta is csak annyi volt, hogy elgörbült a tárcsája egy fatuskó jóvoltából, de vissza lett egyengetve, azóta is jó B) új olaj azért szétszedés után már kell bele, de cserélni nem cseréltem volna, ha nem kellett volna szétszedni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Kényes dolog ez az elektrohidraulikus kormánymű. Édesapám G Astrájában szivárog, azaz könnyezik egy picit. Azt mondták nem igazán javítható, cserélni kellene, ami közel 400 ezer újonnan. Vagy állítólag van aki fel tudja újítani az egészet, úgy adja közel 200 ezerért. A szivárgás annyira minimális, hogy az olajszinten észre sem venni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 A szervo tartálya merre van? Hol lehet megnézni, mennyi van benne? A kezelési könyvében semmit nem ír erről... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 A szivárgás annyira minimális, hogy az olajszinten észre sem venni... akkor hozzá sem kell nyulni... majd ha ömlik a kormánymü felujitása kb 60.000 ft, vagyis én ennyiért szoktam felujittatni a kedves ügyfeleknek... csak ki kő szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 A szervo tartálya merre van? Hol lehet megnézni, mennyi van benne? A kezelési könyvében semmit nem ír erről... B) a tüzfal elött jobb oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Artur Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 Sziasztok Van egy G astránk és a hiba a következő. Elindulás utánn egy idővel vagy rögtön vagy néha talán döccenőnél a kilóméteróra magátol leesik nullára ahol ott is marad. később kigyullad a hibát jelző lámpa a műszerfalon és olyankor rendszerint már nincs alapjárat ső nekem néha az az érzésem hogy alapjáraton csak két henger megy. Valaki azt mondta egyszer és olvastam ilyent a neten is már hogy ez a nem gyári HIFI-től van mert a kijelző drótja stb... A helyzet hogy kb 4-5 hónapja benne van a fejegység és eddig nem volt gond vele. Mostmár azon is túlvagyok hogy kiszereltem mindent de továbbra sem változik semmi. Előre is köszi Artur Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 vagy a kerékagycsapágy a szar a bal első, vagy az óra vagy valahol a kábel... más lehetőség nincse B) olyankor nincs útjel, és azért világit a motorkontrol... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Artur Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 vagy a kerékagycsapágy a szar a bal első, vagy az óra vagy valahol a kábel... más lehetőség nincse B) olyankor nincs útjel, és azért világit a motorkontrol... Szia Először is köszönöm a gyors választ mindjárt be is másztam alá és látom azthiszem a kébelt amiről beszéltél. Hogy tudom kiszűrni melyik a rosz? Mert menet közben azért elég necces megmozgatni... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Artur Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 vagy a kerékagycsapágy a szar a bal első, vagy az óra vagy valahol a kábel... más lehetőség nincse B) olyankor nincs útjel, és azért világit a motorkontrol... Ja és mégvalami. Ha az óra volna rosz akkor sanszos hogy sosem menne nem? Ez csak időnként fogja magát és elindul. Bár ami mindig biztos hogy mikor reggel elindulok akkor jó, és pár km utánn lehullik a mutató... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 Ja és mégvalami. Ha az óra volna rosz akkor sanszos hogy sosem menne nem? Ez csak időnként fogja magát és elindul. Bár ami mindig biztos hogy mikor reggel elindulok akkor jó, és pár km utánn lehullik a mutató... nem, mert lehet kontakt hibás, és az olyat csinál, hogy vagy érintkezik, vagy a gödörnél megmozdul valami és akkor nem... meg kell próbálni a kábeleken sérülést keresni. a csapágyba nem látsz bele, azt csak müszerrel lehet megnézni.-.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tévés fecó Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 Sziasztok! Tévés fecó vagyok. 1.4 16V OPEL astra G autóm van, egy kombi. Olyan problémám akadt vele, hogy rángat illetve meg-meg torpan városi közlekedésnél. Ha pörgősen megyek vele akkor még nem tapasztalok ilyet. És ez a meg torpanás egyre gyakrabban fordul elő. A kis diagnosztikai jelző led, a sárga motorblokk jelzéső már igen régóta világít folyamatosan. Elvittem hibakód olvasásra. A szerelő össze-vissza szövegelt és semmit nem oldott meg. Állítólag a hátsó lambdaszonda nem jól üzemel. No meg valami EGR szelep, vagy AGR szelep nem jó talán. Találtam itt a neten hibakód egyszerű házilagos leolvasásáról is. Nem tudom, hogy igaz-e ez G ASTRA-ra is. Ugyan is inkább F ASTRA tipusokra vonatkozott az írás. A diagnosztikai csatlakozón kell összezárni A és B jelű csatlakozókat. Viszont én nem látom megjelölve a kis érintkezőket semmilyen betűvel. Mi lehet vajon a problémám a géppel? Hozzátartozik még az hogy inkább városon belül használom az autót. Lakott területen kívül nem sűrűn. Köszönöm a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Artur Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 nem, mert lehet kontakt hibás, és az olyat csinál, hogy vagy érintkezik, vagy a gödörnél megmozdul valami és akkor nem... meg kell próbálni a kábeleken sérülést keresni. a csapágyba nem látsz bele, azt csak müszerrel lehet megnézni.-.. Köszönöm szépen, meg fogom nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts