Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Az van benne a szervízkönyvben, hogy kisszervíz a vásárlástól számítottan 30e km, vagy egy év, a következő szervíz azaz nagyszervíz 30ekm, vagy 2 év.

Namármost arra lennék kiváncsi, hogy ka 2-3 hónap múlva, azaz kb 2-3e km-esen elviszem első szervízbe, akkor ez kisszervíz lessz? És ha a következő szervízt 1 éve korában csináltaom meg kb 12ekm-el, akkor az már nagyszervíznek veszik?

nem. olajat akkor cseréltetsz benne, amikor akarsz. a többi intervallum attól maradhat eredeti is.

Link to comment
Megosztás:

Igen, jobban felveszi a párát az elhasználódott olaj, ezért az a habos kicsapódás.

Nem tesz jót a motornak, ezért ajánlott lenne betartani a max 15-ezres olajcserét.

Eddigi autóimban 10 ezer után mindig cseréltem. Ennél sajnos nem én szabályoztam... EDDIG! :huh: Holnapután viszem cserére. Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 30 ezres szervízintervallumot??? A márkaszervizek nem arról híresek, hogy az ügyfelek pénztárcájára tekintettel lennélnek....

Link to comment
Megosztás:

Az van benne a szervízkönyvben, hogy kisszervíz a vásárlástól számítottan 30e km, vagy egy év, a következő szervíz azaz nagyszervíz 30ekm, vagy 2 év.

Namármost arra lennék kiváncsi, hogy ka 2-3 hónap múlva, azaz kb 2-3e km-esen elviszem első szervízbe, akkor ez kisszervíz lessz? És ha a következő szervízt 1 éve korában csináltaom meg kb 12ekm-el, akkor az már nagyszervíznek veszik?

az éves szervizek fixek,amit közötte csinálsz,az kiegészítő olajcsere :huh:

Link to comment
Megosztás:

Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 30 ezres szervízintervallumot??? A márkaszervizek nem arról híresek, hogy az ügyfelek pénztárcájára tekintettel lennélnek....

Mert újautó eladáskor egy fontos tényező a karbantartási költségessége, és ezzel akarják lenyomni.

Nekik úgyis az a fontos, hogy menjen el az autó 100000km-t, a többi nem érdekük :huh:

Link to comment
Megosztás:

Mert újautó eladáskor egy fontos tényező a karbantartási költségessége, és ezzel akarják lenyomni.

Nekik úgyis az a fontos, hogy menjen el az autó 100000km-t, a többi nem érdekük :huh:

Hacsak azt nem számítjuk, hogy valószínűleg azt szeretnék, hogy a következő verdát is tőlük vidd!

Link to comment
Megosztás:

Hacsak azt nem számítjuk, hogy valószínűleg azt szeretnék, hogy a következő verdát is tőlük vidd!

Aki cserélgeti mindig újra a verdát, az általában max 100000km-nél megteszi, ezért ez a szempont

máris kiesett :huh: egyébként ez "nyugati" trend, amit szépen lassan itt is átvesznek.

amúgy van még egy szempontja a kitolt olajcsere periódusnak, méghozzá az újabb környezetszennyezés

elleni intézkedések, miszerint csökkenteni kell a fáradtolaj "termelést". Ezt az okosok egy tollvonással

meg tudták oldani az íróasztal mögött :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek van -e gyakorlati haszna egy normális torony merevítőnek a verdában?

Gondolok itt vmi spec. "gyárira", nem sufni tuning, meg a haver lakatos, oszt majd hegeszt nekedm egy jót -típusúakon kívűl vmi jóra.

Érezhető -e vmi plussz (kanyarstabilitás, meg ilyesmi) normál hétköznapi átlagos használat során??

Hallottam olyan infót, hogy jelenthet annyit mint egy jó gátló vagy gumi választás....

Link to comment
Megosztás:

Aki cserélgeti mindig újra a verdát, az általában max 100000km-nél megteszi, ezért ez a szempont

máris kiesett :huh: egyébként ez "nyugati" trend, amit szépen lassan itt is átvesznek.

De ha csak egyszer adsz egy súlyos negatívot a járgányra v. a szervízre, valszeg mész máshova. Barátom a Renaultjával járt úgy, hogy bármivel is kecsegtetik, már most 1 év 4 hónap után tudja, ha lehetősége adódna rá akkor sem fog a 4. év után újra ebbe a márkába ülni.

Link to comment
Megosztás:

Érezhető -e vmi plussz (kanyarstabilitás, meg ilyesmi) normál hétköznapi átlagos használat során??

Hallottam olyan infót, hogy jelenthet annyit mint egy jó gátló vagy gumi választás....

nem.

ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat

jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő.

utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást.

Link to comment
Megosztás:

De ha csak egyszer adsz egy súlyos negatívot a járgányra v. a szervízre, valszeg mész máshova. Barátom a Renaultjával járt úgy, hogy bármivel is kecsegtetik, már most 1 év 4 hónap után tudja, ha lehetősége adódna rá akkor sem fog a 4. év után újra ebbe a márkába ülni.

Ezért életképes a sok autógyár manapság. :huh:

Ki ezt, ki azt, aztán ahogy változnak az idők, változnak az igények meg a kínálat :lol:

De azon szerintem nincs mit vitázni, hogy az autógyárakat nem érdekli, mi lesz az autóddal

100000km után :) Nekik az az érdekük, ha veszel minél előbb újat. Nagyon jól mutatja ezt

a trendet az is, hogy 100-120ezer km után nagyot esik az autók értéke.

Link to comment
Megosztás:

nem.

ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat

jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő.

utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást.

Köszi!

Valahogy én is ilyesmire gondoltam, az meg hogy "jól néz ki" nem döntő érv....

Link to comment
Megosztás:

Ezért életképes a sok autógyár manapság. :huh:

Ki ezt, ki azt, aztán ahogy változnak az idők, változnak az igények meg a kínálat :lol:

De azon szerintem nincs mit vitázni, hogy az autógyárakat nem érdekli, mi lesz az autóddal

100000km után :) Nekik az az érdekük, ha veszel minél előbb újat. Nagyon jól mutatja ezt

a trendet az is, hogy 100-120ezer km után nagyot esik az autók értéke.

Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új.....

Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100......

Legalábbis remélem.... :)

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új.....

Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100......

Legalábbis remélem.... :huh:

Manapság alig több a tervezett futásteljhesítményük, már nem az örökkévalóságnak építenek. Persze. A gyár is, a szervíz is hibázhat, s nemegy autó vígan futkározik 3-4-500 ekm fölött.

Link to comment
Megosztás:

nem.

ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat

jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő.

utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást.

én meg azt hallottam,hogy kanyarban érezhető a hatása :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új.....

Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100......

Legalábbis remélem.... :huh:

Pontosan erről van szó. Ha nem a gyári előírásokat követed a karbantartásban, akkor 2x-3x hosszabb

élettartamot is várhatsz. Gyárilag pl nem ajánlják bele a súrlódáscsökkentő olajadalékot sem (pl metabond)... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Manapság alig több a tervezett futásteljhesítményük, már nem az örökkévalóságnak építenek. Persze. A gyár is, a szervíz is hibázhat, s nemegy autó vígan futkározik 3-4-500 ekm fölött.

Nah az jó, ha hibásik akkor sokáig bírja, ha mindent jól csinálnak, akkor 100e km. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gondolom a verseny paripánál ami neked is van, nem csak design elem , hanem fontos biztonsági tényező.... :lol:

Igen, de az teljesen más tészta. Ott kőkemény futómű van, és iszonyat igénybevétel.

Vesekő esélytelen :huh:

Egyébként ha nem lenne elejétől a hátuljáig becsövezve az autó, akkor már az ajtót

sem lehetne kinyitni egy-egy zúzósabb ralifutam után :)

Link to comment
Megosztás:

Ide azért irok hogy legyen mit..... :lol:

Akinek kell progi jelentkezzen..... csak privibe.szigoruan.

segitek mindekinek akinek tudok..

feldobok egy astra-g hibát aki tudja a választ nyugodtan irjon.

találos kérdés.

gyorsitasz Astra-G legyen x16xel vagy Z motor.

1000-2000 között bedadog terhelésre majd utána jo

hibakod nincs tech2-vel nézve.

Segitség legalább egy héten 2-3-at vesznek belöle. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.