astra Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;) Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az. Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :( ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Pedig nyugtasd magad, hogy a kannás 10W40-es opel olajjal a lehető legszarabbat raktad bele, amit csak lehet. ;) Régen jó volt (2004-től valami szemét feldolgozott szart raknak bele, nem totalt, mint régen). De már nem az. Fogadjunk hogy sokat használod rövid utakra (<10km) az autót! :( ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 tudomásom szerint a kannás, és a hordós is totál olaj... totál sz@r......... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 tudomásom szerint a kannás, és a hordós is totál olaj... volt régen... :( mondjuk egy éve vettem kézbe utoljára ilyen kannás GM löttyöt, akkor biztos hogy nem totál volt ;) És amit 2004-ben próbáltam bele az astrába (ami azonnal le is lett engedve), az se totál volt már. A Patyinál viszont a hordós 60L-es totál, ott van rajta a totálos hologramos címke, és ő meg is van vele elégedve. de mint sokszor mondom, ez csak a 10W40-es típusra vonatkozik, a többivel nincs tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 ezzel az oilfeltöltéssel csináltam végig szeptemberben horvátországot minden gond nélkül nem azért van a ragaszkodásom mert olcso hanem mert bevált valószínű akkor majd később üt vissza :( az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es GM flakonban :) Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe kerül a legócskább láncolaj is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 valószínű akkor majd később üt vissza :( az sokak által elfogadott tény, hogy nagyon rossz minőségű újrafeldolgozott lötty van a 10W40-es GM flakonban :( Ha megnézed a nagyker árát (<3000ft/flakon), kb tükrözi a minőséget is. Ennyibe kerül a legócskább láncolaj is :) A 4 literes GM fost én már láttam nem sokkal többért, mint amit Gabi egy flakkonra értett. Mondom: 4 liter nem egészen 4 ezerért ;) Ez már lassan mind árban mind minőségben vetekszik a hiperek szarjaival..... Ugye már az is köztudott, hogy a szervízeknek nem céljuk, hogy a motor tökéletes maradjon és sok tízezer (százezer) kilómétert teljesítsen csak úgy alapból...... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 már az F-ASTRA-ban is volt de itt vedd ki a kesztyütarto rakodos részét és mögötte van egy csavarokkal rögzitett ajtocska és amögött van ...... Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 ....Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre?.... Igen, így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 A 4 literes GM fost én már láttam nem sokkal többért, mint amit Gabi egy flakkonra értett. Én azt az árat a kannára értettem, nem egy literre :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Én azt az árat a kannára értettem, nem egy literre :( Akkor az még szebb......., de inkább elgondolkodtató, hogy ilyeneket forgalmaznak és van rá kereslet ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Akkor az még szebb......., de inkább elgondolkodtató, hogy ilyeneket forgalmaznak és van rá kereslet :( megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 megbizhato helyröl tudom hogy ausztriábol hozzák be a GM oilt elég sürün bevizsgálják egy elég nagy törzsvásárlo közönséggel ellátott autoboltos nem árul szart márcsak azért sem mert ö is ezt használja a saját autojába daevo nubira és csak ezt forgalmazza hát akkor használd egészséggel, saját döntésed ;) (azért kíváncsi lennék a bevizsgálásról tudnak-e papírt felmutatni :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Megnéztem apám Corsajanak a számláját a szervízről, 11600Ft-ot számoltak fel a 4l olajért. ITT pedig még a literes kiszerelés is 4200Ft-ból kijönne. :( Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Kiszedtem a kesztyűtartót - persze torxot kellett előbb szereznem - de ott egy "ajtócskának" csak a legnagyobb jóindulattal mondott valamit láttam, amit 5-ös hatlapfelyű csavarok fognak. Persze mondanom sem kell, hogy most meg 5-ös crovát kell szerezzek. Vajon ez lenne az az ominózus ajtó, mely a pollenszűrőt rejti? Készítettem képet is, de sajna nem jöttem rá, hogy kell feltölteni - valami URL-t kér. Lehet, hogy előbb fel kell tölteni valahová a netre? Üdv. Az lessz az! A 3 csavar kicsavar a "háromszög" takarólemez levesz és alatta figyel a szűrő :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 ...Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom. Mondjuk levételnél el is nyalhatták a menetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Régebbi autótípusoknál volt olyan, ahol réz alátét volt alatta, amikor meghúztad, az szépen tömített - azt kellett cserélni, mert csak egyszer lehet rendesen összehúzni. De itt már asszem a menet tömít, szóval nemtom. Nekem a motoromon a gyári réz tömítőgyűrő van, pedig már 5-6x cseréltem, és nem folyat (5 éves).... Szerintem inkább el kell adni a csavart drágán móka. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Az lessz az! A 3 csavar kicsavar a "háromszög" takarólemez levesz és alatta figyel a szűrő :( Na sikerült feltöltenem a képet, remélem műxik! Szóval ő lenne az: http://celebrin.gallery.extra.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad ;) Apám mondta, hogy a szerelő ahogy kicsavarta bele is ejtette az olajleeresztő kannába, hogy meleg, és ugyis cserélni kell. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
heted7 Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Szerintem nem kell. Csak az alátét ajánlott, de az se vészes, ha 2-3x fent marad ;) Asszem meggyőztetek, lecserélem. Kell hozzá valami spéci kulcs? Nincs kedvem most ebben az esős időben csak azért aláfekdüni, hogy megnézzem :( Köszi! A szűrőt hagyom, hisz ezzel még alig mentem valamit. Ugye nem gáz, ha emiatt picit keveredik a két olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 A szűrőt hagyom, hisz ezzel még alig mentem valamit. Ugye nem gáz, ha emiatt picit keveredik a két olaj? hát ez gyönyörü hozzászólás.... sporoltál vagy 700 forintot... :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Megnéztem apám Corsajanak a számláját a szervízről, 11600Ft-ot számoltak fel a 4l olajért. ITT pedig még a literes kiszerelés is 4200Ft-ból kijönne. :( Olajleeresztő csavart miért kell cserélni olajcserénként? (1400Ft) nem acsavart hanem a tőmitőgyürüt kellene cserélni de nem mindenütt cserélik Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 hát akkor használd egészséggel, saját döntésed ;) (azért kíváncsi lennék a bevizsgálásról tudnak-e papírt felmutatni :( ) megkérdezem hogy van e neki a bevizsgálásrol papirja és akkor majd fel rakom a topikra Link to comment Megosztás: More sharing options...
joc Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Megtudnátok mondani, hogy ha nekem az Opel 5w-30-as olaját ajánlották az 1.4-es twinporthoz, akkor azt a Castrol vagy Mobil pontosan melyik olajával tudom helyettesíteni (annyi féle van)? Az pl. mindegy, hogy szintetikus vagy félszintetikus? Nekem a castrol txt nagyon jó volt bele 5w-30-as, aztán lecseréltem Mobil1 5w-40-re de szerintem ez nem olyan jó pedig szám szerint ez lenne jobb.Legközelebb megbróbálom a castrol "edgét " 0w-40 kváncsi leszek rá.Full sint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts