opel16v Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Az van benne a szervízkönyvben, hogy kisszervíz a vásárlástól számítottan 30e km, vagy egy év, a következő szervíz azaz nagyszervíz 30ekm, vagy 2 év. Namármost arra lennék kiváncsi, hogy ka 2-3 hónap múlva, azaz kb 2-3e km-esen elviszem első szervízbe, akkor ez kisszervíz lessz? És ha a következő szervízt 1 éve korában csináltaom meg kb 12ekm-el, akkor az már nagyszervíznek veszik? nem. olajat akkor cseréltetsz benne, amikor akarsz. a többi intervallum attól maradhat eredeti is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Hát ja, szerintem is. A habosodás az elhasználódott olaj miatt van ezek szerint? Igen, jobban felveszi a párát az elhasználódott olaj, ezért az a habos kicsapódás. Nem tesz jót a motornak, ezért ajánlott lenne betartani a max 15-ezres olajcserét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Igen, jobban felveszi a párát az elhasználódott olaj, ezért az a habos kicsapódás. Nem tesz jót a motornak, ezért ajánlott lenne betartani a max 15-ezres olajcserét. Eddigi autóimban 10 ezer után mindig cseréltem. Ennél sajnos nem én szabályoztam... EDDIG! :huh: Holnapután viszem cserére. Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 30 ezres szervízintervallumot??? A márkaszervizek nem arról híresek, hogy az ügyfelek pénztárcájára tekintettel lennélnek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Az van benne a szervízkönyvben, hogy kisszervíz a vásárlástól számítottan 30e km, vagy egy év, a következő szervíz azaz nagyszervíz 30ekm, vagy 2 év. Namármost arra lennék kiváncsi, hogy ka 2-3 hónap múlva, azaz kb 2-3e km-esen elviszem első szervízbe, akkor ez kisszervíz lessz? És ha a következő szervízt 1 éve korában csináltaom meg kb 12ekm-el, akkor az már nagyszervíznek veszik? az éves szervizek fixek,amit közötte csinálsz,az kiegészítő olajcsere :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 az éves szervizek fixek,amit közötte csinálsz,az kiegészítő olajcsere :lol: És feljegyzik valaková?(ha márkaszervízben csináltatom) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 És feljegyzik valaková?(ha márkaszervízben csináltatom) :huh: persze,van a szervízkönyvben erre külön hely. nekem is bejegyezték :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Csak azt nem értem, hogy miért adnak meg 30 ezres szervízintervallumot??? A márkaszervizek nem arról híresek, hogy az ügyfelek pénztárcájára tekintettel lennélnek.... Mert újautó eladáskor egy fontos tényező a karbantartási költségessége, és ezzel akarják lenyomni. Nekik úgyis az a fontos, hogy menjen el az autó 100000km-t, a többi nem érdekük :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Mert újautó eladáskor egy fontos tényező a karbantartási költségessége, és ezzel akarják lenyomni. Nekik úgyis az a fontos, hogy menjen el az autó 100000km-t, a többi nem érdekük :huh: Hacsak azt nem számítjuk, hogy valószínűleg azt szeretnék, hogy a következő verdát is tőlük vidd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Hacsak azt nem számítjuk, hogy valószínűleg azt szeretnék, hogy a következő verdát is tőlük vidd! Aki cserélgeti mindig újra a verdát, az általában max 100000km-nél megteszi, ezért ez a szempont máris kiesett :huh: egyébként ez "nyugati" trend, amit szépen lassan itt is átvesznek. amúgy van még egy szempontja a kitolt olajcsere periódusnak, méghozzá az újabb környezetszennyezés elleni intézkedések, miszerint csökkenteni kell a fáradtolaj "termelést". Ezt az okosok egy tollvonással meg tudták oldani az íróasztal mögött :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Szerintetek van -e gyakorlati haszna egy normális torony merevítőnek a verdában? Gondolok itt vmi spec. "gyárira", nem sufni tuning, meg a haver lakatos, oszt majd hegeszt nekedm egy jót -típusúakon kívűl vmi jóra. Érezhető -e vmi plussz (kanyarstabilitás, meg ilyesmi) normál hétköznapi átlagos használat során?? Hallottam olyan infót, hogy jelenthet annyit mint egy jó gátló vagy gumi választás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Aki cserélgeti mindig újra a verdát, az általában max 100000km-nél megteszi, ezért ez a szempont máris kiesett :huh: egyébként ez "nyugati" trend, amit szépen lassan itt is átvesznek. De ha csak egyszer adsz egy súlyos negatívot a járgányra v. a szervízre, valszeg mész máshova. Barátom a Renaultjával járt úgy, hogy bármivel is kecsegtetik, már most 1 év 4 hónap után tudja, ha lehetősége adódna rá akkor sem fog a 4. év után újra ebbe a márkába ülni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Érezhető -e vmi plussz (kanyarstabilitás, meg ilyesmi) normál hétköznapi átlagos használat során?? Hallottam olyan infót, hogy jelenthet annyit mint egy jó gátló vagy gumi választás.... nem. ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő. utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 De ha csak egyszer adsz egy súlyos negatívot a járgányra v. a szervízre, valszeg mész máshova. Barátom a Renaultjával járt úgy, hogy bármivel is kecsegtetik, már most 1 év 4 hónap után tudja, ha lehetősége adódna rá akkor sem fog a 4. év után újra ebbe a márkába ülni. Ezért életképes a sok autógyár manapság. :huh: Ki ezt, ki azt, aztán ahogy változnak az idők, változnak az igények meg a kínálat :lol: De azon szerintem nincs mit vitázni, hogy az autógyárakat nem érdekli, mi lesz az autóddal 100000km után :) Nekik az az érdekük, ha veszel minél előbb újat. Nagyon jól mutatja ezt a trendet az is, hogy 100-120ezer km után nagyot esik az autók értéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 nem. ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő. utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást. Köszi! Valahogy én is ilyesmire gondoltam, az meg hogy "jól néz ki" nem döntő érv.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ezért életképes a sok autógyár manapság. :huh: Ki ezt, ki azt, aztán ahogy változnak az idők, változnak az igények meg a kínálat :lol: De azon szerintem nincs mit vitázni, hogy az autógyárakat nem érdekli, mi lesz az autóddal 100000km után :) Nekik az az érdekük, ha veszel minél előbb újat. Nagyon jól mutatja ezt a trendet az is, hogy 100-120ezer km után nagyot esik az autók értéke. Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új..... Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100...... Legalábbis remélem.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új..... Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100...... Legalábbis remélem.... :huh: Manapság alig több a tervezett futásteljhesítményük, már nem az örökkévalóságnak építenek. Persze. A gyár is, a szervíz is hibázhat, s nemegy autó vígan futkározik 3-4-500 ekm fölött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 nem. ez járulékos alkatrésze a futóműtuningnak, ugyanis ha ültetsz és keményítesz, akkor a tornyokat jóval nagyobb erőhatások érik, amit részben átvesz a toronymerevítő. utcai autóba, utcai használatra semmi jelentősége nincs, nem hoz semmilyen változást. én meg azt hallottam,hogy kanyarban érezhető a hatása :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 én meg azt hallottam,hogy kanyarban érezhető a hatása :huh: Ja! A tudatalattidra! Jól elbízod magad, oszt jól elszállsz. Ezeket verseny célokra érdemes beépíteni sok-sok egyébb mással, nem közútra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 én meg azt hallottam,hogy kanyarban érezhető a hatása :huh: ez csak mentális dolog. hidd el, semmi jelentősége egy gyári futómű esetén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Gondolom ezzel nem azt akarod mondani , hogy 100 ezer után már felejtsük el az autót és jöhet az új..... Megfelelően karbantartott és szervizelt autók (itt nem a márkaszervízre gondolok) azért valószínűleg mennek még "egy kicsit" többet mint 100...... Legalábbis remélem.... :huh: Pontosan erről van szó. Ha nem a gyári előírásokat követed a karbantartásban, akkor 2x-3x hosszabb élettartamot is várhatsz. Gyárilag pl nem ajánlják bele a súrlódáscsökkentő olajadalékot sem (pl metabond)... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ja! A tudatalattidra! Jól elbízod magad, oszt jól elszállsz. :huh: :lol: :) egy vasdarab nem váltja meg a világot,ez tény,csak kíváncsi voltam,hogy is van ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 ez csak mentális dolog. hidd el, semmi jelentősége egy gyári futómű esetén. Gondolom a verseny paripánál ami neked is van, nem csak design elem , hanem fontos biztonsági tényező.... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Manapság alig több a tervezett futásteljhesítményük, már nem az örökkévalóságnak építenek. Persze. A gyár is, a szervíz is hibázhat, s nemegy autó vígan futkározik 3-4-500 ekm fölött. Nah az jó, ha hibásik akkor sokáig bírja, ha mindent jól csinálnak, akkor 100e km. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Gondolom a verseny paripánál ami neked is van, nem csak design elem , hanem fontos biztonsági tényező.... :lol: Igen, de az teljesen más tészta. Ott kőkemény futómű van, és iszonyat igénybevétel. Vesekő esélytelen :huh: Egyébként ha nem lenne elejétől a hátuljáig becsövezve az autó, akkor már az ajtót sem lehetne kinyitni egy-egy zúzósabb ralifutam után :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ide azért irok hogy legyen mit..... :lol: Akinek kell progi jelentkezzen..... csak privibe.szigoruan. segitek mindekinek akinek tudok.. feldobok egy astra-g hibát aki tudja a választ nyugodtan irjon. találos kérdés. gyorsitasz Astra-G legyen x16xel vagy Z motor. 1000-2000 között bedadog terhelésre majd utána jo hibakod nincs tech2-vel nézve. Segitség legalább egy héten 2-3-at vesznek belöle. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts