telo Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Olajcsere megvolt. Végül is Castról ment bele. Észrevettem, hogy 2000 fordulaton, csak ott , és álló helyeztben, mivel menetközben nem hallom, vacsok a motor, olyan hangot ad, mintha tocsogna az olajban, vagy valami olyasmi, sem alatta, sem felette ezt nem lehet hallani csak ott. Ez mi lehete? Roló, nem ilyesmi volt nálad is a jelenség a kartergáz elvezető cső eltömődéskor? Vagy az nem nálad volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Mármint a csatlakozót gondolom. Menj körbe a többin is, hátha... :D Vezetéksérülést nem látsz? Nyakban a szenzornál nincs kikezdve a vezeték szigetelés, illetve nincs megtörve a kábel? Igen, a csatit is meg a kábel nyak részét ahol az agyhoz csatlakozik. A külső szigetelés(borítás) nyaknál ki van szakadva, tulajdonképpen csúszkál a 2 vezetéken ami viszont úgy tűnik sértetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Igen, a csatit is meg a kábel nyak részét ahol az agyhoz csatlakozik. A külső szigetelés(borítás) nyaknál ki van szakadva, tulajdonképpen csúszkál a 2 vezetéken ami viszont úgy tűnik sértetlen. Sajnos akkor az a szenzor tuti cserés lesz. beázik ott, és megeszi a belsejét a sós víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Sajnos akkor az a szenzor tuti cserés lesz. beázik ott, és megeszi a belsejét a sós víz. Remélem csak az és nem a vezérlő vagy valami komolyabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Remélem csak az és nem a vezérlő vagy valami komolyabb. az sem túl olcsó... és csak gyáriban érdemes megvenni, utángyártott érzékelők nem szokták meghálálni magukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 a gyári ABS es kerékagy / mert ugye egyben van/ közel 70 e ft. nekem utoljára 35 ért hoztak gyári kerékagyat dobozban.... ha kell meg tudom kérdezni,hogy van e még ebből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 az sem túl olcsó... és csak gyáriban érdemes megvenni, utángyártott érzékelők nem szokták meghálálni magukat. Amit nemrég kérdeztem, komplett hátsó dobfék (azaz ami a hátsó hídra van csavarozva) 21e Ft 1.4-es benzines Astrára.... És az ABS szenzort nem is lehet külön cserélni, SKF gyártja, ugyanugy mint a kerékcsapágyazász is, amivel egybe van építve Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 a gyári ABS es kerékagy / mert ugye egyben van/ közel 70 e ft. nekem utoljára 35 ért hoztak gyári kerékagyat dobozban.... ha kell meg tudom kérdezni,hogy van e még ebből... Köszönöm kedvességed uhuhu előre is és régi bár nem túl hosszú ismeretségünkre való tekintettel is :-). Első körben ajánlottak 21 ezerért egy nem tudom milyent. Ma megkérdezem milyen garancia van erre. Mindenesetre itt már nincs olyan egetverő árkülönbözet és ez megfontolandó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vicsor Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Sziasztok! Én ma vittem szerelőhöz a kocsit. Féket cserélnek rajta ( elvileg szükséges) 20000 Ft+4-5000 szerelésidíjért. Megkértem nézzék át a kocsit egy kissé. Ha kell cseréljék le a fékolajat és a motor olajat is. Ez elvileg 30-40000 Ft-ba kerül majd nekem. Szerintetek ez sok nagyon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lord Andris Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Sziasztok! Ma elvittem az autót lengéscsillapító vizsgálatra. A járművizsgálati jegyzőkönyvön ez áll: Maradó talperő értékek %-ban Bal első: 50,4 Jobb első: 55,1 Eltérés: 8,5 Bal hátsó: 42,3 Jobb hátsó: 42,9 Eltérés: 1,4 Annyit mondtak, hogy ezek jó értékek. Elmagyarázná nekem valaki, hogy mi az a maradó talperő érték? Mit fejeznek ki ezek a számok? Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
woodly Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Sziasztok! Már egy ideje figyelemmel kísérem a fórumot,én is astra tulajdonos vagyok.Próbáltam keresni a bajomra valamit a sok okos dolog között,de nem találtam.Ezért szeretném a segítségeteket kérni.Az én problémám a következő lenne: Van egy 1998-as astra td autóm GM motoros,150.000km-rel.A baj 1 hónapja kezdődött,elkezdett kéken füstölni az autó.Ez csak hidegen,beindításkor jelentkezik,és kb. 10 másodpercig zakatolva jár a motor,azután minden ok. Eddig az olajat minimálisan ette,de most jobban csipegeti.Mindíg 5W-40-es olajat teszek bele.Az autó menet közben nem füstől.Szerintetek mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Ezek még éppen jó értékek... 10000km múlva már biztos nem lehetne legálban áttolni műszakin :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Mindíg 5W-40-es olajat teszek bele.Az autó menet közben nem füstől.Szerintetek mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm! Próbálj bele egy jó 10W40-est. Pl Metabond Speed, Mobil1, Castrol... az több mint valószínű, hogy megoldja a problémád. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Köszönöm kedvességed uhuhu előre is és régi bár nem túl hosszú ismeretségünkre való tekintettel is :-). Első körben ajánlottak 21 ezerért egy nem tudom milyent. Ma megkérdezem milyen garancia van erre. Mindenesetre itt már nincs olyan egetverő árkülönbözet és ez megfontolandó. A 21e a gyári. Én kérdeztem a Bárdinál is, ott 29e-et mondtak rá, az is ugyanaz mint a gyári, csak több emberen megy keresztül. Amugy az SKF gyártja a GM-nak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Sziasztok! Ma elvittem az autót lengéscsillapító vizsgálatra. A járművizsgálati jegyzőkönyvön ez áll: Maradó talperő értékek %-ban Bal első: 50,4 Jobb első: 55,1 Eltérés: 8,5 Bal hátsó: 42,3 Jobb hátsó: 42,9 Eltérés: 1,4 Annyit mondtak, hogy ezek jó értékek. Elmagyarázná nekem valaki, hogy mi az a maradó talperő érték? Mit fejeznek ki ezek a számok? Köszi! :D Én most nézettem a Corsámon, mondjuk nálam lényegesen jobb értékeket hozott (70% körüli) és azt mondta a szaki, hogy műszakin 35% -os értéket még elfogadnak, az alatt már OFF.... "Nagyvonalakban" a lengéscsillapítód jóságának % -os értékei a számok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március31, 2008 Megoszt Elküldve Március31, 2008 Roló, nem ilyesmi volt nálad is a jelenség a kartergáz elvezető cső eltömődéskor? Vagy az nem nálad volt? Igen, igen! Teljesen nem szünt meg,de lényegesen csökkent. Én klattyogásnak neveztem, de ez a tocsogás tényleg találó kifejezés, olyan mint ha egy forgó vmit félig belemártanál egy vízzel teli edénybe..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jratkai Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Szia Kapcsolási rajz, kézikönyv (service manual) Astra G-hez (Z14XE motoros) hol tölthető le? http://members.fortunecity.de/warrior7/ más motorúakhoz jó kapcsolási rajz Tempomatot lehet úgy beleszerelni, hogy csak az indexkart cserélem le egy tempomatos karra, bedugom a tempomat aljzatba is és a komputer már fel is ismeri és működik? skype: janosratkai Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Sziasztok! Már egy ideje figyelemmel kísérem a fórumot,én is astra tulajdonos vagyok.Próbáltam keresni a bajomra valamit a sok okos dolog között,de nem találtam.Ezért szeretném a segítségeteket kérni.Az én problémám a következő lenne: Van egy 1998-as astra td autóm GM motoros,150.000km-rel.A baj 1 hónapja kezdődött,elkezdett kéken füstölni az autó.Ez csak hidegen,beindításkor jelentkezik,és kb. 10 másodpercig zakatolva jár a motor,azután minden ok. Eddig az olajat minimálisan ette,de most jobban csipegeti.Mindíg 5W-40-es olajat teszek bele.Az autó menet közben nem füstől.Szerintetek mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm! lehet hogy elkezdi enni az oilt nekem f astrám csinálta ezt de az oilt akkor is ette mikor már meleg volt a motor próbálj 10w40-es oilt bele mert az valamivel sürübb de az oilcs .intervallum is lecsökken......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Sziasztok! Én ma vittem szerelőhöz a kocsit. Féket cserélnek rajta ( elvileg szükséges) 20000 Ft+4-5000 szerelésidíjért. Megkértem nézzék át a kocsit egy kissé. Ha kell cseréljék le a fékolajat és a motor olajat is. Ez elvileg 30-40000 Ft-ba kerül majd nekem. Szerintetek ez sok nagyon? húszezer??? 11 ezer párszáz forint a fékbetét.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
woodly Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Próbálj bele egy jó 10W40-est. Pl Metabond Speed, Mobil1, Castrol... az több mint valószínű, hogy megoldja a problémád. Köszönöm a vállaszod,(most leszek olajcserés)megfogadom a tanácsod.Azt elfelejtettem tegnap leírni,hogy prolongot raktam bele,és azóta füstől az autó.Szerinted ennek is van köze hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fidorrr Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 sziasztok! tud nekem valaki segiteni, hogy a belsökeringetés szabályzó csapantyút mivel tudnám potolni, a motor jó, a muanyag doboz tökéletes, csak a forgató tengely tört el amivel a motor forgattya a fedelet.... és q va drága .... Ja és G Astra 1,7 dti Delphi futés rendszer Link to comment Megosztás: More sharing options...
woodly Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 lehet hogy elkezdi enni az oilt nekem f astrám csinálta ezt de az oilt akkor is ette mikor már meleg volt a motor próbálj 10w40-es oilt bele mert az valamivel sürübb de az oilcs .intervallum is lecsökken......... Megpróbálom,köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Köszönöm a vállaszod,(most leszek olajcserés)megfogadom a tanácsod.Azt elfelejtettem tegnap leírni,hogy prolongot raktam bele,és azóta füstől az autó.Szerinted ennek is van köze hozzá? én a prolongal ugy jártam olyan lett töle az oil mint a viz oilcsere után tettem bele és motorcsere lett belöle egy ascona volt a drága 86-os szerintem felejtsd el .............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
profile Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Tempomatot lehet úgy beleszerelni, hogy csak az indexkart cserélem le egy tempomatos karra, bedugom a tempomat aljzatba is és a komputer már fel is ismeri és működik? ennyire azért nem egyszerű... kell kuplungkapcsoló meg ha nem megfelelő a mostani, akkor fékpedál-kapcsoló is bele. utána tech2-vel aktiváltatni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 én a prolongal ugy jártam olyan lett töle az oil mint a viz oilcsere után tettem bele és motorcsere lett belöle egy ascona volt a drága 86-os szerintem felejtsd el .............. Sztem rosszul csináltad. Olaj cserénél homokot kellett volna bele öntened nem olajat. Úgy nem lett volna gond. :D . Én régen a skodámba öntöttem vmi hasonló adalékot. olyan gyönyörüen füstölt tőle, hogy ihaj. Akkor megfogadtam maradok a 10ezrenkénti olajcserénél, jó minőségű olajból.A többi humbukk, vagy fölösleges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts