Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kill WAREZ! :lol:

tiszteletem az uraknak.az y17dtl. motoros gyönyörü G-ASTRA-rol nincs valakinek csináld magad könyve . köszi előre . u.i. kombi a drága .

Elküldve

Sziasztok!

Ma reggel vettem észre, hogy a hűtőfolyadék tartálynál a fele alá ment a szint ugy 2 cm-ert! Na most én nem tudom milyen folyadék volt benne

(kékes zöld) de tavaly -35 fok körül mérték a kúton! Na most ehez nem tudok hozzáönteni valami más 1 literes hűtőfolyadékot? Vagy vegyíteni nem lehet? Lehet elég lenne az ioncserélt víz, csak parrantok hogy nagyon felhígul.... szerintetek?

Elküldve

És mikor volt cserélve?

Mert legkésőbb 3 évente illik :lol:

Amúgy a prevent 5L-es kanna (ami jó minőség) auchanban 2000Ft.

És ennyit még lehet felönteni, max 0,5L megy bele az említett szinthez,

az pedig csak pár fokos romlást eredményezhet, persze ha még mindig

megvan a -35 :lol:

Elküldve

Aham kössz!

Nem tom szerintem régebben volt mint 3 év az fix! (nálam 3 éve van pont)

Tényleg de minek is cserélni? Ha a szine ######a? Nincs gond vele...... Biztos megvan az oka, de mi miatt? Elhasználódna? Vagy a hatásfoka romlik?

Köszi az infót

Elküldve

A kémiáját én sem igazán ismerem, de mivel fontos dolgokért felel (alu cuccok belső korroziója, vízpumpa

kenése), nem spórolnék ezen a 2 rongyon :lol:

Elküldve

Nem ismerem az "esetet"

Mi lett a csokival? Az egyik megette a másikat? :lol: :lol:

Én kidobtam a fekát és beraktam a fehéret , diszkrimináltam :lol:

Erről a néger esete jut eszembe a fehércsokoládéval :P
Elküldve

Jó is az! Igazi aktívszénbetétes a fekete! Az az új nem? A fehér meg a rossz, kifehéredett:-) llllLLLOLLLlll

Én is a multkor cseréltem (kicsit görcsöltem is), de nem volt ennyire feka, csak kicsit szürke! Kár hogy az új pollenszűrő szaga hamar elmegy, mert nagyon cool illata van!

Elküldve
...Kár hogy az új pollenszűrő szaga hamar elmegy, mert nagyon cool illata van!

Kiaknázatlan terület az autóillatosítógyártóknak: pollenszűrő illatú fenyőfa :lol:

Elküldve
Nem ismerem az "esetet"

Mi lett a csokival? Az egyik megette a másikat? :lol: :lol:

Egyesek szerint azért gyártanak fehércsokit, hogy a négerek is össze tudják kenni magukat :lol: :P

Elküldve
Mi is a két szűrő között a különbség?

Az egyikre csoki kenődött vagy mi?

Túl sok szexfilmet nézel :lol:

Vagy csak szimplán ez az első személyes találkozásod a szmoggal? :lol:

Elküldve

Artézi kút mélységű tiszteletem mindenkinek.

Van egy furcsa problémám a vassal (G astra 2002)

Előzmények:

Tünet: menet közben motor visszajelző lámpa villog, rángat, nem találja az alapjáratot, remeg, fura hangja van leáll, ...

3 napig ezt "játszotta", de volt hogy 1-2 óráig rendben üzemelt. :lol:

Szerelő rátette műszerre, azt mondta szabájtalan gyújtás a 4. hengerben...

Előbb gyertyát cserélt, majd 1 nap múlva megint megismétlődtek a tünetek. Ekkor trafósor csere...

Ugyan olyan volt az új trafó is, ám ezt csak később vettem észre. Kb 4 hónappal később.

Amikor is megint eljátszotta a "trükköt", irány egy másik szerelő, ezúttal egy ismerősöm. :P

diagnózis: 4. hengerben szabálytalan gyújtás stb...

Mondtam, Neki mik voltak az előzmények, mire a BERU márkát javasolta, amivel neki jobbak a tapasztalatai, mint a többivel

Szerencsére jó áron jutottam hozzá, mert amúgy kb40%-al drágább a többitől.

Ezt már magamnak is ki tudtam cserélni (ügyes forma vagyok 6db csavar ki majd visszarakásával mi? ;) )

Amikor beraktam minden megjavult varázs ütésre...

másnap megint égett a visszajelző lámpa, és remegett a sebváltó, meg az egész készülék... 2-3 óra használat után abbahagyta, azóta 4-5 napja minden normális...

Érti ezt valaki? Ismerősöm kérdezte jó lett-e? Elmondtam neki is mi van, erre azt mondta, ha megint előjön valami holtponti jeladót kéne megnézni, vagy mit.. :lol:

Járt már valaki így? Mennyi kütymürüttyöt kell cserélni, hogy rendbejöjjön a gyújtás? :lol:

Elküldve
Artézi kút mélységű tiszteletem mindenkinek.

Van egy furcsa problémám a vassal (G astra 2002)

Előzmények:

Tünet: menet közben motor visszajelző lámpa villog, rángat, nem találja az alapjáratot, remeg, fura hangja van leáll, ...

3 napig ezt "játszotta", de volt hogy 1-2 óráig rendben üzemelt. :lol:

Szerelő rátette műszerre, azt mondta szabájtalan gyújtás a 4. hengerben...

Előbb gyertyát cserélt, majd 1 nap múlva megint megismétlődtek a tünetek. Ekkor trafósor csere...

Ugyan olyan volt az új trafó is, ám ezt csak később vettem észre. Kb 4 hónappal később.

Amikor is megint eljátszotta a "trükköt", irány egy másik szerelő, ezúttal egy ismerősöm. :P

diagnózis: 4. hengerben szabálytalan gyújtás stb...

Mondtam, Neki mik voltak az előzmények, mire a BERU márkát javasolta, amivel neki jobbak a tapasztalatai, mint a többivel

Szerencsére jó áron jutottam hozzá, mert amúgy kb40%-al drágább a többitől.

Ezt már magamnak is ki tudtam cserélni (ügyes forma vagyok 6db csavar ki majd visszarakásával mi? ;) )

Amikor beraktam minden megjavult varázs ütésre...

másnap megint égett a visszajelző lámpa, és remegett a sebváltó, meg az egész készülék... 2-3 óra használat után abbahagyta, azóta 4-5 napja minden normális...

Érti ezt valaki? Ismerősöm kérdezte jó lett-e? Elmondtam neki is mi van, erre azt mondta, ha megint előjön valami holtponti jeladót kéne megnézni, vagy mit.. :lol:

Járt már valaki így? Mennyi kütymürüttyöt kell cserélni, hogy rendbejöjjön a gyújtás? :lol:

Alapjárati léptetőmotor, AGR -szelep, esetleg lambda szonda, vagy vmely vákumcső repedése.

Nézd át ezeket is :hiya:

A szerelőkkel pedig légy óvatos, szeretik lehúzni az embert és csak úgy találomra cserélgetni a cuccokat ....

"hátha bejön" alapon, és mindezt nem kevés lóvéért :hiya:

A trafóhíd csere azért merész volt így elsőre és gondolom nem olcsó......

Elküldve
Alapjárati léptetőmotor, AGR -szelep, esetleg lambda szonda, vagy vmely vákumcső repedése.

Nézd át ezeket is :P

A szerelőkkel pedig légy óvatos, szeretik lehúzni az embert és csak úgy találomra cserélgetni a cuccokat ....

"hátha bejön" alapon, és mindezt nem kevés lóvéért :lol:

A trafóhíd csere azért merész volt így elsőre és gondolom nem olcsó......

Köszi a választ, le fogom ellenőrizni őket, csak az AGR szelepet meg a lambda szondát nem tudom micsoda :lol:

Nem értek az autókhoz, csak a számítógépekhez... :lol:

Elküldve
Köszi a választ, le fogom ellenőrizni őket, csak az AGR szelepet meg a lambda szondát nem tudom micsoda :lol:

Nem értek az autókhoz, csak a számítógépekhez... :lol:

Oké. Akkor mond meg hogy a vistába az a koszvadt messenger szervízt, hogyan lehet bele applikálni. :lol:

Elküldve
Oké. Akkor mond meg hogy a vistába az a koszvadt messenger szervízt, hogyan lehet bele applikálni. :lol:

A gond ott van, hogy vistát használsz... az xp most használható idestova majdnem 7 éve a piacrakerülése óta.. a vistának is sacc ennyi kell majd hogy ilyen nyűgjei ne legyenek.....

MSN oldalán nincs vista kompatibilis messenger?

Elküldve

Bocsi, ha volt már ilyen, (galád módon) nem olvastam vissza eleget.

Astra G, 1,4 16v, decemberben lesz 3 éves (már csak 7 év részlet), nekiállt a kormány kopogni.

(mely sose kop el), Siller, konzílium. Szerintük a rúd kopott, (valami bordástengely-szerűség, hogy lehessen állítani a kormányt), plusz a szerelő meghúzott vmi csavart a kormány alatt, de benn a fülkében. Állítólag Corsa típushiba.

Alkatrész irányár 37k+szerelés. A szerelő szerint elmegy ez így az autó egész életében (remélem, nem úgy gondolta, hogy 1 hónap múlva felcsavarodok vele egy fára). Egyelőre várható karácsony miatt elnapoltam a dolgot.

Vkinek van hasonló tapasztalata?

Elküldve
Sziasztok!

Ma reggel vettem észre, hogy a hűtőfolyadék tartálynál a fele alá ment a szint ugy 2 cm-ert! Na most én nem tudom milyen folyadék volt benne

(kékes zöld) de tavaly -35 fok körül mérték a kúton! Na most ehez nem tudok hozzáönteni valami más 1 literes hűtőfolyadékot? Vagy vegyíteni nem lehet? Lehet elég lenne az ioncserélt víz, csak parrantok hogy nagyon felhígul.... szerintetek?

én már az F ASTRA-nál is észrevettem ezt a dolgot hiába töltöttem utána mindig lement 2cm -el anivo alá ugyhogy a végén már nem érdekelt a dolog a gépsárkánynak semmi baja nem keletkezett de ugyanezt elmondhatom a G-ASTRA -mra is végig jártam Horvátországot és nem változott a szint csa az ANNA-HEGYI OMV kutnál ne tankoljatok SPRINT gasoilt mert vizzel higitják nem kell senkinek mondani hogy miket produkált VERDA amig ki nem fogyott a szutyok belöle a SZÜRÖ CSERÉLVE VOLT AZ UT ELÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elküldve

Tudtommal a víz és az üzemanyagok nem elegyednek, ez amolyan régi hülyítés, hogy "vizezik" az üzemanyagot. :lol:

Ott valami más gond volt szerintem.

Elküldve
Tudtommal a víz és az üzemanyagok nem elegyednek, ez amolyan régi hülyítés, hogy "vizezik" az üzemanyagot. :lol:

Ott valami más gond volt szerintem.

ez nem hülyités mert sem elötte sem utána nem fordult elö .Egyébként van olyan ismerősöm aki már 3 azaz három éve tankolt ott és ugyan ez volt a gondja csak azzal a különbséggel hogy neki még az üzemanyagtartály takaritani kellet mert30l benz. +1.5l viz volt benne uj volt az autoja elsö tankolás volt vagy vitték trélerrel vagy huzták vissza a servicébe.......................de van akinek más a véleménye ne találkozzon ilyen problémával...............de tankolásnál ezt ugy sem veszed észre csak ha jársz a verdával és hosszu uton .......

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.