opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Persze, hogy jó a sárga lámpám :huh: , csak arra akartam ezzel utalni, hogy a legtöbb helyen (szervizesek is) azt mondják, hogy ez így nem természetes (mondjuk nekem az... :) ); világítani, be-be kellene villogni a hibajelzőnek. Szóval, ha eddig nem csinálta, reménykedem benne, hogy ezután is „csöndben” fog maradni. Zöldkártyás jövőre lesz a gép (Z14XE), legalább addig nyugalmam van... :lol: AGR tesztet csak hosszú motorfék üzemben kezd néha csinálni, ezek szerint nálad nem sokszor fordul elő ilyen állapot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 tehát hogy mindenkinek világos legyen ujbol aki eddig nem figyelt Z és Y motorkoddal felszerelt opeles autokból hibakód kiolvasás Tech 2 nélkül a következö: fék meg full gázpedál benyomása utána gyujtás. ha folyamatosan villog megszakitás nélkül akkor nincs hiba . Megpróbáltam a módszeredet alkalmazni C Corsában. Nem hogy villogna vmi, de meg sem mozdulnak a kijelzőn a számok, olyan mint ha simán csak ráadtam volna a gyújtást és megjelenik a szokásos képernyő: dátum, pontos idő, hőmérséklet. De semmi változás vagy villogás vagy vonalkák..... Corsa C ( Z 1.2 twinport ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Megpróbáltam a módszeredet alkalmazni C Corsában. Nem hogy villogna vmi, de meg sem mozdulnak a kijelzőn a számok, olyan mint ha simán csak ráadtam volna a gyújtást és megjelenik a szokásos képernyő: dátum, pontos idő, hőmérséklet. De semmi változás vagy villogás vagy vonalkák..... Corsa C ( Z 1.2 twinport ) igy van ez a másik fajta amiben nincs hibakód amieben nem villog a kis kulcs Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Megpróbáltam a módszeredet alkalmazni C Corsában. Nem hogy villogna vmi, de meg sem mozdulnak a kijelzőn a számok, olyan mint ha simán csak ráadtam volna a gyújtást és megjelenik a szokásos képernyő: dátum, pontos idő, hőmérséklet. De semmi változás vagy villogás vagy vonalkák..... Corsa C ( Z 1.2 twinport ) áááááá nem ott kell nézni rájöttem a hibádra müszeregységen kell nézni villogtatni Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 áááááá nem ott kell nézni rájöttem a hibádra müszeregységen kell nézni villogtatni Ezt hogy érted, ahol a km számláló van?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 A féktisztító tökéletes a tisztításra, meg a brigéciol is :lol: nem kell hozzá drága ilyenolyan csodatisztító :huh: Be kell áztatni egy napra, és csodaszép fémtiszta lesz :) Helló! Azt szeretném megkérdezni, hogy az AGR-t hogyan lehet tisztítani? Azt értem, hogy fékfolyadék, Brigéciol stb. de én kiszedtem a szelepet de csak a külső felületét tudtam letakaritani. Hogyan lehet kinyitni a szelepet, mert szerintem alatta sem ártana kitisztítani, hogy normálisan zárjon. Elég ha egy tálkában beáztatom? Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 AGR tesztet csak hosszú motorfék üzemben kezd néha csinálni, ezek szerint nálad nem sokszor fordul elő ilyen állapot :lol: Hiába na, a szabadonfutó nélküli Trabantos múlt reflexeinek is megvannak az előnyei... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 A féktisztító tökéletes a tisztításra, meg a brigéciol is :lol: nem kell hozzá drága ilyenolyan csodatisztító :huh: Be kell áztatni egy napra, és csodaszép fémtiszta lesz :) Helló! Azt szeretném megkérdezni, hogy az AGR-t hogyan lehet tisztítani? Azt értem, hogy fékfolyadék, Brigéciol stb. de én kiszedtem a szelepet de csak a külső felületét tudtam letakaritani. Hogyan lehet kinyitni a szelepet, mert szerintem alatta sem ártana kitisztítani, hogy normálisan zárjon. Elég ha egy tálkában beáztatom? Köszi a segítséget! Nálam sem lehet szétszedni (le van peremezve /2001-es Z14XE/), a hosszabb áztató fürdő jött be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 A féktisztító tökéletes a tisztításra, meg a brigéciol is :lol: nem kell hozzá drága ilyenolyan csodatisztító :huh: Be kell áztatni egy napra, és csodaszép fémtiszta lesz :) Helló! Azt szeretném megkérdezni, hogy az AGR-t hogyan lehet tisztítani? Azt értem, hogy fékfolyadék, Brigéciol stb. de én kiszedtem a szelepet de csak a külső felületét tudtam letakaritani. Hogyan lehet kinyitni a szelepet, mert szerintem alatta sem ártana kitisztítani, hogy normálisan zárjon. Elég ha egy tálkában beáztatom? Köszi a segítséget! Pontosan, jó időre be kell áztatni, majd egy pici ecsettel át kell futni rajta (belül is). Van több típusa is szinte ugyanolyan kinézettel, a legtöbbnél szabadon lehet mozgatni a tengelyt befelé nyomva, akkor még szebben ki lehet pucolni. Ha viszont nagyon nem akar beljebb kerülni, akkor ne erőltesd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Ezt hogy érted, ahol a km számláló van?? Igen, a motor kontroll lámpát kell nézni (sárga, gyújtás ráadásnál mindig világít). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Pontosan, jó időre be kell áztatni, majd egy pici ecsettel át kell futni rajta (belül is). Van több típusa is szinte ugyanolyan kinézettel, a legtöbbnél szabadon lehet mozgatni a tengelyt befelé nyomva, akkor még szebben ki lehet pucolni. Ha viszont nagyon nem akar beljebb kerülni, akkor ne erőltesd. Köszi! :huh: Okozhatja ez az alpjárat ingadozást /dadogás/? Ez azóta jelentkezett amióta gyertyákat cseréltem. A gyári Bosch helyett NGK BKR5EK került bele. A motor Z14XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Bele kéne próbálni gyári GM nem kínai típusú gyertyákat, lehet az megoldaná a gondot :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Bele kéne próbálni gyári GM nem kínai típusú gyertyákat, lehet az megoldaná a gondot :huh: Én is arra gondoltam, hogy vissza teszem a gyári /Bosch/ gyertyákat, ugyanis azokat elraktam, és ha akkor megszűnik a hiba akkor kukába megy az NGK. A gyáriakkal elmentem 50.000!km-t minden gond nélkül. Azért cseréltem ki őket mert attól féltem, hogy egyszer útközben adják meg magukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Jó az NGK is általában, de ez az érték pl biztos ehhez a motorhoz való? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Jó az NGK is általában, de ez az érték pl biztos ehhez a motorhoz való? Nos, nagy unalmamban vissza pakoltam a régi gyertyákat és láss csodát most úgy néz ki, hogy megszűnt a dadogás. Az NGK értékét az "Így csináld"-ból néztem ki, és az üzletben is a gép ezt a típust hozta. Esetleg ha valakit érdekel és pont ilyen gyertyát akar venni akkor szívesen oda adom, ha veszi a fáradtságot és eljön érte /Szolnok/. Én nem fogom bele tenni mégegyszer az autóba. K.b. 1500km.t mentem vele. Köszi a segítséget "opel16V" :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Bocs azt hiszem ezt nekem irtad elfelejtettem röstelem. Megnézem ja meg van Diesel-be möanyag megy benzinbe fém Árban :20eft a fém a másik horror akkor köszi de nem kérem Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepi Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Hali.A hűtőrács alján lévő krómozott "dizájncsíkot"( :))Külön is lehet bizniszelni, vagy csak ráccsal együtt?Szerintem sokat dob a verda arcán, de 25ropi kicsit sok egy új rácsért. (Egy buta kérdés :lol: :Hogy tudom beállítani, hogy ne tömje a fórum az emailemet? Nem győzöm törölgetni. :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Hali.A hűtőrács alján lévő krómozott "dizájncsíkot"( :))Külön is lehet bizniszelni, vagy csak ráccsal együtt?Szerintem sokat dob a verda arcán, de 25ropi kicsit sok egy új rácsért. (Egy buta kérdés :lol: :Hogy tudom beállítani, hogy ne tömje a fórum az emailemet? Nem győzöm törölgetni. :huh: ) Mennyit érne meg neked? Nekem fekszik 1 a garázsban... Csak meg kellene keresni...De csak cserében gondolkodhatsz... Íme mikor még az autón volt: De szerintem bontókban is érdemes körülnézni... pl:opelbonto.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 eljön érte /Szolnok/. Földim :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Hali.A hűtőrács alján lévő krómozott "dizájncsíkot"( :))Külön is lehet bizniszelni, vagy csak ráccsal együtt?Szerintem sokat dob a verda arcán, de 25ropi kicsit sok egy új rácsért. (Egy buta kérdés :lol: :Hogy tudom beállítani, hogy ne tömje a fórum az emailemet? Nem győzöm törölgetni. :huh: ) Esetleg valamelyik, univerzális felhasználásra... krómcsík1 krómcsík2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
balallaca Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Tiszteletem Mindenkinek! Picit eltüntem, de sajnos az autóval semmi nem történt. Korábban írtam arról, hogy 2002 Z14XE motorkóddal ellátot autoról van szó, amely fogja magát és menet közben egy henger leáll. A következő ujraindításig igy is marad, de ujraindítás után minden rendben. A szerviben trafóhídcsrét javasoltak, amit megtettünk, igaz nem új került bele. Gyertyákat is cseréltünk. Ugyanaz. Amikor egyet gondol bedobja a cselt. Sárga lámpa ternészetesen villog. A szerelő szerint komputer csere lesz, vagy javítás, de az sem tudjuk biztosan azzal van-e a baj? Azt is megfigyeltem jobb üzemanyaggal, nem 95 nincs semmi baja. Ötlet valakinek, esetleg valaki aki nálunk jobban ért hozzá? Ez olvasható a tárolóban: hármas hengernél gyujtáshiba több hengernél gyujtáshiba r Ez volt a régi trafóval is meg az ujjal is. Segítség mert agyamra megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Most foglak sajnálni nagyon és nem rossz indulatbol irom de tényleg sajnálom Ecu csere. Most keresek 2 ilyen ecut és nem találok olcson new-t itt áll 2db G-astra és ez a hibája mind a 2-nek. apropó Z16XE és Z14XE ecu ugyanaz. de azért villogd ki a hibát hátha tudok segiteni. (fék gáz) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 (Egy buta kérdés :lol: :Hogy tudom beállítani, hogy ne tömje a fórum az emailemet? Nem győzöm törölgetni. :huh: ) Vezérlőpult>Opciók>Email beállításai :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Vezérlőpult>Opciók>Email beállításai :huh: ezért nem tudtam neked üzenetet küldeni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 ezért nem tudtam neked üzenetet küldeni? Én is küldtem neked most este :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts