Bandi25Bp Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Ok csak a régi nyári gumimmal is csinálta a télivel is most meg új alúfelnivel új toyo proxess t1r gumikkal is csinálja és rázza a kormányt. A futómü tutira jó a féltengelycsuklókat is megnézettem kimosták ujrazsírozták a gumik kizárva az nem lehet de azért kösz :sowwy: :lol: Ha valali találkozott ilyen problémával lécci irjon! Szia! Ezt a rázást okozhatják a belső féltengelycsuklók is, Astra G-nél már volt rá példa, persze inkább olyan kocsikban amiben sok volt a kilométer. Ha már mindent kizártatok akkor érdemes lenne megnézni, hogy milyen állaptban vannak a belső csuklók. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Sziasztok! 2006- os G Astrámon első fékbetétet cseréltem. (37e km). Összeszerelés után olyan mintha „lelevegősödött” volna a fék. Lesüllyed a fékpedál, de ha fékezés előtt „megpumpálom” akkor ott és ugyanúgy fog mint korábban. Számomra érthetetlen a dolog, mert a fékbetéteken kívül semmihez sem nyúltam. Visszatoltam a munkahengereket és összeszereltem. Csoda történt? Cseréljek féktárcsát is ? Minden ötleltet szívesen fogadok, köszi előre is. Szia! Ha nem vétettél semmi szerelési hibát akkor ahogy bekopik a fékbetét, ez a jelenség el fog múlni. A betétek külső belső széleit egy lereszelted? Én leszoktam picit törni reszelővel, hogy ne a féktárcsa vállához feküdjön az új betét. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Szia! Ha nem vétettél semmi szerelési hibát akkor ahogy bekopik a fékbetét, ez a jelenség el fog múlni. A betétek külső belső széleit egy lereszelted? Én leszoktam picit törni reszelővel, hogy ne a féktárcsa vállához feküdjön az új betét. Üdv: András az uj beszerelésnél általában elöfordulnak dolgok de elmulnak ezek a mellékzöngék de amig be nem kopik ovatosan száguldozz ........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
milanmilan Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 Szia! Ezt a rázást okozhatják a belső féltengelycsuklók is, Astra G-nél már volt rá példa, persze inkább olyan kocsikban amiben sok volt a kilométer. Ha már mindent kizártatok akkor érdemes lenne megnézni, hogy milyen állaptban vannak a belső csuklók. Üdv: András köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dimitry Elküldve Május5, 2008 Megoszt Elküldve Május5, 2008 a kézifékkar alatt A baj csak az,hogy az Astra G-ket már nem lehet kivillogtatni,mintahogy a "97" utáni Astra F-ket sem Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 A baj csak az,hogy az Astra G-ket már nem lehet kivillogtatni,mintahogy a "97" utáni Astra F-ket sem miért is nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 az enyémet kilehetett, és jól ki is adta a hibakódot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Mert attól is rázhat. Sima haladáskor is? Nem csak fékezéskor? (én eddig azt hittem...) :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
igazolo Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Sziasztok! Hol találom a pollenszűrőt(G astra 2000 évj.)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Sziasztok! Hol találom a pollenszűrőt(G astra 2000 évj.)? Elvileg a kesztyűtartó mögött. Visszább itt a fórumban leírják, hogy kell kiszedni a kesztyűtartót, valamint mögötte a takarólapot, ahol lehet cserélni. Érdemes visszaolvasni. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Sima haladáskor is? Nem csak fékezéskor? (én eddig azt hittem...) :sowwy: Pedig az rázhat alapból is. Finoman kezdi általában 100-110-es sebesség körül legtöbb esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
milanmilan Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Na most akkor mitöl ráz? 90nélk kezdi igaz 170nél már nem remeg a kormány ja és közvetlenül gátlócsere után kezdte el! Az viszont tényleg nem lehet mármint a gátló. Ezért átraktam csajom astrájából a gátlókat azzal is csinálta rázott. A téli gumikkal is ráz az új nyári gumikkal is! Komplett féltengely nem lehet nem? Akkor már kisebb sebeségnél is rázna. Külnben 3 autószerelő barátommal se jöttünk rá mitől csinálja Egy féltengely meg 100000ft kicsit húzós föleg mivel nem egyforma a kettő! Ha valaki találkozott már ilyen problémával az lécci segítsen :sowwy: :lol: ! köszönöm köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
igazolo Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Ok, köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május6, 2008 Megoszt Elküldve Május6, 2008 Na most akkor mitöl ráz? Féltengelycsukló csak akkor okozhatja, ha már kézzel rángatva is simán érezhető a kotyogása a tengelynek benne. Féktárcsa lesz az szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Uhuhu!! Töled szeretnék kérdezni. Van egy g astrám 2008-as 1500km van benne,minden jó csak zavar benne valami. Én ezt az autot kb 4-5 napig nem igazán használom mert dolgozom. Kérdésem szerinted mi ahelyes hosszu távra nézve ha naponta járatom eliditom pár percig,vagy csak haggyam mert állásában nem lesz semmi baja? Uj még szinte járatásnál mindenre odafigyeltem amit mondtak és rendben is van vele minden csak tartok kicsit ettöl a sok állástol. Hétvégeken 300-400km hétköznap szinte semmi:( Ha van valami hasznos tipped megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Uhuhu!! Töled szeretnék kérdezni. Van egy g astrám 2008-as 1500km van benne,minden jó csak zavar benne valami. Én ezt az autot kb 4-5 napig nem igazán használom mert dolgozom. Kérdésem szerinted mi ahelyes hosszu távra nézve ha naponta járatom eliditom pár percig,vagy csak haggyam mert állásában nem lesz semmi baja? Uj még szinte járatásnál mindenre odafigyeltem amit mondtak és rendben is van vele minden csak tartok kicsit ettöl a sok állástol. Hétvégeken 300-400km hétköznap szinte semmi:( Ha van valami hasznos tipped megköszönném. Csab beindítani, és pár percig járatni semmi értelme nincs!4-5 napig ha nem megy az nem gond! 1 nem melegszik be a motor(olajnak sem tesz jót, kipufogód gyorsabban elkorodálodik, stb....!) 2 minden hideginditásnál kopik legjobban a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Csab beindítani, és pár percig járatni semmi értelme nincs!4-5 napig ha nem megy az nem gond! 1 nem melegszik be a motor(olajnak sem tesz jót, kipufogód gyorsabban elkorodálodik, stb....!) 2 minden hideginditásnál kopik legjobban a motor köszi szépen valami ilyesmire gondoltam én is Köcce. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Féltengelycsukló csak akkor okozhatja, ha már kézzel rángatva is simán érezhető a kotyogása a tengelynek benne. Féktárcsa lesz az szerintem. Én pont így jártam, három motortartóbak volt törött, csere után megszünt a rázkódás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Uhuhu!! Töled szeretnék kérdezni. Van egy g astrám 2008-as 1500km van benne,minden jó csak zavar benne valami. Én ezt az autot kb 4-5 napig nem igazán használom mert dolgozom. Kérdésem szerinted mi ahelyes hosszu távra nézve ha naponta járatom eliditom pár percig,vagy csak haggyam mert állásában nem lesz semmi baja? Uj még szinte járatásnál mindenre odafigyeltem amit mondtak és rendben is van vele minden csak tartok kicsit ettöl a sok állástol. Hétvégeken 300-400km hétköznap szinte semmi:( Ha van valami hasznos tipped megköszönném. nem kell járatni... 4-5 nap nem csinál bajt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hétördög Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 nem kell járatni... 4-5 nap nem csinál bajt... semmi gond legalább marad elég benzín a hétvégi furikázásra .Semmi esetre se indítgasd feleslegesen mert egy motornak rosszabb ha elindítgatod minden nap pár percre mindha áll egy hetet és utána mész vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tobzos Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Sziasztok, Korábban valakinek volt egy olyan panasza, hogy az autója gumija furcsa hangot ad, de ugyanaz a gumi acálfelnin teljesen tökéletesen futott. Ez most azért jutott eszembe, mert én is most akarom felrakni az alufelnijeimet. Nem lehet, hogy nem megfelelő központosító gyűrű volt abban a felniben? Szerintem ha az nem passzol tökéletesen az agyra, akkor a kerék nem biztos, hogy középpontosan kerül fel, mert a csavarok nem feltétlenül találnak hibátlanul a helyükre a felniben. Főleg ha más a kónusz... És akkor a kérdésem: mi a pontos belső mérete a G Astrára való központosító gyűrűnek? Tizedre pontos méret kellene, ha esetleg tudja valaki. Köszi, Tobzos Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 van egy érdekes jelenségem: nyári gumival és felnivel (gyári Dunlop gumi,gyári opel alufelni) egy picit balra húz a kocsi. a téli gumival és lemezfelnivel (gyári ezis),meg egyáltalán nem. mindkét felnigarnítúra centírozva,semmi hibájuk nincs,nem ráz,nem üt,teszi a dolgát mi okozhatja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 van egy érdekes jelenségem: nyári gumival és felnivel (gyári Dunlop gumi,gyári opel alufelni) egy picit balra húz a kocsi. a téli gumival és lemezfelnivel (gyári ezis),meg egyáltalán nem. mindkét felnigarnítúra centírozva,semmi hibájuk nincs,nem ráz,nem üt,teszi a dolgát mi okozhatja ezt? Szerintem ha felni tuti biztos hogy jó akkor 90% hogy a gyári Dunlop gumidnak a Tread vagyis a futó felülete kicsit el van csuszva és a gumigyárban nem vették észere vagy a gépük nem mutatta ki a hibát. Probáld ki hogy össze cseréled a 2 elsö kereket,ha ugy is huz csak jobbra akkor egyértelmü. Nem tom mikori az autod de már hallottam erröl a jelenségröl a Dunlop gumiknál. Amugy igényesebb gumigyárakban az ilyenek re figyelnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 Szerintem ha felni tuti biztos hogy jó akkor 90% hogy a gyári Dunlop gumidnak a Tread vagyis a futó felülete kicsit el van csuszva és a gumigyárban nem vették észere vagy a gépük nem mutatta ki a hibát. Probáld ki hogy össze cseréled a 2 elsö kereket,ha ugy is huz csak jobbra akkor egyértelmü. Nem tom mikori az autod de már hallottam erröl a jelenségröl a Dunlop gumiknál. Amugy igényesebb gumigyárakban az ilyenek re figyelnek. 2006os Astra Classic,a híres nevezetes f0s Dunlop Sport gumikkal :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 2006os Astra Classic,a híres nevezetes f0s Dunlop Sport gumikkal :sowwy: Igazábol talán kézzel is meg tudnád nézni csak ahhoz lekéne venni a felniröl. Ha ez mondjuk meg van akkor csak megfogod a 2oldalát és széthuzod. Ha az egyik oldala ugyan akkora erövel huzva jobban ki jön akkor a gumid rossz BCT hibás. Szerintem tuti ez a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts