Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből.

Egy valami ami nagyon furcsa az a fék, amikor meg kellett álni elösször azt hittem, hogy nem is fog, nagyon bele kellett padlózni, hogy meg tudjak álni. CorsaChez képest jóval gyengébb a féke. Ez mitől van? Én hoztam el a kereskedésből a Corsát is, de nem emléxem, hogy ennyire lightossan fogott.

Valami tipp, ez rossz, vagy majd idővel jobb lessz? Már van az autóban 74km :(

Szia!

Az autó átvétele után én is átéltem ezt a fúrcsa -nem fog a fék - érzést .Az előző kocsimhoz képesrt rettenetes volt ,mint ha nem akarna megállni.Nyugodj meg nem kell sok kilóméter és tökéletes lesz.

Link to comment
Megosztás:

Valahol olvastam,hogy G astrás panaszkodott,hogy parkolt be a garázsba és észrevehetően villogott a világítás a kormány mozgatásával összhangban!

Igen, így már értem.

Ez leginkább akkor van, ha már volt cserélve a fesz. szab a generátoron és szar utángyártottat tettek vissza :(

Sőt: álló helyben ha tekered a kormányt az szervomotor nagy áramfelvétele miatt amit a fos utángyártott fesz. szab nem bír azonnal lekövetni, nos akkor még a kormány mozdulatra az alapjárati rpm is leejt jócskán!!

Link to comment
Megosztás:

Igen, így már értem.

Ez leginkább akkor van, ha már volt cserélve a fesz. szab a generátoron és szar utángyártottat tettek vissza :(

Sőt: álló helyben ha tekered a kormányt az szervomotor nagy áramfelvétele miatt amit a fos utángyártott fesz. szab nem bír azonnal lekövetni, nos akkor még a kormány mozdulatra az alapjárati rpm is leejt jócskán!!

És ha nem volt cserélve és ezt csinálja?????????

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autó átvétele után én is átéltem ezt a fúrcsa -nem fog a fék - érzést .Az előző kocsimhoz képesrt rettenetes volt ,mint ha nem akarna megállni.Nyugodj meg nem kell sok kilóméter és tökéletes lesz.

köszönöm szépen! :(

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

És az miben tér el a CorsaC EPS-étől? Az is valami elektromos, meg gondolom hidrailukus, vagy csak elektromos?

abban, hogy az csak egy elektromotor, ami a kormányoszlopra van szerelve, és ott segit kormányozni. a Corsákba mindegyikbe sima egyszerü mechanikus kormánymü van...

Link to comment
Megosztás:

A G-ben az elektrohidraulikus szervo kb. 10-35 A-t vesz fel (lakatfogóval mértem). Minél nagyobbat rántasz rajta, annál többet. Ez egy alapjáraton ketyegő motornál, ahol maga a világítás is felvesz kb. 10A-t és az egyéb járulékos fogyasztókról (AC, gyújtás, injektor, motorvezérlő, 2x600W HiFi...) ne is beszéljünk, meglátszódik a tompított fényerején egy pillanatra.

Ezért kell Xenont tenni bele, az érzéketlen erre :(

Link to comment
Megosztás:

Ne tévesszük össze a fékhatást a pedál könnyed nyomhatóságával!

Ugyanis pl francia és japán modelleknél tapasztalható, hogy a rásegítés drasztikusan erős,

így olyan hamis érzetet kelt, mintha jobb lenne a fék. De nem így van, csak az opelnél

keményebben kell nyomni, ami szerintem sokkal jobb adagolhatóságot tesz lehetővé.

Nekem így jobban tetszik :)

Az asszony is mindig úgy áll meg a micrájával, hogy az utolsó centiknél bolintok egyet :(

Ő se érzi, mikor hogy fog a féke. Az astráét én is jobban szeretem.

Meg azért hülyén is nézek ki férfi létemre egy piros cuki micrában ;)

Link to comment
Megosztás:

G astránál (meg úgy nagy általában) a vezérműszíj 4 év, vagy 60e km, ill. amely hamarabb bekövetkezik.

Nekem lassan a 4 év fog jönni hamarabb, a km még a 30 ezret sem közelíti meg.

Cserélni kell -e vagy sem a szíjat és a járulékos alkatrészeket hozzá?

A vízpumpát együtt szokták ugye cserélni a vezérléssel, de nekem mivel egy éve megmurdélt így kicseréltük.

( márkaszervíz frankón túlspanolta a szíjat mely rövidesen kinyírta a csapágyat -szerintem így utólag volt benne nem kis szándékosság, hiszen ők mondták hogy pumpát felesleges cserélni az még kibír egy ciklust, -nem bírt ki!)

A szíj és a gorgők, meg a feszítők minőségiek benne (a pumpa is!).

Valami okosság vagy tanács??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.