ROLÓ Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 Én még az F-Astrámmal játam így. Akkor a gyújtókábeleket kellett kicserélni. Főleg esős időben jött elő - meg amikor olyan kedve volt. Állítólag ez "népbetegség" volt az F-Astráknál. Nem tudom a G-nél kiküszöbölték-e ezt a hibát. G -nél nincs gyújtókábel..... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
heted7 Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 G -nél nincs gyújtókábel..... ;) :( Akkor hogy jut a feszkó a gyertyára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 :( Akkor hogy jut a feszkó a gyertyára? Közvetlen a gyertyákon van a trafóhíd Link to comment Megosztás: More sharing options...
heted7 Elküldve December17, 2007 Megoszt Elküldve December17, 2007 Közvetlen a gyertyákon van a trafóhíd Ahhha. Köszi :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből. Egy valami ami nagyon furcsa az a fék, amikor meg kellett álni elösször azt hittem, hogy nem is fog, nagyon bele kellett padlózni, hogy meg tudjak álni. CorsaChez képest jóval gyengébb a féke. Ez mitől van? Én hoztam el a kereskedésből a Corsát is, de nem emléxem, hogy ennyire lightossan fogott. Valami tipp, ez rossz, vagy majd idővel jobb lessz? Már van az autóban 74km :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Kell neki szerintem egykétszáz km, hogy bekopjon :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Kell neki szerintem egykétszáz km, hogy bekopjon :( Remélem, hogy tényleg az a "baja". Csak mondom ide beírom, ugyis van olyan aki ujjan vette a kocsit, hátha tapasztalt hasonlot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Remélem, hogy tényleg az a "baja". Csak mondom ide beírom, ugyis van olyan aki ujjan vette a kocsit, hátha tapasztalt hasonlot... Ua. a helyzet mikor kompletten cserélsz tárcsát és betéteket: minden új és nyers még, össze kell kopni a rendszernek egy kicsit, ettől még van fékhatás, max jobban nyomod :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből. Egy valami ami nagyon furcsa az a fék, amikor meg kellett álni elösször azt hittem, hogy nem is fog, nagyon bele kellett padlózni, hogy meg tudjak álni. CorsaChez képest jóval gyengébb a féke. Ez mitől van? Én hoztam el a kereskedésből a Corsát is, de nem emléxem, hogy ennyire lightossan fogott. Valami tipp, ez rossz, vagy majd idővel jobb lessz? Már van az autóban 74km :( Én meg hétfőn segédkeztem egy új Astra Classic II átvételénél. Tökéletes volt a fék, semmi gondja. Szerintem egy új autónál nem is szabadna hogy legyen, másképp külön fel kellene erre hívni a figyelmet. Egyébiránt ha valaki dolgoztatott öreg szakival, az tudja, hogy a fékjavítás alkatrészcserével nem ér véget. A dobot és a fékpofákat, vmint a tárcsát és betéteket illő összecsiszolni. Ezután az új fék is tökéletesen fog. MI van, ha a műhely előtt már satuzni kéne? VIDD VISSZA ÉS KÉRJ FÉKPADOS ELLENŐRZÉST! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Egyébiránt ha valaki dolgoztatott öreg szakival, az tudja, hogy a fékjavítás alkatrészcserével nem ér véget. A dobot és a fékpofákat, vmint a tárcsát és betéteket illő összecsiszolni. Ezután az új fék is tökéletesen fog. MI van, ha a műhely előtt már satuzni kéne? Összecsiszolni nem lehet teljesen, max a használt tárcsa vállát belecsiszolni az új betétbe. Nem azt mondtuk hogy nincs kellő fékhatás, csak picivel visszafogottabb, mint amikor már be van kopva. Jellemzően egyébként a fémporos betéteknél jön elő, mint pl a Ferodo, annak is kell 1-200km, mire eléri a teljes fékerőt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből. Egy valami ami nagyon furcsa az a fék, amikor meg kellett álni elösször azt hittem, hogy nem is fog, nagyon bele kellett padlózni, hogy meg tudjak álni. CorsaChez képest jóval gyengébb a féke. Ez mitől van? Én hoztam el a kereskedésből a Corsát is, de nem emléxem, hogy ennyire lightossan fogott. Valami tipp, ez rossz, vagy majd idővel jobb lessz? Már van az autóban 74km ;) Üdv.! Két hónapja cseréltettem tárcsákat és betéteket (gyári), és utána én is hasonlóan gyengének éreztem a féket. Kb. 300 km után – mint ahogy itt is többen említik –, kisimult a dolog: a régi, megszokott pedálerővel értem el a régi fékhatást. Lehet, hogy Opelék valami más anyagú (keményebb) gyári betéttel hozták ki a gépedet, ezért egy kicsit több időre van szükség a „bejáródáshoz”. Addig meg a fékezés jó lesz vádligyúráshoz... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Nem hinném, hogy egy új autót egy ilyen alapvető műszaki ellenőrzés nélkül adnának át használatra. Az új autókat is vizsgáztatják és üzembe helyezik, ua. alapvető műszaki és biztonsági követelmények vannak melyeket nekik is be kell tartani. Max a betét vagy a tárcsa anyagában lehet eltérés vgy némi módosítás, de mint tudjuk a változtatás jogát a gyártó fenntartja :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Nem hinném, hogy egy új autót egy ilyen alapvető műszaki ellenőrzés nélkül adnának át használatra. Az új autókat is vizsgáztatják és üzembe helyezik, ua. alapvető műszaki és biztonsági követelmények vannak melyeket nekik is be kell tartani. Max a betét vagy a tárcsa anyagában lehet eltérés vgy némi módosítás, de mint tudjuk a változtatás jogát a gyártó fenntartja ;) Köszönöm a válaszokat! Müszaki vizsgán is nézik a féket, illetve a gyárban is biztossan ellenőrzésen megy át. Valószínűleg az idő megoldja majd. Ha 4-500km elteltével sem javul a dolog akkor beviszem a szervízbe, hogy nézzék meg. Apu jött mügöttem, nem tudta hogy miért fékezek, meg nem tudta, hogy miért nem akarok megálni a kereszteződésbe. :( Tegnap havas-jeges uton is probálgattam, elösször azt hittem, hogy nem megy az ABS, majd ha nagy erővel nyomtam akkor müködött. Azt is fulcsálottam. A rásegítő az dolgozik, az nélkül olyan mint a kő. Remélem nem abból a ragacsos anyagból jutott a tárcsákra mint ami e felnin van, mert az megmagyarázná. Hétvégén ugyis mennem kell kb 150-200km-t, lessz benne bőven város is, remélem addig bekopik egy kicsit. Az első fékezés óta már javult a dolog. Tapasztalatokat majd írok, aki vesz új autót, jo ha figyel erre. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Ma elhoztam az új Astra Classic II-t a kereskedésből. De irigyellek érte. Az enyém már két éves. Na , használd egészséggel!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Köszönöm a válaszokat! Müszaki vizsgán is nézik a féket, illetve a gyárban is biztossan ellenőrzésen megy át. Valószínűleg az idő megoldja majd. Ha 4-500km elteltével sem javul a dolog akkor beviszem a szervízbe, hogy nézzék meg. Apu jött mügöttem, nem tudta hogy miért fékezek, meg nem tudta, hogy miért nem akarok megálni a kereszteződésbe. :( Tegnap havas-jeges uton is probálgattam, elösször azt hittem, hogy nem megy az ABS, majd ha nagy erővel nyomtam akkor müködött. Azt is fulcsálottam. A rásegítő az dolgozik, az nélkül olyan mint a kő. Remélem nem abból a ragacsos anyagból jutott a tárcsákra mint ami e felnin van, mert az megmagyarázná. Hétvégén ugyis mennem kell kb 150-200km-t, lessz benne bőven város is, remélem addig bekopik egy kicsit. Az első fékezés óta már javult a dolog. Tapasztalatokat majd írok, aki vesz új autót, jo ha figyel erre. ;) Addig is egy kis trükk: bal láb fék, jobbláb gáz hagy kopjon össze :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Addig is egy kis trükk: bal láb fék, jobbláb gáz hagy kopjon össze :) Ezzel csak óvatosan, mielőtt összetörné az új verdát! ;) Egyébként meg nem szükséges, nem megégetni akarja a betétet :( Bekopik az hamar magától is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Addig is egy kis trükk: bal láb fék, jobbláb gáz hagy kopjon össze ;) ez jó ötlet! aztám ha csikorog mert jól megégetted a felóületét akkor meg lehet sírni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 Hát igen, gáz-fék játékot nem akarok játszani, kopjon be ahogy kell, addig meg jobban nyomom Neki. (mármint a féket :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December19, 2007 Megoszt Elküldve December19, 2007 :( ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Sok kellemes együtt töltött km-ert a gépsashoz! Nekem nem rég cseréltek tárcsákat stb...a szakik leszedték a tárcsáról a festéket(ne oxidálódjon), azzal is gyorsabban bekopik.. aztán pár száz km-er és jó lett a buli.....kétségtelenül gyengébb a fékje, mint a család többi tagjáé, de az Opelban nekem csak elől tárcsa...a többiben hátul is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ne tévesszük össze a fékhatást a pedál könnyed nyomhatóságával! Ugyanis pl francia és japán modelleknél tapasztalható, hogy a rásegítés drasztikusan erős, így olyan hamis érzetet kelt, mintha jobb lenne a fék. De nem így van, csak az opelnél keményebben kell nyomni, ami szerintem sokkal jobb adagolhatóságot tesz lehetővé. Nekem így jobban tetszik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ha itt tartunk, akkor az astraG-ben elektromos a szervó, vagy sem? (EPS) Mert nincs visszajelzője, a Corsa C-ben van visszajelzője. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ha itt tartunk, akkor az astraG-ben elektromos a szervó, vagy sem? (EPS) Mert nincs visszajelzője, a Corsa C-ben van visszajelzője. Úgy tudom, van amelyikben igen, van amelyikben nem :( De majd valamelyik tapasztaltabb srác jól megaszondja ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Úgy tudom, van amelyikben igen, van amelyikben nem :( De majd valamelyik tapasztaltabb srác jól megaszondja ;) rosszul tudod :) hidraulikus szervo van benne, csak elektromotor/ vagy elektromos pumpa hajccsa :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts