ROLÓ Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Sajnos a rohadt tolvajok elviszik az autót ha akarják és ezellen nem tudunk tenni, viszont a minél több védelem annál nagyobb biztonságban van. Needforspeed neked viszont izgulósabb, mert nagyon szép autód van és elég ritka. Sztem csak néhány tipusnál lehet "kiakasztani" a váltó zárat én is láttam szerelőt hogy is csinlja de nem opelnél.. a legjobb védelmi eszköz amit német autós újságban láttam 10 évvel ezelőtt, nem nyom meg egy gombot a delikvens az autó elindul, csak mikor hozzá ér a váltóhoz kijön belőle brutál kés, tűk meg a kormányból. Valamiét nem engedték,hogy bevezetésre kerüljön, nekem tetszene, 200 az ülésből ilyenek. Na igen..... ez kicsit brutális, de hatékony modszer, max. lehet kárpitot tisztítani utána... B) De, száradjon le az összes ilyen gané embereknek a keze, hogy más (esetleg nehezen összekuporgatott, hitelre megvásárolt és féltett) autóját elköti. Az ilyen embert...... , inkább le sem írom.....
Bálint24 Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Szerintetek mennyibe kerül egy normális márkaszervízben a 16 db hidrotőke csere munkadíja( X14XE, 99-es)? Mondtak egy összeget,de szerintem ez nagyon sok, ezrt lennék kíváncsi a véleményetekre. Köszi előre is.
ROLÓ Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Szerintetek mennyibe kerül egy normális márkaszervízben a 16 db hidrotőke csere munkadíja( X14XE, 99-es)? Mondtak egy összeget,de szerintem ez nagyon sok, ezrt lennék kíváncsi a véleményetekre. Köszi előre is. A jó minőségű hidrotőke darabja sem olcsó, nem beszélve arról, hogy azért bontani kell hozzá a motort rendesen. Én egyszer érdeklődtem ilyenről, az rémlik, hogy darabja közel 3-4 ezer HUF volt +a munkadíj 25-30 ezer HUF, azaz bőven egy kiló körül. És ami, leginkább visszatartott, azt mondta a szaki, nem biztos, hogy nem fog utánna kopogni.... Itt teljesen elbizonytalanodtam, de jó hogy nem fogtam bele, mert nem az volt a gond..... De, létezik egy olyan megoldás is, hogy lebontják és megvizsgálják őket külön-külön, (állítólag így szétszedve meg lehet állapítani melyik a hibás és csak azt cserélik) kimossák a szennyeződéseket az olajcsatornából (van amikor csak ennyi a gond és ezért "ragad" fel) visszarakják és talán jó... De a munkadíjat fizetni kell így is-úgy is.... Szerintem gondold át, vagy kérj több helyről szakvéleményt...
Bálint24 Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 A jó minőségű hidrotőke darabja sem olcsó, nem beszélve arról, hogy azért bontani kell hozzá a motort rendesen. Én egyszer érdeklődtem ilyenről, az rémlik, hogy darabja közel 3-4 ezer HUF volt +a munkadíj 25-30 ezer HUF, azaz bőven egy kiló körül. És ami, leginkább visszatartott, azt mondta a szaki, nem biztos, hogy nem fog utánna kopogni.... Itt teljesen elbizonytalanodtam, de jó hogy nem fogtam bele, mert nem az volt a gond..... De, létezik egy olyan megoldás is, hogy lebontják és megvizsgálják őket külön-külön, (állítólag így szétszedve meg lehet állapítani melyik a hibás és csak azt cserélik) kimossák a szennyeződéseket az olajcsatornából (van amikor csak ennyi a gond és ezért "ragad" fel) visszarakják és talán jó... De a munkadíjat fizetni kell így is-úgy is.... Szerintem gondold át, vagy kérj több helyről szakvéleményt... Köszi a segítséget! Már sok helyen érdeklődtem. Neked mi volt a probléma?
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Az a késes védelem azért elég meredek... mi van, ha a gyereked mászik be egy vasárnap délután az autóba az elcsent kulccsal, és megpróbálja utánozni apát, hogy vezet? B) Én azt mondom, jó a riasztó, csak az a brutál kürt nem kívülre kell, hanem az utastérbe. B)
dionaea Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Hát igen ez volt az egyik indok amiért is nem engedélyezték. Úgy emlékszem csak beindított motornál "jött volna ki a cucc" Amikor olvastam megfogadtam nekem kell ilyen. De nem lett, de azt tuti ha egyszer ellopnák az autómat akkor valami hasonlót fabrikálnék. Aztán mennék a sitre mert szegény autó tolvaj...
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Egyébként a gyerek csak ne játszon a kulcsal én sem játszok a cumival:D De az anyuka mellei már más kérdés... B)
Virgo Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Üdv mindenkinek! Az autóm egy 2002-es 1.4-es 16v g astra 39000 e km! Hideg motornál gázelvétel után,miután le esik a ford.szám kereplő,kattogó hangot hallani a motortérből,ami néhány pillanat múlva elhalkul. Valaki tapasztalt már ilyet,normálisnak mondható ez a hang? B)
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 olaj van benne rendesen? milyen? mikor volt cserélve?
dionaea Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 De az anyuka mellei már más kérdés... B) A fene az autóért áldozatokat kell hozni legyen ez az első lépés ( kitöröltem féltem a viától)
ROLÓ Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Köszi a segítséget! Már sok helyen érdeklődtem. Neked mi volt a probléma? Nálam a más viszkozitású (és minőségű) olaj segített....
Bálint24 Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Tud valaki Veszprém, Székesfehérvár, Győr környékén olyan szerelőt, akire nyugodtan rábízhatom az Astrámat? Ezelőtt Mitsubishim volt, a márkaszervízről inkább ne beszéljünk, viszont találtam Pesten egy srácot,Tomitsut. Ha valakinek szüksége lenne egy kiváló szakemberre, megadom az elérhetőségét. Jó lenne ehhez az autóhoz is találni egy ilyet... B)
Bálint24 Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Nálam a más viszkozitású (és minőségű) olaj segített.... Már próbáltam, úgyhogy akkor csere... B) Köszi a segítséget!
uhuhu Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Üdv mindenkinek! Az autóm egy 2002-es 1.4-es 16v g astra 39000 e km! Hideg motornál gázelvétel után,miután le esik a ford.szám kereplő,kattogó hangot hallani a motortérből,ami néhány pillanat múlva elhalkul. Valaki tapasztalt már ilyet,normálisnak mondható ez a hang? B) a szivócsonk kerepel.
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 az nem csak a twinportoknál szokott hibajelenség lenni? B)
Virgo Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 a szivócsonk kerepel. Az bővebben mit jelent?Normális dolog? Köszi a választ! B)
dti Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 sziasztok! segitsen valaki, hogy a barometrikus szenzor hol találhato.(astra 2.0dti 2003.évjárat)
laci1978 Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Van egy 2002 es 1.4 z14xe es g astrám 98000 ezer kilóméter van benne. Egy ideje elég hangosan el kezdett kopogni valamelyik hidrotőkém. Meg lehet állapítani hogy melyik szól vagy mind a 16 -ot ki kell cserélni? Mi a külömbség a gyári hidrotőke és az utángyártott között az árán kívül?!
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Van egy 2002 es 1.4 z14xe es g astrám 98000 ezer kilóméter van benne. Egy ideje elég hangosan el kezdett kopogni valamelyik hidrotőkém. Meg lehet állapítani hogy melyik szól vagy mind a 16 -ot ki kell cserélni? Mi a külömbség a gyári hidrotőke és az utángyártott között az árán kívül?! a minősége és tartóssága B) szokásos kérdés: olaj? milyen? mikor volt cserélve? rakj bele egy jó minőségű 10W40-et B)
uhuhu Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 az nem csak a twinportoknál szokott hibajelenség lenni? B) ott a twinport szelep kerepel. a Z16XEP nél is szét szokott esni a szivócsonk...
uhuhu Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 Az bővebben mit jelent?Normális dolog? Köszi a választ! B) nem normális. a szivócsonkban van egy levegőterelő lemez, ami kikopott, és mozog és az kerepel. egy bizonyos kopás alatt lehet javitani, de utána csere.
opel16v Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 ott a twinport szelep kerepel. a Z16XEP nél is szét szokott esni a szivócsonk... Eddig abban a hitben éltem, hogy a Z16XEP a twinport... B)
Virgo Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 nem normális. a szivócsonkban van egy levegőterelő lemez, ami kikopott, és mozog és az kerepel. egy bizonyos kopás alatt lehet javitani, de utána csere. Értem,de meleg motornál miért nem lehet hallani?Nekem ez fura!
uhuhu Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 meleg motornál motorfék üzemben, vagy ha visszaejted a fordulatot akkor sincs hang?
Virgo Elküldve Május12, 2008 Elküldve Május12, 2008 meleg motornál motorfék üzemben, vagy ha visszaejted a fordulatot akkor sincs hang? Motorféknél nem rémlik,hogy hallottam volna,meleg motornál nem hallani,de legközelebb jobban fülelek!
Recommended Posts