Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A 2003-as modellévtől nincs külön klímahűtő venti a benzines G Astrákon. Dízeleken ha jól tudom megmaradt...

Kösz skacok a sok - sok választ a klímával kapcsolatban, megnyugodtam és addig nem piszkálom amíg műkszik rendesen a klíma.

Gondolom az előző tulaj is ezért nem költött rá, csak a lökhárító műanyag rácsát cserélte...

A benyomódás meg úgy sem látszik, még a motortérből sem.... :)

Link to comment
Megosztás:

Egyébként utólag hadd köszönjem meg a sok segítőkész hozzászólást.

Az autóval annyi van, hogy megy rendesen, mert mint ma megtudtam a szerelő fogta és azokat a csatlakozókat amik felelősek a gyújtásért, lehúzta, átnézte, ha olyan volt akkor konktaktsprés kezelést adott neki, majd visszadugta.

Link to comment
Megosztás:

Az autóval annyi van, hogy megy rendesen, mert mint ma megtudtam a szerelő fogta és azokat a csatlakozókat amik felelősek a gyújtásért, lehúzta, átnézte, ha olyan volt akkor konktaktsprés kezelést adott neki, majd visszadugta.

Reméljük ez így is marad :)

És akkor megmenekült egy ecu is a selejtezéstől :)

Link to comment
Megosztás:

fékezéskor enyhén darabosan fog és a fékpedál is kissé ráz. Most hoztam el az autót a kereskedőtől és a féktárcsák kissé rozsdásak voltak a párheti állástól. Elképzelhető, hogy emiatt ráz fékezéskor kicsit? Ha letisztul a rozsda akkor remélem ez megszűnik, már ha ez a baj egyáltalán. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgatom a fórumot de a felmerült problémámra nem találtam megoldást!

Úgy látom senki nem reagál a felvetett problémádra . Nem vagyok autószerelő, de biztos vagyok benne : az autódnak semmi baja ! Ezek a mostani autók már mind így viselkednek, ha az úton figyeled mások autóit váltáskor , gyakran hallhatod ugyanezt kívülről is (nem csak az Opel ) . A magyarázatot csak sejtem , de valahol a keverék képzésnél kell keresni . A levegő-benzin keveréket figyelheti egy elektronika, de azt is el tudom képzelni , hogy a kipufogó gázt figyeli , és ha kell beavatkozik . Ha most valami hülyeséget írtam , bocs érte, de majd a többiek kijavítanak . Szerintam nyugi , Én ilyenkor egy picit hamarabb elveszem a gázt és ezzel tudom csökkenteni ezt a jelenséget !

Jó autózást ! Helló

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kiesett a kormánycsapágyamból a kosár (G-Astra 1.4 Z14XE). Alul a tengelyen látszik lecsúszva. Kérdésem, hogy lehet-e csak csapágyat cserélni, vagy egyben az egész oszlopot kell? Volt már valakinek hasonló tapasztalata?

Üdv.

Celebrin

Akkor válaszolok magamnak - hátha valakinek hasznos az info: :)

Szóval le kellett bontani a fél műszerfalat, legalábbis az óra felőli részt. Ezután ki lett cserélve, a komplett oszlop, mert az alsó csapágy rá van sajtolva a tengelyre. Egy dupla soros csapágy volt ott, ami össze volt töredezve. Én bontottat, vettem - mert nem vagyok milliomos - 12.000,- HUF + munkadíj (nekem 6.000,- volt)

Üdv Mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

fékezéskor enyhén darabosan fog és a fékpedál is kissé ráz. Most hoztam el az autót a kereskedőtől és a féktárcsák kissé rozsdásak voltak a párheti állástól. Elképzelhető, hogy emiatt ráz fékezéskor kicsit? Ha letisztul a rozsda akkor remélem ez megszűnik, már ha ez a baj egyáltalán. :)

Én amikor elhoztam a kereskedésből, akkor allig akart megálni, taposni kellett a fékpedált. Mostanra már jobb, de igazából 3-400km után már elég jól fogott. De még mindig rosszabul fog (1450km van most benn), mint a CorsaC-nk.

Remélhetőleg bekopik, és okés lessz. :)

Link to comment
Megosztás:

Én amikor elhoztam a kereskedésből, akkor allig akart megálni, taposni kellett a fékpedált. Mostanra már jobb, de igazából 3-400km után már elég jól fogott. De még mindig rosszabul fog (1450km van most benn), mint a CorsaC-nk.

Remélhetőleg bekopik, és okés lessz. :)

Más jellegű sajnos nálam a probléma, mert fogni fog rendesen, csak darabosan, meg visszaráz fékezéskor a fékpedál. Remélem, hogy itt is csak újra le kell kopjon a tárcsáról a rozsda és akkor jó lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Más jellegű sajnos nálam a probléma, mert fogni fog rendesen, csak darabosan, meg visszaráz fékezéskor a fékpedál. Remélem, hogy itt is csak újra le kell kopjon a tárcsáról a rozsda és akkor jó lesz. :)

Véletlen nem az ABS-t érzed?

Elég csúszós utak vannak manapság.... F-ben nekem nem volt ABS és nekem is furcsa volt hogy nem akar fogni meg visszarúg és ráz....stb.

Link to comment
Megosztás:

Más jellegű sajnos nálam a probléma, mert fogni fog rendesen, csak darabosan, meg visszaráz fékezéskor a fékpedál. Remélem, hogy itt is csak újra le kell kopjon a tárcsáról a rozsda és akkor jó lesz. :)

Lehet, hogy a rozsdától van valóban, hogy darabosan fog, de sztem inkább sanszos, hogy üt a tárcsád és ezt a fékpedálon is érzed. Sztem tárcsacsere, de előbb még járasd kicsit, hátha a rozsda a ludas és megszűnik magától...

Link to comment
Megosztás:

Véletlen nem az ABS-t érzed?

Elég csúszós utak vannak manapság.... F-ben nekem nem volt ABS és nekem is furcsa volt hogy nem akar fogni meg visszarúg és ráz....stb.

Ha nem minden fékezéskor érezni, akkor lehet ABS is, ahogy Boldi említi, meg mint ahogy sztem erre először gyanakodtál is. Az ABS-nek jellegzetes kattogó hangja is van. Talán így tudod megállapítani, valóban az játszik-e.

Link to comment
Megosztás:

Más jellegű sajnos nálam a probléma, mert fogni fog rendesen, csak darabosan, meg visszaráz fékezéskor a fékpedál. Remélem, hogy itt is csak újra le kell kopjon a tárcsáról a rozsda és akkor jó lesz. :)

Akkor lehet a rozsda egyenletlenségéből adódik, jókérdés....

Ha kb 500km környékén sem javul, akkor gooo szervíz. :)

Amugy ha müszakin jó volt, meg azért biztossan a gyárban is megnézik a féket, és ha ott is jó volt, kétlem hogy Aa tárcsa lenne görbe.... csak legyen igazam, jobban jársz :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet a rozsda egyenletlenségéből adódik, jókérdés....

Ha kb 500km környékén sem javul, akkor gooo szervíz. :)

Amugy ha müszakin jó volt, meg azért biztossan a gyárban is megnézik a féket, és ha ott is jó volt, kétlem hogy Aa tárcsa lenne görbe.... csak legyen igazam, jobban jársz :)

Azért ne feledd, hogy Levin autójában minimum 113 ezer km van. Az meg, hogy a műszakin mit néznek... enyém is ütött, mégis átment.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.