Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?

Elküldve

az MTA az easytronic váltó müködtető egységének a röviditése. azt is kell cserélni...

csak azt otthon nemnagyon lehet, mert kell hozzá egy légtelenitő egység + Tech2 a váltás, kuplung ujratanitásához...

Elküldve
az MTA az easytronic váltó müködtető egységének a röviditése. azt is kell cserélni...

csak azt otthon nemnagyon lehet, mert kell hozzá egy légtelenitő egység + Tech2 a váltás, kuplung ujratanitásához...

Szuper! Olyanom nincs (mármint MTA), egy gonddal kevesebb :( Köszi!

Elküldve
Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?

Ákos...

A hidraulikus kuplung kinyomóban hogy cserélhető az olaj? melyik körön van? esetleg a szervóval együtt?

Elküldve

Sziasztok!

Hétvégén kicserértem a labda szondát és minden szuper......volt

máig...

Ismét játsza a játékát.

Gondol egyet, elkezd rángatni a motor, elgyengül a talicska....

Gáz adáskor villog a motor visszajelző lámpa (padlógáz vagy 1/4-es benyomás egyre megy)

Icuri picuri gázadásnál nem csinálja.

Üresben hiába padlózom, csak sebességben fordul elő...

A lámpa villogás után elalszik

Ha nyomok kövérebbet megint villog, rángat stb..

Trafósorok cserélve, gyertyák cserélve, lambda cserélve, agr szelep megtakarítva..

Holnap reggel ha megint csinálja elgurolok ismerőshöz és rátesszük a diagnosztikai gépre, hátha valami mást ír, mint a megszokott

"szabálytalan gyújtás a 4. hengerben"-t.

Elküldve
mérjetek kompressziot. mertha el van égve a szelep egy picit, akkor nem jó a gyujtás.

vagy computer csere...

Kompresszióra azt mondták rendben van 13 és egy pici mindegyik hengerben....

Elküldve
Kompresszióra azt mondták rendben van 13 és egy pici mindegyik hengerben....

Nem az elektronikádal van valami bibi? Vagy injektor?

Elküldve

Kicsit még a fékfolyadék témához. Elmentem Strohméhoz (avagy Dedeoékhoz) az olajcserére, és kérdeztem, hogy akkor most kell-e kétévente fékfolyadékot cserélni. A válasz nagyon tetszett. Fogott a szaki egy pipettát, mintát vett a folyadékból, berakta valami gépbe, majd közölte, hogy 220 fok a forráspontja, 180 és 240 között jó, szóval tök felesleges cserélni. Így kell ezt. Ha nincs mérés, akkor vagy kockáztatsz, ami veszélyes, vagy potyára cserélsz, ami az túl, hogy pénzkidobás, még a környezetet is jelentősen terheli. Szóval lehet ezt mérni, hurrá!

Elküldve
akkó az veddki, és dobd el. az utánygyártottak sose jók...

Nemár, hogy 3 napig bírja egy szonda... :D

Ez egyszerűen elképesztő lenne, vagy méginkább felháborító. Tipus szerint illik hozzá a készülék, ezért nem tudom fölfogni, hogy a fenébe engedheti meg magának egyetlen gyártó is hogy ilyen problémák legyenek a termékeivel ;) :) :(

. Ha valaki a munkáját végezné így akkor az hamar ki lenne rúgva, vagy ha vállalkozó akkor hamar fölkopna az álla ;)

Asszem áttanulmányozom a fogyasztó védelem ide vonatkozó részeit.

Kiváncsi vagyok garanciában kicserélik-e a szondát GM-re érték egyztetéssel. :(

Ja elfelejtettem..

Azt nem tujod megmondani mitől nem jók az utángyártottak? Mi az amiben eltérő, vagy valami?

Felépítét tekintve valamelyest eltér a gyáritól a kipufogóba kerülő része, dehát oxigén tartalmat mérni ilyen ördögien nagy feladat, hogy egy olyan cég aki a földön természetes állapotában elő sem forduló fémből (iridiumból) gyárt gyertyát sem tudja jól megoldani ezt a kérdés kört?

Tényleg!

Mi van ka kiszedem a francba???

Kell az bele nagyon? Ha jól tudom amíg be nem melegszik addig az elektronika nem is figyeli a jeleit.

Elküldve
Nemár, hogy 3 napig bírja egy szonda... :D

Ez egyszerűen elképesztő lenne, vagy méginkább felháborító. Tipus szerint illik hozzá a készülék, ezért nem tudom fölfogni, hogy a fenébe engedheti meg magának egyetlen gyártó is hogy ilyen problémák legyenek a termékeivel ;) :) :(

. Ha valaki a munkáját végezné így akkor az hamar ki lenne rúgva, vagy ha vállalkozó akkor hamar fölkopna az álla ;)

Asszem áttanulmányozom a fogyasztó védelem ide vonatkozó részeit.

Kiváncsi vagyok garanciában kicserélik-e a szondát GM-re érték egyztetéssel. :(

Ja elfelejtettem..

Azt nem tujod megmondani mitől nem jók az utángyártottak? Mi az amiben eltérő, vagy valami?

Felépítét tekintve valamelyest eltér a gyáritól a kipufogóba kerülő része, dehát oxigén tartalmat mérni ilyen ördögien nagy feladat, hogy egy olyan cég aki a földön természetes állapotában elő sem forduló fémből (iridiumból) gyárt gyertyát sem tudja jól megoldani ezt a kérdés kört?

Tényleg!

Mi van ka kiszedem a francba???

Kell az bele nagyon? Ha jól tudom amíg be nem melegszik addig az elektronika nem is figyeli a jeleit.

Nem tudom, hol vetted, de jobb helyeken nem is ajánlják az UGY lambdákat, max. ident Opel-t.

a csere meg érdekes, mert bizonyítsd be, hogy rossz, és vigyél róla papírt is.

Amúgy meg kell, sőt, amióta vannak fűtött lambdák, azóta nem csak melegen nézi a compi az értékeit. Szóval kell. :D

Elküldve

Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

Elküldve
Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

Ilyenekből (is) "élnek" a keresekedők.. ;)

Elküldve
Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

én is ugyanezt akartam írni ;)

Elküldve
Sziasztok!

Hétvégén kicserértem a labda szondát és minden szuper......volt

máig...

Ismét játsza a játékát.

Gondol egyet, elkezd rángatni a motor, elgyengül a talicska....

Gáz adáskor villog a motor visszajelző lámpa (padlógáz vagy 1/4-es benyomás egyre megy)

Icuri picuri gázadásnál nem csinálja.

Üresben hiába padlózom, csak sebességben fordul elő...

A lámpa villogás után elalszik

Ha nyomok kövérebbet megint villog, rángat stb..

Trafósorok cserélve, gyertyák cserélve, lambda cserélve, agr szelep megtakarítva..

Holnap reggel ha megint csinálja elgurolok ismerőshöz és rátesszük a diagnosztikai gépre, hátha valami mást ír, mint a megszokott

"szabálytalan gyújtás a 4. hengerben"-t.

Én még az F-Astrámmal játam így. Akkor a gyújtókábeleket kellett kicserélni. Főleg esős időben jött elő - meg amikor olyan kedve volt. Állítólag ez "népbetegség" volt az F-Astráknál. Nem tudom a G-nél kiküszöbölték-e ezt a hibát.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.