telo Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Akkor nem szóltam, akkor tárcsa :) Azért adjunk még egy esélyt a rozsdának, meg az ABS-nek... :) Ha egyik sem, akkor valóban gyanús, hogy nem egyenletes tárcsa. A hátsó dob is szokott még remegtetni, de azt érdekes módon a pedálon nem annyira érezni, mint az első tárcsát, olyankor inkább az egész autó remeg fékezéskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 EPS vagy ESP (mindkét rövidítéssel találkoztam már) mikor avatkozik be és mit korrigál vagy tilt?? az ESP az menetstabilizátor, az EPs meg elektromos szervorásegités :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 az ESP az menetstabilizátor, az EPs meg elektromos szervorásegités :) Ezt nem igazán értem, a G nél elektrohidraulikus volt a kormányzás, de nem volt EPS visszajelző lámpa, itt viszont nem hallom ez elektromotor zümmögését, de minden egyes gyújtás ráadásnál megvan az EPS controll.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Akkor nem szóltam, akkor tárcsa :) 113-nál már lassan a tárcsacsere is időszerű - ha még nem volt cserélve. Nekem 120-nál lett cserélve és olyan vállas volt, hogy majdnem megirigyeltem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levin01 Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Akkor lehet a rozsda egyenletlenségéből adódik, jókérdés.... Ha kb 500km környékén sem javul, akkor gooo szervíz. :) Amugy ha müszakin jó volt, meg azért biztossan a gyárban is megnézik a féket, és ha ott is jó volt, kétlem hogy Aa tárcsa lenne görbe.... csak legyen igazam, jobban jársz :) OK! Jelenleg alig 100Km-t ment az autó mióta elhoztam a kereskedőtől. Ma megnéztem és még mindig nem tisztultak le a tárcsák rendesen, szóval remélem csak ez a baj. Egyébként lehet, hogy csak bedumálom magamnak, de mint ha egyre kevésbé csinálná ahogy használom az autót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 ...olyan vállas volt, hogy majdnem megirigyeltem! :) Ha befognád magad a fékbetétek közé, 120e km alatt lehet te is nagyon sportos alakkal bírnál :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Ezt nem igazán értem, a G nél elektrohidraulikus volt a kormányzás, de nem volt EPS visszajelző lámpa, itt viszont nem hallom ez elektromotor zümmögését, de minden egyes gyújtás ráadásnál megvan az EPS controll.... na ezaz: ott egy elektromos motor folyamatosan forgatta az olajat a rendszerben. Itt meg egy elektromos motor csak akkor müködik amikor megmozditod a kormányt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 na ezaz: ott egy elektromos motor folyamatosan forgatta az olajat a rendszerben. Itt meg egy elektromos motor csak akkor müködik amikor megmozditod a kormányt... Tényleg nem vitázni akarok, de: a G -nél akkor hallottam a zümit, ha mozdult a kormánykerék, a Corsánál meg egyáltalán soha nem hallom a szervo motor cincogását, kormány mozdításra sem, viszont a kormánya sokkal könnyebben fordítható... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Tényleg nem vitázni akarok, de: a G -nél akkor hallottam a zümit, ha mozdult a kormánykerék, a Corsánál meg egyáltalán soha nem hallom a szervo motor cincogását, kormány mozdításra sem, viszont a kormánya sokkal könnyebben fordítható... :) Igazad van, nekünk is a családban 1-1 van belőle, és hasonlóak a tapasztalataim. :) Szóval szerintem csak akkor megy a szivatyú, ha az ember mozdítja a kormányt, persze sebeségtől is függ. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Ujra fel tenném kérdésem,ha nem probléma! Adott egy Z14XE moci ami nagy ritkán hidegen váltásnál 2000-2500 rpm-re felpörög és ott marad a fordulat de amint bemelegszik a motor meg szünik a probléma! És nem mindíg csinálja! Mi lehet ez?? Elörre is köszönöm! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Ujra fel tenném kérdésem,ha nem probléma! Adott egy Z14XE moci ami nagy ritkán hidegen váltásnál 2000-2500 rpm-re felpörög és ott marad a fordulat de amint bemelegszik a motor meg szünik a probléma! És nem mindíg csinálja! Mi lehet ez?? Elörre is köszönöm! Smith wessz-t vagy opel16v-t kérdezd...hátha Ők tudják :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Sziasztok! Ujra fel tenném kérdésem,ha nem probléma! Adott egy Z14XE moci ami nagy ritkán hidegen váltásnál 2000-2500 rpm-re felpörög és ott marad a fordulat de amint bemelegszik a motor meg szünik a probléma! És nem mindíg csinálja! Mi lehet ez?? Elörre is köszönöm! Smith Alapjárati léptető motor tisztítása... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Alapjárati léptető motor tisztítása... :) köszönöm szépen,utánna nézek és kap egy tisztítást! Az opel legyen veletek! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 köszönöm szépen,utánna nézek és kap egy tisztítást! Az opel legyen veletek! Smith +a levegő szívócsonk végénél a torok tisztítása, ahol a pillangó-szelep van... első körben ezeket nézd meg, de más is okozhat hasonló ingadozást az rpm -nél :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 +a levegő szívócsonk végénél a torok tisztítása, ahol a pillangó-szelep van... első körben ezeket nézd meg, de más is okozhat hasonló ingadozást az rpm -nél :) Nagyon köszi! Szólni fogok az fejleményekről! Smith Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levin01 Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Azért adjunk még egy esélyt a rozsdának, meg az ABS-nek... :) Ha egyik sem, akkor valóban gyanús, hogy nem egyenletes tárcsa. A hátsó dob is szokott még remegtetni, de azt érdekes módon a pedálon nem annyira érezni, mint az első tárcsát, olyankor inkább az egész autó remeg fékezéskor. JA, azt elfelejtettem írni, hogy elöl-hátul tárcsafékes az autó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Sziasztok! Ujra fel tenném kérdésem,ha nem probléma! Adott egy Z14XE moci ami nagy ritkán hidegen váltásnál 2000-2500 rpm-re felpörög és ott marad a fordulat de amint bemelegszik a motor meg szünik a probléma! És nem mindíg csinálja! Mi lehet ez?? Elörre is köszönöm! Smith Sztem meg az is lehet, hogy ez eleve ilyen. Mindkét G astrámnál tapasztaltam már ezt, sőt talán még egy F astránál is. Főleg Z-s (euro4-es) mocikra jellemző, hogy hidegen lassabban ejti a fordulatot a motorvezérlő (nem mintha melegen olyan gyors lenne), és ahogy hirtelen kuplungolsz váltáskor, mivel a rendszer nem elég gyorsan reagál a gázelvételre, hirtelen felszökik picit a fordulat a terhelések közötti üresjárati szünteben. Szóval sztem ez egy mondatni normális jelenség, legalábbis újabb Opeleknél. Kis ügyessséggel kiküszöbölhető (hamarabb kell a gázról elvenni a lábadat kuplungolás előtt), ha nagyon zavar. Így volt ez az új Z14XE G Astrámnál kezdetektől fogva, és így van ez a mostaninál (Z16XE) is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smith Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Sztem meg az is lehet, hogy ez eleve ilyen. Mindkét G astrámnál tapasztaltam már ezt, sőt talán még egy F astránál is. Főleg Z-s (euro4-es) mocikra jellemző, hogy hidegen lassabban ejti a fordulatot a motorvezérlő (nem mintha melegen olyan gyors lenne), és ahogy hirtelen kuplungolsz váltáskor, mivel a rendszer nem elég gyorsan reagál a gázelvételre, hirtelen felszökik picit a fordulat a terhelések közötti üresjárati szünteben. Szóval sztem ez egy mondatni normális jelenség, legalábbis újabb Opeleknél. Kis ügyessséggel kiküszöbölhető (hamarabb kell a gázról elvenni a lábadat kuplungolás előtt), ha nagyon zavar. Így volt ez az új Z14XE G Astrámnál kezdetektől fogva, és így van ez a mostaninál (Z16XE) is. Hello! Lehet igazad van,átmegyek nyugdijas vezetési stilusba és ugy próbálgatom! :) A mult év májusa óta van meg verda,nyáron nem csinálta csak mikor jöttek a hidegek! Ma ki lett takaritva a pillango szelepig minden patika lett,holnap kipróbálom! Köszi a segítőkész ötleteket! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DuDu123 Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Tényleg nem vitázni akarok, de: a G -nél akkor hallottam a zümit, ha mozdult a kormánykerék, a Corsánál meg egyáltalán soha nem hallom a szervo motor cincogását, kormány mozdításra sem, viszont a kormánya sokkal könnyebben fordítható... :) Nekem a G-ben egyfolytában zümmög a szopattyú, ha tekerem a kormányt, ha nem. Amikor leállítom, akkor meg olyan a hangja mint Tupoljev hajtóműveknek........... Vúúúúúúúúúúúúúúúúúú.......... kész. Megállt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PeTi 1 Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Sztem meg az is lehet, hogy ez eleve ilyen. Mindkét G astrámnál tapasztaltam már ezt, sőt talán még egy F astránál is. Főleg Z-s (euro4-es) mocikra jellemző, hogy hidegen lassabban ejti a fordulatot a motorvezérlő (nem mintha melegen olyan gyors lenne), és ahogy hirtelen kuplungolsz váltáskor, mivel a rendszer nem elég gyorsan reagál a gázelvételre, hirtelen felszökik picit a fordulat a terhelések közötti üresjárati szünteben. Szóval sztem ez egy mondatni normális jelenség, legalábbis újabb Opeleknél. Kis ügyessséggel kiküszöbölhető (hamarabb kell a gázról elvenni a lábadat kuplungolás előtt), ha nagyon zavar. Így volt ez az új Z14XE G Astrámnál kezdetektől fogva, és így van ez a mostaninál (Z16XE) is. Pár oldallal ezelőt azt írtam én is Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Pár oldallal ezelőt azt írtam én is nekem egy y17dti motoros 2001évvégi G astrám van önála is elöfordul hogy váltásnál nem ejti vissza a ford. söt még kismértékben felpörög és ugy ejti vissza . Viszont volna egy kérdésem .Mitöl fagyállos a szönyeg a vez. oldalon a gázpedál alatt akkor amikor szétszedtem a burkolatot és mindent száraznak találtam a csöveken nem látszik hogy folyna . Ha feltöltöm rendesen a rendszert jelig akkor egy idö után kinyomja /mostmár tudom hova/és akkor megáll de jo idö mulva kimegy a tágulásibol is a fagyállo volt amikor 1 litert is kellett utána tölteni .köszi a válaszokat ....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Pár oldallal ezelőt azt írtam én is nekem egy y17dti motoros 2001évvégi G astrám van önála is elöfordul hogy váltásnál nem ejti vissza a ford. söt még kismértékben felpörög és ugy ejti vissza . Viszont volna egy kérdésem .Mitöl fagyállos a szönyeg a vez. oldalon a gázpedál alatt akkor amikor szétszedtem a burkolatot és mindent száraznak találtam a csöveken nem látszik hogy folyna . Ha feltöltöm rendesen a rendszert jelig akkor egy idö után kinyomja /mostmár tudom hova/és akkor megáll de jo idö mulva kimegy a tágulásibol is a fagyállo volt amikor 1 litert is kellett utána tölteni .most megprobálkozom a hütötömitö adalékkal . Link to comment Megosztás: More sharing options...
atticus85 Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Üdv mindenkinek! Nekem olyan problémám lenne hogy: 2 napja délben elindultam dolgozni. Este mikor végeztem mentem az autóhoz és gyanus volt hogy a távkapcsal nem nyitotta az ajtókat. Kinyitottam manuálisan de a kabin világítás sem kapcsolt fel. Ráadtam a gyújtást de a műszerfalon a visszajelzők szinte nem is világítottak. Halvány gyertyafény. Volt bikázás, betolás de mint halottnak a csók. Másnap kiszedtem az aksit beleraktuk kollégámét és lám mintha mi sem történt volna. Egyértelműen az aksi a szar de: egyik pillanatról a másikra ment tönkre. Gyujtásnál felvillan az olaj, motor és az akku lámpa. Inditás után sorba kialszik de ugy emlékszem mintha aznap reggel nem is gyulladt volna ki a akku jelzője. De akkor el se indult volna az autó ha már akkor sem jó az akku (gondolom). Valójában lövésem sincs hogy mi történt azért is irtam nektek hátha van valakinek valami tapasztalata. Ja és még valami: Ami benne volt aksi 44ah-s. Egyik ismerősöm azt mondta hogy erősebb aksi kellene az autómba.(astra G 1.6 16v) Én ezzel az aksival vettem az autót de addig semmi panasz nem volt rá. Eddig. Előre is köszönöm: Bye Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Ami benne volt aksi 44ah-s. Egyik ismerősöm azt mondta hogy erősebb aksi kellene az autómba.(astra G 1.6 16v) Én ezzel az aksival vettem az autót de addig semmi panasz nem volt rá. Eddig. Előre is köszönöm: Bye Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 nekem egy y17dti motoros 2001évvégi G astrám van önála is elöfordul hogy váltásnál nem ejti vissza a ford. söt még kismértékben felpörög és ugy ejti vissza . Viszont volna egy kérdésem .Mitöl fagyállos a szönyeg a vez. oldalon a gázpedál alatt akkor amikor szétszedtem a burkolatot és mindent száraznak találtam a csöveken nem látszik hogy folyna . Ha feltöltöm rendesen a rendszert jelig akkor egy idö után kinyomja /mostmár tudom hova/és akkor megáll de jo idö mulva kimegy a tágulásibol is a fagyállo volt amikor 1 litert is kellett utána tölteni .most megprobálkozom a hütötömitö adalékkal . Fagyáló tömítőt NE! Hátha eltömít olyan lyukat, amit nem kellene!!! Valami mégis folyat, inkább keresd meg az okot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts