Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

nagyon nehéz a neten fellelhető nagyon egyszerű kapcsolási rajzok alapján csinálni... :)

ha pl az én egyik munkám meg szeretnéd nézni, ajánlom a www.bcweb.hu portált :D

és akkor lehet gondolkodni, ki ért jobban az amperhez meg a forrasztópákához :)

szerintem is személyeskedés ez már, elmondtam a véleményem, részemről lezárva ezután

nem mondtam semmi ilyesmit, hogy terjeszteni fogom. egyszerűen ha valakit küldeni

kell valahova, az nem a te műhelyed lesz, mert vannak hozzáértőbb ismerősök is.

én ezt így látom reálisnak ;)

Adagoló vezérlőegységet még nem javítottam tényleg. Mert van ezer más dolog, ami

jobban foglalkoztat, és valószínű jobban is keresek vele (fejlesztőmérnök vagyok, nem

szervizes). :huh:

annyira lenézel minket nem értem miért?

nagyon nehéz a neten fellelhető nagyon egyszerű kapcsolási rajzok alapján csinálni...

ebben is tévedsz ismét

mi magunknak csináltunk magunk fejlesztettük

Magunk programoztunk......

fejlesztőmérnök vagyok, nem

szervizes). :lol:

ki mondta hogy mi az eredeti szakmánk?

megitélsz és nem ismersz mint a birók....

lenézed mert mást csinálunk...Edu javitás és programozás sem rossz kereset szerintem.

az a ciki hogy én nem mondtam rólad semmit csak hogy nem értek veled egyet

Te meg támadsz ennyit erröl.

Azt hiszem nem egymást kéne támadnunk van elég baj a világgal igy is......

És most vissza megyek a lányomhoz játszani mert azért ö fontosabb mint hogy több szót fecséreljek erre. :D

Legyen szép napod ;)

Link to comment
Megosztás:

Igen, érdemes lenne veszteségmérést csinálnod, mert lehet hogy beégett néhány szelep.

Ha ez drasztikus, akár lehet ez is oka a jelenségednek.

(bár ennek ellent mond az, hogy trafócsere után pont másik henger szarakodik. ez inkább

a trafót minősíti :huh: )

Ajánlott néha kihajtani a gépet, nem csak 5km-ket kis fordulaton menni.

Nekem mindig ugyanaz a henger szarakodott, trafó csere előtt és után is, a hármas, és még valami eszembe jutott, nemrégen mentem reggel az utóval és éreztem nem húz, alig ment 80-at. Sárgalámpa semmi, villogás semmi, hibakód semmi, és amikor lehuztam meghalgatni a motort csakugy rotyogot, olyan igazi háromhengeresen, tehát úgy állt le egy henger ezek szerint, hogy az ecu nem vett róla tudomást?

Wessz mit hallgasak rajta, inkább felveszem reggel, felteszem valahová és majd meghallgatjátok, én, bár zenész vagyok, ehhez nem nincs fülem!

Link to comment
Megosztás:

Valam nagyon fontosat elgófelejtettem, köszönöm, hogy időt és minden egyebet nem sajnálva igyekeztek segíteni nekem. Ez klassz dolog, ha tudnék én is szivesen segítenék, de nem értek a motorokhoz. Egy g astrához hol lehetne olcsó interfészt kapni, usb, mert csak az van a laptopomon, vagy olyan, hogy olcsó interfész nem létezik?

Olvasás törlés feladatra!

Link to comment
Megosztás:

Valam nagyon fontosat elgófelejtettem, köszönöm, hogy időt és minden egyebet nem sajnálva igyekeztek segíteni nekem. Ez klassz dolog, ha tudnék én is szivesen segítenék, de nem értek a motorokhoz. Egy g astrához hol lehetne olcsó interfészt kapni, usb, mert csak az van a laptopomon, vagy olyan, hogy olcsó interfész nem létezik?

Olvasás törlés feladatra!

segitek de csak telefonon mert ugy gyorsabb a végére járni...

Link to comment
Megosztás:

Hát emberek, ennyi volt...eddig ment az új trafóval.

Most este el kellett ugranom valahova, alig mentem vele 1kmert és megint P0303as hiba :huh: . Most már kezdek egy kicsit dühös is lenni a tehetelenség miatt. Mondjuk amikor elhoztam a szerelőtől akkor pár kilométer után megálltam meghallgatni a kipufogót és már akkor is mintha ki-kihagyott volna.

Amúgy az itteni márkaszervizeseket is megkérdeztük és (sajnos) ők is azt mondták, hogy trafócsere és ha tovább csinálja akkor valószinű, hogy ECU csere. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy G Astránál hogy lehet az ajtókat beállítani? Rossz úton recseg-ropog az ajtók körül valami. Olyan mintha a kárpit hangja lenne, de pontosan nem tudok rájönni, hogy honnan jön a hang. Egy biztos, hogy az ajtók felől. Már raktam minden ajtókárpit éle alá öntapadós szivacs csíkokat, némileg csökkent is a zaj, de még mindíg valahol zörög. Ezért is gondolom, hogy lehet, az ajtókat kellene beállítani. Persze ha valakinek van más ötlete, szívesen "meghallgatnám". Légyszi írjatok, mielőtt az őrületbe kergetnek a zajok... :lol: :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hát emberek, ennyi volt...eddig ment az új trafóval.

Most este el kellett ugranom valahova, alig mentem vele 1kmert és megint P0303as hiba :huh: . Most már kezdek egy kicsit dühös is lenni a tehetelenség miatt. Mondjuk amikor elhoztam a szerelőtől akkor pár kilométer után megálltam meghallgatni a kipufogót és már akkor is mintha ki-kihagyott volna.

Amúgy az itteni márkaszervizeseket is megkérdeztük és (sajnos) ők is azt mondták, hogy trafócsere és ha tovább csinálja akkor valószinű, hogy ECU csere. :lol:

pillanat várjál azzzal a az ecuval még egy lehetöség....

Reggel nézd meg a kipufogo dobot hallgasd meg..,,..

ha hallod hogy kihagy még lehet szelep szorulás is abbol is jutott böven nekünk de a tejesitmény?ua mint amikor nem sárgalámpázott?

Link to comment
Megosztás:

pillanat várjál azzzal a az ecuval még egy lehetöség....

Reggel nézd meg a kipufogo dobot hallgasd meg..,,..

ha hallod hogy kihagy még lehet szelep szorulás is abbol is jutott böven nekünk de a tejesitmény?ua mint amikor nem sárgalámpázott?

nos kezdünk a végére érni ennek a témának én látom már a végét. Köcsög GM párdon....beszállító....

nem tudok mit hozzá füzni.

Link to comment
Megosztás:

pillanat várjál azzzal a az ecuval még egy lehetöség....

Reggel nézd meg a kipufogo dobot hallgasd meg..,,..

ha hallod hogy kihagy még lehet szelep szorulás is abbol is jutott böven nekünk de a tejesitmény?ua mint amikor nem sárgalámpázott?

A teljesítmény ugyanaz, legalábbis én nem vettem észre rajta különbséget, csak annyit hogy amikor üresben megy akkor pöfékel mint egy traktor. :huh:

És érdekes mert amikor beindítom akkor még minden jó, de ahogy elindulok vele akkor kezdődik el a pöfékelés. Meg a sebváltón érezni, hogy nem úgy jár a motor ahogy kellene, erőteljes rezonancia van.

Link to comment
Megosztás:

Csao mindenkinek! 1.2-es astrám van,már régóta csattogott,fodulatszám függően most cseréltünk láncot.(50.000Ft.)

Egycsapásra semmi sem változott.

Opel specialista mondta,hogy ez a baja!

Hidrotőke lehet még talán.Mennyi lehet az ára.

Nekem 6800Ft-ot mondtak.(16×6800=108.800)

Kicsit sokallom.szerintem +akart vezetni!

Link to comment
Megosztás:

Csao mindenkinek! 1.2-es astrám van,már régóta csattogott,fodulatszám függően most cseréltünk láncot.(50.000Ft.)

Egycsapásra semmi sem változott.

Opel specialista mondta,hogy ez a baja!

Hidrotőke lehet még talán.Mennyi lehet az ára.

Nekem 6800Ft-ot mondtak.(16×6800=108.800)

Kicsit sokallom.szerintem +akart vezetni!

A megnyúlt láncnak van jellegzetes hangja, de az nem csattogó, fordulaton pedig kifeszül és a hangja is más.

Milyen olajat használsz?

Link to comment
Megosztás:

Valam nagyon fontosat elgófelejtettem, köszönöm, hogy időt és minden egyebet nem sajnálva igyekeztek segíteni nekem. Ez klassz dolog, ha tudnék én is szivesen segítenék, de nem értek a motorokhoz. Egy g astrához hol lehetne olcsó interfészt kapni, usb, mert csak az van a laptopomon, vagy olyan, hogy olcsó interfész nem létezik?

Olvasás törlés feladatra!

AZ USB-s engem is érdekelne...

Az lenne jó, ha az AstraG-hez, és a CorsaChez is tudnám használni :lol:

Aki tud valamit please privátban, köszönöm! :huh:

Link to comment
Megosztás:

A teljesítmény ugyanaz, legalábbis én nem vettem észre rajta különbséget, csak annyit hogy amikor üresben megy akkor pöfékel mint egy traktor. :huh:

És érdekes mert amikor beindítom akkor még minden jó, de ahogy elindulok vele akkor kezdődik el a pöfékelés. Meg a sebváltón érezni, hogy nem úgy jár a motor ahogy kellene, erőteljes rezonancia van.

Szorul As szelep

henegerfej le dörzsárazzátok be a szelepvezetöt,csiszoljátok

Majd utána jó lesz......

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Kb. a 100. oldalon már egyszer írtam Nektek, segítséget is kaptam, amit köszönök is. Most viszont nem segítség kell , hanem valami magyarázat , vagy afféle .

A történet : Jan 13-n kiálltam a garázsból ,utazni kellett volna . Leállítottam a motort, bőven volt még időm indulni . És ez volt a motor utolsó lehelete . Többet nem indult be . Az önindító forgatta a motort , de valami furcsa hang kiséretében . Nem erőltettem a dolgot , nagy bajt szimatolva. Másnap hibakód olvasás , semmi . Kompresszió mérés , az eredmény lesujtó, három hengerben nulla ! A Motor most szét van bontva , a belseje tiszta korom . A hengerek fala össze van karcolva , a kipuf szelepek teteje szétverve, a gyűrűk letapadva . Azóta az infarktus határán éldegélek . A kompresszió azért tünt el mert a kipuf szelepek már nem tudtak lezárni és ezért nem indult be sem. Ennek az egésznek semmi előjele nem volt , 58e km- el vettem , most 78e van benne (óra szerint) . Minden karbantartást kb 12-13e-km után elvégeztem , eddig ment mint az állat, keveset fogyasztott . Az olajszint nem változott , most is ott volt a nívó mint 8e km el ezelőtt , amikor cseréltem . Nem nagyon tudok belenyugodni , hogy egy nem egészen hat éves autó , amivel 20e km-t mentem , motorfelújítást kell csináltatnom!

Kicsit hosszú voltam !

Köszönöm a türelmet , baráti üdv: P Tibi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Kb. a 100. oldalon már egyszer írtam Nektek, segítséget is kaptam, amit köszönök is. Most viszont nem segítség kell , hanem valami magyarázat , vagy afféle .

A történet : Jan 13-n kiálltam a garázsból ,utazni kellett volna . Leállítottam a motort, bőven volt még időm indulni . És ez volt a motor utolsó lehelete . Többet nem indult be . Az önindító forgatta a motort , de valami furcsa hang kiséretében . Nem erőltettem a dolgot , nagy bajt szimatolva. Másnap hibakód olvasás , semmi . Kompresszió mérés , az eredmény lesujtó, három hengerben nulla ! A Motor most szét van bontva , a belseje tiszta korom . A hengerek fala össze van karcolva , a kipuf szelepek teteje szétverve, a gyűrűk letapadva . Azóta az infarktus határán éldegélek . A kompresszió azért tünt el mert a kipuf szelepek már nem tudtak lezárni és ezért nem indult be sem. Ennek az egésznek semmi előjele nem volt , 58e km- el vettem , most 78e van benne (óra szerint) . Minden karbantartást kb 12-13e-km után elvégeztem , eddig ment mint az állat, keveset fogyasztott . Az olajszint nem változott , most is ott volt a nívó mint 8e km el ezelőtt , amikor cseréltem . Nem nagyon tudok belenyugodni , hogy egy nem egészen hat éves autó , amivel 20e km-t mentem , motorfelújítást kell csináltatnom!

Kicsit hosszú voltam !

Köszönöm a türelmet , baráti üdv: P Tibi

Esetleg nem a vezérműszíj szakadt el. Cseréltél szíjjat amikor megvetted az autót? Nem irtad meg milyen motorról van szó!

Link to comment
Megosztás:

azért tünt el mert a kipuf szelepek már nem tudtak lezárni és ezért nem indult be sem. Ennek az egésznek semmi előjele nem volt , 58e km- el vettem , most 78e van benne (óra szerint) . Minden karbantartást kb 12-13e-km után elvégeztem ,

Vezérműszíjat, feszítőt, vezetőket cseréltetted 60ezernél?

Mert szerintem itt a baj... :huh:

Link to comment
Megosztás:

AZ USB-s engem is érdekelne...

Az lenne jó, ha az AstraG-hez, és a CorsaChez is tudnám használni :lol:

Aki tud valamit please privátban, köszönöm! :huh:

Mindegy hogy USB-s vagy soros, mert lehet kapni olcsón USB-soros átalakítót :)

Vannak egyébként ilyen kész kábelek 15-20e Ft-ért.

pl itt is kapható

De ezekkel nem tudsz mindent megcsinálni, amit a tech2 műszer!!!

Link to comment
Megosztás:

Csak óvatosan a floriollal mert egy két puccosabb boltban drágább mint a GM oil :huh:

Na igen, ez kb elég jól is jellemzi azt a GM olajat :)

annyira lenézel minket nem értem miért?

mi magunknak csináltunk magunk fejlesztettük

az a ciki hogy én nem mondtam rólad semmit csak hogy nem értek veled egyet

Te meg támadsz ennyit erröl.

Azt hiszem nem egymást kéne támadnunk van elég baj a világgal igy is......

Mondjuk inkább úgy, hogy nem nézek fel rátok az eddig leszűrt dolgok után :)

Mit kellett azon fejleszteni? Soros esetén egyszerű szintillesztés kell csak... még a bonyolult megoldás

is csak egy ELM IC helyes bekötését jelenti a diag port és a soros csati közé. Egyszerű mint a villanykapcsoló :D

Tényleg nem támadni akarlak, egyszerűen csak elmondom a véleményem, és felvetek más lehetőségeket

az említett hibákra, amit te elég vérmesen elkezdtél támadni, hogy kizárt... én egyébként jókat mosolygok

a beszélgetéseinken, aki ismer személyesen is, az tudja ezt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.