opel16v Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 AZért én is kérdeznék! kormány szervóban mennyi időközönként kell olajat cserélni? és mit ajánlatok bele? 9 éves a drága, de még én nem cseréltem benne, igaz csak 5 éve van nálam.. Elméletileg nem kell. Ha bajod van vele, hozzá kell nyúlni, akkor kell :) dexronII kell bele, mint az automata váltókba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Sziasztok! Néhány napja vagyok egy új, szalonból kihozott Astra Classic II 1.4 Twinport tulajdonosa. Ha hidegen indítom a motort, alapjáraton egy furcsa vékony és halk kattogó/ketyegő hangot lehet hallani. Olyan mint egy relé (pl. indexrelé) hangja, csak halkabb és az utastérben nem lehet hallani, csak kívül. A hang üteme is érdekes, "kettesével" kattog, valami ilyen ütemben: * 0.5s * 1s * 0.5s* 1s * 0.5s * Nem igen értek hozzá, nekem fel sem tűnt, de aki hallotta mind megjegyezte hogy ez nem normális. Első autóm, elég elkeserítő a tudat hogy lehet hogy gondja van. :) Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet ez, segítsen. Köszi. Jellemzően twinportoknál szoktak erre panaszkodni a tulajok. Visszakerestem a problémára itt a fórumon, ami asszem a benzingőz szeleppel kapcsolatos. Itt a találati lista. Javaslom nézd meg pl uhuhu hozzászólásait... Bár ahogy nézem van akinél pont melegen jött elő a kattogás, de azért lehet, nálad is ez kattog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Elméletileg nem kell. Ha bajod van vele, hozzá kell nyúlni, akkor kell :) dexronII kell bele, mint az automata váltókba. Köszi! eddig nagyobb gond nincs vele. inkább szerintem annyi csak, ha nagyon hidegbe indítok, és megszívja az akksit, akkor 1-2 másodpercig kikapcsolja az elektronika a szervót, szerintem. de ez tényleg csak akkor fordul elő vele, egy évben 3x. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 egyszer már nekem is volt ilyen, rögtön utána bevittem a szervizba, rátették a kompjúúterre, de nem volt hibaüzenet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március7, 2008 Megoszt Elküldve Március7, 2008 Nekem is minden szurke - nem tudom miert - s en is azt hittem, hogy en rontottam el valamit :D Vki esetleg vmi megoldás erre a nem csekély problémára? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Asterx Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Vki esetleg vmi megoldás erre a nem csekély problémára? :) Letöltöttem és bár látszik, hogy scannelt anyag, de teljesen jól olvasható. Rgo a feltett cucc nem hibás. Milyen Acrobattal próbáltátok olvasi? Nekem a nyolcas van fent ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekordman Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Sziasztok! Van egy problémám, ami természetesen szombat reggel jelentkezett. Megszűnt a töltésem (Astra G Isuzu 1.7 DTI), minden előzetes jelzés nélkül. Csak a töltés visszajelző kontrollámpa jelzi a problémát. Valaki tapasztal hasonlót? Mi lehet a hiba? Generátor, relé, biztosíték? Előre is köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Sziasztok! Van egy problémám, ami természetesen szombat reggel jelentkezett. Megszűnt a töltésem (Isuzu 1.7 DTI), minden előzetes jelzés nélkül. Csak a töltés visszajelző kontrollámpa jelzi a problémát. Valaki tapasztal hasonlót? Mi lehet a hiba? Generátor, relé, biztosíték? Előre is köszi a választ. Alul vagy túltöltésre tippelnék. Rá kellene mérned. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekordman Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Alul vagy túltöltésre tippelnék. Rá kellene mérned. OK: Töltök annyit az aksin hogy beindítsam. Megmérem hogy mennyit tölt alapjáraton. Akkor mit csinálok (sok- kevés a töltés)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 OK: Töltök annyit az aksin hogy beindítsam. Megmérem hogy mennyit tölt alapjáraton. Akkor mit csinálok (sok- kevés a töltés)? Hát ha lemerül az aksid, nem tölt fordulaton, akkor generátor gond nemde ? :D Meg tudod csinálni, ha annak van gondja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekordman Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Hát ha lemerül az aksid, nem tölt fordulaton, akkor generátor gond nemde ? :D Meg tudod csinálni, ha annak van gondja ? Vettem, köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Vettem, köszi. Van elektromos szaki ismerősöd ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Sziasztok! Van egy problémám, ami természetesen szombat reggel jelentkezett. Megszűnt a töltésem (Astra G Isuzu 1.7 DTI), minden előzetes jelzés nélkül. Csak a töltés visszajelző kontrollámpa jelzi a problémát. Valaki tapasztal hasonlót? Mi lehet a hiba? Generátor, relé, biztosíték? Előre is köszi a választ. Ha nincs töltésed vehetsz bele akksit százat...... :D Fesz. szabályzó, vagy diódahíd, esetleg mindkettő. Genereátor hátsó műanyag burkolata alatt, cserélhető házilag, de munkás dolog levenni a generátort. Költségek 20 körül :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Elméletileg nem kell. Ha bajod van vele, hozzá kell nyúlni, akkor kell :D dexronII kell bele, mint az automata váltókba. ez az infó nem helyes :D zöld színü, kifejezetten Astra G szervo olaj kell bele. a Dextron II től megáll a pumpa :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 ez az infó nem helyes :D zöld színü, kifejezetten Astra G szervo olaj kell bele. a Dextron II től megáll a pumpa :D Gabi leragadt az F Astra-nál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balallaca Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Segíts nekem légyszíves: honnan tölthető le ez a WorkshopData normálisan magyarul és mi kell hozzá, hogy használhassam is?? Köszönettel: Roló Én nem a summotorentes változatot szedtem leés az tökéletesn műkodik vividwork csak nem tud magyarul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekordman Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Van elektromos szaki ismerősöd ? Már elvittem egy autóvillanyászhoz. Megmértem a töltést, ami nincs, tehát generátor javítás lesz. Útközben nem ment a szervóm. Olvasgattam korábbi leveleket, és lehet hogy a kettőnek köze van egymáshoz? Most már csak a jav. költség érdekelne. Mibe szokott egy ilyen művelet fájni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Már elvittem egy autóvillanyászhoz. Megmértem a töltést, ami nincs, tehát generátor javítás lesz. Útközben nem ment a szervóm. Olvasgattam korábbi leveleket, és lehet hogy a kettőnek köze van egymáshoz? Most már csak a jav. költség érdekelne. Mibe szokott egy ilyen művelet fájni? annyi, hogy a szervónak, vagyis a szivatúnak is van áramfelvétele, ami nagyobb terhelésnél nagyob.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Már elvittem egy autóvillanyászhoz. Megmértem a töltést, ami nincs, tehát generátor javítás lesz. Útközben nem ment a szervóm. Olvasgattam korábbi leveleket, és lehet hogy a kettőnek köze van egymáshoz? Most már csak a jav. költség érdekelne. Mibe szokott egy ilyen művelet fájni? Szervó egyáltalán nincs ilyenkor, ne is nagyon használd így az autót mert rövid időn belül full lemerül az akksid. Olvass fentebb, leírtam a költségeket, persze ha nem Te veszed ki a generátort akkor plusz annak a ki-be szerelési díja. Amit írtam az cirka az alkatrész költsége, de itt sem mindegy, hogy mi van benne: DELPHI, vagy BOSCH.... Csak párban cseréld (fesz. szab+diódahíd), mert szólóban hajlamos kinyírni az új a régit... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekordman Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Szervó egyáltalán nincs ilyenkor, ne is nagyon használd így az autót mert rövid időn belül full lemerül az akksid. Olvass fentebb, leírtam a költségeket, persze ha nem Te veszed ki a generátort akkor plusz annak a ki-be szerelési díja. Amit írtam az cirka az alkatrész költsége, de itt sem mindegy, hogy mi van benne: DELPHI, vagy BOSCH.... Csak párban cseréld (fesz. szab+diódahíd), mert szólóban hajlamos kinyírni az új a régit... :D Köszönöm. Beszélek a szerelővel, hogy mit cserél "(fesz. szab+diódahíd)". Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 ....Mibe szokott egy ilyen művelet fájni?.... F-hez 5 volt egy bontott generátor, egyszer olyan került a kocsiba, beadta az is a kulcsot, utánna 20-25 öt mondtak / emlékeim szerint / a teljes felújításra ezért ebay-ről vettem egy újat ennél olcsóbban :D Vannak olyanok, akik maguknak csinálták mg a szükséges alkatrészek cseréjét a generátorban, nem tudom mennyibe került úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Már elvittem egy autóvillanyászhoz. Megmértem a töltést, ami nincs, tehát generátor javítás lesz. Útközben nem ment a szervóm. Olvasgattam korábbi leveleket, és lehet hogy a kettőnek köze van egymáshoz? Most már csak a jav. költség érdekelne. Mibe szokott egy ilyen művelet fájni? Hali! Nekem egy pár hónappal ezelőtt történt ugyanez, akkor beszéltünk is itt erről. A lényeg, hogy diódahíd + szénkefék + csapágyazás + ki/be szerelés nekem 20.000,- HUF volt! NEM MÁRKASZERVÍZBEN!!! :D A szervó közvetlen a generátorra van kötve, azért nincs! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipeter Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Jellemzően twinportoknál szoktak erre panaszkodni a tulajok. Visszakerestem a problémára itt a fórumon, ami asszem a benzingőz szeleppel kapcsolatos. Itt a találati lista. Javaslom nézd meg pl uhuhu hozzászólásait... Bár ahogy nézem van akinél pont melegen jött elő a kattogás, de azért lehet, nálad is ez kattog... Köszi a választ! Közben úgy tűnik, megszűnt a hidegen kattogás, viszont lehet hogy megtaláltuk mi lehetett az oka. Egy haverommal kicsit tüzetesebben szétnéztünk az ékszíj körül, és azt vettük észre hogy a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa folyamatosan kalimpál olyan 1-3mm kilengésekkel jobbra-balra, és az ékszíj bal oldalán is kidörzsölődés látható. Lehet hogy ez okozta azt a kattogó hangot, amíg be nem kopott... Mit csináljak vele? Vigyem vissza a szalonba hogy valamit kövessenek el vele? Gondolom ez nem normális mert egy ilyen rángatózó ékszíj nem igazán kíméli a generátorcsapágyat meg a szíjfeszítőt sem... Mi a véleményetek? ( Astra-G Classic II, Z1.4XEP-16V ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Köszi a választ! Közben úgy tűnik, megszűnt a hidegen kattogás, viszont lehet hogy megtaláltuk mi lehetett az oka. Egy haverommal kicsit tüzetesebben szétnéztünk az ékszíj körül, és azt vettük észre hogy a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa folyamatosan kalimpál olyan 1-3mm kilengésekkel jobbra-balra, és az ékszíj bal oldalán is kidörzsölődés látható. Lehet hogy ez okozta azt a kattogó hangot, amíg be nem kopott... Mit csináljak vele? Vigyem vissza a szalonba hogy valamit kövessenek el vele? Gondolom ez nem normális mert egy ilyen rángatózó ékszíj nem igazán kíméli a generátorcsapágyat meg a szíjfeszítőt sem... Mi a véleményetek? ( Astra-G Classic II, Z1.4XEP-16V ) Ha jól emlékszem azt írtad néhány napja hoztad el a szalonból.... Ha igen akkor irány vissza a szalon. Én legalábbis visszavinném hogy nézzék meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Március8, 2008 Megoszt Elküldve Március8, 2008 Hali! Nekem egy pár hónappal ezelőtt történt ugyanez, akkor beszéltünk is itt erről. A lényeg, hogy diódahíd + szénkefék + csapágyazás + ki/be szerelés nekem 20.000,- HUF volt! NEM MÁRKASZERVÍZBEN!!! :D A szervó közvetlen a generátorra van kötve, azért nincs! :D Ez nagyon baráti ár! Nem tudom neked milyen cuccokat pakoltak bele, de egy normális (nem utángyártott) diódahíd+fesz. szab közel egy huszas volt. Mondjuk a szerelést magam végeztem, a csapágyak és a szénkefe messze jó volt benne. Ahhoz, hogy a csapágyat kicseréld (csináltunk már olyat is), háááát nem kicsit darabokra kell szedni a generátort + a csapágyak költsége..... A csapágy halálát fel lehet ismerni a morgó hangjából, de ez jóval 100 e km felett szokott előjönni. Egyszóval: vagy nagyon jól jártál, hogy ennyi pénzért ennyi mindent megcsináltak, vagy........ de ezt úgy is tudod... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts