tomi7711 Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 wessz írta: Nem sárga lámpázik? Gondolom szeretnétek tudni hogy kell kiolvasni hibát Tech 2 nélkül.Én tudom a választ.:-) Nem sárgalámpázik. Mást nem vettem észre.... Vagyis mégis. Van egy olyan dolog, hogy amikor indítózok, minden mutató (benzin, vízhőfok - ha meleg motorra indítózok) visszaesik, ABS lámpa és egyéb diagnosztikai lámpák felvillannak, mint közvetlenül gyújtás ráadása után. Ezzel lehet összefüggésben?
imy Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 wessz írta: mint a régi c motoroknál a kivilogtatás ugyanaz. Tehát az obd hibakód 4 számjegyből áll. Példa: mondjuk Egr szelep hiba . az P0400.------ villog 10-et majd 4-et majd 10,10., mivel 0 -at csak igy tudja kivillogtatni. Hibakodok pedig az interneten rajta vannak. Sajnos Én csak EZEKET találtam, mást nem. Valaki esetleg tud segíteni? :huh:
opel16v Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm
wessz Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 imy írta: Sajnos Én csak EZEKET találtam, mást nem. Valaki esetleg tud segíteni? :huh: google:----- odb hibakódok beirod és dobja máris
wessz Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 tomi7711 írta: Nem sárgalámpázik. Mást nem vettem észre.... Vagyis mégis. Van egy olyan dolog, hogy amikor indítózok, minden mutató (benzin, vízhőfok - ha meleg motorra indítózok) visszaesik, ABS lámpa és egyéb diagnosztikai lámpák felvillannak, mint közvetlenül gyújtás ráadása után. Ezzel lehet összefüggésben? Egyértelmü gyenge az akkumulátor. És ez csak a müszerrel van összefüggésben.
itta Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 opel16v írta: motorkód? megtett km? használt olaj? én inkább egyébként a szelepszárszimmeringre gondolnék először. Bocsi de nem voltam sokáig. ne tom motorkodot 14 16 szelepes ugy 105000 km van benne. valoszinű uj olaj de azt tom hogy 15-40 et használ. Szelepszár szimering hibára hogyan lehet rájönni? Viz bevezetésről hallottál már?
opel16v Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 itta írta: Bocsi de nem voltam sokáig. ne tom motorkodot 14 16 szelepes ugy 105000 km van benne. valoszinű uj olaj de azt tom hogy 15-40 et használ. Szelepszár szimering hibára hogyan lehet rájönni? Viz bevezetésről hallottál már? Na akkor meg is van a hiba. Mióta használ 15W40-es olajat? Mert azzal gyilkolta meg a motort!
itta Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 opel16v írta: Na akkor meg is van a hiba. Mióta használ 15W40-es olajat? Mert azzal gyilkolta meg a motort! KB 3 éve. Miért gyilkolja az?
wessz Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 itta írta: KB 3 éve. Miért gyilkolja az? 2000km alatt 2 l olaj nem kecsegtető. Motor szét. Motor generál.
itta Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 wessz írta: 2000km alatt 2 l olaj nem kecsegtető. Motor szét. Motor generál. valószinű de még megvárja a vizes modszert.
opel16v Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 itta írta: KB 3 éve. Miért gyilkolja az? mert egyáltalán nem belevaló. nem nyújtott elégséges kenést. ez az eredménye. motorgenerál.
opel16v Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 itta írta: valószinű de még megvárja a vizes modszert. hiába várja a csodát, ez akkor is motorgenerál. és remélem tanult a hibájából, máskor ne az olajon spóroljon, olyat tegyen bele, ami bele való!
copymix Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 Szevasztok! Visszatérően látom az olajfogyasztásos problémákat (16V). Talán itt írtam, hogy nekem mintha elvágták volna a szelepszár szimering csere után. Jelenség: -a szelepszár szimering kimozdul a helyéről, és együtt mozog a szeleppel. Szerintem nem kell megijedni a javítástól, és az ára se ördögi, csak ne szakszervíben! Az előző oldalakon termosztát cseréről írtatok, meg, hogy házzal, vagy a nélkül. Ne ijedjetek meg a 12-13 ezres "házas" áraktól, majd ha az 50. ezres ASTRA G 1,6 XEP 103LE 2005 kombi termosztát cserével ..ívtok! Én már két hónapja nem szánom rá magam a cserére. Ez az ár egyenesen felháborító. Apropó! Még most sincs valakinek egy olcsóbb ötlete erre?! ÜDVÖZLETTEL: Bosszankodó
imy Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 copymix írta: Szevasztok! Visszatérően látom az olajfogyasztásos problémákat (16V). Talán itt írtam, hogy nekem mintha elvágták volna a szelepszár szimering csere után. Jelenség: -a szelepszár szimering kimozdul a helyéről, és együtt mozog a szeleppel. Szerintem nem kell megijedni a javítástól, és az ára se ördögi, csak ne szakszervíben! Az előző oldalakon termosztát cseréről írtatok, meg, hogy házzal, vagy a nélkül. Ne ijedjetek meg a 12-13 ezres "házas" áraktól, majd ha az 50. ezres ASTRA G 1,6 XEP 103LE 2005 kombi termosztát cserével ..ívtok! Én már két hónapja nem szánom rá magam a cserére. Ez az ár egyenesen felháborító. Apropó! Még most sincs valakinek egy olcsóbb ötlete erre?! ÜDVÖZLETTEL: Bosszankodó Hoszabb távon megtérül a termosztátcsere! Kevesebbet fog enni, mivel hamarabb eléri, vagyis télen eléri az üzemi hőmérsékletet. De mivel lasabban, vagy el sem éri az üzemi hőmérsékletet, ezért a kopás is nagyobb, ami a motor gyorsabb tönkremenetelét idézi elő. Termosztát árán, azaz 1 tank benzin árán ne spórolj! Ugyanugy olajjal sem szabad!(hogyha már ilyen olajozottan írok :huh: )
opel16v Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 imy írta: Termosztát árán, azaz 1 tank benzin árán ne spórolj! Ugyanugy olajjal sem szabad!(hogyha már ilyen olajozottan írok :huh: ) Sajnos ahogy hallottam, XEP twinport motoroknál tényleg nem egy, hanem 4-5 tank a termosztát ára :lol:
mackosajt Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 opel16v írta: Sajnos ahogy hallottam, XEP twinport motoroknál tényleg nem egy, hanem 4-5 tank a termosztát ára :huh: Ha úgy vesszük, akkor azért megéri, ha hosszú távra tervez az ember, mert a kopás és többlet fogyasztás nem épp kifizetődő. generál 2-300, és közben meg 6-7 lityi helyett mondjuk 8-10... szal, akár 100 km-enként is 6-800 Ft lehet a többlet a rossz termosztát miatt. Ha így számolunk, alig több, mint 5000 km alatt megtérül a termosztát ára.
szepi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Egy tuti gyerekek!Ha valakiben felmerül a termosztáthiba gyanúja , ne hallagasson senkire, a felső csőnek jég hidegnek kell lennie a nyitási hőfokig.Nincs átszivárgás a kis lyukon, nincs jólvanazúgymertopel.Ezt megtanultuk az elmúlt héten. :huh:
wessz Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 copymix írta: Szevasztok! Visszatérően látom az olajfogyasztásos problémákat (16V). Talán itt írtam, hogy nekem mintha elvágták volna a szelepszár szimering csere után. Jelenség: -a szelepszár szimering kimozdul a helyéről, és együtt mozog a szeleppel. Szerintem nem kell megijedni a javítástól, és az ára se ördögi, csak ne szakszervíben! Az előző oldalakon termosztát cseréről írtatok, meg, hogy házzal, vagy a nélkül. Ne ijedjetek meg a 12-13 ezres "házas" áraktól, majd ha az 50. ezres ASTRA G 1,6 XEP 103LE 2005 kombi termosztát cserével ..ívtok! Én már két hónapja nem szánom rá magam a cserére. Ez az ár egyenesen felháborító. Apropó! Még most sincs valakinek egy olcsóbb ötlete erre?! ÜDVÖZLETTEL: Bosszankodó Ötlet lenne. Beszerzési árként odatudom neked adni. Z16XEP termosztátot. Kérdés mennyit szánnál rá?
imy Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 wessz írta: Ötlet lenne. Beszerzési árként odatudom neked adni. Z16XEP termosztátot. Kérdés mennyit szánnál rá? Bármit tudsz beszerzési áron szerezni? :huh:
wessz Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 imy írta: Bármit tudsz beszerzési áron szerezni? :huh: És ez igy van.
urbanjozsi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 wessz írta: És ez igy van. Én már írtam is privit :huh:
gabesz76 Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 urbanjozsi írta: Én már írtam is privit :huh: Józsinak egy hátsó híd tárcsafék tuninggal rendel. :lol:
urbanjozsi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 gabesz76 írta: Józsinak egy hátsó híd tárcsafék tuninggal rendel. :lol: Majdnem :huh: A nagyrésze már megvan..........
gabesz76 Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 urbanjozsi írta: Majdnem :huh: A nagyrésze már megvan.......... Alakul a gép?
urbanjozsi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 gabesz76 írta: Alakul a gép? Jövő héten lérkezik a híd azután szétszedjük, letakarítjuk,újrafest,összerak majd beszerelés! kb 2hét múlva kész(remélem) :huh:
Recommended Posts