Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A céges corsában(1.4 twinport)is ugrál az alapjárat,de megy mint a villám.Szerintem az lesz az alapjárati léptető motor.Például az ismerősöm fiat bravájában tönkrement,ott az alapjárat 500-t is ugrált 60000-be került egy új(Bosch)

Köszi, ez nem ugrál egyáltalán, néha -néha szinte észrevehetetlenül moccan egyet (50-100) a mutató alig jelzi.

Szerintem tisztítás lesz a vége (ha erősebben jelentkezik), csak nem ismerem ezt a típust, ezért tettem fel a képet.

Gabi fogalmazott a legtalálóbban, olyasmit produkál ahogy írta.....

Link to comment
Megosztás:

Kicsit furcsa hogy így aggódsz a hidrotőkék miatt, közben meg a lehető legrosszabb olajjal eteted a géped :D

Csak 2-3 ezer forinttal kéne többet rászánnod, és jó minőségű olaj menne bele... ezen nem szabad spórolni :D

A csattogás hál' Istennek megszűnt.Valószínűleg idő kellet, hogy kijárja a hidrotőkéből a régit.

A GM olajakkal kapcsolatban igen erősen megoszlanak a vélemények.Én személyes kapcsolataim alapján nem hallottam panaszt felőle, mert akkor valószínűleg nem ezt használnám.Sokan megveszik az autójukba a lehető legdrágább szintetikus olajat, hogy aztán nyugodt lelkiismerettel nyilatkozhassanak lenézően a gyengébb árfekvésű olajak használóiról.Én nem tartozom közéjük.Azt adom az autónak, amit ajánlanak bele.Sajnos nem tehetem meg, hogy egy márkanévért fizessek 2-3x annyit.Ez gyári Opel motorolaj, a boltban is ezt ajánlották bele, holott nekik a 2000ft-os szintetikus jobban eladó lenne.

Hogy hamisítják......?Ez benne van a pakliban.A Mobil1 olajos flakon feltöltésénél sem vagyunk ott, hogy meggyőződjünk , valóban az van-e benne, ami rá van írva.... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szervó ügyben szeretnék egy kis segitséget kérni! Írtátok, hogy zöld színű gyári olaj kell bele. Én piros színű hidraulika olajjal öntöttem utánna, mert azt mondták az kell bele. Elég hangos, furcsa szívó hangja van, ha már csak egy kicsit megmozdítom a kormányt is, de ez mielőtt beleöntöttem az olajat akkor is így volt. Szivattyú? Lehet az olajtól van vagy más?

a piros szervoolaj megöli a pumpát...

Link to comment
Megosztás:

A csattogás hál' Istennek megszűnt.Valószínűleg idő kellet, hogy kijárja a hidrotőkéből a régit.

A GM olajakkal kapcsolatban igen erősen megoszlanak a vélemények.Én személyes kapcsolataim alapján nem hallottam panaszt felőle, mert akkor valószínűleg nem ezt használnám.Sokan megveszik az autójukba a lehető legdrágább szintetikus olajat, hogy aztán nyugodt lelkiismerettel nyilatkozhassanak lenézően a gyengébb árfekvésű olajak használóiról.Én nem tartozom közéjük.Azt adom az autónak, amit ajánlanak bele.Sajnos nem tehetem meg, hogy egy márkanévért fizessek 2-3x annyit.Ez gyári Opel motorolaj, a boltban is ezt ajánlották bele, holott nekik a 2000ft-os szintetikus jobban eladó lenne.

Hogy hamisítják......?Ez benne van a pakliban.A Mobil1 olajos flakon feltöltésénél sem vagyunk ott, hogy meggyőződjünk , valóban az van-e benne, ami rá van írva.... :D

na te nem leszel az opel16vé barátja :D

én is opel olajjal járok... :D tudom ciki, de ezvan :D

Link to comment
Megosztás:

na te nem leszel az opel16vé barátja :D

én is opel olajjal járok... :D tudom ciki, de ezvan :D

Rádkényszerítik, hogy cikinek érezd! :D Megveheted a legdrágább, legjobbnak hitt olajat is, biztos hétszentség, hogy másnap találkozol valakivel, aki lemocskolja épp azt a fajtát :D .Igaza van opelnek, hogy nem lehetek igényes a motor hangjára, ha igénytelen olajjal etetem...de nem is szerettem volna olajminőségről vitát nyitni.Egy hibajelenségről érdeklődtem, de már megszűnt, miután friss ipari hulladékot öntöttem a motorba. :D

Opellel pedig nem barátkozni akarok, hanem a gyakorlatias véleményére vagyok kíváncsi :D ...amivel aztán vagy egyetértek, vagy nem, de szerintem ezellen neki sincs kifogása.

Link to comment
Megosztás:

Már nem merem általánosságban leszólni az opel 10w40 olajat sem, mert tudom hogy abból is van több

származási helyű... :D amit tudok, Patyi Laci jóvoltából, hogy a 60L-es hordós 10w40-es opel olaj

a totaltól származik, hologramos címke is bizonyítja, és neki semmi baja a minőségével. Viszont pár évvel

ezelőtt én is próbáltam egy kannás 4 vagy 5 literes (már nem emlékszem pontosan) ilyet, amin viszont

nem volt feltüntetve származás, csak hogy made in eu... na az ocsmányul szar minőség volt, még aznap

le lett engedve az autóból... és az a kanna normális kereskedésből származott, nem kéz alól... szóval

vigyázni kell ezzel, mert meg lehet szívni vele. Én olyan olajat használok speciel, aminek 1700Ft/L a kisker

ára (metabond), és nem ismerek jelenleg ennél jobb minőségűt, ami meggyőzött volna... :D

Link to comment
Megosztás:

a corsa c ben nincs alapjárati motor.

amit lefényíképeztél az a folytószelepház, azt lehet megpucolni...

Köszi Uhuhu az infót, egy gonddal kevesebb....

Azt áruld már el nekem légyszi, hogy az az ovális fekete műanyag ott elöl (ahová a csati is bemegy), szóval az mi?

Látok rajta fém körmöket, gondolom ott bontható, de érdemes megbontani (szétugrik, nem könnyű összerakni...stb) ,vagy inkább ne nyúljak hozzá?

Én az elektromos gázpedál jeladóra vagy érzékelőre gondolok, de lehet tévedek.

Ha már megpucolom érdemes lecsavarozni az egészet (4 torx ) és úgy tisztítani egyben?

Köszi előre is... :D .

Link to comment
Megosztás:

Én az elektromos gázpedál jeladóra vagy érzékelőre gondolok, de lehet tévedek.

Az maga az elektromos gázpedál, azaz a folytószelep állító motor. És nem érdemes piszkálni :D

Ha akarsz valami jót tenni, önts a tankba egy doboz piros protecet, és jól hajtsd ki. :D

Utána nem árt benyaszűrőt cserélni :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Olvasgattam a motorolajokról, amit írtatok. Milyen olajat ajánlotok? Nekem 1.2 16V motorom van.

Köszi

Nos, ha olvastad: Opel16V tud Metabondot, a fórumon sokan vannak megelégedve az olajukkal! Nekem speciel a Mobil 1 a favorit: de ahány ház, annyi szokás....1 biztos: olajon-szűrőkön ne spórolj és ha lehet, 10ezer km-enként cseréld ki őket! :D

Link to comment
Megosztás:

Nos, ha olvastad: Opel16V tud Metabondot, a fórumon sokan vannak megelégedve az olajukkal! Nekem speciel a Mobil 1 a favorit: de ahány ház, annyi szokás....1 biztos: olajon-szűrőkön ne spórolj és ha lehet, 10ezer km-enként cseréld ki őket! :D

Castrol :D

Link to comment
Megosztás:

Az maga az elektromos gázpedál, azaz a folytószelep állító motor. És nem érdemes piszkálni :D

Ha akarsz valami jót tenni, önts a tankba egy doboz piros protecet, és jól hajtsd ki. :D

Utána nem árt benyaszűrőt cserélni :D

Ez a protec injektortisztító, vagy hasonló?

Csak márkaszervízben (kereskedésben) vagy benzinkutaknál is van?

Egy vmit nem igazán értek : ha felodja a szennyeződéseket (injektor) a részecskék hogy távoznak a rendszerből, esetleg ekkor nem lehet tömődés?? :D

Link to comment
Megosztás:

A szűrő után már nem lehet olyan szennyeződés, ami eltömítheti az injektort, legalábbis normális esetben.

A szűrőt is azért érdemes csak cserélni, mert a tankban levő szutyit is feloldja ez a protec, és eltömíti elég

rendesen a szűrőt.

Én eddig csak márkaszervízből tudtam szerezni.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Egyszer régen, írtam, hogy nem reagál a gázra az autó.....

Szóval, az utolsó tünet az volt, hogy még párszor le is állt a moci teljesen és kb 1 órás várakozás után elindult.

Szóval hétfőtől szervizben van.

Hétfő: Minden fontos alkatrészből újat kapott, teljes tisztitó kúra, majd próba sajnos nincs javulás

Kedd: AGR szelep elzárás, majd próba, így már legalább nem áll le. De a fordulat szám nagyon visszaesik, helyenként 500 alá is. +beszélgetés az opel szervizzel, de áhh esélytelen

Szerda: Most beszéltem velük, Az elektronikát nézik, már cseréltek valami kábelt, de eddig semmi eredmény.

Valakinek van valami ötlete még, hogy mi lehet a hiba oka? [siros smile]

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Egyszer régen, írtam, hogy nem reagál a gázra az autó.....

Szóval, az utolsó tünet az volt, hogy még párszor le is állt a moci teljesen és kb 1 órás várakozás után elindult.

Szóval hétfőtől szervizben van.

Hétfő: Minden fontos alkatrészből újat kapott, teljes tisztitó kúra, majd próba sajnos nincs javulás

Kedd: AGR szelep elzárás, majd próba, így már legalább nem áll le. De a fordulat szám nagyon visszaesik, helyenként 500 alá is. +beszélgetés az opel szervizzel, de áhh esélytelen

Szerda: Most beszéltem velük, Az elektronikát nézik, már cseréltek valami kábelt, de eddig semmi eredmény.

Valakinek van valami ötlete még, hogy mi lehet a hiba oka? [siros smile]

Csak NE így tovább, mindent kicserélnek, lassan már új lesz az autód és mégsem megy.

Érdemes lenne egy olyan szakihoz elvinni, aki ért is hozzá és veszi a fáradtságot a hiba megkeresésére és nem cserélget rajta feleslegesen mindent, mielőtt a gatyád is rámegy.... :D

Egyébként ilyenkor szokott vmi nagyon triviális lenni a hiba, csak a megkereséséhez kellene értő szerelő.

Érdemes lenne a csatlakozásokat megnézni (elektromos+relék) + a vákumcsöveket... :D

Link to comment
Megosztás:

Főleg 1-esben, de ha ráadok gázt, akkor egy darabig jó, aztán kezdi előről.

Ha meg kiveszem üresbe, akkor meg KO, mondjuk egyből indul utána, de leáll, mondjuk ezt nem erőltetem, hagyom sebességben, az biztos.

Tehát amikor gurulsz egyesben pl, és kiveszed sebességből, akkor esik le nagyon a fordulat?

Mi is a motorod típusszáma?

Link to comment
Megosztás:

Roló:

Szakiban megbizok, kb 8 éve hozzá visszük az autót...

Ma(most) megy az elektromos átvizsgálás és cserélgetés, remélem holnap már lesz valami eredmény.

Tényleg, kipufogó okozhat ilyen hibát? (mármint a rohadása)

Opel16v:

Igen, ha gurul, de ilyenkor már előjött a hiba, viszaaváltás volt 1-esig, de még nem adtam rá gázt, hogy menjen , vagy pl ha lámpánál megállok vele, de 1-esben hagyom

Motorkód: X14XE '99-es 5 ajtós G Astra

Link to comment
Megosztás:

Este beszélek a szerelővel, és mondom neki még ezeket +ba, de reménykedek hogy ezen már túl vannak.

Katalizátor? oké, ezt megnézetem vele rendesen akkor.

Remélem holnapra minden müködni fog rendesen.

Köszönöm szépen.

Ha megjavul, akkor beszámolok róla :D

Link to comment
Megosztás:

Már nem merem általánosságban leszólni az opel 10w40 olajat sem, mert tudom hogy abból is van több

származási helyű... :D amit tudok, Patyi Laci jóvoltából, hogy a 60L-es hordós 10w40-es opel olaj

a totaltól származik, hologramos címke is bizonyítja, és neki semmi baja a minőségével. Viszont pár évvel

ezelőtt én is próbáltam egy kannás 4 vagy 5 literes (már nem emlékszem pontosan) ilyet, amin viszont

nem volt feltüntetve származás, csak hogy made in eu... na az ocsmányul szar minőség volt, még aznap

le lett engedve az autóból... és az a kanna normális kereskedésből származott, nem kéz alól... szóval

vigyázni kell ezzel, mert meg lehet szívni vele. Én olyan olajat használok speciel, aminek 1700Ft/L a kisker

ára (metabond), és nem ismerek jelenleg ennél jobb minőségűt, ami meggyőzött volna... :D

A METABOND oil engem is érdekelne! Egyszer láttam egy bemutatót - igaz az olaj adalék volt - és nagyon meggyőző volt. :D Hamarosan nekem is aktuális lesz az olajcsere és én is METABONDot akarok belerakni, csak nem tudom melyik típus az ideális az enyémnek. 1700,- HUF az egész baráti ár! Segítenél, hogy milyet vegyek?

Apropó! Mi a véleményed a GM-es full syntetic olajról? Asszem 5W 40... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.