Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;)

Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az.

Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :(

ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül

Link to comment
Megosztás:

Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;)

Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az.

Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :(

ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált

Link to comment
Megosztás:

tudomásom szerint a kannás, és a hordós is totál olaj...

volt régen... :(

mondjuk egy éve vettem kézbe utoljára ilyen kannás GM löttyöt, akkor

biztos hogy nem totál volt ;) És amit 2004-ben próbáltam bele az astrába

(ami azonnal le is lett engedve), az se totál volt már.

A Patyinál viszont a hordós 60L-es totál, ott van rajta a totálos hologramos

címke, és ő meg is van vele elégedve.

de mint sokszor mondom, ez csak a 10W40-es típusra vonatkozik, a többivel

nincs tapasztalatom.

Link to comment
Megosztás:

ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált

valószínű akkor majd később üt vissza :(

az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es

GM flakonban :) Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe

kerül a legócskább láncolaj is ;)

Link to comment
Megosztás:

valószínű akkor majd később üt vissza :(

az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es

GM flakonban :( Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe

kerül a legócskább láncolaj is :)

A 4 literes GM fost én már láttam nem sokkal többért, mint amit Gabi egy flakkonra értett.

Mondom: 4 liter nem egészen 4 ezerért ;) Ez már lassan mind árban mind minőségben vetekszik a hiperek szarjaival.....

Ugye már az is köztudott, hogy a szervízeknek nem céljuk, hogy a motor tökéletes maradjon és sok tízezer (százezer) kilómétert teljesítsen csak úgy alapból...... ;)

Link to comment
Megosztás:

már az F-ASTRA-ban is volt de itt vedd ki a kesztyütarto rakodos részét és mögötte van egy csavarokkal rögzitett ajtocska és amögött van ......

Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Akkor az még szebb......., de inkább elgondolkodtató, hogy ilyeneket forgalmaznak és van rá kereslet :(

megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza

Link to comment
Megosztás:

megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza

hát akkor használd egészséggel, saját döntésed ;)

(azért kíváncsi lennék a bevizsgálásról tudnak-e papírt felmutatni :( )

Link to comment
Megosztás:

Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv.

Az lessz az! A 3 csavar kicsavar a "háromszög" takarólemez levesz és alatta figyel a szűrő :(

Link to comment
Megosztás:

...Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft)

Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom.

Link to comment
Megosztás:

Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom.

Nekem a motoromon a gyári réz tömítőgyűrő van, pedig már 5-6x cseréltem, és nem folyat (5 éves)....

Szerintem inkább el kell adni a csavart drágán móka. :(

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad ;)

Asszem meggyőztetek, lecserélem. Kell hozzá valami spéci kulcs? Nincs kedvem most ebben az esős időben csak azért aláfekdüni, hogy megnézzem :( Köszi!

A szűrőt hagyom, hisz ezzel még alig mentem valamit. Ugye nem gáz, ha emiatt picit keveredik a két olaj?

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem apám Corsajanak a számláját a szervízről, 11600Ft-ot számoltak fel a 4l olajért.

ITT pedig még a literes kiszerelés is 4200Ft-ból kijönne. :(

Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft)

nem acsavart hanem a tőmitőgyürüt kellene cserélni de nem mindenütt cserélik

Link to comment
Megosztás:

Megtudnátok mondani, hogy ha nekem az Opel 5w-30-as olaját ajánlották az 1.4-es twinporthoz, akkor azt a Castrol vagy Mobil pontosan melyik olajával tudom helyettesíteni (annyi féle van)? Az pl. mindegy, hogy szintetikus vagy félszintetikus?

Nekem a castrol txt nagyon jó volt bele 5w-30-as, aztán lecseréltem Mobil1 5w-40-re de szerintem ez nem olyan jó pedig szám szerint ez lenne jobb.Legközelebb megbróbálom a castrol "edgét " 0w-40 kváncsi leszek rá.Full sint.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.