astra Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;) Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az. Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :( ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül
astra Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;) Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az. Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :( ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált
urbanjozsi Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 tudomásom szerint a kannás, és a hordós is totál olaj... totál sz@r......... :(
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 tudomásom szerint a kannás, és a hordós is totál olaj... volt régen... :( mondjuk egy éve vettem kézbe utoljára ilyen kannás GM löttyöt, akkor biztos hogy nem totál volt ;) És amit 2004-ben próbáltam bele az astrába (ami azonnal le is lett engedve), az se totál volt már. A Patyinál viszont a hordós 60L-es totál, ott van rajta a totálos hologramos címke, és ő meg is van vele elégedve. de mint sokszor mondom, ez csak a 10W40-es típusra vonatkozik, a többivel nincs tapasztalatom.
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált valószínű akkor majd később üt vissza :( az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es GM flakonban :) Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe kerül a legócskább láncolaj is ;)
ROLÓ Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 valószínű akkor majd később üt vissza :( az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es GM flakonban :( Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe kerül a legócskább láncolaj is :) A 4 literes GM fost én már láttam nem sokkal többért, mint amit Gabi egy flakkonra értett. Mondom: 4 liter nem egészen 4 ezerért ;) Ez már lassan mind árban mind minőségben vetekszik a hiperek szarjaival..... Ugye már az is köztudott, hogy a szervízeknek nem céljuk, hogy a motor tökéletes maradjon és sok tízezer (százezer) kilómétert teljesítsen csak úgy alapból...... ;)
celebrin Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 már az F-ASTRA-ban is volt de itt vedd ki a kesztyütarto rakodos részét és mögötte van egy csavarokkal rögzitett ajtocska és amögött van ...... Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv.
mélykék76 Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 ....Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre?.... Igen, így van.
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 A 4 literes GM fost én már láttam nem sokkal többért, mint amit Gabi egy flakkonra értett. Én azt az árat a kannára értettem, nem egy literre :(
ROLÓ Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Én azt az árat a kannára értettem, nem egy literre :( Akkor az még szebb......., de inkább elgondolkodtató, hogy ilyeneket forgalmaznak és van rá kereslet ;)
astra Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Akkor az még szebb......., de inkább elgondolkodtató, hogy ilyeneket forgalmaznak és van rá kereslet :( megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza hát akkor használd egészséggel, saját döntésed ;) (azért kíváncsi lennék a bevizsgálásról tudnak-e papírt felmutatni :( )
imy Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Megnéztem apám Corsajanak a számláját a szervízről, 11600Ft-ot számoltak fel a 4l olajért. ITT pedig még a literes kiszerelés is 4200Ft-ból kijönne. :( Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft)
urbanjozsi Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv. Az lessz az! A 3 csavar kicsavar a "háromszög" takarólemez levesz és alatta figyel a szűrő :(
Hic Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 ...Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom.
mélykék76 Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom. Mondjuk levételnél el is nyalhatták a menetet.
imy Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom. Nekem a motoromon a gyári réz tömítőgyűrő van, pedig már 5-6x cseréltem, és nem folyat (5 éves).... Szerintem inkább el kell adni a csavart drágán móka. :(
opel16v Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad :(
celebrin Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Az lessz az! A 3 csavar kicsavar a "háromszög" takarólemez levesz és alatta figyel a szűrő :( Na sikerült feltöltenem a képet, remélem műxik! Szóval ő lenne az: http://celebrin.gallery.extra.hu/
imy Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad ;) Apám mondta, hogy a szerelő ahogy kicsavarta bele is ejtette az olajleeresztő kannába, hogy meleg, és ugyis cserélni kell. :(
heted7 Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad ;) Asszem meggyőztetek, lecserélem. Kell hozzá valami spéci kulcs? Nincs kedvem most ebben az esős időben csak azért aláfekdüni, hogy megnézzem :( Köszi! A szűrőt hagyom, hisz ezzel még alig mentem valamit. Ugye nem gáz, ha emiatt picit keveredik a két olaj?
uhuhu Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 A szűrőt hagyom, hisz ezzel még alig mentem valamit. Ugye nem gáz, ha emiatt picit keveredik a két olaj? hát ez gyönyörü hozzászólás.... sporoltál vagy 700 forintot... :( ;)
astra Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Megnéztem apám Corsajanak a számláját a szervízről, 11600Ft-ot számoltak fel a 4l olajért. ITT pedig még a literes kiszerelés is 4200Ft-ból kijönne. :( Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) nem acsavart hanem a tőmitőgyürüt kellene cserélni de nem mindenütt cserélik
astra Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 hát akkor használd egészséggel, saját döntésed ;) (azért kíváncsi lennék a bevizsgálásról tudnak-e papírt felmutatni :( ) megkérdezem hogy van e neki a bevizsgálásrol papirja és akkor majd fel rakom a topikra
joc Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Megtudnátok mondani, hogy ha nekem az Opel 5w-30-as olaját ajánlották az 1.4-es twinporthoz, akkor azt a Castrol vagy Mobil pontosan melyik olajával tudom helyettesíteni (annyi féle van)? Az pl. mindegy, hogy szintetikus vagy félszintetikus? Nekem a castrol txt nagyon jó volt bele 5w-30-as, aztán lecseréltem Mobil1 5w-40-re de szerintem ez nem olyan jó pedig szám szerint ez lenne jobb.Legközelebb megbróbálom a castrol "edgét " 0w-40 kváncsi leszek rá.Full sint.
Recommended Posts