imy Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 rosszul tudod :( hidraulikus szervo van benne, csak elektromotor/ vagy elektromos pumpa hajccsa ;) Köszönöm! És az miben tér el a CorsaC EPS-étől? Az is valami elektromos, meg gondolom hidrailukus, vagy csak elektromos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Egészen pontosan: elektro-hidraulikus a rásegítés a kormányzásra :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 rosszul tudod ;) hidraulikus szervo van benne, csak elektromotor/ vagy elektromos pumpa hajccsa :) Oszt ha állóhelyben tekered a kormányt,a pilácsok csak villognak! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Oszt ha állóhelyben tekered a kormányt,a pilácsok csak villognak! :( Ezt hogy érted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hétördög Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből. Egy valami ami nagyon furcsa az a fék, amikor meg kellett álni elösször azt hittem, hogy nem is fog, nagyon bele kellett padlózni, hogy meg tudjak álni. CorsaChez képest jóval gyengébb a féke. Ez mitől van? Én hoztam el a kereskedésből a Corsát is, de nem emléxem, hogy ennyire lightossan fogott. Valami tipp, ez rossz, vagy majd idővel jobb lessz? Már van az autóban 74km :( Szia! Az autó átvétele után én is átéltem ezt a fúrcsa -nem fog a fék - érzést .Az előző kocsimhoz képesrt rettenetes volt ,mint ha nem akarna megállni.Nyugodj meg nem kell sok kilóméter és tökéletes lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ezt hogy érted? Valahol olvastam,hogy G astrás panaszkodott,hogy parkolt be a garázsba és észrevehetően villogott a világítás a kormány mozgatásával összhangban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Valahol olvastam,hogy G astrás panaszkodott,hogy parkolt be a garázsba és észrevehetően villogott a világítás a kormány mozgatásával összhangban! Igen, így már értem. Ez leginkább akkor van, ha már volt cserélve a fesz. szab a generátoron és szar utángyártottat tettek vissza :( Sőt: álló helyben ha tekered a kormányt az szervomotor nagy áramfelvétele miatt amit a fos utángyártott fesz. szab nem bír azonnal lekövetni, nos akkor még a kormány mozdulatra az alapjárati rpm is leejt jócskán!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Igen, így már értem. Ez leginkább akkor van, ha már volt cserélve a fesz. szab a generátoron és szar utángyártottat tettek vissza :( Sőt: álló helyben ha tekered a kormányt az szervomotor nagy áramfelvétele miatt amit a fos utángyártott fesz. szab nem bír azonnal lekövetni, nos akkor még a kormány mozdulatra az alapjárati rpm is leejt jócskán!! És ha nem volt cserélve és ezt csinálja????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Szia! Az autó átvétele után én is átéltem ezt a fúrcsa -nem fog a fék - érzést .Az előző kocsimhoz képesrt rettenetes volt ,mint ha nem akarna megállni.Nyugodj meg nem kell sok kilóméter és tökéletes lesz. köszönöm szépen! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 És ha nem volt cserélve és ezt csinálja????????? Szerinted????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Köszönöm! És az miben tér el a CorsaC EPS-étől? Az is valami elektromos, meg gondolom hidrailukus, vagy csak elektromos? abban, hogy az csak egy elektromotor, ami a kormányoszlopra van szerelve, és ott segit kormányozni. a Corsákba mindegyikbe sima egyszerü mechanikus kormánymü van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Oszt ha állóhelyben tekered a kormányt,a pilácsok csak villognak! :( azt akkor csinálja ha szar - gyenge az aksi, vagy alacsony a töltés, mert pl be van kapcsolva 56 fogyasztó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Nekem is halványul a világítás pedig új akksi (erős, nemgagyi), de nem olyan durván, mikor gyengusi voot benne, na akkor a kanyarban észrevehetően csökkent a fényerő menet közben is. Most csak akkor látom picit, ha szinte álló helyzetben erőltetem a kormányzást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 A G-ben az elektrohidraulikus szervo kb. 10-35 A-t vesz fel (lakatfogóval mértem). Minél nagyobbat rántasz rajta, annál többet. Ez egy alapjáraton ketyegő motornál, ahol maga a világítás is felvesz kb. 10A-t és az egyéb járulékos fogyasztókról (AC, gyújtás, injektor, motorvezérlő, 2x600W HiFi...) ne is beszéljünk, meglátszódik a tompított fényerején egy pillanatra. Ezért kell Xenont tenni bele, az érzéketlen erre :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 rosszul tudod :( hidraulikus szervo van benne, csak elektromotor/ vagy elektromos pumpa hajccsa ;) Na én is erre gondoltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Ne tévesszük össze a fékhatást a pedál könnyed nyomhatóságával! Ugyanis pl francia és japán modelleknél tapasztalható, hogy a rásegítés drasztikusan erős, így olyan hamis érzetet kelt, mintha jobb lenne a fék. De nem így van, csak az opelnél keményebben kell nyomni, ami szerintem sokkal jobb adagolhatóságot tesz lehetővé. Nekem így jobban tetszik :) Az asszony is mindig úgy áll meg a micrájával, hogy az utolsó centiknél bolintok egyet :( Ő se érzi, mikor hogy fog a féke. Az astráét én is jobban szeretem. Meg azért hülyén is nézek ki férfi létemre egy piros cuki micrában ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Meg azért hülyén is nézek ki férfi létemre egy piros cuki micrában :( csajozósverda ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 csajozósverda :( Inkább maradok a metro színű caravánnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 akkó az szép kék :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 akkó az szép kék :( Azé ilyen sokan nem férnek bele. Meg az enyém kanyarodni is tud ám. Meg nem is kell mozgólépcsön lemenni a garázsba! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 De van piros metró is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 De van piros metró is ;) Na hagyjuuuuk a témát. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 ....Meg az enyém kanyarodni is tud ám.... Metró is, ha a sín is kanyarodik :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 no meg sárga ish :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 G astránál (meg úgy nagy általában) a vezérműszíj 4 év, vagy 60e km, ill. amely hamarabb bekövetkezik. Nekem lassan a 4 év fog jönni hamarabb, a km még a 30 ezret sem közelíti meg. Cserélni kell -e vagy sem a szíjat és a járulékos alkatrészeket hozzá? A vízpumpát együtt szokták ugye cserélni a vezérléssel, de nekem mivel egy éve megmurdélt így kicseréltük. ( márkaszervíz frankón túlspanolta a szíjat mely rövidesen kinyírta a csapágyat -szerintem így utólag volt benne nem kis szándékosság, hiszen ők mondták hogy pumpát felesleges cserélni az még kibír egy ciklust, -nem bírt ki!) A szíj és a gorgők, meg a feszítők minőségiek benne (a pumpa is!). Valami okosság vagy tanács?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts