Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Astra! Wessz!

Össze ne vesszetek miattam :huh:

Nem azért inkább megiszok velük egy pofa hideg sört

de itt állnak mellettem 5 -en és ismerik a hiba jelenséget és mindegyik rávágta hogy ecu-s és a másikra pedig hogy igy is meglehet szinkronizálni ezt a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

ez így elég baj :lol: azért csak rá kéne nézni előbb, nem? :)

tech2-vel nem szoktátok nézni ilyenkor a perifériák (lambda, kopogásszenzor, map szenzor, stb) jeleit?

nem értem mit szeretnél tudni mit akarsz ezzel tovább huzni?Hát nem értem miért nekünk mondod ezeket.

Nézd meg ki garizza le a legtöbb Opeles autókat Egy évben.,,,,,,

Nem hiába segítünk az embereknek.

Kopogás szenzorral sem tudom miért erölködsz?

Legbelül te is tudod mi is tudjuk kopogás szenzor nem ment tönkre nem is lazul le magától.

Tehát ezért nem értem hova akarsz kilyukadni?

Lényeg a lényeg hogy ne legyen igazam....

Csinálják ugy ahogy itt a forum lakok gondolják..Ellenörizzenek le mindent.

Bár úgy tudom nem elöször cserélnek benne gyújtáshidat.

Mást már nem szeretnék hozzáfüzni.....

Majd ugy is kiderül..... :huh:

Link to comment
Megosztás:

nem értem mit szeretnél tudni mit akarsz ezzel tovább huzni?Hát nem értem miért nekünk mondod ezeket.

Legbelül te is tudod mi is tudjuk kopogás szenzor nem ment tönkre nem is lazul le magától.

Tehát nem is néztek semmit, csak cserélitek az ecu-t? Ez a legrosszabb márkaszervizes

álma a usereknek :lol: én meg azt mondom, meg kéne azért nézni, mi lehet még a háttérben, nem

mindjárt ecu-t cserélni minden gyújtáshibával érkező ügyfélnek :) nem jól beszélek? :huh:

Az, hogy te nem láttál még rossz vagy lelazult kopogásszenzort, nem jelenti azt, hogy nincs is :)

Én már láttam mindkettőt pedig nem is vagyok autószerelő :D Bár aláírom, tényleg nem sűrű hiba ;)

Link to comment
Megosztás:

Tehát nem is néztek semmit, csak cserélitek az ecu-t? Ez a legrosszabb márkaszervizes

álma a usereknek :lol: én meg azt mondom, meg kéne azért nézni, mi lehet még a háttérben, nem

mindjárt ecu-t cserélni minden gyújtáshibával érkező ügyfélnek :) nem jól beszélek? :huh:

Az, hogy te nem láttál még rossz vagy lelazult kopogásszenzort, nem jelenti azt, hogy nincs is :)

Én már láttam mindkettőt pedig nem is vagyok autószerelő :D Bár aláírom, tényleg nem sűrű hiba ;)

hátha neked ez következik akkor higgyyyyéé ebben.

Link to comment
Megosztás:

hátha neked ez következik akkor higgyyyyéé ebben.

nem jól beszélsz , mellé beszélsz

nem bántás.

ismerj meg majd aztán mondj véleményt.

Szerinted olyanok vagyunk akik nem néznek meg semmit.

Érdekes de én addig nem itélek meg másokat mig nem ismerem.

NA lényegtelen.

te magyarázod azt, mi meg lefutottuk a köröket ez miatt.

Azért mert nem irok erröl meg arról még nem jelenti azt hogy nem csináltuk a méréseket.

Utálok irogatni olyan dolgokrol amik evidensek.

Ha megbántotalak ez miatt ne haragudj, mégegyszer elmondom nem bántás. Csak ismerjük az ECuját.Nem egy jól sikerült darab.

És mondtam már fussanak pár kört hátha tévednék, én lennék a legboldogabb ha tévednék.

:huh:

Link to comment
Megosztás:

Szerinted olyanok vagyunk akik nem néznek meg semmit.

Érdekes de én addig nem itélek meg másokat mig nem ismerem.

Bocs, te mondtad egy kicsit feljebb :lol:

Nekem sem szándékom a sértés, a véleményem mondom.

Márpedig gyanús ez a sok "rossz" komputer, mert én nem igazán

találkoztam még itt ezzel a problémával évek óta. Kevésbé jól

sikerült trafóhidakkal viszont igen. :huh:

De majd jön egyszercsak Uhu, kíváncsi vagyok, náluk mi a statisztika :)

Link to comment
Megosztás:

Kopogásszenzorom volt már kilazulva egyszer. Bár akkor valószínű nem magától lazult ki, hanem a motor újbóli összerakásakor lett hanyagul meghúzva. Ekkor eleinte sokat fogyasztott az autó és nem ment, majd később jelezte is a kopogásszenzor hibakódot...

Egyébként én is a "zárjuk ki sorban a kisebb hibákat" módszer híve vagyok. Wess: lehet, hogy a végén igazad lesz, és valószínű a rengeteg tapasztalat beszél belőled, de azért sztem nem sokan szeretnek kiadni ekkora összegeket minden előzetes utánajárás / próbálkozás nélkül. Akármennyire is hozzáértőnek tűnik az illető első ránézésre, aki szerint ezt kellene tenni...

Link to comment
Megosztás:

Kopogásszenzorom volt már kilazulva egyszer. Bár akkor valószínű nem magától lazult ki, hanem a motor újbóli összerakásakor lett hanyagul meghúzva. Ekkor eleinte sokat fogyasztott az autó és nem ment, majd később jelezte is a kopogásszenzor hibakódot...

Egyébként én is a "zárjuk ki sorban a kisebb hibákat" módszer híve vagyok. Wess: lehet, hogy a végén igazad lesz, és valószínű a rengeteg tapasztalat beszél belőled, de azért sztem nem sokan szeretnek kiadni ekkora összegeket minden előzetes utánajárás / próbálkozás nélkül. Akármennyire is hozzáértőnek tűnik az illető első ránézésre, aki szerint ezt kellene tenni...

és most mondtad ki a valoságot kidobja a hibakodot.

Amugy meg mindenki tudja Trafó csere mégegyszer és mégegyszer és mégegyszer....Trafot Az ECu vezérli(testjelet ad)

Nincs más sajnos.

...

Kopogás szenzor pedig csak előgyujtásban van szerepe......

Link to comment
Megosztás:

és most mondtad ki a valoságot kidobja a hibakodot.

Amugy meg mindenki tudja Trafó csere mégegyszer és mégegyszer és mégegyszer....Trafot Az ECu vezérli(testjelet ad)

Nincs más sajnos.

...

Kopogás szenzor pedig csak előgyujtásban van szerepe......

Ha ne tán tán nekem lenne igazam bár nem erröl szól ez az egész(bár ne lenne)megelözném a bajt, azért keresek ecut olcson mindenhol hogy ne legyen költséges másnak.

Azért én is tudom hogy 200e az 200e....

Multkor is szereztem 60FT isuzu dizel Y17DT vezérlöegységet.((((UJ)))

azért egy kicsit itt a kolléga is benne van ezekbe az ecu javitásokba ezért is tudja mivel találkoztunk már..

Most a héten 2 db Y17DT adadgoló vezérlőegységet javitotunk.

Pedig állitolag örökéletüek......

mégis minden Y17dt-ben igy idő múlva tönkre megy.

NA zárom soraimat.....

:huh:

Link to comment
Megosztás:

Mennyi garit adtok az új ECU-ra?

Mi van akkor ha az újjal sem műkszik a verda, van két ECU s majd felváltva használom??

Szóval, ha vki tényleg kipengeti az összeget és lám nem a várva várt eredményt kapja, ebben az esetben hogyan tovább a részetekről???

Nekem ez a "trafóhíd vágja ki az ECU -t" kicsit olyan mint ha a biztosíték nyomná ki a porszívót......

De ha tényleg a trafóhíd vágja ki az ECU -t, akkor nem ártana feltárni a trafóhídnak azt a hibáját amiért kinyírta az ECU -t.

Ha már itt tartunk, akkor az új ECU mellé minimum egy hibamentes (új) trafóhíd is kell(ene) :huh:

Konklúzió: talán tényleg érdemesebb egy kicsit alaposabban körüljárni a problémát, mielőtt komplett autót cserélnénk.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

nézd meg a kezelési könyvet és olvass.............................

Nem kell gyújtás sem, meg várakozni sem!

Nem egyszer csináltuk már, behelyezed a kulcsot és rányomsz a gombokra, a kommunikációt a vezérlőn keresztül a zárak egyszeri csukásával-nyitásával nyugtázza a fedélzeti.

Innetől kezdve kommunikál a kulcs, ha jobban tetszik "újra tanítva" :huh:

Link to comment
Megosztás:

asszem fordítva van. Az ECU vágja haza a trafóhidat. Bár lehet keverem.

Amúgy lehet meg kéne nézni, hogy ezekben a hibás ECU-kban mi sikerült félre. Lehet olcsóbb lenne a javítás.

ebben igazad van....Ecu vágja haza a trafót de azt nem tudjuk hogy legelöször melyik kezdi.....

Javitani mi nme tudjuk...

Silikon ágyban van

Link to comment
Megosztás:

Na a tegnapi és a mai nap története:

Tegnap belekerült ideiglenesen egy másik (használt) trafó+vadi új gyári gyertyák, tegnap délután jó volt. Ma reggel ismét P0303 hiba és a gázadás-->villogás. Ma belekerült egy vadi új, gyári trafó, most úgy néz ki jó. De ha ez is megdöglik akkor ECU csere várható (sajnos).

Aggódva várom a holnap reggelt, hogy mi lesz.

Amúgy wessz rosszul emlékeztem, mert az első trafócserénél ami másfél éve volt, ott 2. és 4. henger gyújtáskimaradás hibát írt ki. Most meg ahogy fentebb is írtam 3.henger gyújtáskimaradás hibát írt ki.

Link to comment
Megosztás:

Na a tegnapi és a mai nap története:

Tegnap belekerült ideiglenesen egy másik (használt) trafó+vadi új gyári gyertyák, tegnap délután jó volt. Ma reggel ismét P0303 hiba és a gázadás-->villogás. Ma belekerült egy vadi új, gyári trafó, most úgy néz ki jó. De ha ez is megdöglik akkor ECU csere várható (sajnos).

Aggódva várom a holnap reggelt, hogy mi lesz.

Amúgy wessz rosszul emlékeztem, mert az első trafócserénél ami másfél éve volt, ott 2. és 4. henger gyújtáskimaradás hibát írt ki. Most meg ahogy fentebb is írtam 3.henger gyújtáskimaradás hibát írt ki.

csak reggel sárgalámpázik?

Teljesítmény ugyanaz?

villogni azért villog mert a katalizátor miatt ne menjen tönkre amikor gázt adsz figyelmeztett....

Jártam ugy hogy a szelepek szorultak reggelente...És ezért dobta ki a p300-at

Vigyázz ezt ki kell deríteni.....

akkor szokott elöfodulni ha bvalaki 5 km-ezik és nem pörgeti az autot csak alacsony fordulaton jár.

Link to comment
Megosztás:

Hogy reggelente sárgalámpázik azt nem tudom, mert ugye ha egyszer kilöki a hibakódot akkor már égve marad a sárgalámpa.

Holnap reggel kiderül, mert jelenleg vizsgára készülök és tanulnom kell. Reggel meg úgyis megyek be melóba és egyből ki fog derülni, hogy lesz e hibajelzés és villogás a gázadásra.

Ténylegesen mi a megfelelő fordulatszám ezeknél? Mert én olyan 2000-2500-es fordulatszámon szoktam járatni.

Ha szorulna az egyik szelep annak van hallható jelensége(pl. szokatlan rezonálás vagy ilyesmi)?

Link to comment
Megosztás:

Hogy reggelente sárgalámpázik azt nem tudom, mert ugye ha egyszer kilöki a hibakódot akkor már égve marad a sárgalámpa.

Holnap reggel kiderül, mert jelenleg vizsgára készülök és tanulnom kell. Reggel meg úgyis megyek be melóba és egyből ki fog derülni, hogy lesz e hibajelzés és villogás a gázadásra.

Ténylegesen mi a megfelelő fordulatszám ezeknél? Mert én olyan 2000-2500-es fordulatszámon szoktam járatni.

Ha szorulna az egyik szelep annak van hallható jelensége(pl. szokatlan rezonálás vagy ilyesmi)?

sajnos csak a kipuogódobból jövő hangból felismerhető.

mintha kihagyna olyan jelenség.(mintha minden pöfékelésnél 1-et 1-et nem hallanál.

Link to comment
Megosztás:

Hogy reggelente sárgalámpázik azt nem tudom, mert ugye ha egyszer kilöki a hibakódot akkor már égve marad a sárgalámpa.

Holnap reggel kiderül, mert jelenleg vizsgára készülök és tanulnom kell. Reggel meg úgyis megyek be melóba és egyből ki fog derülni, hogy lesz e hibajelzés és villogás a gázadásra.

Ténylegesen mi a megfelelő fordulatszám ezeknél? Mert én olyan 2000-2500-es fordulatszámon szoktam járatni.

Ha szorulna az egyik szelep annak van hallható jelensége(pl. szokatlan rezonálás vagy ilyesmi)?

Nekem még járatos a gép, de ha meleg, akkor kiszoktam huzatni 3500-ig is, mivel azt mondták, hogy 4000 fölé ne menjen. Ha jók az utviszonyok 2800-3000rpm-es fordulaton járok. Néha nem árt 'kikormolni' az autót.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell gyújtás sem, meg várakozni sem!

Nem egyszer csináltuk már, behelyezed a kulcsot és rányomsz a gombokra, a kommunikációt a vezérlőn keresztül a zárak egyszeri csukásával-nyitásával nyugtázza a fedélzeti.

Innetől kezdve kommunikál a kulcs, ha jobban tetszik "újra tanítva" :huh:

ha gy. nélkül nyomsz rá nem biztos hogy installál a távszab .

Link to comment
Megosztás:

ha gy. nélkül nyomsz rá nem biztos hogy installál a távszab .

vajon miért fogy a hütöviz a verdábol ? nem gözölög a kipufogó nem látni hogy hol tünik el rendesen mükszik a moci . vipumpa vagy a bilincseknél????????????? köszi az ötleteket.

Link to comment
Megosztás:

Kopogás szenzor pedig csak előgyujtásban van szerepe......

Pontosan. És ha "kopogásjelet" ad, akkor az ecu elveszi az előgyújtást, de csak egy bizonyos

szintig tudja elvenni. Ezután ha még mindig "kopogásjel" van, gyújtáshibát fog dobni. :lol:

Méghozzá arra a hengerre fogja írni, amelyiknél éppen gyújtáspillanatban érzékel kopogást.

Nem azt mondtam hogy biztos ez a hiba, csak érdemes kizárni, mert ESÉLYES :huh:

Link to comment
Megosztás:

1eset: Az ECU nem tudja tönkretenni a trafóhidat, ezt lehet venni fizikai törvénynek :lol:

2eset: Trafóhíd CSAKIS abban az esetben tudja tönkretenni az ECU-t, ha ráküldi a vezérlőbemenetre

a 20000V-os gyújtófeszt. Ezt nehezen tudom elképzelni. Viszont ilyenkor tuti hogy az ECU többet

nem szusszan :)

Ezt így lehet tényként kezelni :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.